4 міс. тому
Повідомте нас, коли отримаєте гроші, ми чекатимемо оновлень.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
0
Повідомте нас, коли отримаєте гроші, ми чекатимемо оновлень.
Please let us know whenever you receive the money, we'll wait for the updates.
Сьогодні я ввійшов у свій обліковий запис legendplay і бачу, що зняття коштів із четверга минулого тижня скасовано, за їхніми словами, через проблеми з постачальником платежів, але вони навіть не повідомили мене. Мені довелося знову зняти кошти, а тому знову розпочати новий період очікування від 3 до 5 робочих днів, починає неприємно пахнути!!
Today I log into my legendplay account and I see that the withdrawal from Thursday last week has been cancelled, according to them due to problems with the payment provider, but they didn't even notify me. I have had to make a new withdrawal and therefore start a new waiting period of 3 to 5 business days again, it's starting to smell bad!!
Hoy entro a mi cuenta de legendplay y veo que el retiro del jueves de la semana pasada ha sido cancelado, según ellos por problemas con el proveedor de pagos, pero ni siquiera me avisaron. He tenido que realizar un nuevo retiro y por tanto, empezar otra vez un nuevo plazo de espera de 3 a 5 días hábiles, me empieza a oler mal!!
Вибач за те. Вони напевно повинні повідомити вас.
Ви зараз змінили спосіб оплати чи використали той самий? У чому саме була проблема? Вони сказали щось більше про це?
Я просто сподіваюся, що цього разу все буде добре. Дайте нам знати, будь ласка.
Sorry about that. They surely should let you know.
Have you changed the payment method now, or did you use the same one? What exactly was the issue, though? Did they say anything more about it?
I just hope that this time everything will be fine. Let us know, please.
Я використовував те саме. Інші з криптовалютами. Тож у мене залишився лише банківський переказ. Я користувався тим же банком.
Що стосується проблеми, то мені сказали тільки це. Що виникла проблема з платіжним провайдером.
I have used the same. The others are with Crypto currencies. So I only have bank transfer left. I have used the same bank.
As for the problem, they told me only that. That there was a problem with the payment provider.
He usado el mismo. Los otros son con Cripto monedas. Así que solo me queda transferencia bancaria. He usado el mismo banco.
En cuanto al problema, me dijeron solamente eso. Que hubo un problema con el proveedor de pagos.
То чи не краще було б змінити спосіб оплати? Як ви думаєте?🤔
So wouldn't it be better to change the payment method, perhaps? What do you reckon?🤔
Я недавно там записався.
Я вніс гроші, і це було дуже швидко.
Я трохи виграв і хотів отримати готівку, щоб побачити, чи швидко виплачує казино.
Чекаю вже 2 тижні, а грошей немає.
Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що обробка коштів триватиме 5 днів. Через 6 днів я отримав електронний лист із повідомленням, що виведення було оброблено. Минуло 3 дні після отримання листа. Я чемно запитав, мені сказали, що виведення займе 5 днів. Я думаю, що казино не хоче платити!!!
Це лише 500 євро, а казино таке напружене!!!
Це дуже сумно.
я
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Привіт, Ромі, справа в тому, що інші методи пов’язані з криптовалютами. Крім того, плата невелика, приблизно 430 солей, або трохи більше 100 євро. Платіж схвалено швидко, за 1 день, але він не доходить до мого банку. За їх словами, коли вони схвалять ваш платіж, потрібно від 3 до 5 днів, щоб гроші з’явилися на банківському рахунку.
Hello Romi, the thing is that the other methods are with cryptocurrencies. Furthermore, the charge is tiny, about 430 soles, or just over 100 euros. The payment is approved quickly, in 1 day but it does not reach my bank. According to them, once they approve your payment, it takes between 3 to 5 days for the money to appear in the bank account.
Hola Romi, lo que pasa es que los otros métodos son con criptomonedas. Además el cobro es ínfimo, unos 430 soles, o sea algo más de 100 euros. El pago me lo aprueban rápido, en 1 día pero no llega a mi banco. Según ellos, una vez que te aprueban el pago, el dinero demora entre 3 a 5 días en aparecer en la cuenta bancaria.
Будь ласка, дайте мені знати, якщо вони вам платять. Дякую тобі.
Please let me know if they pay you. Thank you.
Por favor, si te pagan avisas. Gracias.
Привіт, вони знову скасували мій платіж, вони повернули гроші на мій рахунок legendplay. А зараз мені тільки кажуть ще раз вимагати оплату, але вони обов'язково знову відмовлять, чи можу я подати скаргу???, У мене проблеми з цим будинком вже близько 9 днів.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
Я недавно там записався.
Я вніс гроші, і це було дуже швидко.
Я трохи виграв і хотів отримати готівку, щоб побачити, чи швидко виплачує казино.
Чекаю вже 2 тижні, а грошей немає.
Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що обробка коштів триватиме 5 днів. Через 6 днів я отримав електронний лист із повідомленням, що виведення було оброблено. Минуло 3 дні після отримання листа. Я чемно запитав, мені сказали, що виведення займе 5 днів. Я думаю, що казино не хоче платити!!!
Це лише 500 євро, а казино таке напружене!!!
Це дуже сумно.
я
I signed up there recently.
I deposited money and it was very quick.
I won a little and wanted to cash out so I could see if the casino pays out quickly.
I've been waiting for 2 weeks, but the money isn't there.
I contacted support and was told that the withdrawal would take 5 days to process. I received an email after 6 days saying that the withdrawal had been processed. 3 days passed after I received the email. I asked politely and was told that the withdrawal would take 5 days. I think the casino doesn't want to pay out!!!
It's only 500 euros and the casino is so stressful!!!
It's very sad.
I
Ich habe mich da vor kurzem angemeldet.
Habe eingezahlt und es ging sehr schnell.
Ich habe bisschen gewonnen und wollte auszahlen,damit ich weiß,ob das Casino schnell auszahlt.
Ich warte seit 2 Wochen,aber das Geld ist nicht da.
Habe Support kontaktiert,mir wurde gesagt,dass die Bearbeitung der Auszahlung 5 Tage dauert. Ich habe E-Mail nach 6 Tagen erhalten,dass die Auszahlung bearbeitet ist.Es sind 3 Tagen vergangen nachdem ich E-Mail bekommen habe. Ich habe höflich nachgefragt und mir wurde gesagt,dass Dir Auszahlung 5 Tage dauert .Ich finde,dass das Casino nicht auszahlen will!!!
Es sind nur 500 Euro und das Casino macht so ein Stress!!!
Es ist sehr traurig.
Ich
Вибачте за очікування, це, мабуть, було для вас дуже напруженим.
Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино? Чи можу я сказати, коли саме ви про це попросили?
Сподіваюся, що ви скоро отримаєте гроші, особливо якщо це підтвердить служба підтримки. Обов’язково дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, про всяк випадок.
Sorry for the waiting, it must be really stressful for you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? May I as when exactly have you requested it, please?
I hope that you will receive the money soon, especially if it is confirmed by the support. Surely let us know if you need any help, just in case.
Привіт, вони знову скасували мій платіж, вони повернули гроші на мій рахунок legendplay. А зараз мені тільки кажуть ще раз вимагати оплату, але вони обов'язково знову відмовлять, чи можу я подати скаргу???, У мене проблеми з цим будинком вже близько 9 днів.
Hello, they have canceled my payment again, they have returned the money to my legendplay account. And now they only tell me to request payment again, but they will surely reject it again, can I file a complaint???, I've been having problems with this house for about 9 days now.
Hola, me han vuelto a cancelar el pago, me han devuelto el dinero a mi cuenta de legendplay. Y ahora solo me dicen que vuelva a solicitar el pago, pero es que seguramente me lo volveran a rechazar, puedo poner una queja???, ya voy como 9 días con problemas con esta casa.
Привіт. Що ж було причиною відмови? Вони тобі сказали?
Ви можете будь-коли подати скаргу тут; однак майте на увазі, що наша команда зможе втрутитися лише через 14 днів після того, як ваш запит на зняття буде виконано. Ось посилання для вас, і дайте нам знати, як ви з ним.
Hi. What was the reason for rejecting it, though? Did they tell you?
You can file a complaint any time here; just keep in mind, though, that our team will be able to intervene only 14 days after your withdrawal request has passed. Here is the link for you, and let us know how you go with it.
Я подав запит на виплату 11 липня 2024 року.
Я вперше виводжу готівку.
Служба підтримки клієнтів повідомляє мені, що гроші надійшли.
В основному казино добре, але з виплатами казино робить все погане, що раніше було добре!!!
I requested a payout on July 11, 2024.
This is my first time cashing out.
Customer support tells me the money is on the way.
Basically the casino is good, but with the payout the casino makes everything bad that it used to do well!!!
Ich habe am 11.07.2024 Auszahlung beantragt.
Es ist das erste Mal,dass ich auszahle.
Kunden-Support sagt mir,dass das Geld unterwegs ist.
Im Grunde genommen ist Casino gut,aber mit der Auszahlung macht Casino alles schlecht,was es vorher gut gemacht hat!!!
добре Мені сказали, що гроші мають бути завтра. Я обов’язково повідомлю вам, коли казино заплатить.
All right. I was told that the money should be there tomorrow. I'll be sure to let you know when the casino has paid.
Alles klar. Mir wurde mitgeteilt,dass das Geld morgen da seien soll. Ich sage auf jeden Fall Bescheid, wenn das Casino bezahlt hat.
Мені сказали, що проблема в моєму банку. Тож я хочу спробувати отримати інший спосіб, «набагато кращий», але спочатку я повинен внести 10 доларів, щоб я міг отримати, але цей метод недоступний для депозиту, лише для зняття. Минуло 11 днів після мого першого вилучення. я не знаю що робити
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Гроші тут.
Якщо чесно, я не очікував, що казино переведе гроші!!!
The money is here.
To be honest, I didn't expect the casino to transfer the money!!!
Das Geld ist da.
Habe ich ehrlich gesagt nicht erwartet,dass das Casino überweißt!!!
Гроші тут.
З найкращими побажаннями
The money is here.
Best regards
Das Geld ist da.
Liebe Grüße
Мені сказали, що проблема в моєму банку. Тож я хочу спробувати отримати інший спосіб, «набагато кращий», але спочатку я повинен внести 10 доларів, щоб я міг отримати, але цей метод недоступний для депозиту, лише для зняття. Минуло 11 днів після мого першого вилучення. я не знаю що робити
They told me the problem is with my bank. So I want to try to collect by another method, "muchbetter", but first I have to deposit 10 dollars for it so that I can collect but this method is not available for deposit, only for withdrawal. It's been 11 days since my 1st withdrawal. I don't know what to do.
Me dijeron que el problema es con mi banco. Entonces quiero intentar cobrar por otro método, "muchbetter", pero primero tengo que depositar por el mismo 10 dolares para que pueda cobrar pero dicho método no está disponible para depósito, solo para retiro. Van 11 días desde mi 1er retiro. No se que hacer.
Якщо ви не знаєте, як вийти з цієї неприємної ситуації, сміливо надсилайте скаргу. Наша команда спробує її вирішити та допоможе вам. Якщо ви зацікавлені, перейдіть за цим посиланням .
Цікаво, служба підтримки запропонувала вам якусь допомогу в цьому випадку?🤔
If you don't know how to get out from this unpleasant situation, please feel free to submit a complaint. Our team will try to get it solved and help you out. If you are interested, please follow this link.
Does the support offered you any help with this case, I wonder?🤔
Минуло 11 днів.
Я грав там вчора, але у мене таке відчуття, що в казино більше нічого не відбувається.
Вчора я програв багато грошей і навіть не отримав безкоштовного обертання.
Чесно кажучи, я не знаю, чи буду там грати.
11 days have passed .
I played there yesterday, but I have the feeling that nothing is happening at the casino anymore.
I lost a lot of money yesterday and didn't even get a free spin.
To be honest, I don't know if I'll play there.
Es sind 11 Tage vergangen .
Ich habe gestern schon da gespielt,aber ich habe das Gefühl,dass bei dem Casino nichts mehr läuft.
Ich habe gestern viel Geld verspielt und nicht einmal Freispiel gehabt.
Ehrlich gesagt ich weiß es nicht,ob ich da spielen werde.
Тепер я можу чітко сказати, що більше ніколи там не гратиму!!
Учора у мене не було безкоштовних обертань, але сьогодні було 8 у трьох різних іграх.
Я ніколи не бачив 0 8 разів поспіль.
З казино щось не так!!!
Кілька разів я бачив, що нічого не було, але бачити нічого в трьох різних іграх і з різними ставками – це для мене нове!!!
Ось чому я краще залишу це, тому що я хочу отримати задоволення і не мати проблем!!!
З найкращими побажаннями
I can now clearly say that I will never play there again!!
I didn't have any free spins yesterday, but today I had 8 in three different games.
I've never seen 0 8 times in a row.
There is something wrong with the casino!!!
I've seen that there was nothing a few times, but to see nothing in three different games and with different stakes is new to me!!!
That's why I'd rather leave it alone because I want to have fun and not have any trouble!!!
Best regards
Ich kann jetzt eindeutig sagen,dass ich nie wieder da spielen werde!!
Ich habe gestern kein Freispiel gehabt,dafür heute habe ich 8 Stück in drei verschiedenen Spielen gehabt.
Ich habe noch nie gesehen,dass es 8 Mal hintereinander 0 gab.
Es stimmt mit dem Casino was nicht!!!
Ich habe schon gesehen,dass es paar Mal nichts gab,aber in drei verschiedenen Spielen und mit verschiedenen Einsätzen nichts gibt,das ist für mich neu!!!
Deswegen lasse ich lieber sein,da ich Spaß haben möchte und Kein Ärger!!!
Liebe Grüße
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.