ГоловнаФорумКазиноLeon Casino - загальне обговорення

Leon Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від tiagomendes
|
23 603 переглядів 112 відповідей |
|
12 3 4...6

Велике шахрайство 4 місяці. Я намагався отримати свої гроші та не міг знайти спосіб, але з моєї картки Visa вони забрали їх за хвилину. Коли це було для зняття, вони лише дали мені вибір інших шахраїв

Автоматичний переклад.
alexlegkou

Вау, це звучить серйозно! Ви коли-небудь пробували вибрати інший спосіб оплати? Я б точно спробував це.

Чи запропонувало казино рішення? Дайте мені знати, будь ласка!

Автоматичний переклад.

Розбудіть усіх гравців казино....всі казино створені для того, щоб ви втратили свої гроші, одного разу я потрапив у пастку азартних ігор, але подолав це.вони створені для того, щоб ви втратили свої гроші....Дайте мені ваші гроші людям, які їх дійсно потребують, а не людям, які сидять на стільці і багатіють

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6

Це правда. Через казино ви втрачаєте гроші. Так було завжди, але деякі люди все ще люблять спробувати долю. Ось чому індустрія азартних ігор зберігалася протягом століть.

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис повністю ідентифіковано, я подав запит на зняття 950 євро 25.05.2023, який, як запевнили мене в казино, займе максимум 3 дні, але він все ще очікує на розгляд.

Я кілька разів зв’язувався зі службою казино, і хоча вони спочатку повідомили мене, що виведення коштів буде завершено 29.05.2023, потім вони сказали мені, що це буде завершено 30.05.2023, а тепер вони кажуть мені, що вони не знають, коли його буде завершено, оскільки є технічна проблема, і вони не знають, коли її буде вирішено, не надавши мені жодної іншої інформації, і це здається мені дуже підозрілим.

Чи трапляється таке ще з кимось і як ви з цим справлялися?

Автоматичний переклад.
Nikkibeach83

Я побіжно перевіряю відкриті скарги , схожі випадки дійсно є.

Вибачте, але коли справа доходить до технічних проблем, ніхто, окрім казино, не може їх вирішити.

Надзвичайно дратує чекати без подальшого сповіщення, але я розумію, що, щоб дати вам пристойне припущення, потрібно спочатку бути поінформованим - це також стосується казино.

Ви знаєте, що всі платежі зазвичай обробляються сторонньою компанією - постачальником платежів, а не самим казино. На жаль, оскільки виплати передані аутсорсингу, казино перебуває в тому ж становищі, що й ви. Напевно чекає оновлення. 🙁

Як ви вважаєте, чи можна змінити спосіб оплати? Думаю, я б почекав ще кілька днів, а потім запитав у казино.

Сподіваюся, це не займе багато часу.




Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радка,

Дякую за вашу відповідь. Я розумію, на що ви посилаєтеся, але, на мій погляд, це щонайменше непрофесійно, коли клієнт запитує вас про деталі його зняття. Ваша відповідь буде «я не знаю».

Ви повинні дати відповідальну відповідь, особливо якщо у вас є на ваших умовах і у вашому розділі виведення інформації про те, що виведення буде завершено за 1-3 дні.

Платіжний постачальник є партнером казино, тому я вважаю, що вони мають право запитати його про причини затримки, а не говорити, що це не наша проблема, ми зробили свою частину.

Якщо ви вважаєте, що я помиляюся, будь ласка, дайте мені знати, щоб ми могли обговорити це далі

Автоматичний переклад.
Nikkibeach83

Привіт!

Я згоден з вами, і я також радий, що ви знаєте, як це працює.

Я просто пояснював процес, оскільки з того, що я дізнався тут на форумі, багато гравців ніколи не чули про платіжних постачальників.

Я не хотів вибачити казино - ні в якому разі!

На жаль, це не змінить того факту, що казино покладаються на своїх партнерів і не можуть вирішити їхні проблеми. 🙁


Автоматичний переклад.
Daniel

Те, що ви говорите, частково неправда.... це не справа удачі, а справа крадіжки, тому що хтось регулює кількість, він висмоктує гроші, а сума роздається, всі разом з'їдять

Автоматичний переклад.

О, і ще одна річ, є сайти казино, які показують суму, яку виграє кожен гравець, звичайно, більше 10 000 євро, очевидно, неправдиві новини, чи не повинні ці люди бути покарані за законом?

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6

Я б не сказав, що це крадіжка. Візьмемо, наприклад, слоти: ви знаєте, що RTP (повернення гравцеві) нижче 100%, тобто ви програєте. Якщо ви виберете гру з нижчим RTP і високою волатильністю та застосуєте не дуже вдалу стратегію, ваші шанси стануть ще меншими.

Це поширена ситуація.

Я ніколи не чув про те, щоб казино маніпулювали іграми, наданими ліцензованими постачальниками дам, які транслюються з оригінальних серверів. Фальшиві ігри, з іншого боку, були розроблені, щоб знизити шанси шляхом встановлення неофіційного RTP. Зверніть увагу на такі практики.

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6

Я вважаю, що спочатку потрібно довести, що є якесь шахрайство. Якщо ви запитаєте мене, нікого не покарають без належного розслідування.

Деякі гравці були переконані, що результатами якось маніпулювали, хоча в кількох казино – ні. Ніби переможець не був справжнім гравцем. Але я ніколи не отримував відгуків.



Автоматичний переклад.

Дуже дякую, я не сказав, що вони шахраї... але все одно перевірте слоти, дякую, будьте здорові, не турбуйте мене більше, я просто більше не буду грати, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
fakosanastasios6

Не проблема взагалі. Іноді це трапляється під час використання автоматичного перекладача, тому не сприймайте це суворо, будь ласка. 🙂

Я, чесно кажучи, не хочу вас більше турбувати, але випадково виникла ще одна скарга, і це стосується турнірних маніпуляцій. Перегляньте, якщо вам цікаво:

https://casino.guru/velvet-spin-casino-player-alleges-leaderboard-manipulation

Це пов'язана тема форуму, якщо хочете .

Будьте здорові!

Автоматичний переклад.

30.08.2023 р.

Час: 20:22 Я зробив піктограму в Casino Leon на суму 54,00 бразильських реала, вона не була зарахована на мій рахунок, я подав кілька скарг у Casino Leon, але нічого не було вирішено, тому друзі нічого туди не вносять, це казино проковтне ваші гроші, є нечесними


Автоматичний переклад.

Казино Lion обманює гравців

Автоматичний переклад.
ivansilvestre1970

Привіт!

Я розумію, що ти засмучений! Однак, щоб допомогти вам вирішити подану скаргу, нам потрібно, щоб ви надали додаткові відповіді. Перевірте це тут:

https://casino.guru/leon-casino-player-s-deposit-has-not-been-credid-1

Мене особливо цікавить це:

«Чи могли б ви повідомити, чи був це ваш перший депозит у цьому казино? Ви вже зв’язувалися зі своїм банком? В ідеалі вони повинні брати участь у розслідуванні».

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я новачок на платформі leon і хотів би запитати. Я спробував зняти кошти за допомогою банківського переказу, і виявилася проблема з ідентифікацією рахунку. Я вибрав номери карток, але вони були правильними. що я роблю не так

Автоматичний переклад.
Andreas001

Привіт, я перемістив вашу публікацію під це конкретне казино. Що стосується вашої проблеми, чи є у вас повністю підтверджений обліковий запис у казино? Чи пробували ви запитати службу підтримки, у чому може бути проблема, коли вона видає вам помилку? Я думаю, що краще було б запитати там, і вони зможуть дати вам найкращу відповідь. Безумовно, було б добре опублікувати його тут, щоб я та інші гравці мали краще уявлення про ситуацію.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Jaro

Все було добре, моє питання вирішилося, мені відразу відповіли. і вони мені допомогли, велике спасибі за ваш час!!

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого