ФорумКазиноLibrabet Casino - загальне обговорення

Librabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від bmeleady17
|
7733 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
tsakomatias
1 рік тому

Привіт, я не думаю, що це найкраща ідея – судити інших за їхнім досвідом. Як щодо опису свого? Що сталося і чому ви не можете отримати свої гроші?

Також я б просив вас не нападати на інших гравців, тому що я цього терпіти не буду. Вам потрібно прочитати все, що написав гравець, тому що у нього теж були проблеми, які він встиг вирішити.

Тому чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

У понеділок я зробив запит на зняття коштів на суму 500 євро. Сьогодні п'ятниця, і ситуація запиту залишається незмінною. Вони надсилають мені одні й ті самі повідомлення знову і знову.

Автоматичний переклад.
tsakomatias
1 рік тому

Отже, у вас точно така ж проблема, яка була у мене. Їм знадобився більше тижня, щоб обробити моє зняття ставки. Я отримав свої гроші, можливо, ви також отримаєте свої.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У понеділок я зробив запит на зняття коштів на суму 500 євро. Сьогодні п'ятниця, і ситуація запиту залишається незмінною. Вони надсилають мені одні й ті самі повідомлення знову і знову.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Здається, казино має трохи попрацювати над своїми процесами. Проте, оскільки ми не знаємо, що за цим стоїть, ви можете допомогти нам, поділившись вмістом електронної пошти.

За словами іншого гравця, я б сказав, що це не повинно зайняти надто багато часу.

Будь ласка, домовимося про подальше оновлення в понеділок?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось грає в librabet? Сторінка не відкривається, це тимчасово?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Знаєте чому не відкривається сторінка librabet? Цілий день я намагався з різних пристроїв, але не вийшло. Якщо хтось щось знає про проблему.....

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось знає, в чому проблема librabet Spain? Я не можу отримати доступ!!

Автоматичний переклад.
ikerramirezg
10 міс. тому

Привіт. Дякуємо за ваш пост. Я передам його нашій групі даних, щоб перевірити це якомога швидше. Повідомлю вам, щойно я отримаю будь-яку інформацію про те, що могло статися 😉.

Чи є у вас реальні гроші на рахунку в казино? Ви також можете спробувати зв’язатися з їхньою службою підтримки, можливо, у вас є адреса електронної пошти служби підтримки казино? Щоб допомогти вам, ось воно support@librabet.com 👈.

Будь ласка, повідомте нам, як усе пройшло, будемо чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добрий день:

У мене на рахунку 400 євро.

Я вже надіслав три повідомлення на вказану вами електронну пошту, але не отримав відповіді.

Дякую

Автоматичний переклад.
ikerramirezg
10 міс. тому

Привіт. Я прочитав у вашій відкритій скарзі, що проблему вирішено. Це так? Тепер ви можете отримати доступ до сторінки та свого облікового запису? Це чудова новина👌.

Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про це казино та описати свій досвід😉. Ви можете допомогти іншим гравцям, зробивши це. Просто натисніть/торкнітьсяцього посилання , якщо вам подобається ідея 😊.

Отже, який ваш наступний крок? Ви збираєтеся продовжувати там грати/робити ставки?

Автоматичний переклад.
tsakomatias
10 міс. тому

Добрий вечір. Ви нарешті отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

добрий вечір Я хотів би отримати вашу думку щодо проблеми, яка у мене виникла з цією конкретною компанією.

Все почалося з того, що я подав запит на зняття коштів. Вони попросили у мене документи для ідентифікації мого облікового запису, і я їх негайно надав. Коли все було прийнято, я припустив, що моє відкликання також буде схвалено. Але замість схвалення вони закрили мій рахунок і заблокували мої гроші (528 євро). Через кілька днів вони внесли 50 євро на мій банківський рахунок (мій останній депозит). Після подання скарги тут на сторінці та перевірки моєї скарги ми дійшли висновку, що скаргу проти мене закрито. Міркування Librabet полягали в тому, що підтвердження депозиту, яке я надіслав їм, щоб ідентифікувати мої депозити, виглядало як попередній рух від депозитів до компанії, депозит мені моїм родичем. З цієї причини вони вважали, що гроші, внесені на мій рахунок, належали третій особі та були внесені в librabet від його імені. Це міркування здалося casinoguru нормальним, і він закрив мою скаргу, виправдовуючи казино. Тоді я попросив, щоб скарга була повторно відкрита, і щоб ми попросили казино надати нам точний термін, який говорить про те, що клієнтам заборонено проводити такі транзакції на їхніх банківських рахунках. Казино негайно відхилило мій запит і не розглядало скаргу повторно.

Яка ваша думка щодо результату моєї справи??

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
gerasimoskioukas
2 міс. тому

Мені дуже шкода за всю ситуацію.

Я бачив вашу скаргу про те, що казино надало достатньо доказів того, що ви внесли гроші, які вам не належать. Це заборонено в більшості онлайн-казино, і це завжди має бути зазначено в умовах. Дуже важливо читати їх щоразу перед тим, як робити депозит у казино.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Чи можу я також отримати ці деталі щодо свого облікового запису?

Як вони можуть довести, що ці гроші мені не відкриті? Тому що попередня транзакція на моєму рахунку була від когось депозитом? Це не має сенсу.

Якби ви були на моєму місці, ви б погодилися, щоб вас украли приблизно на 500 євро з такої причини?

Автоматичний переклад.
gerasimoskioukas
2 міс. тому

Дозвольте мені втрутитися, якщо ви не проти.

Відверто кажучи, думаю, я вас розчарую. Подібно до поліції, казино також не пояснюють головному підозрюваному процес, що веде до виявлення шахрайства; справа не в таємниці; це цілком логічний вибір, тому ні, ми не можемо поділитися з вами доказами, вибачте.

Я вважаю, що це повинно бути неприємно дізнаватися про це, але я сподіваюся, що ви зрозумієте.

Як було сказано, виходячи з деталей, отриманих командою скарг від казино, ви, швидше за все, фінансувалися кимось іншим, щоб грати на надані кошти замість ваших власних. Таким чином, я вважаю, що у вас не вкрали жодних грошей. Ви просто порушили правила.

Намагайтеся не робити цього в інших казино, щоб уникнути нового розчарування.



Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Оскільки всі вклади були зроблені на гроші, які мені не належали, чому він не повертає решту, а повертає лише один? Ці гроші належали мені? Принаймні привід казино смішний. Якби мій рахунок був втрачений, я не думаю, що вони б його закрили, тому що вони думають, що я використовував гроші інших людей. Замість цього вони чекали б і чекали, поки деякий час я не стану переможцем і не вимагаю зняття коштів. Я прошу казино відповісти нам, оскільки мої загальні депозити в розмірі 160 євро мені не повернули !!!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
gerasimoskioukas
2 міс. тому

Вибачте, але ми тут на форумі не можемо поставити вам такі питання.

Щоб отримати відповіді, не соромтеся зв’язатися з казино або зі своїм спеціалістом із розгляду скарг.

Будь ласка, завжди читайте умови перед тим, як робити депозит у будь-якому онлайн-казино в майбутньому.🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я радий, що створив обліковий запис за допомогою нового способу оплати fun Id, там було сказано, що мене рекламують. 200% бонус на перший депозит. Я вніс гроші та заплатив за допомогою fun Id у казино librabet. Я ввійшов, використовуючи fun Id. Я перейшов на вкладку бонусів, і там було немає бонусу. Я спілкувався в чаті казино, і вони сказали мені, що такого бонусу немає, і я надіслав їм пропозицію, і вони знову не дали мені бонус. Я спілкувався в чаті веселого чату, і я не отримав жодного поради або після того, як я прийняв рішення, що я не отримуватиму жодного бонусу, я пішов розіграти свій депозит і знову не зміг зіграти, мені надійшло повідомлення, що мій обліковий запис знову вимкнено, я поговорив у чаті, і вони сказали, що я дублюючий користувач, тим часом я не створював жодного другого облікового запису, але вгадайте, що цікаво id створив мені обліковий запис, і це не дозволило мені підключитися до мого власного облікового запису, коротше кажучи, вони закрили мій обліковий запис, ніхто не допоміг мені в чаті, який не працює весь час, вони надсилали мені електронний лист, щоб надіслати деяку інформацію, щоб повернути мені мої гроші, але я не отримував гроші протягом 20 днів

Автоматичний переклад.
aerossalami71
1 місяць тому

Чи правильно я розумію, що платіжний постачальник створив для вас рахунок у цьому казино? Як це взагалі можливо?🤔🤷‍♀️

Чесно кажучи, я ніколи раніше не чув про щось подібне.

У будь-якому випадку я пропоную вам подати скаргу тут, до нашої команди, щоб вони могли розслідувати це далі та допомогти вам отримати ваші гроші.

Щоб зробити це, просто перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого