ФорумКазиноLeon Casino - загальне обговорення

Leon Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від tiagomendes
|
17607 переглядів 99 відповідей |
|
1...3 4 5
Andreas001
1 рік тому

Привіт, будь ласка, і я радий, що ваша проблема нарешті вирішена. Тож у чому саме була проблема, коли він показав вам проблему ідентифікації, коли ви хотіли зняти кошти? Я запитую, тому що це може бути корисним для гравців, які можуть зіткнутися з подібною проблемою. Чи вдалося зрештою зняти свої гроші без проблем? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Чесно кажучи, зняти гроші з leon дуже складно. Я маю на увазі, що вони роблять це 1-3 дні, але зазвичай більше 2 днів. Крім того, щоразу, коли я прошу зняти гроші, вони просять мене надати документ, хоча я вже дав усе. Прямо зараз для наприклад, я чекаю 100 баксів, але вони роблять різницю, щоб отримати це..не знаю, ми побачимо через кілька днів

Автоматичний переклад.
Andreas001
1 рік тому

Я думаю, що це займе лише пару днів, це точно нормально. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів.

Однак я не знаю, чому вам потрібно надавати документ кожного разу, коли ви знову знімаєте кошти, коли ваш обліковий запис уже підтверджено. Ви пробували запитати в казино?

Тим не менш, я бачу, що у вас більше грошей, ніж казино має дати вам, тому не забудьте повідомити нам, як це було в цьому випадку.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Доброго вечора. Вони справді знову попросили мене надати ще один документ прямо зараз, і після того, як я дав їм один, вони знову попросили одночасно ще один. На даний момент це здається трохи несправедливим, і це лякає вас депонувати, тому що ви можете подумати, що вони зроблять усе можливе, щоб уповільнити процес вилучення

Автоматичний переклад.
Andreas001
1 рік тому

Я розумію це. Отже, ваші гроші ще не прийшли? Якщо проблеми не зникнуть, рекомендую подати скаргу.

Але які документи цього разу вимагає від вас казино? Я відчуваю, що через деякий час більше не буде нічого, що можна було б додати, тому що вони щоразу запитують щось інше.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Доброго вечора, сер. Поки що ні, я б поскаржився, якщо вони не надішлють його, але зараз вони запитують документ про мою адресу, і я надіслав їм своє електронне майно від свого банку, але вони все ще скаржаться, що документа недостатньо. Я б спробуйте ще раз…якщо вони не приймуть, я подам скаргу.

Автоматичний переклад.
Andreas001
1 рік тому

Я бачу, і казино не порадило вам іншої альтернативи для доставки цього документа? У чому проблема з вашою адресою чи документом, ви запитували, і це теж?

Звичайно, якщо нічого не вирішено, повідомте нас, якщо ви подали скаргу. Я почекаю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит 130 євро. Граючи в парі (популярні покупки) і невелике казино, мої гроші досягли 600 євро. Я подав запит на відкликання близько 2 місяців тому, і весь цей час вони вимагають у мене різні документи, які я надсилаю, але вони знаходять виправдання, що вони цього не роблять. Як тільки я сказав їм, що збираюся подавати позов, вони сказали мені чекати, поки вони переглянуть документи. Минуло 20 днів, і тепер вони просять мене про відеодзвінок.

Я впевнений, що вони роблять це навмисно, я вважаю, що ця платформа підроблена, і вони ніколи не віддають виграні гроші клієнта, якщо це не невеликі суми.

Тримайтеся подалі від них, вони вкрадуть ваші гроші. На них багато скарг, але нічого не робиться, вони крадуть світ


Автоматичний переклад.
antonisantonis230
1 рік тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема з верифікацією та виведенням грошей. У чому саме полягає проблема казино з документами, коли воно їх не приймає? Там було сказано щось конкретне?

У будь-якому випадку, я б вам однозначно рекомендував подати скаргу в цьому випадку, тому що перевірка документів тривала досить довго.Просто натисніть тут і ви можете подати скаргу .

Однак, що стосується відеодзвінка, ви його ще маєте чи вже зробили?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Найгірша букмекерська контора в Греції. Повірте, я відкрив рахунки в більшості букмекерських компаній і вважаю це, мабуть, найгіршим. Повільне та незрозуміле обслуговування в чаті для будь-якої проблеми, і мені особисто заборгували 3 зняття за місяць, а потім мені кажуть, що вони надіслали проблему до спеціального відділу, і я досі не отримав жодної інформації. Також погані коефіцієнти ставок порівняно з іншими сайтами ставок.

Автоматичний переклад.
antonisantonis230
9 міс. тому

Так, друже, мені теж заборгували вже 1 місяць. Геть!! Вони крадуть людей

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Ти найгірший!!!!

Автоматичний переклад.
alexandrianopoulos
9 міс. тому

Шановний гравець,

Я співчуваю вашим почуттям, але ми не казино Leon. Ми - гуру казино.

У будь-якому випадку, дякую, що поділилися, а також надіслали відгук. Я дуже сподіваюся, що ваше наступне казино зробить вас більш задоволеними. 🙏

Автоматичний переклад.
6 міс. тому
Опубліковано salomefernandes1984 видалено
6 міс. тому

Привіт, у вас тільки негативний досвід роботи з цим казино?

На жаль, я повинен сказати, що казино завжди мають перевагу над гравцем, який зазвичай втрачає свій депозит тут, тому, хоча це важко сказати, це не є незвичайним у тому, що ви описуєте.

Однак у вас є можливість не грати в такому казино, якщо ви думаєте, що кожен раз, коли ви вносите депозит, він просто пропадає.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Для мене найкращі ігри – це прості, на які я просто натискаю і одразу бачу результат. Мене не хвилюють складні карткові ігри, де потрібно справді знати, як грати. Я сам граю в гру Planezinho або Tigrinho на платформі Leon Casino , яка для мене була найкращою та найпростішою у використанні. Їхня підтримка також хороша, і бонуси також дуже допомагають, коли мені бракує грошей, тому всім, хто хоче випробувати нову платформу та побачити, чи зможе вони отримати прибуток, я рекомендую це казино leon, у якому є багато ексклюзивних ігор і платять по-справжньому. Я тестував багато платформ для ставок на слотах, і для мене ця була хорошою.

Змінено Radka 6 міс. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Pupivupi5
6 міс. тому

Другий пост, друге посилання.

На жаль, навіть такі посилання заборонені. 🙂 Чи не могли б ви надіслати офіційний відгук користувача, вказавши також свій ідентифікатор казино або електронну адресу?Ви можете зробити це тут 👈


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я деякий час граю в казино Leon і здійснив численні успішні зняття коштів. Проблеми з цим чудово. Тепер я подав запит на зняття $11700 і отримав електронний лист із повідомленням, що мої зняття коштів призупинено, поки перевірка безпеки виконується


На даний момент ігрова активність у вашому акаунті проходить стандартну технічну перевірку, передбачену Умовами LEON для всіх користувачів.


з кимось таке траплялося, я дуже хвилювався, як зараз отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
Markgun
5 міс. тому

І так, я повністю підтверджений

Автоматичний переклад.
Markgun
5 міс. тому

Привіт, я б сказав, що вам ще не потрібно хвилюватися, якщо ви скажете, що у вас був хороший досвід і гроші завжди приходили до вас.

Якщо ви виграли більшу суму, то в казино зазвичай проводять якесь розслідування, і ви не зможете грати на певний час. Вони також дали вам часові рамки або сказали, що зв’яжуться з вами? Ви грали з бонусом чи ні?

У будь-якому випадку, наразі не потрібно напружуватися та подивитися, що вони придумають. Якщо ви не зробили нічого проти правил, вам нема про що хвилюватися.

Тож дайте мені знати, коли дізнаєтесь більше. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Виведення прибутку не зараховується

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого