ГоловнаФорумКазиноLibrabet Casino - загальне обговорення

Librabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від bmeleady17
|
15 833 переглядів 152 відповідей |
|
1...6 7 8
Jaro

Привіт. Я подав запит на відкликання, але це все ще протягом 3 робочих днів, як вони стверджують у своїх умовах. Мені просто цікаво, скільки часу це зайняло. Оскільки, якщо те, що говорять інші гравці, правда, я думаю, що мені знадобиться деякий час, щоб зняти свої виграші, якщо вони виплатять

Змінено
Автоматичний переклад.
tftcosta

Іноді я не буду так зациклюватися на Умовах, тому що я думаю, що час від часу трапляються речі, які затримують виведення коштів. Але якщо виникнуть проблеми, і ви не отримали свої гроші, ми будемо тут і спробуємо допомогти, якщо зможемо.

Тож я хотів би, щоб ви тримали нас у курсі, чи є у вас щось нове чи ні.

Автоматичний переклад.
Romi

Проблема в тому, що мій онлайн-чат був вимкнений більше двох тижнів. У мене нібито є менеджер по роботі з обліковим записом, який не відповідає, як ніхто не відповідає на електронні листи. Я ніколи не заробляв грошей, взагалі нічого. Я досяг рівня 4 і мав би право на повернення грошей, але я не можу вимагати його, оскільки я не маю можливості зв’язатися з ними. У когось ще така проблема?

Це може бути лише велика афера

Автоматичний переклад.
Ccfhe

Це просто грубо. Я маю на увазі, навіть якщо персонал казино з якоїсь причини вирішив розкрити всі канали, я очікував би пояснення або, чесно кажучи, випадок закриття рахунку мав би для мене більше сенсу.

Ви намагалися вийти на зв'язок через соціальні мережі? Думаю, це мало допоможе...

Вам коли-небудь казали, що всі бонуси обмежені? Те, що ви описали, звучить майже як інший вид «адміністративного рішення».

Автоматичний переклад.

Тут їхній чат працює без проблем

Автоматичний переклад.
Radka

Це дуже дивно. що я можу зробити

Я вже подав запит про закриття облікового запису електронною поштою, але не отримав відповіді. Чи можливо мені заблокували доступ до каналів підтримки?



Автоматичний переклад.
tftcosta

Я не розумію в чому справа, справа в тому, що після виграшу перестали виплачувати, автомати перестали відкривати бонуси і зник онлайн-чат.

Автоматичний переклад.

Це дуже дивно. що я можу зробити

Я вже подав запит про закриття облікового запису електронною поштою, але не отримав відповіді. Чи можливо мені заблокували доступ до каналів підтримки?



Автоматичний переклад.

Звучить так. Іноді чат зникає після того, як гравець скаржиться на RTP і так звані неоплачувані ігри або щось у подібній сфері. Однак ігнорувати запит на виплату або запит на закриття рахунку, звичайно, набагато гірше.

Якщо можна, про що ви востаннє спілкувалися зі службою підтримки чи чатом?

Автоматичний переклад.
Radka

Саме прохання закрити рахунок. Чат постійно відключався, поки просто не перестав працювати

Автоматичний переклад.
Ccfhe

Чи можу я запитати, чи вдалося вам зняти гроші? Якщо так, скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
tftcosta

Так, я зробив, але це зайняло близько 15 днів

Автоматичний переклад.

Саме прохання закрити рахунок. Чат постійно відключався, поки просто не перестав працювати

Автоматичний переклад.

Очевидно, що такі ситуації позбавлені логіки. Що б не сталося, пояснення є обов’язковим, принаймні для мене.

Якщо ви все одно хочете закрити обліковий запис у Lirabet, можливо, подання скарги на них спрацює.

З огляду на все, я не можу придумати іншого варіанту, тому що з певних причин ніхто в казино не хоче з вами говорити.

Автоматичний переклад.

Чи надійний Librabet? Хтось знає?

Автоматичний переклад.
tsakomatias

Про яке казино ви говорите?

Автоматичний переклад.
Stelios11

Я вважаю, що найкраще подивитись, що роблять гравці, у цій темі чи відгуках і скаргах користувачів. Це повинно дати вам гарне уявлення про те, що таке казино. Навіть зараз гравці тут вирішують свої ситуації, тому ви також можете багато чому навчитися у них.

Тому вам доведеться вирішити, де ви збираєтеся грати і чи варто це того.

Автоматичний переклад.
Stelios11

Ймовірно, головна проблема полягає в тому, що вони витрачають час на обробку виведення коштів. З того, що я читав, це значно більше, ніж вони заявляють про 3 робочі дні, але я хочу вірити, що зрештою вони виправлять усе, що відбувається. і денний ліміт низький. Я вже 5 день чекаю. Деякі люди також стверджують, що служба підтримки їх ігнорує, але у мене не було такої проблеми з підтримкою. Я думаю, що якщо ти будеш щирим і поважним, вони не проігноруватимуть тебе.

Змінено
Автоматичний переклад.

file ЧЕКАЮ З 23 ЛЮТОГО.

ВОСТАННЬОГО РАЗУ, КОЛИ Я ЗНІМАВ ГРОШІ, МЕНІ ВИПЛАТИЛИ МІСЯЦЬ.

І ВОНИ ЛИШЕ ДАЮТЬ ВАМ ОБРАЖНІ НАДІЇ З ЧАТУ

Автоматичний переклад.
beruco-26

привіт Ви проходили перевірку?

Автоматичний переклад.

file ЧЕКАЮ З 23 ЛЮТОГО.

ВОСТАННЬОГО РАЗУ, КОЛИ Я ЗНІМАВ ГРОШІ, МЕНІ ВИПЛАТИЛИ МІСЯЦЬ.

І ВОНИ ЛИШЕ ДАЮТЬ ВАМ ОБРАЖНІ НАДІЇ З ЧАТУ

Автоматичний переклад.

Ви не маєте на увазі, що подали б скаргу, коли це триває вже досить довго? Я думаю, що місяця, який ви чекали раніше, достатньо, щоб зняти гроші, і я, напевно, все одно не хотів би чекати, хоча ви, ймовірно, нічого не можете з цим вдіяти. Ви грали з бонусом чи ні? Чи спілкувалися ви з казино і чи сказали вони вам щось про очікування?🤔

Автоматичний переклад.

Я просто хочу отримати свої гроші.

Я не грав у бонуси чи щось подібне.


Я подав кілька скарг до але вони не відповідають....

Автоматичний переклад.
1...6 7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого