ФорумКазиноLamabet Casino - загальне обговорення

Lamabet Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Azael
|
1298 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Lamabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

У виведенні коштів кілька разів було відмовлено. Валютою мого рахунку є Ethereum, тому я можу робити депозити, грати та знімати кошти лише в цій валюті. На мій рахунок немає інших доступних способів оплати. Після кожного відхиленого зняття вони просять мене змінити спосіб зняття. Це неможливо зробити, оскільки немає іншого способу оплати. Я щоразу пояснюю їм це, але вони цього не розуміють. Можна вибрати іншу валюту рахунку, але після цього баланс рахунку дорівнюватиме нулю. Ви не можете переказувати кошти між рахунками, щоб зняти гроші іншим способом.


Автоматичний переклад.
Azael
3 міс. тому

Отже, чи залишилися у вас гроші на вашому реальному балансі в цьому казино? Я б не сказав, що ти продовжиш там грати. Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

Я виграв на Lamabet і чекаю більше 24 годин на схвалення мого виведення коштів. Все ще говорить, що очікує на розгляд.

здається, що запити не надто швидкі. Я підтверджений своїми 3 документами.


коли я запитую VIP-менеджера, він каже, що не може назвати часові рамки. Не вселяє великої впевненості, якщо йому не вказано часові рамки.


хтось мав досвід зняття звідси?


Дякую

Автоматичний переклад.
hughvibes45
2 міс. тому

Привіт. Я б сказав, що 24 години — це не так вже й багато для отримання коштів, і, сподіваюся, казино незабаром зможе це зробити, особливо коли ваш рахунок буде повністю перевірено.

Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Наразі лише один користувач написав про свій досвід виведення коштів у цьому казино, і, наскільки я бачу, він був не дуже позитивним. Подивіться тут 👈.

Будь ласка, повідомляйте нам будь-які новини, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякую за відповідь.


ні, я ще нічого звідси не знімав.


я обмежений до 5 тисяч у перший день, однак я не можу подати інший запит, доки цей не буде оброблено.


занепокоєний, я буду чекати занадто довго або не отримаю його взагалі. Я збирався подати скаргу, але не можу, тому що потрібно почекати 2 тижні.


поділяють різні рівні статусу. Я зв’язався з Sapphire, де написано «обговорюваний ліміт виведення готівки», але коли я запитав свого «VIP-менеджера», він відповів, що не може надати нічого іншого, окрім того, що сказано на веб-сайті, тому немає ніякої користі від досягнення цього рівня на все щодо цього.


Дякую,


Х'ю.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Оновлення полягає в тому, що я щойно отримав Crypto зняття!

так здається все добре. Подивимося, як пройде відпочинок 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Приємно, що зняття коштів було скасовано через те, що у них не було банківської виписки для перевірки.


Спілкування з ними чудове, вони допомогли вирішити мою проблему та повідомили, що тепер усе гаразд.


їм було лише 2 дні, щоб діяти, і це чудово. Я побачу, скільки часу знадобиться для обробки щойно надісланих запитів.


виходячи з цього, я точно рекомендував би це казино всім. Вони здаються новими і мають багато можливостей виграти.

Автоматичний переклад.
hughvibes45
2 міс. тому

Я дуже радий, що ви отримали гроші і змогли все вирішити відразу.

Сподіваємося, незабаром надійде решта коштів, і тоді ви зможете написати про свій досвід у відгуку користувача.

Що ти сказав? Якщо ви все там опишете, іншим буде дуже корисно зрозуміти, як працює це казино. Крім того, це може допомогти казино знати, які речі потрібно покращити.

Ось посилання, якщо ви вирішите це зробити, і обов’язково залишайтеся на зв’язку та повідомляйте нам, як усе йде.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт Ромі,


Я обов'язково залишу відгук зі своїм досвідом.


від страху не знати, чи вибрав я хорошого чи ні, до того, що я повністю задоволений досвідом та їхнім спілкуванням.


сьогодні прийняли мій банківський переказ, тому все гаразд, і тепер я розумію обмеження, які вони мають

Автоматичний переклад.
hughvibes45
2 міс. тому

Це чудово, справді!

Отже, ви вірите, що вони могли б покращити своє спілкування? У чому саме, якщо можна запитати?🤔

Вам було незрозуміло раніше встановлені ліміти для зняття коштів? Я вважаю, що це має бути одна з речей, які підтримка має пояснити всім гравцям, якщо є певний брак розуміння.

Ви, мабуть, просили їх вам це пояснити?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже... Виявилося, що був VIP-менеджер, який надсилав мені багато електронних листів, які потрапляли до моєї папки СПАМ.


Якби я тільки побачив їх спочатку, я б знав, що там хтось веде мене через скасування депозитів (це через те, що вони не пройшли повну перевірку).


У всякому разі, вони справді гарні в спілкуванні, тому жодних проблем!

Автоматичний переклад.
hughvibes45
1 місяць тому

Я радий за вас. Іноді справді трапляється, що електронні листи такого типу потрапляють у папку спаму. Не зважай; тепер ти будеш знати краще. Правда?🙂

Отже, ви думаєте, що ви продовжите там грати?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так точно. Це гарне місце, щоб пограти в ігри 🙂

Автоматичний переклад.
hughvibes45
1 місяць тому

Чудово, тим більше, що все вирішено, і тепер ви знаєте, що навіть такі ситуації можуть траплятися. Якщо у вас є досвід, повідомте нам. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого