2 р. тому
Тут ви можете обговорити LegendPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тому я дуже задоволений Legendplay, тому що все працює дуже гладко.
Я також вчора попросив виплату, подивимося, як пройдуть виплати.
Якщо там все буде добре, я б сказав, що це прекрасне казино, де можна грати без головного болю 🙂
Я буду тримати вас в курсі 🤜🤛
So I'm very satisfied with Legendplay so far because everything runs very smoothly.
I also requested a payout yesterday, let's see how the payouts go.
If everything goes well there I would say that it is a great casino where you can play without getting a headache 🙂
I'll keep you posted 🤜🤛
Also ich bin bis jetzt mit Legendplay sehr zufrieden da alles sehr flüssig abläuft.
Habe gestern auch eine Auszahlung beantragt, mal sehen wie es bei den Auszahlungen vorangeht.
Wenn da auch alles gut läuft würde ich sagen das es ein spitzen Casino ist in dem man spielen kann ohne Kopfschmerzen zu bekommen 🙂
Ich halte euch am laufenden 🤜🤛
Привіт.
Звучить дуже багатообіцяюче 🤞
Чекаємо на оновлення та бажаємо швидкого перенесення 🙂
Hello.
It sounds very promising 🤞
Waiting for your update, and wish you a quick transfer 🙂
Привіт, Радка 🙂
Оновлення щодо виплати, щойно надіслав свої документи для перевірки вчора ввечері та отримав виплату сьогодні вдень.
Я не можу погодитися з негативними відгуками, тому що я думаю, що все працює ідеально 🙂
І, на мою думку, терпіння є частиною всіх казино 🙂
Тож загалом я дуже задоволений!
Теплі вітання
Hello Radka 🙂
Update on the payout, just sent my documents for verification yesterday evening and received the payout this afternoon.
I can't agree with the negative reviews because I think everything works perfectly 🙂
And in my opinion, patience is part of all casinos 🙂
So all in all I'm very satisfied!
Warm greetings
Hallo Radka 🙂
Update zur Auszahlung, habe gestern abend erst meine Dokumente zur Verifizierung gesendet und heute mittag die Auszahlung erhalten.
Ich kann den negativen Bewertungen nicht zustimmen da ich der Meinung bin alles läuft einwandfrei 🙂
Und Geduld gehört meiner Meinung nach bei allen casinos dazu 🙂
Von daher bin ich im großen und ganzen sehr zufrieden!
Liebe Grüße
Привіт Casinostreamereu,
Я завжди радий чути такі гарні новини. 🙂
Я думаю, що ви добре зауважили, терпіння є важливим. Чи можу я знати, будь ласка, який метод виведення коштів ви використовували?
Теплі вітання також🙂
Hello Casinostreamereu,
I'm always happy to hear such good news. 🙂
I think you've made a good point, patience is essential. May I know which withdrawal method did you use, please?
Warm greetings as well🙂
Привіт, Радка ✌🏼
Так, я теж. 🙂
Іноді вам просто потрібно трохи терпіння, і все. 🙂
Я зробив депозит за допомогою банківського переказу та зняв за допомогою того самого методу.
Через 10 хвилин після схвалення він уже був у моєму обліковому записі. 🙂
Насправді все проходить досить швидко ✌🏼
Справді не розумію негативних відгуків! І я перший, хто каже, коли казино не є авторитетним. 🙂
Бажаю тобі чудового четверга, люба Радко✌🏼
Hello Radka ✌🏼
Yes I do too. 🙂
Sometimes you just need a little patience that's all. 🙂
I deposited via bank transfer and withdrawn using the same method.
10 minutes after it was approved it was already on my account. 🙂
Actually everything goes pretty fast ✌🏼
Really don't understand the negative reviews! And I'm the very first to say when a casino isn't reputable. 🙂
I wish you a wonderful Thursday dear Radka✌🏼
Hallo Radka ✌🏼
Ja das tue ich auch. 🙂
Manchmal braucht man einfach ein wenig Geduld das ist alles. 🙂
Ich habe eingezahlt per Bank Überweisung und ausbezahlt habe ich mit der selben Methode.
10 Minuten nach dem es freigegeben wurde war es bereits auf meinem Konto. 🙂
Geht eigentlich alles recht schnell ✌🏼
Verstehe die negativen Bewertungen wirklich nicht! Und ich bin der aller erste der sagt wenn ein casino nicht seriös ist. 🙂
Ich wünsche dir einen wunderschönen Donnerstag liebe Radka✌🏼
Привіт 🙂
Не соромтеся коментувати кожне казино, яке ви пробували на даний момент, завжди добре отримувати прямі відгуки від відданого гравця з вашим ставленням!
Будь ласка, сприймайте це як добре прохання 😊 звичайно.
Бажаю тобі чудової п'ятниці 😉 і вихідних також.
Hello there 🙂
Don't hesitate to comment on every casino you have tried so far, it's always good to have direct feedback from the devoted player with your attitude!
Please, take it as a kind request 😊 of course.
I wish you an awesome Friday 😉 and the weekend as well.
Депозит не зараховано на мій рахунок
Зробіть депозит у цьому казино на суму 427 євро 2.07.2022. Депозит було знято з мого банківського рахунку.
Після того, як я двічі зв’язався з казино, обидві відповіді були абсолютно однаковими, вони не отримали гроші, другий раз я надіслав їм виписку з банківського рахунку, рішення немає. Тримайтеся подалі від цього казино. Шахраї!
Deposit not credited in my account
Make a deposit at this casino of €427 on 2.07.2022. The deposit was withdrawn from my bank account.
After contacting the casino twice, both responses were exactly the same, they have not received the money, the second time I sent them the bank statement, no solution. Stay away from this casino. Scammers!
Привіт,
Такого не повинно статися. Ви запитували свій банк, чи він не несе відповідальності за повернення цього платежу?
На жаль, час від часу це трапляється з німецькими гравцями.
Якщо вам все одно не вистачає коштів, я пропоную подати скаргу.
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
This should not happen. Have you asked your bank whether it is not responsible for drawing this payment back?
Sadly, it happens to German players from time to time.
If you still miss the funds, I suggest a complaint.
Kindly let me know.
Доброго ранку Радка
По-перше, дякую за пораду, я також розмовляю з компанією, яка здійснює транзакцію (Sofort), і вони мені сказали. Казино має зв'язатися з провайдером, яким вони користуються. Я надсилаю той самий електронний лист, пояснюючи їм, що вони мені сказали. Відправляю 19.07.2022. На даний момент не відповідає.
Good morning Radka
First thank you for your advice, I speak also with the company who make the transaction (Sofort) and they told me. The Casino must contact with the provider they use. I send the same email explain them what they told me. I send on 19.07.2022. At the moment not answer.
Привіт foquichi,
Я думаю так само. Якщо ви можете довести, що ваш банк або програма електронного гаманця тощо не зупинили цей переказ, казино має знайти проблему.
Я намагався б регулярно запитувати їх у чаті. Тепер я припускаю, що ви зв’язалися зі службою підтримки казино електронною поштою. Чи правильно я сказав?
Hello foquichi,
I think the same. If you can prove that your bank or some e-wallet app and so on has not stopped this transfer it's up to the casino to find the problem.
I would try to ask their live chat regularly. I'm guessing now that you contacted the casino's support by email, am I correct, please?
У мене проблема з виведенням коштів через 2 місяці, починаючи з 7 березня, можливо, це шахрайство на кіпрських сайтах. Я надсилаю 15 документів для перевірки, і кожного дня я спілкуюся з одним прихильником, і жодної допомоги, будь ласка, не грайте на цьому сайті, я не можу взяти свої гроші шахрайство...
I have problem with withdrawal 2 months now from 7 March maybe is scamm Cyprus sites..I send 15 documents for verification and every day I speak with one supporter and no help plz don't play this site I can't take my money is scamm...
Два місяці? Це занадто довго...
Ми намагаємося допомогти гравцям у подібній ситуації, якщо ви хочете спробувати, клацніть це посилання та надішліть скаргу.
Подивимося, що відбувається.
Ви в?
Two months? That's too long...
We try to help players in a similar situation, if you want to try, click or tap this link and submit a complaint, please.
Let's see what is happening.
Are you in?
Сайт Legendplay, це шахрай, я вилучив гроші з 7 березня
Legendplay site it's scammer I withdrawal from 7 march
Тоді припиніть затягувати питання та надішліть скаргу, як було запропоновано раніше.
Ми спробуємо вам допомогти.
Then stop prolonging the issue and submit the complaint as previously suggested.
We'll try to help you out.
Сам я навряд чи назвав би 10 різних документів. 🤔
Я не маю іншого способу сказати:
Якщо ви шукаєте допомоги - надсилайте скаргу, як порадили:
I would hardly name 10 different documents myself. 🤔
I have no other way how to say it:
If you seek help - submit the complaint as advised:
Привіт, вітаю з перемогою. Коли ви подали запит на зняття коштів? Який спосіб оплати ви використовували?
Сподіваюся, незабаром гроші будуть на вашому рахунку. 😊🤞
Hi, congratulations that you managed to win. When did you submit your withdrawal request ? What payment method did you use ?
I hope you will have the money in your account soon. 😊🤞
Привіт! Буквально вчора мені сказали, що це займає 3 робочі дні, тому мені доведеться чекати до вівторка. Використовуйте банківський переказ
Hello, Just yesterday, they told me that it takes 3 business days so I will have to wait until Tuesday. Use bank transfer
Hola, Recién ayer, me dijeron que se demoran 3 dias habiles así que tendré que esperar hasta el martes. Use transferencia bancaria
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.