ФорумКазиноLegendPlay Casino - загальне обговорення

LegendPlay Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Casinostreamereu
|
5521 переглядів 46 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити LegendPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Тому я дуже задоволений Legendplay, тому що все працює дуже гладко.

Я також вчора попросив виплату, подивимося, як пройдуть виплати.

Якщо там все буде добре, я б сказав, що це прекрасне казино, де можна грати без головного болю 🙂

Я буду тримати вас в курсі 🤜🤛

Автоматичний переклад.
Casinostreamereu
2 р. тому

Привіт.

Звучить дуже багатообіцяюче 🤞

Чекаємо на оновлення та бажаємо швидкого перенесення 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, Радка 🙂

Оновлення щодо виплати, щойно надіслав свої документи для перевірки вчора ввечері та отримав виплату сьогодні вдень.

Я не можу погодитися з негативними відгуками, тому що я думаю, що все працює ідеально 🙂

І, на мою думку, терпіння є частиною всіх казино 🙂

Тож загалом я дуже задоволений!

Теплі вітання



Автоматичний переклад.
Casinostreamereu
2 р. тому

Привіт Casinostreamereu,

Я завжди радий чути такі гарні новини. 🙂

Я думаю, що ви добре зауважили, терпіння є важливим. Чи можу я знати, будь ласка, який метод виведення коштів ви використовували?

Теплі вітання також🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, Радка ✌🏼

Так, я теж. 🙂

Іноді вам просто потрібно трохи терпіння, і все. 🙂

Я зробив депозит за допомогою банківського переказу та зняв за допомогою того самого методу.

Через 10 хвилин після схвалення він уже був у моєму обліковому записі. 🙂

Насправді все проходить досить швидко ✌🏼

Справді не розумію негативних відгуків! І я перший, хто каже, коли казино не є авторитетним. 🙂

Бажаю тобі чудового четверга, люба Радко✌🏼


Автоматичний переклад.
Casinostreamereu
2 р. тому

Привіт 🙂

Не соромтеся коментувати кожне казино, яке ви пробували на даний момент, завжди добре отримувати прямі відгуки від відданого гравця з вашим ставленням!

Будь ласка, сприймайте це як добре прохання 😊 звичайно.

Бажаю тобі чудової п'ятниці 😉 і вихідних також.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Депозит не зараховано на мій рахунок


Зробіть депозит у цьому казино на суму 427 євро 2.07.2022. Депозит було знято з мого банківського рахунку.


Після того, як я двічі зв’язався з казино, обидві відповіді були абсолютно однаковими, вони не отримали гроші, другий раз я надіслав їм виписку з банківського рахунку, рішення немає. Тримайтеся подалі від цього казино. Шахраї!

Автоматичний переклад.
foquichi_81
2 р. тому

Привіт,

Такого не повинно статися. Ви запитували свій банк, чи він не несе відповідальності за повернення цього платежу?

На жаль, час від часу це трапляється з німецькими гравцями.

Якщо вам все одно не вистачає коштів, я пропоную подати скаргу.

Будь ласка, дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Доброго ранку Радка

По-перше, дякую за пораду, я також розмовляю з компанією, яка здійснює транзакцію (Sofort), і вони мені сказали. Казино має зв'язатися з провайдером, яким вони користуються. Я надсилаю той самий електронний лист, пояснюючи їм, що вони мені сказали. Відправляю 19.07.2022. На даний момент не відповідає.



Автоматичний переклад.
foquichi
2 р. тому

Привіт foquichi,

Я думаю так само. Якщо ви можете довести, що ваш банк або програма електронного гаманця тощо не зупинили цей переказ, казино має знайти проблему.

Я намагався б регулярно запитувати їх у чаті. Тепер я припускаю, що ви зв’язалися зі службою підтримки казино електронною поштою. Чи правильно я сказав?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене проблема з виведенням коштів через 2 місяці, починаючи з 7 березня, можливо, це шахрайство на кіпрських сайтах. Я надсилаю 15 документів для перевірки, і кожного дня я спілкуюся з одним прихильником, і жодної допомоги, будь ласка, не грайте на цьому сайті, я не можу взяти свої гроші шахрайство...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
rekladan
1 рік тому

Два місяці? Це занадто довго...

Ми намагаємося допомогти гравцям у подібній ситуації, якщо ви хочете спробувати, клацніть це посилання та надішліть скаргу.

Подивимося, що відбувається.

Ви в?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сайт Legendplay, це шахрай, я вилучив гроші з 7 березня

Автоматичний переклад.
rekladan
1 рік тому

Тоді припиніть затягувати питання та надішліть скаргу, як було запропоновано раніше.

Ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відправляю 10 документів на перевірку і не весь час перевіряю щось інше

Автоматичний переклад.
rekladan
1 рік тому

Сам я навряд чи назвав би 10 різних документів. 🤔

Я не маю іншого способу сказати:

Якщо ви шукаєте допомоги - надсилайте скаргу, як порадили:

https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я подав запит на платіж, ми побачимо, чи вони його внесуть і скільки часу це займе?

Автоматичний переклад.
ulisesmoises
4 міс. тому

Привіт, вітаю з перемогою. Коли ви подали запит на зняття коштів? Який спосіб оплати ви використовували?

Сподіваюся, незабаром гроші будуть на вашому рахунку. 😊🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Буквально вчора мені сказали, що це займає 3 робочі дні, тому мені доведеться чекати до вівторка. Використовуйте банківський переказ

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого