1 рік тому
Тут ви можете обговорити Kudos Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, судячи з того, що ви пишете, у вас не буде найкращого досвіду казино. Чи можете ви сказати мені, що трапилося і як можливо, що казино зняло гроші з вашого рахунку? Було б корисно, якби ви могли описати свою ситуацію, щоб ми могли спробувати вам допомогти.
Hi, according to what you write you won't have the best casino experience. Can you tell me what happened and how is it possible that the casino took money from your account ? It would certainly be helpful if you could describe your situation so that we can try to help you.
Не розумію, що таке затримка з вилученням. Мені ніколи не доводилося чекати так довго, як я чекаю зараз.
Я дотримувався всіх правил
Виплати досі немає.
Don't understand what the hold up is with the withdrawal. I've never had to wait as long as I'm waiting now.
I followed all the rules
Still no pay out.
Не дуже приємно - зрозумів. Можливо, якесь розумне пояснення від служби підтримки казино? Ви пробували з кимось зв'язатися?
Not very pleasing - got it. Any reasonable explanation from the casino's support, perhaps? Have you tried to contact someone?
Я вимагав бездепозитного бонусу, щоб спробувати це казино. Це було дуже привабливо для очей і легко орієнтуватися в казино. У мене не було жодних проблем ні з чим, що я робив на сайті. Коли я грав, в іграх взагалі не було збоїв. На жаль, я не виграв. Наступного дня я прокинувся від ще однієї безкоштовної гри вартістю 20 доларів у своєму електронному листі. Я подумав, що не зможу зіграти в неї, тому що зазвичай ви не можете отримати дві фішки безкоштовної гри поспіль. Ну, на мій подив, я переглянув правила, і ви можете вимагати два, перш ніж вам доведеться внести справжні гроші. Чудово!!!
I claimed a no deposit bonus to give this casino a try. It was very appealing to the eyes and an easy casino to navigate. I had no problems whatsoever with anything I did while on the site. There was no glitches at all in the games when I played. Unfortunately I did not win. The next day I woke up to another 20 dollars worth of free play in my email. I figured I would be unable to play it because usually you can't claim two chips of free play in a row. Well to my surprise I looked up the rules and you can claim two before you have to make a real money deposit. Awesome!!!
Так що це насправді чудово. Що вам ще подобається в цьому казино? Ви можете поділитися своїм досвідом, написавши відгук користувача тут . Що ти сказав?
So that is actually great. What else do you like about this casino? You could share your experience by writing a user review over here. What do you say?
Що ж, я можу сказати це про kudos та кілька інших онлайн-казино, з якими у мене є проблеми. Ви можете внести свої гроші та програти, а обслуговування клієнтів чудове, і вони пропонують вам обурливо. Несправедливі бонуси, але хвилина, коли ви виграєте, за вимогою бонусу. Казино намагається помітити вас як зловживача бонусами. Тоді ви заходите й взагалі не вимагаєте бонусу. Я намагаюся більше навіть не вимагати бонусів. Однак ви не є прихильником казино, якщо виграєте та переводите свій виграш. Загальне лікування різне. Грубі та дуже непрофесійні екскурсії. Людина, яка вловлює, і після цього я відчуваю, що вони машини в невигідному становищі в Канаді. Заморожування гангстерів і так далі, і вийти з системи. Вигнали вас, і ви втратили всі копійки.
Well, I can say this about kudos and several other casinos online casinos that I do have a problem With you can deposit your money and lose and customer service is great and they offer you outrageously. Unfair bonuses, but the minute that you win behind claiming a bonus. The casino tries to label you as a bonus abuser. So then you go in and you don't claim bonus at all. I try not even claim bonus anymore. However, you are not a fan of the casinos if you win and you cash out your winnings. The total treatment is different. Rude and very unprofessional tours. A person that catches out and then after that point I feel like they're the machines in a disadvantage in Canada. Gangster freezing and so forth in and log you off. Kick you off and you lost every dime.
я не здивуюся, якщо ви маєте таку думку.
Щодо бонусів, то я часто кажу про це, і я б сказав, що іноді вони більше приваблюють, ніж приносять користь. Очевидно, я б не намагався вимагати їх, і якби все ще виникали проблеми зі зняттям коштів, навіть якщо б я грав на реальні гроші, я, мабуть, покинув би казино.
Втім, ви все ще звикли грати тут час від часу чи ні?
am not surprised if you have this opinion.
Regarding bonuses, I say this a lot and I would say that they are sometimes more of an attraction than a benefit. Obviously I wouldn't try to claim them and if there were still issues with withdrawals even if I was playing for real money, I'd probably leave the casino.
However, do you still get used to playing here from time to time or not ?
Ні, я не грав у казино kudos з першого року
No I have not played at kudos casino since the first of the year
Ймовірно, це було б правильним рішенням для вас, якщо так було з усім, що ви описали.
Однак чи граєте ви в якомусь іншому казино, де вам не доведеться мати справу з такими труднощами?
Probably a good decision for you if that was the case with everything you described.
However, are you playing in some other casino where you don't have to deal with such difficulties ?
Привіт
Хороший досвід із похвалою
Поки не отримав великий приз!!!
ПРИБЛИЗНО 2200 євро, які я хотів зняти протягом 5 днів
Перші дні створювали проблеми з перевіркою документів... Все, що просили, відправляла (ВСЕ!!!)
Після кількох скасувань, сьогодні я знову перевіряю стан своєї операції... І отримую наступний сюрприз
1) він не дозволяє мені зайти на веб-сайт
2) у розмові з живим чатом вони сказали мені, що я втратив право на будь-який виграш (€2200!!! Що ви говорите!!! У чому моя вина!!!) Не соромно!!!
3) Вони більше не дають мені можливості спілкуватися з ними в чаті, і, боюся, не електронною поштою.
Я розмовляю з ними і коментую ситуацію, вони ніби не читають і не відповідають на мої запитання... завжди відповідають одне й те саме.
4) Я в розпачі!!! Це не справедливо!!
Hello
Good experience with kudos
Until I got a big prize!!!
APPROXIMATELY €2200 that I have wanted to withdraw for 5 days
The first few days they gave me problems with document verification... I sent everything they asked me for (EVERYTHING!!!)
After several cancellations, today I check the status of my operation again... And I get the following surprise
1) it won't let me enter the website
2) talking to the live chat they tell me that I have lost the right to any winnings (€2200!!! What are you saying!!! What's my fault!!!) No shame!!!
3) They no longer give me the option to chat with them and I'm afraid not by email either.
I talk to them and comment on the situation, they don't seem to read or answer my questions... they always answer the same thing.
4) I'm desperate!!! It's not fair!!
Hola
Buena experiencia con kudos
Hasta que me tocó un premio grande!!!
2200€ APROX que quiero retirar desde hace 5 días
Los primeros días me dan problemas con la verificación documentos... Envié todo lo que me iban pidiendo (TODO!!!)
Después de varias cancelaciones, hoy vuelvo a comprobar el estado de mi operación... Y me llevo la siguiente sorpresa
1) no me deja entrar en la web
2) hablando con el chat en vivo me dicen que he perdido el derecho a cualquier ganancia (2200€!!! Que dices!!! Que culpa tengo yo!!!) Sin vergüenzas!!!
3) ya no me dejan opción de hablar por chat con ellos y mucho me temo que tampoco por email.
Les hablo y comento la situación, ellos parece no leerey contestar a mis dudas... siempre contestan lo mismo
4) estoy desesperado!!!no es justo!!
Я б продовжував надсилати всю документацію
Але я вважаю, що це не потрібно
I would continue sending all the documentation
But I think it's not necessary
Seguiría mandando toda la documentación
Pero creo que no es necesario
Привіт,
Не хвилюйтеся, у нас є команда відданих справі спеціалістів. Ви можете створити власну безкоштовну скаргу, за допомогою якої ці люди спробують вирішити цю проблему.
Все, що вам потрібно зробити, це перейти за цим зеленим посиланням 👈 і налаштувати кейс.
Я також хотів би зазначити, що вам більше не слід публікувати скріншоти з вашими особистими даними, ніхто не знає, хто шукає.
Є ймовірність того, що я не правильно зробив висновок про деталі знімка екрана, тому я хотів би запитати:
Будь ласка, що було зазначено у вищезазначеному електронному листі касира? Крім того, досить дивно, що казино дало вам ще 10 днів, щоб ви могли надати документи, коли ваш обліковий запис буде перевірено. Можливо, ви допоможете мені очистити часову шкалу.
Дякую!
Hello,
Don't worry, we have a team of dedicated specialists. You are more than welcome to create your own, free-of-charge complaint through which these people will try to resolve this issue.
All you need to do is to follow this green link 👈 and set up the case.
I would also like to mention you should not post any more screenshots showing your personal data, one never knows who's looking.
there is a fair chance I did not conclude the screenshot's details correctly, so I'd like to ask:
What was stated in the aforementioned cashier email, please? Also, it feels quite strange the casino gave you 10 more days so you can provide documents when your account seems to be verified. Perhaps you can help me clear the timeline.
Thanks!
Скріншот, який не відображається повністю, є фрагментом веб-сайту казино, де вони пояснюють, що якщо обліковий запис не буде підтверджено протягом 10 днів (загалом), я втрачу доступ і баланс. Ось чому я в розпачі
Вони не відповідають на електронні листи, вони не запитують мене і не дають мені більше пояснень чи причин, навіть не те, що мені бракує документів.
Я надав посвідчення особи, банківську картку, квитанцію прямого дебету... Все, що вони від мене просили
У мене є вся необхідна документація, електронна пошта, скріншоти як доказ
Я намагався зняти гроші 4/5 разів і завжди отримував відмову
А тепер навіть не пускають
Дякую вітаю
The screenshot, which does not appear in its entirety, is a fragment of the casino's website where they explain that if the account has not been verified in 10 days (in total), I will lose access and balance. That's why I'm desperate
They do not answer emails, they do not ask me or give me more explanations or reasons, not even that I am missing documents.
I provided ID, bank card, direct debit invoice receipt... Everything they asked of me
I have all the necessary documentation, email, screenshots as proof
I have tried to withdraw money 4/5 times and have always been rejected
And now they won't even let me in
Thanks greetings
La captura de pantalla que no aparece entera, es un fragmento de la web del casino donde explican que si en 10 días (en total)no se ha verificado la cuenta, perderé acceso y saldo. Por eso estoy desesperado
No contestan email, no me piden ni me dan más explicaciones o motivos, no siquiera que me falten documentos
Entregué DNI, tarjeta banco, recibo factura domiciliada... Todo lo que me pidieron
Tengo toda la documentación, email, capturas de pantalla necesarios como pruebas
He intentado el retiro de dinero 4/5 veces y siempre me lo han rechazado
Y ahora no me dejan ni entrar
Gracias, saludos
Це цікаво. Незважаючи на те, через що ви пройшли, це казино здається досить впевненим, якщо вказано 10 днів як кінцевий термін KYC.
Що ж, якщо ви відчуваєте відчай, я, швидше за все, буду; не соромтеся подати скаргу. Це абсолютно безкоштовно. тому вам не потрібно хвилюватися. Все, що вам потрібно інвестувати, це ваш час і співпраця.
Спробуйте скористатися цим посиланням 👈, якщо ви згодні з моєю пропозицією. Процес досить легкий.
деталі пояснюються тут 👈. Не соромтеся запитувати, якщо вам щось потрібно, добре?
That's interesting. Despite what you have been through, this casino seems quite confident if they state 10 days as the KYC deadline.
Well, if you feel desperate, I would most likely be; feel free to submit a complaint. It's completely free-of-charge. so you don't have to worry. All you need to invest is your time and cooperation.
Try to use this link 👈 if you agree with my suggestion. The process is quite easy.
details are explained here 👈. Don't hesitate to ask if you need anything, ok?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.