привіт
Я хотів би спершу запитати, коли саме ви подали запит на зняття, будь ласка, щоб бути краще поінформованим.
Зауважте, що наша група розгляду скарг не може втрутитися до закінчення 14-денного періоду, тому, безумовно, доведеться трохи почекати.
Тепер до помилки, яку ви отримали під час спроби подати скаргу. Будь ласка, спробуйте використовувати інший браузер, надсилаючи його. Сподіваюся, це допоможе. Іноді навіть добре використовувати анонімне вікно.
Обов’язково повідомте нам, чи це допомогло, щоб ми могли бути впевнені, що все гаразд і ви можете подати скаргу.
Hello there.
I would like to ask first when exactly you requested the withdrawal, please, just to be better informed.
Please know that our complaint team is unable to intervene before the 14-day time period passes, so there will be some waiting needed for sure.
Now to the error you got when trying to submit a complaint. Please try to use some different browser when submitting it. That should hopefully help. Sometimes it is even good to use the incognito window as well.
Surely let us know if it helped so we can be sure everything is okay and you are able to file a complaint.
Автоматичний переклад.