3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lex Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Жахливе казино!
На сьогоднішній день мої депозити зникли!
Ніхто не знає, коли мені повернуть гроші.
Це SCAM Casino перевершує все, що було раніше
Ps: вони повинні зберігати гроші, я не збираюся ганятися за ними тижнями! Клуб більш ніж поганий
Horrible casino!
To date, my deposits have disappeared!
Nobody knows when I will ever get my money back.
This SCAM Casino tops everything that has come before
Ps: They should keep the money, I'm not going to chase it for weeks! The club is more than bad
Grauenhaftes Casino!
Bis heute sind meine Einzahlungen verschwunden!
Keiner weiss wann ich mein Geld jemals wieder bekomme..
Dieses SCAM Casino topt alles bis jetzt dagewesene
Ps: Sollen das Geld behalten ich renne da jetzt nicht Wochen hinterher!Der Verein is mehr als schlecht
Мені дуже прикро через всю ситуацію в цьому казино.
Ви, випадково, перевіряли також свого платіжного постачальника? Просто переконатися, що це не на їхньому сайті. Багато разів це траплялося раніше, і казино не могло нічого з цим вдіяти.
Будь ласка, спробуйте перевірити це та повідомте нам, якщо щось дізнаєтесь.
I am really sorry about the whole situation at this casino.
Have you, by any chance, also checked also with your payment provider? Just to make sure that it is not at their site. Many time this happened before and a casino was unable to do anything about it.
Please try to check that out and let us know if you find out something.
Це не має нічого спільного з моїм платіжним процесором, вони самі так сказали😉
Це залежить від їхнього платіжного оператора, і я чекаю вже тиждень...
Я видалив свій обліковий запис, немає сенсу витрачати навіть секунду на справу з цією хреновою організацією!
Ps: мені досі не повернули гроші
It has nothing to do with my payment processor, they said so themselves😉
It depends on their payment provider and I've been waiting for a week now...
I had my account deleted, there's no point in spending even one more second dealing with this shitty organization!
Ps: I still haven’t got my money back
Hat mit meinen Zahlungsabbiter nichts zu tun haben die ja selber gesagt😉
Liegt an deren Zahlunganbieter und 1 Woche warte ich jetzt...
Hab mein Acc da löschen lassen macht kein Sinn sich mit diesen Scheiss Verein auch nur 1 Sekunde mehr auseinander zu setzen!
Ps: Mein Geld habe ich bis heute nicht wieder
Тож не варто чекати, щоб повернути гроші, гадаєте?🤔
Ну, звичайно, це повністю залежить від вас, але я б напевно дочекався, поки ситуація вирішиться, і лише тоді закрив би рахунок у казино.🤷♀️
Чи пояснили вони, в чому саме проблема з їхнім постачальником платіжних послуг?
So it is not worth waiting to get your money back, you reckon?🤔
Well, it is totally up to you, of course, but I would surely wait for the situation to be resolved and only then close the account at the casino.🤷♀️
Have they explained what exactly the problem is with their payment provider, though?
Щодня чуєш одне й те саме...
Немає сенсу витрачати тижні чи місяці на щось подібне.
Це казино - чисте шахрайство, не більше і не менше
You only hear the same thing every day...
There's no point in spending weeks or months dealing with something like this.
This casino is pure scam nothing more and nothing less
Man bekommt jeden Tag nur das selbe zu hören ...
Es bringt auch nix sich Wochen oder Monate lang sich mit sowas ausseinander zu setzen.
Dieses Casino ist purer Scam nicht mehr und nicht weniger
Я розумію ваше розчарування, і якщо ви вирішите, що не збираєтеся чекати, це, звичайно, залежить від вас. Я просто хочу сказати, що вам не потрібно нічого робити, тільки чекати. Це те, що я маю на увазі.
I can understand your frustration, and if you decide that you are not going to wait, it is, of course, up to you. I just want to say that you do not need to do anything but wait. That is what I mean.
Я можу чекати місяцями і нічого не станеться😉
На вашому місці я б переосмислив рейтинг тут^^
I can wait months and nothing will happen😉
If I were you, I would rethink the rating here^^
Ich kann da Monate warten da passiert nichts😉
An euer Stelle würde ich mir die Bewertung hier mal überdenken^^
Ну, не так просто просто змінити рейтинг, як ви сказали. Існує цілий процес щодо зниження індексу безпеки кожного казино.
Ви знаєте, це неможливо змінити лише тому, що про це просить гравець. Лише коли гравці подають скарги, які з якихось причин залишаються невирішеними, індекс безпеки знижується.
Отже, якщо ви вважаєте, що цю вашу ситуацію можна вирішити шляхом подання скарги, зробіть це, і наша команда обов’язково розгляне це.
Well, it is not that simple to just change the rating, as you said. There is a whole process regarding lowering the safety index of each casino.
It is not possible to change it just because a player asks for it, you know. Only whenever players submit complaints and those are unresolved for some reason will the safety index drop.
So, if you believe that this situation of yours could be solved by filing a complaint, please do so, and our team will surely look into it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.