Я побіжно перевіряю відкриті скарги , схожі випадки дійсно є.
Вибачте, але коли справа доходить до технічних проблем, ніхто, окрім казино, не може їх вирішити.
Надзвичайно дратує чекати без подальшого сповіщення, але я розумію, що, щоб дати вам пристойне припущення, потрібно спочатку бути поінформованим - це також стосується казино.
Ви знаєте, що всі платежі зазвичай обробляються сторонньою компанією - постачальником платежів, а не самим казино. На жаль, оскільки виплати передані аутсорсингу, казино перебуває в тому ж становищі, що й ви. Напевно чекає оновлення. 🙁
Як ви вважаєте, чи можна змінити спосіб оплати? Думаю, я б почекав ще кілька днів, а потім запитав у казино.
Сподіваюся, це не займе багато часу.
I check currently opened complaints briefly, and there are indeed similar cases.
I'm sorry to say it, but when it comes to technical issues, no one aside from the casino can solve them.
It's extremely annoying to be waiting without further notice, still, I understand that to give you a decent guess, one must be informed first - this also applies to casinos.
You know, all payments are usually handled by a 3rd party company - the payment provider, not by the casino itself. Sadly, since the payouts are outsourced, the casino is in the same position as you. Probably waiting for an update. 🙁
Do you think changing the payment method would be a solution, though? I would wait a few more days then ask the casino, I guess.
Hopefully it won't take too long.
Автоматичний переклад.