6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Linebet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, дуже добре, тут хтось грає на лінебет?
Оскільки я надсилав електронний лист із 6 лютого, але досі не отримав відповіді, служба підтримки продовжує відповідати мені те саме, чекаючи відповіді на електронний лист, але вона так і не приходить. Я не можу зняти гроші, які я вклав із самого початку і які мені терміново потрібні.
Хтось знає, куди я можу поскаржитися, щоб казино дало мені відповідь на мій протест?
Hello, very good, does anyone around here play on linebet?
Because I have sent an email since February 6 and I still have not received a response, support keeps answering me the same thing, waiting for a response from the email but it never arrives. I cannot withdraw the money that I deposited from the beginning and that I urgently need.
Does anyone know where I can complain so that the casino can give me an answer to my protest?
Hola muy buenas, alguien de por aca que juegue en linebet?
Xq he mandado un mail desde el 6 de febrero y todavia no obtengo respuesta, soporte me vive respondiendo lo mismo, que espera respuesta del mail pero nunca llega. No puedo retirar la plata que deposite desde un principio y que necesito con urgencia.
Alguien sabe donde puedo mas puedo quejarme para que el casino me puede dar bola a mi protesta?
Привіт. Шкода, що вам доводиться вирішувати ще одну проблему з цим казино. Я бачив вашу скаргу 👈, де наша команда чекає на відповідь казино. Ви сказали, що ваш обліковий запис було підтверджено минулого разу, коли у вас знову виникла проблема зі зняттям коштів, чи не так? На щастя, це було вирішено, і ви змогли отримати свої гроші. Мені спадає на думку одна думка, що, можливо, їм потрібно зробити додаткові перевірки, і тому це займає трохи більше часу. Служба підтримки повинна повідомити вас про це, але, на жаль, як ви сказали, від них не було жодної відповіді, чи не так? Сподіваємось, наша група розгляду скарг отримає додаткову інформацію, щоб справу можна було продовжити. 🤞
Hello. Sorry to hear you have to go thru another issue with this casino. I have seen your complaint 👈, where our team is waiting for the casinos response. You said that your account had been verified last time, when you've had another withdrawal issue there, right? Luckily that one was solved and you were able to get your money. The one think which comes to my mind is, that maybe they need to do some additional checks, and that is why it's taking a bit longer. The support should inform you about that, but unfortunately, as you said, there has been no response from them, right? Hopefully our complaint team will get some more information, so the case can proceed further. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.