Радка, у мене відкрита скарга. Нік відповідає мені кожні 10 днів і все ще задає запитання. Ось уже місяць, а казино не знає про цю скаргу. Нік все ще не розуміє мене та задає запитання
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Здається, ви забули оновити. Дозвольте зробити це - процитую вашу скаргу .
"Казино відкрило рахунок, сподіваюся, вони ШВИДКО схвалять виведення!!"
Деякі казино блокують обліковий запис після перевірки KYC (знай свого клієнта). Це не трюк, казино має підтвердити вашу особу та обліковий запис, щоб продовжити виведення коштів.
Наступного разу спробуй менше кричати і будь терплячим, будь ласка 🙂
Я чекаю наступного оновлення. 🤞🤞🤞
It seems you forgot to update. Allow me to do so - quoting from your complaint.
"Casino opened an account, hope they will approve withdraw FAST !!"
Some casinos block an account once the KYC (know your customer) verification is triggered. This is no trick, the casino must verify your identity and account to proceed with the withdrawal.
Next time try to scream less and be more patient, please 🙂
I'll wait for your next update. 🤞🤞🤞
Радка, у мене відкрита скарга. Нік відповідає мені кожні 10 днів і все ще задає запитання. Ось уже місяць, а казино не знає про цю скаргу. Нік все ще не розуміє мене та задає запитання
Radka i have openend complaint Nick answers me every 10th day and still ask questions its one month now and casino dont know about thi complaint nick still dont understand me and ask questions
Що ж, літні канікули щойно почалися, і вся команда щомісяця долає максимальні ліміти. Вибачте, але ви повинні набратися терпіння.
Що стосується запитань, мені важко зрозуміти ваші відповіді, можливо, це причина такої кількості запитань. Йому просто потрібно повністю зрозуміти суть проблеми - лише тоді він також зможе поставити відповідні запитання казино, щоб подати скаргу.
Well, the summer holidays have just started, and the whole team is breaking their max limits each month. I'm sorry, but you have to be patient.
As goes for asking the questions, I'm having a hard time understanding your replies, maybe this is the reason for so many questions. He just needs to fully understand the issue - only then he can also ask proper questions to the casino to advance the complaint.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.