1 місяць тому
Це не дозволяє мені завантажити його, я запевняю вас, що я отримав 4 зняття
It won't let me upload it, I assure you that I received 4 withdrawals
Ami no me deja subirlo , te aseguro que me llegaron 4 retiros
0
Це не дозволяє мені завантажити його, я запевняю вас, що я отримав 4 зняття
It won't let me upload it, I assure you that I received 4 withdrawals
Ami no me deja subirlo , te aseguro que me llegaron 4 retiros
Я не сперечаюся з вашими словами і сподіваюся, що це правда, просто багато користувачів тут кажуть, що ніхто ніколи не отримував грошей. А ті, хто кажуть, що це зробили, є партнерами по либрабету і брешуть. Буду вдячний, якщо ви завантажите отриманий платіж.
I don't dispute what you say and I hope it's true, it's just that many users here say that no one ever received money. And those who say they did are librabet partners and they are lying. I would appreciate it if you would upload the payment you received.
Δεν αμφισβητώ αυτά που λέτε και μακάρι να είναι αλήθεια, απλώς πολλοί χρήστες εδώ λένε ότι δεν έλαβε κανείς ποτέ χρήματα. Και όσοι λένε οτι λάβανε είναι συνεργάτες του librabet και λένε ψέματα. Θα εκτιμούσα αν ανεβάζατε την πληρωμή που λαβατε.
Я не учасник Librabet, я не брешу і чекаю ще 2 виведення.
I am not a member of Librabet, I am not lying, and I am waiting for 2 more withdrawals.
Yo no soy socio de librabet no miento , ademas estoy a la espera de 2 retiros mas
добрий вечір Ви отримали свої гроші?
Good evening. Did you receive your money?
Καλησπέρα. Λάβατε τα χρήματα σας;
Привіт! Я отримав кошти, які я запитав 22/01... лише на 116 євро.
Це зайняло приблизно 20 днів, ганьба
Hello, I have received a withdrawal that I requested on 22/01... for only €116.
It took approximately 20 days, a disgrace
Hola, he recibido una retirada que pedí el día 22/01.. de solo 116€.
Han tardado 20 días aproximadamente, una vergüenza
Ви все ще чекаєте на зняття додаткових грошей чи вам виплатили?
Are you still waiting for more money to be withdrawn or have you been paid out?
Περιμένετε κι άλλα χρήματα για ανάληψη ή σας εξόφλησαν ;
На моєму рахунку залишилося 1300 євро.
Думаю, на їх отримання підуть місяці.
Ці казино такі..
Також щодня доводиться писати в чат
I have €1300 left in my account.
I think it will take months to receive them.
These casinos are like that..
You also have to write to the chat every day
Me quedan 1300€ en mi cuenta.
Creo que van a tardar meses en recibirlos.
Estos casinos son así..
Además te toca escribir todos los días al chat
Коли ви виводили кошти, вас просили 116 євро чи ви просили більше, і вам дали лише 116 євро?
тому що у мене є 3 незавершені зняття по 500 євро кожна, і я боюся, що ніколи не отримаю свої гроші!
When you made your withdrawal, were you asked for €116 or did you ask for more and they only gave you €116?
because I have 3 pending withdrawals of €500 each and I'm afraid I'll never get my money!
Στην αναληψη σας ζητησατε 116€ ή ζητήσατε περισσότερα και σας βάλανε μόνο 116€;
γιατί εχω έχω 3 εκκρεμείς αναλήψεις των 500€ η καθεμία και φοβάμαι ότι δε θα πάρω ποτέ τα χρηματα μου!
Привіт! Я отримав кошти, які я запитав 22/01... лише на 116 євро.
Це зайняло приблизно 20 днів, ганьба
Hello, I have received a withdrawal that I requested on 22/01... for only €116.
It took approximately 20 days, a disgrace
Hola, he recibido una retirada que pedí el día 22/01.. de solo 116€.
Han tardado 20 días aproximadamente, una vergüenza
Це чудово, хоч чекати виведення справді довго.
Я зараз повідомлю про ситуацію вашій скаржниці.
Дозвольте запитати, чи потрібно було вам пройти процедуру перевірки, перш ніж вам виплатять гроші?
That is great, even though it really is a long time to wait for the withdrawal.
I will inform your complaint resolver about the situation now.
May I just ask if you had to go through the verification process before they paid the money to you, please?
На моєму рахунку залишилося 1300 євро.
Думаю, на їх отримання підуть місяці.
Ці казино такі..
Також щодня доводиться писати в чат
I have €1300 left in my account.
I think it will take months to receive them.
These casinos are like that..
You also have to write to the chat every day
Me quedan 1300€ en mi cuenta.
Creo que van a tardar meses en recibirlos.
Estos casinos son así..
Además te toca escribir todos los días al chat
Я отримав гроші.
Це займає майже два тижні чи більше, і вам доводиться щодня скаржитися в чаті, але врешті вони платять
I have received the money.
It takes almost two weeks or more, and you have to complain daily in the chat, but in the end they pay
He recibido el dinero.
Tardan casi dos semanas o más, y tienes que quejarte diariamente en el chat, pero al final pagan
Я бачу, що є кілька казино, де ви досить довго чекали на зняття коштів. Незважаючи на те, скільки часу тут знадобилося, ви все ще тут граєте? 🤔
I see that there are several casinos where you've waited quite a bit for a withdrawal. Despite how long it took here, do you still play here? 🤔
Я більше не граю в казино legiano.
У Librabet у мене все ще залишаються гроші, я роблю ставки та одночасно знімаю те, що залишилося.
I no longer play at legiano casino.
At Librabet I still have money left and I am betting and at the same time withdrawing what I have left.
En legiano casino ya no juego.
En librabet todavía me queda dinero y voy apostando y al mismo tiempo retirando lo que me queda
Тож, сподіваюся, незабаром все це буде зроблено для вас. правильно? 🙏
So, hopefully soon it will be all done for you. Right? 🙏
Це казино є найбільшим шахрайством, з яким я коли-небудь стикався в онлайн-казино. Спочатку все йде добре, ігри здаються чесними, а платежі обробляються, хоча й із затримкою. Тоді починається проблема. Після виграшу близько 500 євро зі мною зв’язався агент і сказав, що він буде моїм особистим менеджером і що я маю 3 рівень vip. Відтоді я можу сказати, що я зіграв близько 1000 євро в одній і тій самій грі зі ставкою 1 євро в різні дні, і гра не відкрила жодного бонусу. Це ніколи не виплачувалося. Коли я робив депозити, я помітив, що гра завжди відраховується до останнього раунду, у якому я виграв 500 євро. Я намагався зв’язатися зі своїм агентом електронною поштою, але не отримав відповіді. Онлайн-чат не працює протягом 3 днів, а служба підтримки клієнтів електронною поштою також не відповідає. Це серйозно. Будь ласка, перевірте це казино, оскільки, наскільки я зрозумів (пізно), вони втратили ліцензію, а група оголосила про банкрутство.
This casino is the biggest scam I've ever experienced in online casinos. At first everything goes well, the games seem fair and the payments are processed, albeit with some delay. Then the problem starts. After winning around 500 euros, I was contacted by an agent who told me that he would be my personal manager and that I was on level 3 vip. From then on, I can say that I played around 1000 euros on the same game and with a bet of 1 euro on different days and the game didn't open a single bonus. It never paid out. When I made deposits, I noticed that the game always counted down to a final round in which I had won the 500 euros. I tried to contact my agent via email and got no reply. The online chat has been down for 3 days and customer support by email is also unresponsive. This is serious. Please check this casino because from what I understand (late) they lost their license and the group declared insolvency.
Este casino é a maior fraude que eu já experienciei nos casinos online. No início tudo corre bem, os jogos parecem justos e os pagamentos ainda que com algum atraso, são processados. O problema começa depois. Após ter ganho cerca de 500 euros, fui contactada por um agente que me disse que seria o meu gestor pessoal sendo que me encontrava no nível 3 vip. Apartir daí posso dizer que joguei cerca de 1000 euros no mesmo jogo e com aposta de 1 euro em diferentes dias e o jogo não abriu um único bónus. Nunca pagou. Aquando dos depósitos verifiquei que o jogo contava sempre para uma última rodada na qual tinha ganho os tais 500 euros. Tentei contactar o meu agente via email e não obtive resposta. O chat online está desativado há 3 dias e o suporte ao cliente por email também não responde. Isto é grave. Verifiquem por favor este casino porque daquilo que percebi(tarde) eles perderam a licença e o grupo declarou insolvência.
Привіт,
Чи можете ви пояснити мені проблему? У частині сказано: «Коли я робив депозити, я помітив, що гра завжди відраховується до останнього раунду, у якому я виграв 500 євро». це не так очевидно для мене.
Я не знаю про банкрутство, і також, на мою думку, казино не втратило ліцензію; натомість всі 4 субліцензії на Кюрасао закінчилися. Таким чином, більшість казино перейшли на Comoros (AOFA) або інші варіанти.
Hello,
Can you explain the problem for me, please? The part saying, "When I made deposits, I noticed that the game always counted down to a final round in which I had won the 500 euros." is not that obvious to me.
I do not know about bankruptcy, and also, in my opinion, the casino has not lost its license; instead, all 4 Curacao sublicenses have ended. Thus, the majority of casinos switched to Comoros (AOFA) or other options.
Я поясню, що мене викликало підозру. Я грав у ту саму гру знову і знову, але кожного разу, коли я залишав гру, щоб зробити новий депозит, на екрані з’являлося, що мій останній хід був ходом, зробленим більше 15 днів тому, за який я виграв 500 євро. Іншими словами, я ніби завжди починав звідти.
I'll explain what made me suspicious. I played the same game over and over again, but every time I left the game to make a new deposit, the screen showed that my last move had been a move made more than 15 days ago in which I had won 500 euros. In other words, it was as if I always started again from there.
Vou explicar melhor o que me levantou suspeitas. Joguei sempre no mesmo jogo mas cada vez que saia do jogo para fazer um novo depósito o ecran mostrava que a minha ultima jogada tinha sido uma jogada feita há mais de 15 dias na qual tinha ganho 500 euros. Ou seja como se recomeçasse sempre apartir daí.
Ви все ж пробували звертатися до служби підтримки з цього приводу?
Вони повинні бути завжди поінформовані та діяти відповідно.🤔
Have you tried to contact the support regarding this, though?
They should be always informed and act accordingly.🤔
Скільки часу їм знадобилося, щоб заплатити вам?
How long did it take them to pay you?
Olá. Quanto tempo demoraram para te pagar?
Привіт, чому ти питаєш? Ти теж чекаєш на гроші тут? Якщо так, чи могли б ви розповісти мені трохи більше про ситуацію?
Hello, why do you ask? Are you waiting for some money here too? If so, could you tell me a bit more about the situation?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.