ФорумКазиноLeon Casino - загальне обговорення

Leon Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від tiagomendes
|
17670 переглядів 101 відповідей |
|
12 3 4...6
1 рік тому

Велике шахрайство 4 місяці. Я намагався отримати свої гроші та не міг знайти спосіб, але з моєї картки Visa вони забрали їх за хвилину. Коли це було для зняття, вони лише дали мені вибір інших шахраїв

Автоматичний переклад.
alexlegkou
1 рік тому

Вау, це звучить серйозно! Ви коли-небудь пробували вибрати інший спосіб оплати? Я б точно спробував це.

Чи запропонувало казино рішення? Дайте мені знати, будь ласка!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Розбудіть усіх гравців казино....всі казино створені для того, щоб ви втратили свої гроші, одного разу я потрапив у пастку азартних ігор, але подолав це.вони створені для того, щоб ви втратили свої гроші....Дайте мені ваші гроші людям, які їх дійсно потребують, а не людям, які сидять на стільці і багатіють

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6
1 рік тому

Це правда. Через казино ви втрачаєте гроші. Так було завжди, але деякі люди все ще люблять спробувати долю. Ось чому індустрія азартних ігор зберігалася протягом століть.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис повністю ідентифіковано, я подав запит на зняття 950 євро 25.05.2023, який, як запевнили мене в казино, займе максимум 3 дні, але він все ще очікує на розгляд.

Я кілька разів зв’язувався зі службою казино, і хоча вони спочатку повідомили мене, що виведення коштів буде завершено 29.05.2023, потім вони сказали мені, що це буде завершено 30.05.2023, а тепер вони кажуть мені, що вони не знають, коли його буде завершено, оскільки є технічна проблема, і вони не знають, коли її буде вирішено, не надавши мені жодної іншої інформації, і це здається мені дуже підозрілим.

Чи трапляється таке ще з кимось і як ви з цим справлялися?

Автоматичний переклад.
Nikkibeach83
1 рік тому

Я побіжно перевіряю відкриті скарги , схожі випадки дійсно є.

Вибачте, але коли справа доходить до технічних проблем, ніхто, окрім казино, не може їх вирішити.

Надзвичайно дратує чекати без подальшого сповіщення, але я розумію, що, щоб дати вам пристойне припущення, потрібно спочатку бути поінформованим - це також стосується казино.

Ви знаєте, що всі платежі зазвичай обробляються сторонньою компанією - постачальником платежів, а не самим казино. На жаль, оскільки виплати передані аутсорсингу, казино перебуває в тому ж становищі, що й ви. Напевно чекає оновлення. 🙁

Як ви вважаєте, чи можна змінити спосіб оплати? Думаю, я б почекав ще кілька днів, а потім запитав у казино.

Сподіваюся, це не займе багато часу.




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

Дякую за вашу відповідь. Я розумію, на що ви посилаєтеся, але, на мій погляд, це щонайменше непрофесійно, коли клієнт запитує вас про деталі його зняття. Ваша відповідь буде «я не знаю».

Ви повинні дати відповідальну відповідь, особливо якщо у вас є на ваших умовах і у вашому розділі виведення інформації про те, що виведення буде завершено за 1-3 дні.

Платіжний постачальник є партнером казино, тому я вважаю, що вони мають право запитати його про причини затримки, а не говорити, що це не наша проблема, ми зробили свою частину.

Якщо ви вважаєте, що я помиляюся, будь ласка, дайте мені знати, щоб ми могли обговорити це далі

Автоматичний переклад.
Nikkibeach83
1 рік тому

Привіт!

Я згоден з вами, і я також радий, що ви знаєте, як це працює.

Я просто пояснював процес, оскільки з того, що я дізнався тут на форумі, багато гравців ніколи не чули про платіжних постачальників.

Я не хотів вибачити казино - ні в якому разі!

На жаль, це не змінить того факту, що казино покладаються на своїх партнерів і не можуть вирішити їхні проблеми. 🙁


Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Те, що ви говорите, частково неправда.... це не справа удачі, а справа крадіжки, тому що хтось регулює кількість, він висмоктує гроші, а сума роздається, всі разом з'їдять

Автоматичний переклад.
1 рік тому

О, і ще одна річ, є сайти казино, які показують суму, яку виграє кожен гравець, звичайно, більше 10 000 євро, очевидно, неправдиві новини, чи не повинні ці люди бути покарані за законом?

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6
1 рік тому

Я б не сказав, що це крадіжка. Візьмемо, наприклад, слоти: ви знаєте, що RTP (повернення гравцеві) нижче 100%, тобто ви програєте. Якщо ви виберете гру з нижчим RTP і високою волатильністю та застосуєте не дуже вдалу стратегію, ваші шанси стануть ще меншими.

Це поширена ситуація.

Я ніколи не чув про те, щоб казино маніпулювали іграми, наданими ліцензованими постачальниками дам, які транслюються з оригінальних серверів. Фальшиві ігри, з іншого боку, були розроблені, щоб знизити шанси шляхом встановлення неофіційного RTP. Зверніть увагу на такі практики.

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6
1 рік тому

Я вважаю, що спочатку потрібно довести, що є якесь шахрайство. Якщо ви запитаєте мене, нікого не покарають без належного розслідування.

Деякі гравці були переконані, що результатами якось маніпулювали, хоча в кількох казино – ні. Ніби переможець не був справжнім гравцем. Але я ніколи не отримував відгуків.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую, я не сказав, що вони шахраї... але все одно перевірте слоти, дякую, будьте здорові, не турбуйте мене більше, я просто більше не буду грати, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6
1 рік тому

Не проблема взагалі. Іноді це трапляється під час використання автоматичного перекладача, тому не сприймайте це суворо, будь ласка. 🙂

Я, чесно кажучи, не хочу вас більше турбувати, але випадково виникла ще одна скарга, і це стосується турнірних маніпуляцій. Перегляньте, якщо вам цікаво:

https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation

Це пов'язана тема форуму, якщо хочете .

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

30.08.2023 р.

Час: 20:22 Я зробив піктограму в Casino Leon на суму 54,00 бразильських реала, вона не була зарахована на мій рахунок, я подав кілька скарг у Casino Leon, але нічого не було вирішено, тому друзі нічого туди не вносять, це казино проковтне ваші гроші, є нечесними


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Lion обманює гравців

Автоматичний переклад.
ivansilvestre1970
1 рік тому

Привіт!

Я розумію, що ти засмучений! Однак, щоб допомогти вам вирішити подану скаргу, нам потрібно, щоб ви надали додаткові відповіді. Перевірте це тут:

https://casino.guru/leon-casino-player-s-deposit-has-not-been-credid-1

Мене особливо цікавить це:

«Чи могли б ви повідомити, чи був це ваш перший депозит у цьому казино? Ви вже зв’язувалися зі своїм банком? В ідеалі вони повинні брати участь у розслідуванні».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, я новачок на платформі leon і хотів би запитати. Я спробував зняти кошти за допомогою банківського переказу, і виявилася проблема з ідентифікацією рахунку. Я вибрав номери карток, але вони були правильними. що я роблю не так

Автоматичний переклад.
Andreas001
1 рік тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під це конкретне казино. Що стосується вашої проблеми, чи є у вас повністю підтверджений обліковий запис у казино? Чи пробували ви запитати службу підтримки, у чому може бути проблема, коли вона видає вам помилку? Я думаю, що краще було б запитати там, і вони зможуть дати вам найкращу відповідь. Безумовно, було б добре опублікувати його тут, щоб я та інші гравці мали краще уявлення про ситуацію.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Все було добре, моє питання вирішилося, мені відразу відповіли. і вони мені допомогли, велике спасибі за ваш час!!

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого