2 р. тому
Тут ви можете обговорити Liberty Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони не тільки забирають ваш депозит після закриття вашого рахунку з лише їм відомих причин, вони виправдовують вас за виправданнями, чому вони не можуть вам допомогти або нічого сказати. Спочатку це 24-48 годин, тепер це єдиний робочий час. Майте на увазі, що вперше це сталося в п’ятницю, і вони кричали, просто дайте нам від 24 до 48 годин. Як ти не знаєш, що не п’ятниця? Хтось був раніше на роботі і не знає, що наближаються вихідні? Я б втратив цей депозит і, ймовірно, набагато більше зараз, тому я думаю, що я повинен їм подякувати. Дякую, Свобода!
Not only do they take your deposit after closing your account for reasons only known to them they will give you excuses after excuses on why they can't help you or tell you anything. First it is 24-48 hrs now its only business hours. Mind you this first happened on a friday and they had been screaming just give us 24 to 48 hrs. How do you not know that its not a Friday? Anybody been at work before and not know the weekend is coming? I would of lost that deposit and probably much more by now so i guess i should thank them. Thanks, Liberty!
Привіт. Схоже, що казино закрило ваш рахунок без будь-яких причин. Чи є ймовірність, що ви були неактивними більше 12 місяців або більше? Мені спало на думку, що це казино конфіскує гроші з неактивних рахунків. У будь-якому випадку Liberty працює без ліцензії, тому вони не повинні звертати уваги на якісь чесні стандарти та справедливість 🙁, тому що за ними немає влади.
Наразі є відкрита скарга на закритий рахунок із залишком. Ви можете перевірити це тут .
Якщо ви хочете спробувати, ви також можете подати свій власний.
Як ти гадаєш?
Hello. It seems that the casino closed your account without any reason. Any chance you were inactive for more than 12 months or more? It crossed my mind that this casino confiscates money from dormant accounts. Anyway, Liberty operates under no license so they must not pay any attention to some honest standards and fairness 🙁 because there is no authority watching over them.
There is currently an open complaint about the closed account with a balance. You can check it here.
In case you would like to try, you can submit your own as well.
What do you think?
Я щойно відкрив рахунок і в той же день, в цю ж годину вніс депозит.
I just opened the account and on the same day, same hour made the deposit.
Наскільки я розумію, навіть якби вони не заблокували ваш обліковий запис, ви б там більше не грали. Це, мабуть, на користь, як ви писали раніше. Вам зараз потрібна допомога?
As far as I understand even if they had not blocked your account you would have not played there anymore. It is probably for the good, as you wrote before. Do you need any help now?
Я виграв на своєму бонусі Спробуйте зняти Обслуговування клієнтів Сказав, що мені потрібно було внести 25 доларів США та зіграти через це, а також ще раз перевірити своє посвідчення особи. Це правильно звучить??? Я ніколи не вигравав на бездепозитному бонусі, але звідки я, коли люди кажуть вам, що ви повинні дати їм гроші, перш ніж ви зможете отримати свої гроші. Зазвичай це не йде добре, якщо ви не те, що я маю на увазі!!!!! Подумав, що мені варто спробувати зіграти до $25, коли я виграю понад 600 tho!!! Будь-яка порада??? Я хлопець із FanDuel, і вони не грають у те, що ти виграєш ти отримуєш!!!
I won on my bonus Try to withdraw Customer service Said I had to deposit $25 And play through it And also Verify my ID card Again Does this sound right??? I've never won on a no deposit bonus But where I'm from when people tell you you have to give them money before you can get your money Its Usually don't go well if u no what I mean!!!!! Figured I should try to play through $25 When I won Over 600 tho!!! Any advice??? I'm FanDuel guy and they don't play that u win u get!!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.