ГоловнаФорумКазиноLibrabet Casino - загальне обговорення

Librabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від bmeleady17
|
15 832 переглядів 152 відповідей |
|
1...5 6 78
anastasiakalogeri2

Це не дозволяє мені завантажити його, я запевняю вас, що я отримав 4 зняття

Змінено
Автоматичний переклад.
JAIME8315

Я не сперечаюся з вашими словами і сподіваюся, що це правда, просто багато користувачів тут кажуть, що ніхто ніколи не отримував грошей. А ті, хто кажуть, що це зробили, є партнерами по либрабету і брешуть. Буду вдячний, якщо ви завантажите отриманий платіж.

Автоматичний переклад.
anastasiakalogeri2

Я не учасник Librabet, я не брешу і чекаю ще 2 виведення.

Автоматичний переклад.
bmeleady17

добрий вечір Ви отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.

Привіт! Я отримав кошти, які я запитав 22/01... лише на 116 євро.


Це зайняло приблизно 20 днів, ганьба

Автоматичний переклад.
beruco-26

Ви все ще чекаєте на зняття додаткових грошей чи вам виплатили?

Автоматичний переклад.
anastasiakalogeri2

На моєму рахунку залишилося 1300 євро.

Думаю, на їх отримання підуть місяці.

Ці казино такі..

Також щодня доводиться писати в чат

Автоматичний переклад.
beruco-26

Коли ви виводили кошти, вас просили 116 євро чи ви просили більше, і вам дали лише 116 євро?

тому що у мене є 3 незавершені зняття по 500 євро кожна, і я боюся, що ніколи не отримаю свої гроші!

Автоматичний переклад.

Привіт! Я отримав кошти, які я запитав 22/01... лише на 116 євро.


Це зайняло приблизно 20 днів, ганьба

Автоматичний переклад.

Це чудово, хоч чекати виведення справді довго.

Я зараз повідомлю про ситуацію вашій скаржниці.

Дозвольте запитати, чи потрібно було вам пройти процедуру перевірки, перш ніж вам виплатять гроші?


Автоматичний переклад.

На моєму рахунку залишилося 1300 євро.

Думаю, на їх отримання підуть місяці.

Ці казино такі..

Також щодня доводиться писати в чат

Автоматичний переклад.

Щоразу, коли ви надсилаєте заявку на відкликання, повідомляйте нас про це. Сподіваюся, цього разу це дійсно буде швидше.

Автоматичний переклад.

Я отримав гроші.

Це займає майже два тижні чи більше, і вам доводиться щодня скаржитися в чаті, але врешті вони платять

Автоматичний переклад.
beruco-26

Я бачу, що є кілька казино, де ви досить довго чекали на зняття коштів. Незважаючи на те, скільки часу тут знадобилося, ви все ще тут граєте? 🤔

Автоматичний переклад.

Я більше не граю в казино legiano.

У Librabet у мене все ще залишаються гроші, я роблю ставки та одночасно знімаю те, що залишилося.

Автоматичний переклад.
beruco-26

Тож, сподіваюся, незабаром все це буде зроблено для вас. правильно? 🙏

Автоматичний переклад.

Це казино є найбільшим шахрайством, з яким я коли-небудь стикався в онлайн-казино. Спочатку все йде добре, ігри здаються чесними, а платежі обробляються, хоча й із затримкою. Тоді починається проблема. Після виграшу близько 500 євро зі мною зв’язався агент і сказав, що він буде моїм особистим менеджером і що я маю 3 рівень vip. Відтоді я можу сказати, що я зіграв близько 1000 євро в одній і тій самій грі зі ставкою 1 євро в різні дні, і гра не відкрила жодного бонусу. Це ніколи не виплачувалося. Коли я робив депозити, я помітив, що гра завжди відраховується до останнього раунду, у якому я виграв 500 євро. Я намагався зв’язатися зі своїм агентом електронною поштою, але не отримав відповіді. Онлайн-чат не працює протягом 3 днів, а служба підтримки клієнтів електронною поштою також не відповідає. Це серйозно. Будь ласка, перевірте це казино, оскільки, наскільки я зрозумів (пізно), вони втратили ліцензію, а група оголосила про банкрутство.

Автоматичний переклад.
Ccfhe

Привіт,

Чи можете ви пояснити мені проблему? У частині сказано: «Коли я робив депозити, я помітив, що гра завжди відраховується до останнього раунду, у якому я виграв 500 євро». це не так очевидно для мене.

Я не знаю про банкрутство, і також, на мою думку, казино не втратило ліцензію; натомість всі 4 субліцензії на Кюрасао закінчилися. Таким чином, більшість казино перейшли на Comoros (AOFA) або інші варіанти.



Змінено
Автоматичний переклад.

Я поясню, що мене викликало підозру. Я грав у ту саму гру знову і знову, але кожного разу, коли я залишав гру, щоб зробити новий депозит, на екрані з’являлося, що мій останній хід був ходом, зробленим більше 15 днів тому, за який я виграв 500 євро. Іншими словами, я ніби завжди починав звідти.

Автоматичний переклад.
Ccfhe

Ви все ж пробували звертатися до служби підтримки з цього приводу?

Вони повинні бути завжди поінформовані та діяти відповідно.🤔

Автоматичний переклад.
Ccfhe

Скільки часу їм знадобилося, щоб заплатити вам?

Змінено
Автоматичний переклад.
tftcosta

Привіт, чому ти питаєш? Ти теж чекаєш на гроші тут? Якщо так, чи могли б ви розповісти мені трохи більше про ситуацію?

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого