Коли заплатять, опублікую тут.
якщо так триватиме й надалі, я маю ще щось розповісти вам про це КАЗИНО з правами!
все одно . все марно
When they pay I'll post here.
if this continues I have other things to tell you about this CASINO with pravas!
anyway . all useless
Quando pagarem venho postar aqui .
se isto continuar tenho outras coisas pra contar deste CASINO com pravas !
enfim . Tudo escusado
думати?
серйозно
🧐
Я впевнений ....
think?
seriously
🧐
I'm sure ....
Pensa ?
a sério
🧐
eu tenho certeza ....
Я вже зробив претензію,
натякає на скасування запитаних цінностей і величезну відсутність етики та суперечить принципам відповідальної гри!
І ще робити рекламу з
ім’я гравця на сайті виграшу, який ще навіть не виплачено!
серед інших запитань.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Зробіть це з вами, але вони зволікають із дурними виправданнями. Я не знаю чому . Вони страждають лише тому, що я не граю.
Make it with you but they delay with stupid excuses. I do not know why . They only get hurt because I don't play.
Conseguir consigo mas eles atrasam com desculpas idiotas . Não sei porque . Só se prejudicam porque não jogo .
Я вже зробив претензію,
натякає на скасування запитаних цінностей і величезну відсутність етики та суперечить принципам відповідальної гри!
І ще робити рекламу з
ім’я гравця на сайті виграшу, який ще навіть не виплачено!
серед інших запитань.
I already made the claim,
allude to the cancellation of requested values and a huge lack of ethics and goes against the principles of responsible gaming!
And still do advertising with the
player's name on the site of a win that hasn't even been paid yet!
among other issues claimed.
Ja fiz a Reclamacao ,
fazer alusão ao cancelamento de valores pedidos e de uma falta de ética enorme e vai contra aos princípios de jogo responsável !
E ainda fazer publicidade com o
nome do jogador no site de um ganho que ainda nem foi pago !
entre outras questões reclamadas .
Привіт,
ми дуже серйозно ставимося до питань відповідального ставлення до азартних ігор, я не зовсім впевнений, що пішло не так, але ви завжди можете подати скаргу, якщо відчуваєте погане поводження – я бачу, що ви вже це зробили. 👍
Я розповім про деякі деталі, коли скаргу буде призначено.
Hello,
we take the responsible gambling matters very seriously, I'm not exactly sure what went wrong, but you can always submit a complaint if you feel mistreated - I can see that you have already done so. 👍
I will go through some details when the complaint is assigned.
Так, казино заплатило.
без проблем КАЗИНО серйозне.
вони просто іноді пробують тактику. Щоб побачити, чи схопиться. З перемогою вітають,
але вітаю , грай ще і втрачай рівновагу .
обійми
Yes the casino paid.
no problems the CASINO is serious.
they just try tactics sometimes. To see if it catches. They congratulate you when you win,
but congratulations , come play more and lose your balance .
hug
Sim o casino pagou .
não tem problemas o CASINO e sério .
só que tentam as vezes táticas . Para ver se pega . Eles dão os parabéns quando ganhas ,
mas é um parabéns , vem jogar mais e perder o saldo .
abraço
Я хотів би поділитися своїм досвідом роботи в казино Leon.
Мій перший досвід роботи з цим казино пройшов добре. Перевірка облікового запису пройшла швидко, а зняття пройшло гладко. Переказ на мій рахунок був здійснений в обумовлені ними дні. Я зробив новий депозит і чекаю на зняття коштів. Я сподіваюся, що все знову буде добре. Я отримав дуже хороші враження від Casino Live
I would like to share my experience at Leon Casino.
My 1st experience with this casino went well. Account verification was quick and withdrawal went smoothly. The transfer to my account was carried out within the days stipulated by them. I made a new deposit and am waiting for the withdrawal I made. I'm hoping that everything goes well again. I had very good experiences at Casino Live
Gostaria de partilhar a minha experiência no Leon Casino.
A minha 1ª experiência com este casino correu bem. A verificação de conta foi rápida e o saque foi feito sem problemas. A transferência para a minha conta foi realizada dentro dos dias por eles estipulada. Fiz novo depósito e estou à espera do saque que fiz. Estou na expetativa que tudo corra bem novamente. Tive experiencias muito boas no Casino Live
Казино здається хорошим навіть згідно з рейтингом на нашому сайті, тому я радий, що ви можете це лише підтвердити. Ви також можете написати відгук про казино, якщо хочете.
The casino seems to be good even according to the rating on our website so I'm glad that you can only confirm it. You can also write a review on the casino if you wish.
Я не можу зняти кошти. але це перевірено. вони надсилають мені повідомлення англійською мовою і повідомляють, що система банку не приймає транзакцію. Я звернувся до банку, і мені сказали, що спроби переказу не було. що я повинен зробити?
I can't make a withdrawal. but it has been verified. they send me a message in English and tell me that the bank's system does not accept the transaction. I contacted the bank and they tell me that there doesn't seem to be a transfer attempt. what should I do?
Δεν μπορώ να κάνω ανάληψη.ενω έχει γίνει επαλήθευση.μου στέλνουν Μήνυμα στα αγγλικά και μου λένε ότι το σύστημα της τράπεζας δεν δέχεται τη συναλλαγή.επικοινωνησα με τη τράπεζα και μου λένε ότι δε φαίνεται να γίνεται προσπάθεια μεταφοράς.τι να κάνω?
Привіт,
Я б сказав, що найпростішим способом було б спробувати інший спосіб оплати, але я б запитав у казино, чи це можливо.
Ви можете це зробити?
Ми надаємо казино 14 повних днів для виконання запиту на виведення коштів, тому тим часом було б добре спробувати знайти альтернативне рішення з казино.
Hello,
I'd say the easiest way would be to try a different payment option, I would ask the casino whether this is possible, though.
Can you do that?
We allow the casino 14 full days to fulfill the requested withdrawal, so it would be good to try to find an alternative solution with the casino in the meantime.
Я виграв у казино leon bet. Я зняв невелику суму, це було зроблено. Потім я знову виграв і пішов зняти гроші, і це було скасовано. Вони запитали. Перевірка, я надіслав усі документи, але вони мене не перевіряють
I have won at leon bet casino.I made a small withdrawal it was done.and then I won again and went to withdraw and it was cancelled.They asked. Verification and I have sent all the documents but still they are not verifying me
Έχω κερδίσει στο καζίνο leon bet.εκανα μια μικρή ανάληψη έγινε.και μετά κέρδισα ξανά και πήγα να κάνω ανάληψη και ακυρώθηκε.Ζητησανε. Επαλήθευση και έστειλα όλα τα έγγραφα αλλά ακόμα δεν μου κάνουν επαλήθευση
Привіт,
іноді на оформлення документів казино займає пару днів, іноді ще більше. Вибачте, але Різдво не за горами, і це зазвичай спричиняє деяку затримку рано чи пізно.
На жаль, я бачу, що ти втратив рівновагу 🙁
Що ж, можливо, наступного разу ви можете попросити казино пройти перевірку відразу після реєстрації, щоб виводити гроші було легше.🤔
Hi there,
sometimes it takes a couple of days for the casino to get through the documents, sometimes it takes even more time. I'm sorry to say that but Christmas is around the corner, and this usually causes some delay sooner or later.
Sadly, I can see you lost your balance 🙁
Well, maybe next time you can ask the casino to get yourself verified immediately after the registration so the withdrawal should be easier.🤔
Дякуємо за оновлення. Ваш банк прийняв транзакцію чи вам довелося вибрати інший спосіб оплати?
Thanks for the update. Did your bank accept the transaction or did you have to choose another payment method?
Він прийняв це, просто перевірка особистих даних казино затрималася... логічно, просто я не розумів, що це проблема. Знову дякую....
He accepted it, it was just that the verification of personal data by the casino was delayed.... logical, I just didn't understand that this was the problem. Thanks again....
Την αποδέχτηκε,απλά είχε καθυστερήσει η επαλήθευση των προσωπικών δεδομένων από το casino.... λογικό,απλά δεν είχα καταλάβει ότι αυτό ήταν το πρόβλημα.ευχαριστω και πάλι....
Найгірше казино на сьогоднішній день всі я виграв безкоштовне обертання, і вони мене дурять, вони шахраї
Worst casino by far far far everyone i won free spin and they are fooling me far they are scammers
Το χειρότερο καζίνο μακράν μακράν μακριά όλοι κέρδισα free spin και με κοροϊδεύουν μακριά είναι απατεωνες
привіт
Ви маєте намір пояснити це питання? Чому ви думаєте, що вас обдурили?
Можливо, ми зможемо допомогти, але це потребує додаткових пояснень.
Hi there.
Do you intend to explain the matter? What makes you think you are being fooled?
We may be able to help, but that would require further explanation.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.