ГоловнаФорумКазиноKudos Casino - загальне обговорення

Kudos Casino - загальне обговорення

1 рік тому від sshocart
|
2 190 переглядів 18 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Kudos Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Вкрав гроші з мого рахунку

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вкрали гроші з мого рахунку. Злодії злочинці

Автоматичний переклад.
sshocart
1 рік тому

Привіт, судячи з того, що ви пишете, у вас не буде найкращого досвіду казино. Чи можете ви сказати мені, що трапилося і як можливо, що казино зняло гроші з вашого рахунку? Було б корисно, якби ви могли описати свою ситуацію, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Не розумію, що таке затримка з вилученням. Мені ніколи не доводилося чекати так довго, як я чекаю зараз.

Я дотримувався всіх правил

Виплати досі немає.

Автоматичний переклад.
shelia17burks
11 міс. тому

Не дуже приємно - зрозумів. Можливо, якесь розумне пояснення від служби підтримки казино? Ви пробували з кимось зв'язатися?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я вимагав бездепозитного бонусу, щоб спробувати це казино. Це було дуже привабливо для очей і легко орієнтуватися в казино. У мене не було жодних проблем ні з чим, що я робив на сайті. Коли я грав, в іграх взагалі не було збоїв. На жаль, я не виграв. Наступного дня я прокинувся від ще однієї безкоштовної гри вартістю 20 доларів у своєму електронному листі. Я подумав, що не зможу зіграти в неї, тому що зазвичай ви не можете отримати дві фішки безкоштовної гри поспіль. Ну, на мій подив, я переглянув правила, і ви можете вимагати два, перш ніж вам доведеться внести справжні гроші. Чудово!!!

Автоматичний переклад.
Carebear1979
6 міс. тому

Так що це насправді чудово. Що вам ще подобається в цьому казино? Ви можете поділитися своїм досвідом, написавши відгук користувача тут . Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ж, я можу сказати це про kudos та кілька інших онлайн-казино, з якими у мене є проблеми. Ви можете внести свої гроші та програти, а обслуговування клієнтів чудове, і вони пропонують вам обурливо. Несправедливі бонуси, але хвилина, коли ви виграєте, за вимогою бонусу. Казино намагається помітити вас як зловживача бонусами. Тоді ви заходите й взагалі не вимагаєте бонусу. Я намагаюся більше навіть не вимагати бонусів. Однак ви не є прихильником казино, якщо виграєте та переводите свій виграш. Загальне лікування різне. Грубі та дуже непрофесійні екскурсії. Людина, яка вловлює, і після цього я відчуваю, що вони машини в невигідному становищі в Канаді. Заморожування гангстерів і так далі, і вийти з системи. Вигнали вас, і ви втратили всі копійки.

Автоматичний переклад.
shelia17burks
6 міс. тому

я не здивуюся, якщо ви маєте таку думку.

Щодо бонусів, то я часто кажу про це, і я б сказав, що іноді вони більше приваблюють, ніж приносять користь. Очевидно, я б не намагався вимагати їх, і якби все ще виникали проблеми зі зняттям коштів, навіть якщо б я грав на реальні гроші, я, мабуть, покинув би казино.

Втім, ви все ще звикли грати тут час від часу чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Ні, я не грав у казино kudos з першого року

Автоматичний переклад.
shelia17burks
6 міс. тому

Ймовірно, це було б правильним рішенням для вас, якщо так було з усім, що ви описали.

Однак чи граєте ви в якомусь іншому казино, де вам не доведеться мати справу з такими труднощами?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так

Автоматичний переклад.
shelia17burks
6 міс. тому

А в якому наприклад? 😀

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

Хороший досвід із похвалою

Поки не отримав великий приз!!!

ПРИБЛИЗНО 2200 євро, які я хотів зняти протягом 5 днів

Перші дні створювали проблеми з перевіркою документів... Все, що просили, відправляла (ВСЕ!!!)

Після кількох скасувань, сьогодні я знову перевіряю стан своєї операції... І отримую наступний сюрприз

file




1) він не дозволяє мені зайти на веб-сайт

2) у розмові з живим чатом вони сказали мені, що я втратив право на будь-який виграш (€2200!!! Що ви говорите!!! У чому моя вина!!!) Не соромно!!!

3) Вони більше не дають мені можливості спілкуватися з ними в чаті, і, боюся, не електронною поштою.

Я розмовляю з ними і коментую ситуацію, вони ніби не читають і не відповідають на мої запитання... завжди відповідають одне й те саме.

4) Я в розпачі!!! Це не справедливо!!



Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

filefile

Я б продовжував надсилати всю документацію

Але я вважаю, що це не потрібно

Змінено Radka 5 міс. тому
Причина: скріншот видалено - було видно особисту інформацію
Автоматичний переклад.
Novak84
5 міс. тому

Привіт,

Не хвилюйтеся, у нас є команда відданих справі спеціалістів. Ви можете створити власну безкоштовну скаргу, за допомогою якої ці люди спробують вирішити цю проблему.

Все, що вам потрібно зробити, це перейти за цим зеленим посиланням 👈 і налаштувати кейс.

Я також хотів би зазначити, що вам більше не слід публікувати скріншоти з вашими особистими даними, ніхто не знає, хто шукає.

Є ймовірність того, що я не правильно зробив висновок про деталі знімка екрана, тому я хотів би запитати:

Будь ласка, що було зазначено у вищезазначеному електронному листі касира? Крім того, досить дивно, що казино дало вам ще 10 днів, щоб ви могли надати документи, коли ваш обліковий запис буде перевірено. Можливо, ви допоможете мені очистити часову шкалу.

Дякую!


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Скріншот, який не відображається повністю, є фрагментом веб-сайту казино, де вони пояснюють, що якщо обліковий запис не буде підтверджено протягом 10 днів (загалом), я втрачу доступ і баланс. Ось чому я в розпачі

Вони не відповідають на електронні листи, вони не запитують мене і не дають мені більше пояснень чи причин, навіть не те, що мені бракує документів.

Я надав посвідчення особи, банківську картку, квитанцію прямого дебету... Все, що вони від мене просили

У мене є вся необхідна документація, електронна пошта, скріншоти як доказ

Я намагався зняти гроші 4/5 разів і завжди отримував відмову

А тепер навіть не пускають

Дякую вітаю




Автоматичний переклад.
Novak84
5 міс. тому

Це цікаво. Незважаючи на те, через що ви пройшли, це казино здається досить впевненим, якщо вказано 10 днів як кінцевий термін KYC.

Що ж, якщо ви відчуваєте відчай, я, швидше за все, буду; не соромтеся подати скаргу. Це абсолютно безкоштовно. тому вам не потрібно хвилюватися. Все, що вам потрібно інвестувати, це ваш час і співпраця.

Спробуйте скористатися цим посиланням 👈, якщо ви згодні з моєю пропозицією. Процес досить легкий.

деталі пояснюються тут 👈. Не соромтеся запитувати, якщо вам щось потрібно, добре?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого