ФорумКазиноLeon Casino - загальне обговорення

Leon Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від tiagomendes
|
9380 переглядів 74 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

А перед сном приймати з 1 зіркою

не брехати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли заплатять, опублікую тут.

якщо так триватиме й надалі, я маю ще щось розповісти вам про це КАЗИНО з правами!

все одно . все марно

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

думати?

серйозно

🧐

Я впевнений ....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже зробив претензію,

натякає на скасування запитаних цінностей і величезну відсутність етики та суперечить принципам відповідальної гри!

І ще робити рекламу з

ім’я гравця на сайті виграшу, який ще навіть не виплачено!

серед інших запитань.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Отже, ви можете отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Зробіть це з вами, але вони зволікають із дурними виправданнями. Я не знаю чому . Вони страждають лише тому, що я не граю.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

😆😆 так, це добре!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже зробив претензію,

натякає на скасування запитаних цінностей і величезну відсутність етики та суперечить принципам відповідальної гри!

І ще робити рекламу з

ім’я гравця на сайті виграшу, який ще навіть не виплачено!

серед інших запитань.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

ми дуже серйозно ставимося до питань відповідального ставлення до азартних ігор, я не зовсім впевнений, що пішло не так, але ви завжди можете подати скаргу, якщо відчуваєте погане поводження – я бачу, що ви вже це зробили. 👍

Я розповім про деякі деталі, коли скаргу буде призначено.


Опубліковано Radka Змінено Magda
Причина: редагувати посилання
Автоматичний переклад.
reineirocarlos
1 рік тому

Так, казино заплатило.

без проблем КАЗИНО серйозне.

вони просто іноді пробують тактику. Щоб побачити, чи схопиться. З перемогою вітають,

але вітаю , грай ще і втрачай рівновагу .

обійми

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би поділитися своїм досвідом роботи в казино Leon.

Мій перший досвід роботи з цим казино пройшов добре. Перевірка облікового запису пройшла швидко, а зняття пройшло гладко. Переказ на мій рахунок був здійснений в обумовлені ними дні. Я зробив новий депозит і чекаю на зняття коштів. Я сподіваюся, що все знову буде добре. Я отримав дуже хороші враження від Casino Live

Автоматичний переклад.
pagcaeiro
1 рік тому

Казино здається хорошим навіть згідно з рейтингом на нашому сайті, тому я радий, що ви можете це лише підтвердити. Ви також можете написати відгук про казино, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу зняти кошти. але це перевірено. вони надсилають мені повідомлення англійською мовою і повідомляють, що система банку не приймає транзакцію. Я звернувся до банку, і мені сказали, що спроби переказу не було. що я повинен зробити?

Автоматичний переклад.
jfsjo
1 рік тому

Привіт,


Я б сказав, що найпростішим способом було б спробувати інший спосіб оплати, але я б запитав у казино, чи це можливо.


Ви можете це зробити?


Ми надаємо казино 14 повних днів для виконання запиту на виведення коштів, тому тим часом було б добре спробувати знайти альтернативне рішення з казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв у казино leon bet. Я зняв невелику суму, це було зроблено. Потім я знову виграв і пішов зняти гроші, і це було скасовано. Вони запитали. Перевірка, я надіслав усі документи, але вони мене не перевіряють

Автоматичний переклад.
dimitrissmirnaios
1 рік тому

Привіт,

іноді на оформлення документів казино займає пару днів, іноді ще більше. Вибачте, але Різдво не за горами, і це зазвичай спричиняє деяку затримку рано чи пізно.

На жаль, я бачу, що ти втратив рівновагу 🙁

Що ж, можливо, наступного разу ви можете попросити казино пройти перевірку відразу після реєстрації, щоб виводити гроші було легше.🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Моя проблема вирішена... велике спасибі за допомогу.

Автоматичний переклад.
jfsjo
1 рік тому

Дякуємо за оновлення. Ваш банк прийняв транзакцію чи вам довелося вибрати інший спосіб оплати?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Він прийняв це, просто перевірка особистих даних казино затрималася... логічно, просто я не розумів, що це проблема. Знову дякую....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше казино на сьогоднішній день всі я виграв безкоштовне обертання, і вони мене дурять, вони шахраї

Автоматичний переклад.
petrosaibazogloy
1 рік тому

привіт

Ви маєте намір пояснити це питання? Чому ви думаєте, що вас обдурили?

Можливо, ми зможемо допомогти, але це потребує додаткових пояснень.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого