1 рік тому
Тут ви можете обговорити Lapalingo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я дуже засмучений казино, я намагався зняти гроші 15 днів, але вони не завершили мій запит, кожен день інша відповідь, усі документи в порядку, все перевірено та затверджено, єдине вони відповідають, що це новий спосіб оплати. Для тих, хто вирішує цю проблему, я чекаю 15 днів на зняття. Я веду всі розмови в чаті, де самі обслуговуючі говорять, що все добре, але моє значення не видається, я нікому не рекомендую казино.
I'm very upset with the casino, I've been trying to make my withdrawal for 15 days and they haven't finalized my request, each day a different response, all documents are ok, everything is verified and approved, the only thing they answer is a new payment method For them who are solving this, I've been waiting for 15 days for a withdrawal. I have all conversations in chat, where the attendants themselves say that everything is ok, but my value is not released, I do not recommend the casino to anyone.
Estou muito chateada com o cassino , ja tenho 15 dias tentando realizar meu saque e nao finalizam meu pedido, cada dia uma resposta diferente , todos os documentos estão ok, tudo verificado e aprovado, a unica coisa que respondem que é um metodo novo de pagamento pra eles que estao resolvendo , nisso ja estou esperando a 15 dias um saque . tenho todas as conversas em chat, onde os propios atendentes falam que esta tudo ok , porem meu valor não é liberado , nao recomendo o cassino a ninguem.
казино lapalindo, де була відкрита тема.
lapalindo casino where the topic was opened.
lapalindo cassino onde foi aberto o topico.
Привіт.
Я бачу, що вам вдалося подати скаргу, і це добре. Зараз він очікує на схвалення нашим першим трамвайним учасником скарги, але це не повинно зайняти надто багато часу.
Як тільки скарга буде розглянута, ми всі побачимо більше деталей проблеми.
Hello there.
I see you managed to submit the complaint which is good. It's now waiting to be approved by our first response complaint tram member, but it should not take too long.
As soon as the complaint is reviewed, we all shall see more details concerning the problem.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.