1 рік тому
Тут ви можете обговорити LOB bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Добрий ранок
Я намагаюся зняти свої гроші, але не можу, тому що вони кажуть, що мій рахунок не підтверджено, але я виконав всю процедуру, і нікого відповідай мені
Ви можете допомогти, будь ласка
Good morning
I'm trying to withdraw my money and I can't because they say I don't have the account verified but I've done the whole procedure and nobody answer me
can you help please
Bom dia
Estou a tentar levantar o meu dinheiro e não consigo pois dizem que não tenho a conta verificada mas ja fiz todo o procedimento e ninguém me responde
podem ajudar sff
Добрий ранок
Я вже зареєстрував свої елементи, і мій обліковий запис ще не підтверджено
Допоможіть, будь ласка
Що вам більше потрібно?
Я безуспішно намагаюся зв’язатися з вами в чаті
Дякую
Good morning
I have already registered my elements and my account is not yet verified
Can you help please
What do you need more?
I'm trying to get in touch with you in the chat without success
Thanks
Bom dia
Ja registei os meus elementos e a minha conta ainda não está verificada
Podem ajudar por favor
O que necessitam mais ?
Estou a tentar entrar em contacto com voces no chat sem sucesso
Obrigado
Привіт!
Добре, що ви прийшли сюди і показали нам свою проблему.
На мій погляд, вас попереджають лише про спосіб оплати. Згідно з принтскріном, це не означає, що ваш обліковий запис зараз не підтверджено.
У ньому лише сказано, що ви повинні використовувати той самий спосіб оплати, який використовувався для депозиту. Наприклад, якщо ви внесли депозит через Skrill, для виведення ви також повинні вибрати опцію Skrill.
Думаю, спробувати варто. Зробіть це, а потім повідомте нам, як усе пройшло, добре?
Hello there!
It's good you come here and showed us your issue.
The way I see it, you are only warned about the payment method. According to the printscreen, it does not say your account isn't verified now.
It only says you are supposed to use the same payment option used for the deposit. For example, if you deposited by Skrill, for the withdrawal you must pick the Skrill option as well.
I guess it is worth a try. Do that, then let us know how it went, ok?
Добрий ранок
Дякуємо за відповідь, але можливість виведення через skrill недоступна і як я можу перевірити, що мій обліковий запис досі не підтверджено, і ніхто не відповідає
Дякую
Good morning
Thanks for the reply, but withdrawal option via skrill is not available and how can i verify my account is still not verified and no one responds
Thanks
Bom dia
Obrigado pela resposta , mas opção de levantamento via skrill não está disponivel e como pode verificar a minha conta ainda não está verificada e ninguém responde
Obrigado
Привіт.
Я бачу зараз.
Я маю на увазі, чи отримали ви підтвердження, що ваш обліковий запис успішно підтверджено? Якщо ні, я боюся, що ви зараз не зможете зробити це самостійно.
Я хотів би ознайомитися з положеннями та умовами або T&C, щоб дізнатися більше про те, як працює процес перевірки в цьому казино.
Крім того, я б спробував сторінку «онлайн-довідки»:
Ви можете це зробити? Будь ласка, поверніться і дайте мені знати, як далеко ви зайшли.
Hello.
I see now.
I mean have you received a confirmation your account has been successfully verified? If not, I fear you can't do that you your own now.
I would check the terms and conditions, or T&C, to find more information about how the verification process works in this casino.
Additionally, I would try the "online help" page:
Can you do that? Come back and let me know how far you got yourself, please.
У мене така ж проблема з Lobbet
Я не можу зняти свої гроші, тому що я не можу підтвердити свій рахунок
у верифікації є лише варіанти Чорногорія або Сербія
I have the same issue with Lobbet
I cant withdraw my money because I cant verify my account
in the verification there’s only Montenegro or Serbia options
Привіт!
Чи можу я знати, у якій країні ви зареєстрували свій рахунок у казино? Я намагаюся з'ясувати причину такої ситуації.
Ви напевно запитували в казино, чи не так? Як вони пояснили, будь ласка?
Hello!
May I know under which country did you register your casino account? I'm trying to find out the cause of this situation.
Surely you asked the casino, didn't you? How did they explain, please?
Привіт, дякую за увагу, я зареєстрував свій обліковий запис на Lobbet як марокканець, оскільки він був доступний на той момент. Однак у мене виникли труднощі з підтвердженням облікового запису. Коли я звернувся до служби підтримки, вони порадили мені надіслати документи електронною поштою для перевірки. Незважаючи на численні спроби, я досі не отримав від них відповіді.
Я й надалі намагатимусь зв’язатися з ними та отримати підтвердження свого облікового запису, але я хочу бути певним, що якщо я пройду підтвердження, опція Skrill буде доступна для зняття, тому що це єдиний спосіб отримати свої гроші
Hello thank you for your attention, I registered my account on Lobbet as a Moroccan, as it was the available at the time. However, I have been facing difficulties with verifying my account. When I contacted the support team, they advised me to send my documents via email for verification. Despite my multiple attempts, I have not received any response from them yet.
I’ll keep trying to contact them and get my account verified but I kinda want reassurance that if I got verified the Skrill option will be available to withdraw, because thats the only way I can get my money
Тому наразі для мене це більше схоже на технічну проблему. Знаєте, я трохи занепокоївся, коли ви написали, що для проходження перевірки доступні лише варіанти Чорногорії чи Сербії. На щастя, казино запропонувало альтернативу.
Будь ласка, коли ви надіслали ці документи? Спроба отримати повну картину процесу, який ви зараз виконуєте. 🤔
Що стосується способу оплати, то зазвичай казино віддають перевагу одному і тому ж варіанту депозиту та зняття коштів, але, на жаль, він може змінюватися залежно від доступних на даний момент варіантів. Я б запитав службу підтримки або агента чату про це. Просто бути готовим.
Що ти думаєш?
So for the moment, it sounds more like a technical issue to me. You know, I got a bit worried when you wrote only Montenegro or Serbia options are available to pass the verification. Luckily the casino offered an alternative.
When did you send those documents, please? Trying to get the full picture of the process you're undertaking now. 🤔
As goes for the payment option usually the casinos prefer the same option for deposit and withdrawal, sadly it's subject to change based on the options available for the current moment. I would ask the support or chat agent strictly about that. Just to be prepared.
What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.