ФорумКазиноLemon Casino - загальне обговорення

Lemon Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Sina787
|
13675 переглядів 113 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
1 рік тому

Дуже дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую, що закрили скаргу, оскільки в мене недостатньо доказів.


Раджу всім уникати цього форуму.

З мого запиту ви чітко бачите, що цей форум працює спільно з казино

Автоматичний переклад.
ZockerMH1102
1 рік тому

Це вірно, але я не залишаю їм свої гроші, казино Кіпріс знаходиться в магози

Я скоро прийду, з чиїми грошима вони мають справу?

вони зрозуміють.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре. Тепер ми рухаємося вперед. Дякуємо за передачу листа.

Я хочу, щоб ви зрозуміли, чому це так важливо: тільки уявіть, що особа, яка займається розглядом скарг, звертається до представника казино, стверджуючи, що ви вже запитували історію ігор у минулому. Казино каже: такої претензії не було. Що б ми мали робити? Попросити їх надати докази, яких ви ніколи не намагалися запитати? Це було б нісенітницею. Натомість нам потрібно довести, що ви справді запитували спочатку, щоб пропустити можливу проблему.

Сподіваюся, тепер стало зрозуміліше.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Прочитайте останній пост Радьки. Через день вони закрили мою скаргу на Lemon Casino.


Ви можете побачити, як цей брудний клуб збігається з казино тут.


Ви пишете тут пост із подякою, а потім ці злочинці одразу закривають скаргу. У мене є повна розмова у фотографіях. А тепер я найму адвоката, який розбереться з цим лицемірним шахрайським казино.


У РАЗІ ЗБИТКІВ ВАМ ТАКОЖ ПОДАТИ В СУД НА ЦЕЙ БРЕХЛИВИЙ ФОРУМ!

ВОНИ НІЧОГО ЗА ВАС НЕ РОБИТЬ. ВОНИ ОТРИМУЮТЬ КОМІСІЙНІ ВІД ЗЛОЧИНЦІВ КАЗИНО. Я НА ЦЕ СТАВ.


Як тільки ви розглядаєте засоби правового захисту, вони стають грубими та обертають речі, як їм потрібно. Далі йде бан форуму!


Я хотів видалити свій відгук на Trustpilot та інших порталах про Casinoguru.

Тепер я покращу їх за допомогою нагород тут.


Крім того, я працюватиму з німецьким телебаченням і роз’ясню це шахрайство тут.


Хочеш війни - отримаєш її!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую, що закрили скаргу, оскільки в мене недостатньо доказів.


Раджу всім уникати цього форуму.

З мого запиту ви чітко бачите, що цей форум працює спільно з казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не вірю, що це має значення для вас, але це має значення для мене. Цей форум не співпрацює з казино. Ви знаєте, скільки там адмінів? Скільки людей ви звинувачуєте в шахрайстві? Технічно це лише я. Протягом досить тривалого часу я був єдиним адміном/модератором, який підтримував форум, другим залишається Даніель, який опікується іншими аспектами спільноти. Таким чином, він майже не знав про форум.

Останні два хлопці стажери – про них мова не йде.

Послухайте мене добре, коли я скажу, що я не працюю в жодному казино. Я доглядаю за форумом.

Мені здається, я пояснив, чому електронний лист був таким важливим. Але зараз це не має значення. Оскільки ви не вмієте тримати нерви - це було доведено кілька разів навіть тут, на форумі, ми не зобов'язані дозволяти нікому зловживати нами. Натомість ми зазвичай вкладаємо час і гроші - (так, гроші - гравці можуть подавати скарги безкоштовно, але працівникам, які стоять за ними, потрібна їхня зарплата) у тих, хто здатний нормально співпрацювати.

Ви назвали всіх нас у Casino Guru «багато імен», це нестерпно. Так, швидше за все вас забанять. Ви не дали нам іншого вибору.


Будь ласка, зверніть увагу, що я почувався погано, тому взяв три дні відпустки. Вибачте за пізню відповідь.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не платіть тут 1 цент, тут ви повинні дати 3000 євро, хутро 100 євро,

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Lemon підробка, тут нічого не платити

Автоматичний переклад.
senadhusic2
1 рік тому

Я знаю, що вам це не сподобається, але казино, мабуть, справжнє; просто ігри не виплачуються так, як ви очікували, хм?

Чи можете ви пояснити, в які ігри ви грали і з яким RTP? Це має велике значення, коли йдеться про коефіцієнт виплат.🤔


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це шахрайство, вони контролюють ігри самі злочинці

Автоматичний переклад.
senadhusic2
11 міс. тому

EXCALY

Автоматичний переклад.
mdarowiche1978
11 міс. тому

Я думаю, що якщо у вас є така підозра, то краще було б мати якісь докази, тому що без цього це просто звинувачення, яке нічим не підтверджено, і будь-хто може говорити такі речі. Ви також знаєте, що можете подати нам скаргу, якщо вважаєте, що щось не так, і таким чином довести свою рацію. Без цього я думаю, що це просто крик у темряві, якщо ти програєш.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

НЕБЕЗПЕКА!!!!

ПЕРЕМОГИ НЕ ВИПЛАЧУЮТЬСЯ

Я ВИГРАВ 3000 €, ГРОШІ НЕ ВИПЛАТИЛИ, І МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ГРАВЦЯ ПРОСТО ЗАБЛОКУВАЛИ

НАПИСАНІ ЕЛЕКТРОННІ ПОСИЛАННЯ ЗБЕРІГАЛИ ВІДТРИМУВАТИСЯ, ДОКИ ВРЕМЕНТІ НЕ БУЛО ВІДПОВІДІ

РАХУНОК ЗАБЛОКУВАНО

ТРИМАЙТЕСЯ ПОДАЛЕК ВІД ЦЬОГО КАЗИНО

Автоматичний переклад.
sulawa89
8 міс. тому

ПРИВІТ!!!

Чи могли б ви натомість пояснити, що сталося? Просто подумайте про те, як звучить ваша публікація без будь-якої конкретної інформації, щоб охопити контекст.

Можливо, ви знаєте, чому ваш акаунт заблокували? Будь-який процес перевірки чи розслідування?

Дайте нам знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я СТВОРИВ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС І ВИКОРИСТОВУВАВ НЬОГО, ПОТІМ МЕНЕ ЗАКРИЛИ


ПОТІМ Я СТВОРИВ І ПІДТВЕРДИВ НОВИЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, ГРАВ І ПЕРЕГРАВ, ПОТІМ Я ХОТІВ ЗНЯТИ ГРОШІ, І МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ЗАБЛОКУВАЛИ

Автоматичний переклад.
sulawa89
8 міс. тому

Вони дали вам причину для блокування? Як правило, онлайн-казино неохоче дозволяють вам повторно відкривати обліковий запис після того, як ви його закрили, навіть якщо ви це зробили, зареєструвавшись із новою адресою електронної пошти та навіть номером телефону, пам’ятайте про це, оскільки, щойно ви збираєтеся зняти кошти, це буде позначено в їхній системі за IP-адресою або методом внесення та виведення коштів і навіть ідентифікатором KYC. Ви повинні були запитати їх у чаті або електронною поштою, чи можете ви відкрити новий обліковий запис і подивитися, якою була їхня відповідь. Моя порада: отримати електронний лист або стенограму чату в прямому ефірі щодо причини, чому вам заблокували можливість вивести кошти, і, якщо ви хочете це зробити далі, опублікуйте свою скаргу тут. Це лише моя думка, оскільки я бачив багато таких випадків тут. Давайте подивимося, що подумає команда Casino Guru, коли відповість у понеділок

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я СТВОРИВ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС І ВИКОРИСТОВУВАВ НЬОГО, ПОТІМ МЕНЕ ЗАКРИЛИ


ПОТІМ Я СТВОРИВ І ПІДТВЕРДИВ НОВИЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС, ГРАВ І ПЕРЕГРАВ, ПОТІМ Я ХОТІВ ЗНЯТИ ГРОШІ, І МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ЗАБЛОКУВАЛИ

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не вважаю, що це була найкраща ідея, оскільки я припускаю, що причиною закриття вашого наступного облікового запису буде кілька облікових записів, що є порушенням правил казино.

Однак чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки, що у вас немає доступу до вашої старої електронної адреси, і чи можна з цим щось зробити? Щоразу, коли ви хочете відкрити новий рахунок у казино і знаєте, що ви вже там грали, я б проконсультувався з командою підтримки, оскільки тоді виникають подібні ситуації.

Крім того, що вам сказали в казино, коли вони заблокували ваш обліковий запис і яка була це причина?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Причиною було те, що я відкрив другий рахунок

Я цього не розумію, але я закрив перший, перш ніж відкрити другий рахунок

Я також написав, що більше не маю доступу до своєї електронної адреси і хочу закрити обліковий запис і відкрити новий з іншою

Я також заздалегідь запитав, чи можу я змінити адресу електронної пошти, і мені сказали, що я не можу і що мені потрібно закрити обліковий запис, а потім відкрити новий із новою електронною адресою


Автоматичний переклад.
sulawa89
8 міс. тому

У вас є електронний лист від казино про те, що ви можете закрити один обліковий запис, оскільки у вас немає доступу до електронної пошти, а потім вони раді, що ви відкрили новий? Це допоможе вашій справі

Автоматичний переклад.
Anonymized534
8 міс. тому

Це не має значення, я спробував усе і тепер змирився з тим, що ніколи не отримаю грошей

Я видалив усі електронні листи й більше не хочу з ними мати справу

Я ПРОСТО ХОЧУ ПОПЕРЕДИТИ ІНШИХ ЛЮДЕЙ, ЩО ТАКЕ МОЖЕ СТАТИСЯ

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Причиною було те, що я відкрив другий рахунок

Я цього не розумію, але я закрив перший, перш ніж відкрити другий рахунок

Я також написав, що більше не маю доступу до своєї електронної адреси і хочу закрити обліковий запис і відкрити новий з іншою

Я також заздалегідь запитав, чи можу я змінити адресу електронної пошти, і мені сказали, що я не можу і що мені потрібно закрити обліковий запис, а потім відкрити новий із новою електронною адресою


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Насправді було б дуже добре зберегти електронні листи від служби підтримки або принаймні деякі знімки екрана на випадок, якщо трапиться якась проблема, як ваша. В іншому випадку у вас немає доказів, і ви, на жаль, порушуєте умови казино, маючи кілька облікових записів. Чи думали ви коли-небудь подати скаргу на казино, чи вважаєте, що це не допоможе вирішити вашу справу?

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого