Радка, у мене відкрита скарга. Нік відповідає мені кожні 10 днів і все ще задає запитання. Ось уже місяць, а казино не знає про цю скаргу. Нік все ще не розуміє мене та задає запитання
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Здається, ви забули оновити. Дозвольте зробити це - процитую вашу скаргу .
"Казино відкрило рахунок, сподіваюся, вони ШВИДКО схвалять виведення!!"
Деякі казино блокують обліковий запис після перевірки KYC (знай свого клієнта). Це не трюк, казино має підтвердити вашу особу та обліковий запис, щоб продовжити виведення коштів.
Наступного разу спробуй менше кричати і будь терплячим, будь ласка 🙂
Я чекаю наступного оновлення. 🤞🤞🤞
It seems you forgot to update. Allow me to do so - quoting from your complaint.
"Casino opened an account, hope they will approve withdraw FAST !!"
Some casinos block an account once the KYC (know your customer) verification is triggered. This is no trick, the casino must verify your identity and account to proceed with the withdrawal.
Next time try to scream less and be more patient, please 🙂
I'll wait for your next update. 🤞🤞🤞
Радка, у мене відкрита скарга. Нік відповідає мені кожні 10 днів і все ще задає запитання. Ось уже місяць, а казино не знає про цю скаргу. Нік все ще не розуміє мене та задає запитання
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Що ж, літні канікули щойно почалися, і вся команда щомісяця долає максимальні ліміти. Вибачте, але ви повинні набратися терпіння.
Що стосується запитань, мені важко зрозуміти ваші відповіді, можливо, це причина такої кількості запитань. Йому просто потрібно повністю зрозуміти суть проблеми - лише тоді він також зможе поставити відповідні запитання казино, щоб подати скаргу.
Well, the summer holidays have just started, and the whole team is breaking their max limits each month. I'm sorry, but you have to be patient.
As goes for asking the questions, I'm having a hard time understanding your replies, maybe this is the reason for so many questions. He just needs to fully understand the issue - only then he can also ask proper questions to the casino to advance the complaint.
Це шахраї, навіть не думайте робити депозит. Вони просто не перевіряють ваш спосіб оплати. І ви не можете зняти гроші. Служба підтримки вас ігнорує. Минуло вже три дні.
These are scammers, don't even think about making a deposit. They simply don't verify your payment method. And you can't withdraw money. Support is ignoring you. It's been three days already.
ето мошенники не вздумайте делать депозит.тупо не делают верификацию платежного средства.и ты не можеш вывести деньги.поддержка игнорит.уже три дня
Привіт, чи говорили вам у казино про те, чому вони не хочуть перевіряти ваш спосіб оплати? Яким способом ви зробили депозит у казино? Це метод у вашому імені? Спробуйте сказати мені, і якщо ви не зможете вирішити нічого з казино, ми подивимося, що ми можемо зробити.
Hi, did the casino say anything to you about why they don't want to verify your payment method? What method did you deposit to the casino? Is it the method in your name? Try to tell me and if you can't resolve anything with the casino, we'll see what we can do.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.