1 місяць тому
Я бачу, дякую.
Отже, повідомте нам, якщо ви бажаєте, щоб наша група розгляду скарг втрутилася у вашу справу, будь ласка.
I see, thank you.
So, let us know if you wish our complaint team to intervene in your case, please.
0
Я бачу, дякую.
Отже, повідомте нам, якщо ви бажаєте, щоб наша група розгляду скарг втрутилася у вашу справу, будь ласка.
I see, thank you.
So, let us know if you wish our complaint team to intervene in your case, please.
Так, я хочу свої гроші, не зволікайте, я нетерплячий, вони мені кожен день брешуть.
Yes, I want my money, don't delay, I'm impatient, they're lying to me every day.
Однак у цьому випадку вам доведеться спочатку подати скаргу. Я вже надіслав вам посилання, де ви можете це зробити.
In this case, you will need to file a complaint first, though. I have already sent you the link where you can do so.
Так це вперше. Але щодня вони мені брехали, як я можу мати терпіння, коли вони не поважають мене та мої гроші?
Yes it s first time. But every day they lied to me, how patience can I have when they do not respect me and my money?
Я розумію, що це вас засмучує. Ми обов’язково зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
I understand that it must be frustrating for you. We will surely try to do our best to help you out.
Якщо ви натрапите на будь-які оновлення, поділіться ними з нами на форумі. 🙏
If you come across any updates, please share them with us here on the forum too. 🙏
У другій половині дня мені надійшло повідомлення про те, що 1 із 3 зняттів, про які я запитував, успішно, і я побачу гроші через 1–3 робочі дні.
I had a mail the afternoon that the 1 of 3 withdraws that I have requested is successfully and I ll see the money from 1 to 3 working days.
Нарешті хороші новини, я радий, що ти отримав гроші. Спочатку я думав, що ви отримаєте лише один раз, але тепер, коли ви отримали все, це чудово.
Як ви думаєте, ви продовжите працювати в цьому казино?🙂
Good news at last, I'm glad you got the money. At first I thought you'd only get one withdrawal, but now that you've got everything, it's great.
Do you think you will continue in this casino?🙂
Legiano та всі казино, які їм належать (з цим бонусним крабом), знову відкрили всі мої заблоковані облікові записи (вони дали мені 30 безкоштовних обертань і 300% бонус). Усі облікові записи було заблоковано через залежність від азартних ігор 🔐 їм дозволено це робити? Хтось відчував те саме? Найкращі побажання ✌🏻
Legiano and all casinos that belong to them (with this bonus crab) have reopened all my blocked accounts (they gave me 30 free spins and a 300% bonus) All accounts were blocked due to gambling addiction 🔐 are they allowed to do that? Has anyone experienced the same? Best wishes ✌🏻
Legiano und alle Casinos, die zu denen gehören (mit dieser Bonus crab) , hat alle meine gesperrten Konten wieder eröffnet ( sie haben mir 30 Freispiele gegeben und einen 300 % Bonus) Alle Konten waren aufgrund von Spielsucht gesperrt 🔐 dürfen die das ? Hat jemand das gleiche erlebt ? Ganz liebe grüße ✌🏻
Legiano та всі казино, які їм належать (з цим бонусним крабом), знову відкрили всі мої заблоковані облікові записи (вони дали мені 30 безкоштовних обертань і 300% бонус). Усі облікові записи було заблоковано через залежність від азартних ігор 🔐 їм дозволено це робити? Хтось відчував те саме? Найкращі побажання ✌🏻
Legiano and all casinos that belong to them (with this bonus crab) have reopened all my blocked accounts (they gave me 30 free spins and a 300% bonus) All accounts were blocked due to gambling addiction 🔐 are they allowed to do that? Has anyone experienced the same? Best wishes ✌🏻
Legiano und alle Casinos, die zu denen gehören (mit dieser Bonus crab) , hat alle meine gesperrten Konten wieder eröffnet ( sie haben mir 30 Freispiele gegeben und einen 300 % Bonus) Alle Konten waren aufgrund von Spielsucht gesperrt 🔐 dürfen die das ? Hat jemand das gleiche erlebt ? Ganz liebe grüße ✌🏻
Привіт! Якщо вас самовиключили з цих казино, ні, ви більше не зможете прийти та грати в цих облікових записах. Однак гравці часто плутають закритий обліковий запис із самовиключенням, тому було б добре уточнити, чи був у вас закритий обліковий запис, чи ви самовиключилися. У будь-якому випадку це було б не найкращою поведінкою з боку казино, і цього точно не повинно статися.
Якщо вам потрібна допомога, ми будемо тут.
Hi, if you've been self-excluded from these casinos, no, you shouldn't be able to come and play in these accounts again. However, players often confuse closed account with self-exclusion, so it would be good to clarify if you had a closed account or if you were self-excluded. Either way, it wouldn't be the best behaviour from the casino and it certainly shouldn't happen.
If you need help we'll be here.
Приємно чути від тебе, яро 🍀😃 Я назавжди виключив себе звідусіль через пристрасть до азартних ігор... моє питання тепер полягає в тому, чи потрібно мені знову писати в кожне казино і знову подавати заявку на все 🤦♀️? Усі облікові записи було повторно відкрито протягом 2 днів... потім вони дійсно могли просто закрити їх усі знову одразу... Я спілкувався зі службою підтримки та надсилав електронні листи, але поки що не отримав жодного відгуку. Я подивлюся, як це розвиватиметься, я б волів закрити всі облікові записи, але якщо потрібно, я залишу їх відкритими і просто не буду грати. З найкращими побажаннями 🙋♀️ ps: це погано з боку казино, але ви нічого не можете зробити, і я припускаю, що, оскільки всі вони були казино, що належали Rabidi NV, у них усе може бути не так добре (😃 можливо, вони подумали, давайте повернемо залежних від азартних ігор до борту). Мені просто було б цікаво дізнатися, чи вони також робили це з іншими людьми, шкода, що у вас немає відкритого чату, мені було б дуже цікаво 🤔, можливо, це був просто недогляд з мого боку... будь-що, приємно почути від вас, яро 🌻 Сподіваюся, у вас і команди Casino Guru все добре 🍀 найкращих побажань
Nice to hear from you jaro 🍀😃 I had permanently excluded myself from everywhere because of a gambling addiction... my question now is, do I have to write to each casino again and apply for everything again 🤦♀️? All the accounts were reopened within 2 days... then they could really just close them all again at once... I've spoken to support and sent emails but haven't received any feedback so far. I'll see how it develops, I'd prefer to close all the accounts but if necessary I'll leave them open and just not play. Best wishes 🙋♀️ ps: it's bad of the casinos but there's nothing you can do and my guess is that since they were all casinos owned by Rabidi NV, things may not be going so well for them anymore (😃 maybe they thought, let's get the gambling addicts back on board). I would just be interested to know if they did it to other people too, it's a shame that you don't have an open chat here, I would have been really interested 🤔 maybe it was just an oversight on my part... whatever, nice to hear from you jaro 🌻 I hope you and the Casino Guru team are doing well 🍀 best wishes
Schön von dir zu hören jaro 🍀😃ich hatte mich dort überall dauerhaft ausgeschlossen aufgrund von Spielsucht … meine Frage wäre nun , muss ich jedes Casino nochmal anschreiben und alles von neuen beantragen 🤦♀️? Die ganzen Konten wurden innerhalb von 2 Tagen wieder eröffnet … dann könnten sie ja auch eigentlich ,alle wieder aufeinmal schließen… Ich habe mit dem Support gesprochen und auch e mails verschickt aber bis jetzt kein Feedback bekommen . Ich schau mal wie sich das entwickelt, hätte alle Konten am liebsten geschlossen , aber lass sie notfalls auch offen und spiel halt nicht . Ganz liebe grüße 🙋♀️ps : ist aber schon mies von den Casinos aber kannst halt nichts machen und meine Vermutung ist , da es alle Casinos von der Firma Rabidi N.V waren , das es bei denen evt nicht mehr so läuft ( 😃evt dachten die sich , holen wir die spiel süchtigen mal wieder an Board ) . Mich würde halt nur interessieren ob sie es bei anderen auch getan haben , ist schade das ihr hier kein offenen Chat habt , mich hätte das wirklich interessiert 🤔 vielleicht, war’s auch nur ein Versehen bei mir … egal , schön von dir zu hören jaro 🌻ich hoffe es geht dir und dem Casino Guru Team gut 🍀ganz liebe grüße
Дякую за приємне побажання і сподіваюся, що ви добре.
Що стосується вашої проблеми, я б, мабуть, запитав, чому казино відкрили ваші акаунти, коли ви були самовиключеними. Звісно, це не повинно бути так, і вас не повинні викликати знову, щоб грати знову. Якщо немає ймовірності, що ви напишете один електронний лист, і вони знову закриють його, вам, ймовірно, доведеться писати в кожне казино окремо. Якщо вони тримають ваш обліковий запис відкритим або заохочують вас грати, ви можете зв’язатися з нами.
Я не знаю, чи траплялося це з іншими гравцями. Можливо, я просто не пам'ятаю або не потрапляв до інших гравців, які писали про щось подібне.
Отже, якщо це проблема для вас, ви знаєте, де нас знайти.
Все одно гарного дня та найкращих побажань.😊☘️
Thank you for the nice wish and I hope you are well.
As for your problem, I would probably inquire why the casinos opened your accounts when you were self-excluded. Surely that shouldn't be the case and you shouldn't be called back to play again. Unless there is a possibility that you write one email and they close it down again, you will probably have to write to each casino separately. If they keep your account open or encourage you to play, then you can contact us.
I don't know if this has happened to other players. Maybe I just don't remember or I didn't get to other players who wrote about something like this.
So if this is an issue for you, you know where to find us.
Have a great day anyway and best wishes.😊☘️
Ймовірно, сталася технічна помилка, сказав мені прихильник robycasino, і що багато облікових записів було повторно відкрито... 😃 рекламу, мабуть, надіслали всім помилково. Служба підтримки від Legiano Casino нічого не говорить і більше не відповідає на листи (акаунт відкритий). Я подивлюся, як і що я буду робити, насправді я вже настільки вкоренився в своїй азартній залежності, що все ще не буду там грати. Гей, мені було дуже приємно почути тебе, Яро 🌻🌻🌻, і я сподіваюся, що ти також проведеш чудовий день
There was apparently a technical error, a supporter from robycasino told me, and that many accounts had been reopened... 😃 advertising was probably sent to everyone by mistake. The support from Legiano Casino doesn't say anything and doesn't reply to emails anymore (account is open). I'll see how and what I do, actually I'm already so entrenched in my gambling addiction that I still won't play there. Hey, it was really nice to hear from you Jaro 🌻🌻🌻 and I hope you have a wonderful day too
Es gab angeblich,einen technischen Fehler ,sagte mir ein Supporter vom robycasino und das viele Konten wieder eröffnet wurden … 😃es wurde dann auch wahrscheinlich noch versehentlich Werbung an alle geschickt .Der Support von Legiano Casino sagt garnichts und antwortet auch nicht auf e mails mehr ( Konto ist offen ) ich schau mal wie und was ich mache , eigentlich bin ich schon so gefestigt in meiner Spielsucht , das ich trotzdem nicht dort spielen werde . Hey , war echt schön von dir zu hören Jaro 🌻🌻🌻und ich wünsch dir auch noch einen wunderschönen Tag
Чи означає це, що все має повернутися до нормального стану, а ваші облікові записи буде закрито?
Якщо вам потрібна допомога із закриттям облікового запису Legiano, не забудьте повідомити мене.
Сподіваюся, незабаром ми почуємо вас, і новини будуть тільки кращими.😊🫡
So does that mean things should return to normal and your accounts will be closed?
If you need help closing your Legiano account, be sure to let me know.
I hope to hear from you soon and the news will only get better.😊🫡
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.