ГоловнаФорумКазиноLegendPlay Casino - загальне обговорення

LegendPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Casinostreamereu
|
6 599 переглядів 46 відповідей |
|
1 2 3
ulisesmoises

Повідомте нас, коли отримаєте гроші, ми чекатимемо оновлень.

Автоматичний переклад.

Сьогодні я ввійшов у свій обліковий запис legendplay і бачу, що зняття коштів із четверга минулого тижня скасовано, за їхніми словами, через проблеми з постачальником платежів, але вони навіть не повідомили мене. Мені довелося знову зняти кошти, а тому знову розпочати новий період очікування від 3 до 5 робочих днів, починає неприємно пахнути!!

Змінено автором
Автоматичний переклад.
ulisesmoises

Вибач за те. Вони напевно повинні повідомити вас.

Ви зараз змінили спосіб оплати чи використали той самий? У чому саме була проблема? Вони сказали щось більше про це?

Я просто сподіваюся, що цього разу все буде добре. Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi

Я використовував те саме. Інші з криптовалютами. Тож у мене залишився лише банківський переказ. Я користувався тим же банком.

Що стосується проблеми, то мені сказали тільки це. Що виникла проблема з платіжним провайдером.



Автоматичний переклад.
ulisesmoises

То чи не краще було б змінити спосіб оплати? Як ви думаєте?🤔

Автоматичний переклад.

Я недавно там записався.

Я вніс гроші, і це було дуже швидко.

Я трохи виграв і хотів отримати готівку, щоб побачити, чи швидко виплачує казино.

Чекаю вже 2 тижні, а грошей немає.

Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що обробка коштів триватиме 5 днів. Через 6 днів я отримав електронний лист із повідомленням, що виведення було оброблено. Минуло 3 дні після отримання листа. Я чемно запитав, мені сказали, що виведення займе 5 днів. Я думаю, що казино не хоче платити!!!

Це лише 500 євро, а казино таке напружене!!!

Це дуже сумно.


я

Автоматичний переклад.

То чи не краще було б змінити спосіб оплати? Як ви думаєте?🤔

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі, справа в тому, що інші методи пов’язані з криптовалютами. Крім того, плата невелика, приблизно 430 солей, або трохи більше 100 євро. Платіж схвалено швидко, за 1 день, але він не доходить до мого банку. За їх словами, коли вони схвалять ваш платіж, потрібно від 3 до 5 днів, щоб гроші з’явилися на банківському рахунку.

Автоматичний переклад.
Maldadorog

Будь ласка, дайте мені знати, якщо вони вам платять. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.

Привіт, вони знову скасували мій платіж, вони повернули гроші на мій рахунок legendplay. А зараз мені тільки кажуть ще раз вимагати оплату, але вони обов'язково знову відмовлять, чи можу я подати скаргу???, У мене проблеми з цим будинком вже близько 9 днів.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я недавно там записався.

Я вніс гроші, і це було дуже швидко.

Я трохи виграв і хотів отримати готівку, щоб побачити, чи швидко виплачує казино.

Чекаю вже 2 тижні, а грошей немає.

Я зв’язався зі службою підтримки, і мені сказали, що обробка коштів триватиме 5 днів. Через 6 днів я отримав електронний лист із повідомленням, що виведення було оброблено. Минуло 3 дні після отримання листа. Я чемно запитав, мені сказали, що виведення займе 5 днів. Я думаю, що казино не хоче платити!!!

Це лише 500 євро, а казино таке напружене!!!

Це дуже сумно.


я

Автоматичний переклад.

Вибачте за очікування, це, мабуть, було для вас дуже напруженим.

Це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино? Чи можу я сказати, коли саме ви про це попросили?

Сподіваюся, що ви скоро отримаєте гроші, особливо якщо це підтвердить служба підтримки. Обов’язково дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, про всяк випадок.

Автоматичний переклад.

Привіт, вони знову скасували мій платіж, вони повернули гроші на мій рахунок legendplay. А зараз мені тільки кажуть ще раз вимагати оплату, але вони обов'язково знову відмовлять, чи можу я подати скаргу???, У мене проблеми з цим будинком вже близько 9 днів.

Автоматичний переклад.

Привіт. Що ж було причиною відмови? Вони тобі сказали?

Ви можете будь-коли подати скаргу тут; однак майте на увазі, що наша команда зможе втрутитися лише через 14 днів після того, як ваш запит на зняття буде виконано. Ось посилання для вас, і дайте нам знати, як ви з ним.

Автоматичний переклад.
Romi

Я подав запит на виплату 11 липня 2024 року.

Я вперше виводжу готівку.

Служба підтримки клієнтів повідомляє мені, що гроші надійшли.

В основному казино добре, але з виплатами казино робить все погане, що раніше було добре!!!

Автоматичний переклад.
ulisesmoises

добре Мені сказали, що гроші мають бути завтра. Я обов’язково повідомлю вам, коли казино заплатить.

Автоматичний переклад.
Romi

Мені сказали, що проблема в моєму банку. Тож я хочу спробувати отримати інший спосіб, «набагато кращий», але спочатку я повинен внести 10 доларів, щоб я міг отримати, але цей метод недоступний для депозиту, лише для зняття. Минуло 11 днів після мого першого вилучення. я не знаю що робити

Автоматичний переклад.
Romi

Гроші тут.

Якщо чесно, я не очікував, що казино переведе гроші!!!


Автоматичний переклад.
ulisesmoises

Гроші тут.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.

Мені сказали, що проблема в моєму банку. Тож я хочу спробувати отримати інший спосіб, «набагато кращий», але спочатку я повинен внести 10 доларів, щоб я міг отримати, але цей метод недоступний для депозиту, лише для зняття. Минуло 11 днів після мого першого вилучення. я не знаю що робити

Автоматичний переклад.

Якщо ви не знаєте, як вийти з цієї неприємної ситуації, сміливо надсилайте скаргу. Наша команда спробує її вирішити та допоможе вам. Якщо ви зацікавлені, перейдіть за цим посиланням .

Цікаво, служба підтримки запропонувала вам якусь допомогу в цьому випадку?🤔

Автоматичний переклад.

Гроші тут.

Якщо чесно, я не очікував, що казино переведе гроші!!!


Автоматичний переклад.

Це чудово. Дякую за новини.

Отже, скільки часу це зайняло в кінці? Ви думаєте, чи продовжите там грати зараз?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Минуло 11 днів.

Я грав там вчора, але у мене таке відчуття, що в казино більше нічого не відбувається.

Вчора я програв багато грошей і навіть не отримав безкоштовного обертання.

Чесно кажучи, я не знаю, чи буду там грати.

Автоматичний переклад.
Romi

Тепер я можу чітко сказати, що більше ніколи там не гратиму!!

Учора у мене не було безкоштовних обертань, але сьогодні було 8 у трьох різних іграх.

Я ніколи не бачив 0 8 разів поспіль.

З казино щось не так!!!

Кілька разів я бачив, що нічого не було, але бачити нічого в трьох різних іграх і з різними ставками – це для мене нове!!!

Ось чому я краще залишу це, тому що я хочу отримати задоволення і не мати проблем!!!

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого