2 р. тому
Тут ви можете обговорити Leon Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Надобраніч,
Я щойно виграв 14864,40 євро в слоті Tombstone RIP і попросив вивести, і мене просто попросили провести додаткові чеки, як зазвичай.
Я бачив деякі скарги, і, здається, це часта проблема з цим казино, і я боюся, що не отримаю виведення.
Ви можете висловити свою думку? Вони сказали мені, що дадуть мені відгук за кілька годин.
Спасибі .
Good night,
I just won €14864.40 on Tombstone RIP slot and asked to withdraw and I was just asked for additional checks as usual.
I've seen some complaints and it seems to be a frequent issue with this Casino and I'm afraid I won't receive my withdrawal.
Can you give me your opinion? They told me they would give me feedback in a few hours.
Thanks .
Boa noite,
Eu acabei de ganhar um valor de 14864.40€ na slot Tombstone R.I.P e pedi para fazer o levantamento e acabaram-me de pedir-me verificaçoes adicionais como é normal.
Eu vi algumas reclamaçoes e parece ser um problema frequente com este Casino e estou com medo de nao receber o meu levantamento.
Pode-me dar a sua opiniao ? Eles disseram-me que me davam um Feedback daqui umas horas.
Obrigado .
там,
Сподіваємося, ви почуваєтеся добре.
Надані вами документи були відправлені до відділу безпеки Леонбець для перевірки. У середньому цей огляд займає 3 робочі дні. У деяких випадках ця процедура може тривати до 30 днів.
Ми надішлемо результати перевірки на вашу електронну пошту
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
there,
We hope you find yourself well.
The documents you provided were dispatched to Leonbets security department for verification. On average, this review takes 3 business days. In some cases, this procedure can take up to 30 days.
We will send the verification results to your email
Thank you for your patience and understanding.
lá,
Esperamos que se encontre bem.
Os documentos que forneceu foram despachados para o departamento de segurança da Leonbets para verificação. Em média, esta revisão demora 3 dias úteis. Em alguns casos, este procedimento pode demorar até 30 dias.
Enviaremos os resultados da verificação para o seu e-mail
Obrigado pela sua paciência e compreensão.
Привіт і вітаю вас!
це цілком нормально, якщо виграно більшу суму. Казино інформує вас про кожен крок заздалегідь, що добре, тому що вам не потрібно здогадуватися про те, що відбувається.
Будь ласка, співпрацюйте з казино, якщо вас попросять про це. Це пристойне казино, це має бути нормально.
Тримайте нас в курсі свого прогресу та запитуйте, чи потрібна вам допомога. 🙂
Hello and congratulations to you!
this is pretty normal in case a higher amount has been won. Casino informs you about every step in advance which is good because you don't have to guess about what's happening.
Please cooperate with the casino in case you're asked to do so. This is a decent casino, it should be ok.
Keep us updated about your progress and ask if you need help. 🙂
Дуже дякую за співчуття, даю відгук. Але я не розумію, як цей процес може тривати від 3 до 30 днів.
Це мені кинути всі гроші, поки я чекаю? Ха-ха-ха
Thank you very much for your sympathy, I give feedback. But I don't understand how this process can take between 3 to 30 days.
Is it for me to throw all the money while I'm waiting? Haha ha
Muito obrigado pela sua simpatia, eu dou um feedback. Mas nao percebo como é que este processo pode demorar entre 3 a 30 dias.
Será que é para eu jogar o dinheiro todo enquanto estou à espera ? Hahaha
Привіт,
Так, на перший погляд це здається поганим жартом, але це, очевидно, максимальний час, тому що ніхто не буде витрачати час на спроби вгадати, скільки часу це займе у вашому конкретному випадку. Прийміть це як автоматичну відповідь, я б сказав.
Крім того, є деякі казино з очікуваним терміном до 3 місяців для подальшої перевірки безпеки. 😀
Я не думаю, що це ремінь, але не грайтеся з грошима! 😉
Hello,
Yes, for the first look it seems like a bad joke but it's obviously a maximal time frame because nobody would waste time trying to guess how long will it take in your particular case. Take it as an automatic reply, I'd say.
Furthermore, there are some casinos with an estimated time frame of up to 3 months for the further security check. 😀
I do not think this is strap but do not play with the money! 😉
Гей,
Ха-ха-ха, так, це був поганий жарт, вибачте за це, я чекаю, поки отримаю відгук, дякую за відповідь, Радко, гарного дня!
Hey,
Hahaha, yes it was a bad joke, sorry about that, well I will wait until have a feedback, thank you for your reply Radka, have a lovely day !
Привіт, Тьягомендес,
Це не обов’язково означає, що вам доведеться чекати цілий місяць – або принаймні я сподіваюся.
Тож незабаром я чекаю від вас повідомлень 🙂.
Також чудового дня!
Hello, tiagomendes,
It does not necessarily mean that you'll have to wait a whole month - or at least I hope.
So I'm looking hearing from you soon 🙂.
Have an awesome day as well!
Доброго ранку. Я хотів би описати свій перший контакт з Leon Bets. Ну, я зробив доларовий депозит через NETELLER і пішов робити ставку, потім був здивований, що це було обмежено, я нічого не зрозумів, я пішов у чат, щоб запитати, чому мені сказали, що мій рахунок обмежений, пам’ятаючи, що я щойно зробив депозит. З тих пір я не міг знімати або робити ставки. Наперед дякую, якщо хтось може мені допомогти.
Good Morning. I would like to describe my first contact with Leon bets. Well I made a dollar deposit via NETELLER and went to place a bet, then I was surprised it was limited, I didn't understand anything I went to the chat to ask why they told me that my account was limited, remembering I just made the deposit. Since then I have not been able to withdraw or bet. Thanks in advance if anyone can help me.
Bom dia. Gostaria de descrever meu primeiro contato com a Leon bets. Bom fiz um depósito em dólar via NETELLER e fui fazer uma apostar, daí tive uma surpresa estava limitado, não entendi nada fui no chat perguntar o por que é me falaram que minha conta foi limitada, lembrando eu apenas fiz o depósito. Desde de então não consigo sacar nem apostar. Agradeço desde de já caso alguém consiga me ajudar.
Схоже, що казино приймає гравців з Бразилії, тому я не знаю, в чому може бути проблема. У будь-якому випадку, вам, ймовірно, слід зв’язатися з казино електронною поштою і отримати від них належну відповідь.
Вони також повинні пояснити, чому обліковий запис обмежено. Можливо, ліміти можна буде зняти, коли ви підтвердите свій обліковий запис у казино.
It seems that the casino accepts players from Brazil so I have no idea what might be the issue. Anyway, you should probably contact the casino via email and get some proper response from them.
They should also explain why the account is limited. It might be possible to remove the limits when you verify your account in the casino.
Я був на зв’язку протягом кількох тижнів, і я отримав відповідь, що сектор перевірки безпеки перевіряє мій обліковий запис. Ну це там все одно я збираюся третій місяць поки нічого. Якщо у вас є більш радикальне рішення, я хотів би спробувати. Я думав поспілкуватися з оператором серцевої платформи.
I've been in touch for a few weeks and the answer I get is that the security verification sector is reviewing my account. Well it's there anyway I'm going to the third month so far nothing. If you have a more radical solution I would like to try. I was thinking of communicating the operator of the heart platform.
Estou a umas semanas entrando em contato e a resposta que tenho é que o setor de verificação de segurança está analisando minha conta. Bom está lá do mesmo jeito estou indo para o terceiro mês até agora nada. Caso tenha alguma solução mais radical gostaria de tentar. Estava pensando em comunicar a operadora da plataforma de coracao.
Привіт,
Було б непогано, якби ви були краще поінформовані в казино. Ця напруга завжди неприємна, крім того, в деяких випадках така перевірка безпеки може тривати 3 місяці. Після того, як це буде зроблено, ви повинні бути повідомлені та надане належне пояснення. У разі будь-яких порушень, не соромтеся подати свою скаргу через Центр вирішення проблем гуру казино . Ви також можете звернутися до органу ліцензування 👍.
Я особисто чекав результатів перевірки безпеки.
Hello,
It would be nice if you were better informed by the casino. This tension is always unpleasant, furthermore, in some cases, such a security check may last for 3 months. After it's done you should be notified and given a proper explanation. In case of any irregularities, feel free to submit your complaint through the Casino Guru Resolution Center. You can reach out to the licensing authority as well 👍.
I'd personally wait for the security check result.
Я б зайшов на сайт,
перевірте органи ліцензування (їх є 2) та відвідайте їхні веб-сайти:
для Antiillephone можна використовувати complanits@gaminglicences.com
Удачі з цим.
I'd go the site,
check licensing authorities (there are 2) and visit their websites:
for Antillephone you can use complanits@gaminglicences.com
Good luck with that.
ГУРУ КАЗИНО ПОВИНЕН ОНОВИТИ ІНФОРМАЦІЮ, ВОНИ НЕ ПЛАТЯТЬ НЕОБМЕЖЕНО
ПЕРШИЙ РАЗ ЗАПЛАТИВ 15066 ЗА СКРИЛ.
ТЕПЕР ЗАБЛОКУВАНО НА 10 000 , а через деякий час блокується на 0 .
мені здається .
усі казино повинні мати можливість блокувати запити на зняття коштів!
не даючи зрозуміти, що все, що вони говорять про відповідальну гру, є дурницею.
що вони хочуть, а ви скасуєте та граєте,
Ви можете змінити свою думку, але ви бачите, що з кожним днем вони погіршуються.
є набагато кращі варіанти.
CASINO GURU MUST UPDATE INFORMATION, THEY DON'T PAY UNLIMITED
THE FIRST TIME PAID 15,066 PER SKRILL.
NOW BLOCKED AT 10,000 , and in a bit , blocks at 0 .
it seems to me .
all casinos should have the option to block withdrawal requests!
not making it clear that everything they say about responsible gaming is bullshit.
what they want and that you cancel and play,
you may change your mind but you can see that they are getting worse day by day.
there are much better options.
CASINO GURU TEM QUE ACTUALIZAR INFORMAÇÃO , ELES NÃO PAGAM ILIMITADO
PAGARAM A PRIMEIRA VEZ 15.066 POR SKRILL .
AGORA BLOQUEARAM A 10.000 , e daqui bocado , bloqueia a 0 .
parece me .
todos casinos deveriam ter opção de bloquear os pedidos de saque !
nao o fazendo claramente que tudo que dizem do jogo responsável e uma treta .
o que querem e que você cancele e jogue ,
pode ser que mude de ideias mas nota se que estão a piorar de dia pra dia .
ha opções muito melhores .
Я поставив 5 зірок
але я перегляну, я думаю, що вони не заслуговують на це для гравців, якщо 20 євро
I gave 5 stars
but I'll review I think they don't deserve it for players if 20 euros
Dei 5 estrelas
mas vou rever acho que não merecem merecem para jogadores se 20 euros
Іноді це може бути помилка мережі, іноді я відчуваю, що це стратегія, щоб змусити гравців розіграти свої депозити.
Sometimes it could be a network error, sometimes I feel it's a strategy to make players play off thier deposits.
Це КАЗИНО - це жарт.
обліковий запис підтверджено, все правильно.
перша подача - 15,066 - 10
Години Skrill
2 - висновок - 3750 євро 10 годин Skrill
3 виведення - 3500 євро - 10 годин skrill
4 loot починаються виправдання
технічні проблеми 15 тис
випадково зняти я знаю як мінімум 3 людини з рахунками в Leon.
Їм це не підходить, тому що інші отримали все, нормально.
Я граю дуже сильно, але мені не подобається грати на внутрішньоігрові гроші, я завжди люблю знову вносити (отримувати та вносити)
це збиралося бути моїм КАЗИНО, але тепер його вже пройшло інше.
на жаль, вони вважають нас дурними, але мені 50 років і 30 років я граю в казино.
Я витратив достатньо грошей, щоб купити півдюжини казино. Мені пощастило мати одну з найбільших і найкращих шинних компаній у Португалії!
але вони маленькі пташки, я не знаю, як Гуру ставить цих людей на вершину!
This CASINO is a joke.
account verified all correct.
first serve - 15,066 - 10
Skrill hours
2 - withdrawal - 3750 euros 10 hours Skrill
3 withdrawals - 3500 euros - 10 hours skrill
4 loot begin the excuses
technical problems 15,000
to withdraw by chance I know at least 3 people with accounts in Leon.
It does not suit them well because the others received them all , normal .
I play very strong but I don't like to play with in-game money I always like to deposit again (receive and deposit)
it was going to be my CASINO of choice, but now it has already been passed by another one.
unfortunately they think we are stupid but I am 50 years old and 30 years of playing in casinos.
I've spent enough money to buy half a dozen casinos. I am lucky to have one of the biggest and best tire companies in Portugal!
but they are little birds I don't know how the Guru puts these individuals at the top!
Este CASINO está de brincadeira .
conta verificada tudo correcto .
primeiro saque - 15.066 - 10
horas Skrill
2 - saque - 3750 euros 10 horas Skrill
3 saque - 3500 euros - 10 horas skrill
4 saque começam as desculpas
problemas técnicos 15. 000
para sacar por azar deles conheço pelo menos 3 pessoas com contas no Leon .
Não lhes fica bem porque os outros receberam todos , normal .
jogo muito forte mas não gosto de jogar com dinheiro do jogo gosto depositar sempre de novo ( receber e depositar )
ia ser o meu CASINO de eleição , mas agora neste momento já foi passado por outro .
infelizmente pensam que somos burros mas tenho 50 anos e 30 de jogar em casinos .
já gastei dinheiro que dava pra comprar meia dúzia de casinos . A minha sorte é ter uma das maiores e melhores empresas de pneus de Portugal !
mas são uns passarinhos não sei como o Guru mete estes indivíduos no topo !
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.