ГоловнаФорумКазиноLegiano Casino - загальне обговорення

Legiano Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

4 міс. тому від Romi
|
5 361 переглядів 123 відповідей |
|
1...4 5 67
Jaro
2 тиж. тому

🙈На жаль, облікових записів відкрито дуже багато. Дуже важко їх усіх закрити чи заблокувати, але я якось впораюся. Все одно дякую ❤️✌🏻


Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Зрозуміло, по-перше, я б сказав, що такої помилки не слід було робити. Але очевидно, що жодна система не є ідеальною. І тому я радий, що ти все ще тримаєшся і не відчуваєш бажання грати.

Нехай це триває якнайдовше.☘️😇

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Чомусь я справді підозрюю, що це не помилка. Я надіслав принаймні 10 електронних листів, і поки що закрито лише один обліковий запис. 😃 Більшість систем ідеальні, і що робить це таким неймовірним, це 300% бонус, який ви отримуєте електронною поштою (це досить багато для бонусу). Ps: Я б хотів, щоб я ніколи не грав у казино, це справді дратує 😬 (особливо, коли ти мав спокій місяцями і не мав до цього нічого спільного) Ps: це божевілля, скільки казино належить цьому rabidi nv 🙈, і яка дурість з мого боку, що грав у такій кількості з них. Ps: дякую за чудове повідомлення, на щастя, я зараз не відчуваю бажання грати 🍀✌🏻

Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Це найкращий спосіб залишитися, і у вас не буде бажання грати знову. Я думаю, що не кожен мав би таку сильну волю. Звісно, ​​вам не варто захоплюватися чимось на кшталт отримання таких бонусів, я хотів би знати, які ще вимоги вони висувають, щоб ви могли їх виконати. У всякому разі, мені подобається, що ти в курсі.😉

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

file Тепер вони також надсилають мені текстові повідомлення... цього разу це було Sportaza Casino (також Rabidi NV)... Я написав електронний лист і звернувся до служби підтримки з проханням закрити мої облікові записи, але я завжди отримую ту саму відповідь: вони перешлють це та попросять терпіння... Я не знаю, які умови продажу, щоб побачити, що мені довелося б погодитися на нові умови та положення, а я не хотів цього робити... тож у вас є невелике уявлення про ситуацію... З повагою ✌🏻

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

filefile це була відповідь про технічні помилки 🙈 та рекламу, яку я щодня отримую від їхніх казино. Я думаю, що у мене немає шансів закрити всі облікові записи... вони мають перевагу, але я спробую 🍀 Я більше не буду грати ✌🏻🌻 найкращі побажання

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Вони точно не повинні надсилати жодних бонусів гравцям, особливо не тим, хто був самовиключений. Навіть якщо це була системна помилка, ви не несете за неї відповідальності, і мені здається, що не бажано мати бонуси через електронну пошту чи смс разом із технічною помилкою.

У будь-якому разі, як я вже сказав, якщо у вас виникнуть проблеми, ви можете скористатися нашими послугами. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Це дуже мило, але є близько 15 облікових записів, і я вже зв’язався з усіма ними (це вже коштувало мені занадто багато часу). Вони не хочуть закривати облікові записи, тепер я буду ігнорувати та блокувати їхні електронні листи... але все одно велике дякую 🙏 🌻ps: я повністю згоден з тобою, Джаро, і мені було приємно почути тебе знову 🍀🙋‍♀️

Автоматичний переклад.
Leeamaria
2 тиж. тому

Якщо для вас це дружній спосіб і ви вважаєте, що можете грати в азартні ігри без закритих облікових записів, то це чудово. Сподіваюся, ваші листи не будуть вас турбувати і все буде добре.

Гарних вихідних.😊

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Гарних вихідних також 🍀🌻і так, тепер я нарешті можу мати справу з азартними іграми (просто відпусти це, це найкраще 😃) найкращі побажання


Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт, я дуже наляканий, у мене є 4700 для зняття і у мене 1500 в очікуванні, тобто 3 зняття по 500, перше зняття було тиждень тому, і я ще нічого не отримав, що я можу зробити, будь ласка!

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

file Він також не дозволяє мені подати скаргу та повідомляє, що кап-чат несправний...

Змінено автором 6 дн. тому
Автоматичний переклад.
weakz30
5 дн. тому

привіт

Я хотів би спершу запитати, коли саме ви подали запит на зняття, будь ласка, щоб бути краще поінформованим.

Зауважте, що наша група розгляду скарг не може втрутитися до закінчення 14-денного періоду, тому, безумовно, доведеться трохи почекати.

Тепер до помилки, яку ви отримали під час спроби подати скаргу. Будь ласка, спробуйте використовувати інший браузер, надсилаючи його. Сподіваюся, це допоможе. Іноді навіть добре використовувати анонімне вікно.

Обов’язково повідомте нам, чи це допомогло, щоб ми могли бути впевнені, що все гаразд і ви можете подати скаргу.

Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

03.04.2025 був перший, я тут вже більше тижня

Автоматичний переклад.
weakz30
5 дн. тому

Я в такій самій ситуації. Я відкрив рахунок, зробив депозит і заробив 5500 євро без будь-якого бонусу (насправді я відмовився від бонусу, оскільки знав, що він створить лише проблеми). Минулого тижня я подав три запити на зняття по 500 євро і все ще чекаю.

Я чітко розумію, що не збираюся грати, поки не зніму всю суму... навіть якщо це займе 2 місяці...

Автоматичний переклад.
Johnlc89
4 дн. тому

Чи можу я запитати, коли саме ви подали запит на зняття коштів і чи вже розпочався ваш процес перевірки?

Гей, і вітаю, звичайно. 🙂

Автоматичний переклад.
Johnlc89
4 дн. тому

Ми побачимо правду, я вже боюся одного разу, що я виграю, і такі речі трапляються зі мною...

Автоматичний переклад.
Romi
4 дн. тому

Запит на зняття було надіслано 6/7/8 березня по 500 євро.

Мій обліковий запис наразі не потребує підтвердження.

дякую!

Автоматичний переклад.
weakz30
4 дн. тому

Зазвичай вони виплачують, але кожного разу із запізненням (між 8-14 днями). Я розумію, що вони роблять це навмисно, щоб ви закінчили грати в азартні ігри та програли гроші, те, що сталося зі мною в казино цієї групи. У грудні я виграв 12 000 євро, і до кінця лютого я зняв 9 000 євро. Зрештою я втратив решту 3000 євро з відчаю...

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

file Я зв’язався з усіма казино, і вони досі не заблокували мої облікові записи... привіт, Джаро, подивись 🙈 7 повідомлень одночасно, і Легіано знову там... вау, виснажливо 😥 знову всі казино Rabidi NV... чи можу я подати скаргу на них усіх одночасно? Або це потрібно робити індивідуально? Інакше я б двічі подумав про це 🤔 З найкращими побажаннями та сподіваюся, що ти добре 🌻✌🏻

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого