ГоловнаФорумКазиноLegiano Casino - загальне обговорення

Legiano Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Romi
|
13 270 переглядів 313 відповідей |
|
12 3 4...17

Дякую за відповідь, я точно ніколи більше не буду робити депозит на Legiano, я хотів спробувати інші казино, але я вибрав одне з найгірших за часом виведення. Я чекаю на зняття кредиту, який, я вже знаю, надійде через місяць 🤣

Автоматичний переклад.
luxsty7

Так, на жаль, останнім часом сталися реальні затримки з оплатою, і ми намагаємося з’ясувати, що відбувається.

На щастя, усі наші користувачі, які там грають, приходять сюди та повідомляють нам про це; інакше ми б не змогли багато чого дізнатися.

Тому, будь ласка, повідомте нам, як це відбувається, і чи потрібна вам допомога нашої групи розгляду скарг.

Автоматичний переклад.

Привіт,

У мене така ж проблема з цим казино. Зробив запит на зняття коштів 12 січня. Спілкувався з чатом там 3 рази раніше. Також надіслали електронного листа в службу підтримки, але нічого не чули.

Автоматичний переклад.
thomashallan87

Мені шкода, що вам теж доводиться через це пройти.

На жаль, останнім часом у багатьох гравців виникають проблеми зі зняттям коштів. Ми просто сподіваємося, що казино скоро їх виправить.

Будь ласка, надішліть свою скаргу тут , і, сподіваюся, ми зможемо її вирішити.

Автоматичний переклад.

Будьте обережні з цим казино. Це лише депозитне казино. Обробка відкликань займає багато часу, якщо взагалі розглядається. Живий чат нічим не допоможе вам, оскільки вони не можуть спілкуватися з відповідним відділом. Я також надіслав їм електронний лист, але не отримав відповіді. Це стратегія, якої вони дотримуються, щоб навмисно відстрочити зняття коштів, щоб люди могли пограти в азартні ігри на свої виграші, перш ніж їм вдасться їх зняти.


Я продовжуватиму публікувати та оновлювати свій огляд для отримання додаткової інформації. Мій запит на зняття було подано 29/1, і я досі не отримав свої гроші.


Вони завжди виправдовуються, і що я повинен бути терплячим. Команда робить усе можливе тощо... Я втратив довіру до них і більше не робитиму депозиту в їхньому казино.

Автоматичний переклад.
zirakos1989

Привіт,

гравці обговорюють це протягом досить тривалого часу. Подивіться навколо цього, а також пов’язаних з ним тем, якщо ви не проти.

Виплати, згідно з інформацією про гравців, були значно затримані. Я хотів би додати щось краще, але наразі це стосується терпіння.


Автоматичний переклад.

Вони відкривають мій обліковий запис знову і знову, хоча я кілька разів просив їх закрити його назавжди й отримував підтвердження, що він закритий. Надсилання електронних листів і текстових повідомлень про пропозиції, навіть якщо я отримав підтвердження про те, що обліковий запис закрито, і я скасував підписку на всі інформаційні бюлетені. У мене виникли серйозні проблеми зі зняттям коштів, тому я більше не буду клієнтом. Я рекомендую вам триматися подалі від цього казино, тому що від нього неможливо втекти.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт!

Сьогодні я отримав три зняття грошей одночасно 🙂 Це зайняло майже 1 місяць - здається, це норма для цього казино

Автоматичний переклад.

Вони відкривають мій обліковий запис знову і знову, хоча я кілька разів просив їх закрити його назавжди й отримував підтвердження, що він закритий. Надсилання електронних листів і текстових повідомлень про пропозиції, навіть якщо я отримав підтвердження про те, що обліковий запис закрито, і я скасував підписку на всі інформаційні бюлетені. У мене виникли серйозні проблеми зі зняттям коштів, тому я більше не буду клієнтом. Я рекомендую вам триматися подалі від цього казино, тому що від нього неможливо втекти.

Автоматичний переклад.

Мені шкода, що вони намагаються повернути тебе таким чином.

Чи можу я запитати, яка була причина закриття вашого облікового запису?

Справа в тому, що лише тоді, коли шар заявляє, що це пов’язано з проблемами з азартними іграми, казино повинно закрити обліковий запис і більше ніколи його не відкривати.

Тому що інакше вони намагатимуться повернути своїх клієнтів, знаєте.


Автоматичний переклад.

Привіт!

Сьогодні я отримав три зняття грошей одночасно 🙂 Це зайняло майже 1 місяць - здається, це норма для цього казино

Автоматичний переклад.

привіт Це чудово, хоча це дійсно зайняло багато часу.

Я просто сподіваюся, що тепер казино покращить час виведення коштів.

Ти будеш там грати далі чи краще ні?

Автоматичний переклад.
Romi

Ймовірно, вони мають хороші бонуси на щотижневій основі і вже мають там рахунок.

Автоматичний переклад.
Romi

Це пов’язано з серйозними проблемами зі зняттям коштів і поганим обслуговуванням клієнтів. Я попросив їх закрити його назавжди та сказав, що ніколи більше не хочу бути там клієнтом. Отже, це не може бути законним? Я справді ніколи більше не хочу бути там клієнтом, оскільки це найгірший досвід, який я мав з казино.

Автоматичний переклад.

Ймовірно, вони мають хороші бонуси на щотижневій основі і вже мають там рахунок.

Автоматичний переклад.

Тоді я сподіваюся, що все пройде гладко.

Будь ласка, поверніться, щоб розповісти нам про свій новий досвід звідти.

Ви також можете написати свій відгук про це казино тут, якщо хочете. Це може бути гарним джерелом інформації для інших.

Автоматичний переклад.

Це пов’язано з серйозними проблемами зі зняттям коштів і поганим обслуговуванням клієнтів. Я попросив їх закрити його назавжди та сказав, що ніколи більше не хочу бути там клієнтом. Отже, це не може бути законним? Я справді ніколи більше не хочу бути там клієнтом, оскільки це найгірший досвід, який я мав з казино.

Автоматичний переклад.

Звичайно, цілком логічно, що ви більше не хочете там грати, але, як я вже сказав, це не є серйозною проблемою, як проблема азартних ігор.

Ви розумієте, що я маю на увазі?

Ось чому вони намагаються залучити своїх клієнтів до гри і не хочуть їх втратити. Тому що, можливо, прийде час, коли ви скажете: «Добре, давай спробуємо ще раз». І я не кажу, що ви це зробите. правильно? Це те, як вони це бачать - бізнес.🤷‍♀️

На жаль, ви знаєте, ми нічого не можемо зробити щодо того, як вони діють.

Автоматичний переклад.
apodim84 видалив(-ла) публікацію

Привіт, я зняв 1000 євро, розділених на 500 і 500, але спочатку ви сказали мені, що це буде відкладено на 3 дні, але минуло 14 днів, і все ще нічого, будь ласка, зробіть щось.

Автоматичний переклад.
apodim84 видалив(-ла) публікацію

Якщо ви переглянете цю тему, то побачите, що багато гравців мали певні затримки зі зняттям коштів у цьому казино, але, на щастя, зрештою вони отримали гроші.

Тож я сподіваюся, що з вашою виплатою також усе буде гаразд, і наша команда втрутиться, коли настане потрібний час.

Ви вперше виходите з цього казино?

Автоматичний переклад.

так вперше

Автоматичний переклад.

Привіт, я зняв 1000 євро, розділених на 500 і 500, але спочатку ви сказали мені, що це буде відкладено на 3 дні, але минуло 14 днів, і все ще нічого, будь ласка, зробіть щось.

Автоматичний переклад.

Привіт.

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Якщо ви бачите, що ситуація не розвивається, я пропоную вам подати скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Ось посилання , де ви можете надіслати його, і не хвилюйтеся, це абсолютно безкоштовно.

Ви підете на це?

Ми стежитимемо за цим, сподіваючись, звичайно, на якнайшвидше вирішення.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Мій обліковий запис не потребує верифікації.

Автоматичний переклад.
12 3 4...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого