ФорумКазиноKosmonaut Casino - загальне обговорення

Kosmonaut Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від KosmonautCasino
|
14365 переглядів 90 відповідей |
|
1...4 5
phein67
6 міс. тому

У своїй скарзі Нік кілька разів просив вас надати необхідні докази, але, на жаль, ви нічого йому не надіслали, тому вашу скаргу було відхилено. Якщо у вас є якісь докази, будь ласка, повторно відкрийте свою справу та надайте їх. В іншому випадку ми не зможемо вам більше допомогти. мені шкода

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий день!

На мій глибокий жаль, я помітив, що пан phein67

продовжує бездоказово звинувачувати та ображати казино.

Згоден, у кожної сторони суперечки своя правда, тому кожен може навести свої аргументи та довести свою правоту. Що казино зі свого боку й зробило.

Зауважу, наша служба підтримки уважно поставилася до ситуації з паном phein67, про що свідчить насичене листування. Хоча на нашу адресу від нього постійно надходять образи та погрози, ми не дозволяємо собі такого і оперуємо лише фактами.

Шкода, що пан phein67 не може заспокоїтися і бездоказово продовжує нас ображати. Ми не хочемо, щоб це продовжувалося. Наше казино відповідально ставиться до ігрового процесу в цілому і до гравців зокрема, але не піддається на погрози і шантаж

Автоматичний переклад.
Graf22
6 міс. тому

Ми вдячні за чудовий огляд нашого казино та запевняємо вас у нашому прагненні розвиватися та рухатися вперед, щоб створювати гарну гру!

Автоматичний переклад.
oftedalw
6 міс. тому

Дякуємо за ваш хороший коментар про наше казино. У своїй роботі ми прагнемо створити найкращі умови, щоб гравцям було легко і приємно грати

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я тут нікому не погрожую, скріншот менеджера Енді з казино Kosmonaut, який не виплачує мої гроші 958 євро file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Без образ!! Шановне казино «Космонавт», ви шукаєте причини, щоб не платити мені мої гроші! 958 євро все ще зникли. Менеджер Енді висміює вас. Будь ласка, видаліть це казино зі свого списку та понизьте рейтинг

Автоматичний переклад.
phein67
6 міс. тому

Шановний пане Pfein67, ваші вимоги нерозумні, ви це знаєте

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий день!

На мій глибокий жаль, я помітив, що пан phein67

продовжує бездоказово звинувачувати та ображати казино.

Згоден, у кожної сторони суперечки своя правда, тому кожен може навести свої аргументи та довести свою правоту. Що казино зі свого боку й зробило.

Зауважу, наша служба підтримки уважно поставилася до ситуації з паном phein67, про що свідчить насичене листування. Хоча на нашу адресу від нього постійно надходять образи та погрози, ми не дозволяємо собі такого і оперуємо лише фактами.

Шкода, що пан phein67 не може заспокоїтися і бездоказово продовжує нас ображати. Ми не хочемо, щоб це продовжувалося. Наше казино відповідально ставиться до ігрового процесу в цілому і до гравців зокрема, але не піддається на погрози і шантаж

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго дня, шановне казино «Космонавт».

Дуже дякую за ваш допис і за те, що ви знайшли час відповісти. Ми безперечно цінуємо ваші зусилля.

Мені прикро за всю цю ситуацію, і я сподіваюся, що вона скоро вирішиться. Скарга користувача phein67 була відхилена, оскільки він не зміг надати жодних доказів, тому ми насправді нічого не можемо з цим зробити.

Я сподіваюся, що у вас гарний день.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Без образ!! Шановне казино «Космонавт», ви шукаєте причини, щоб не платити мені мої гроші! 958 євро все ще зникли. Менеджер Енді висміює вас. Будь ласка, видаліть це казино зі свого списку та понизьте рейтинг

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Будь ласка, не використовуйте цей форум для листування з казино; не варто тут писати про свої приватні питання.

Ми не можемо знизити рейтинг, як ви кажете, лише тому, що ви цього бажаєте. Якщо вам цікаво і ви хочете знати, як ми перевіряємо всі онлайн-казино, ось стаття, яку ви можете прочитати про цей процес. Сподіваюся, це допоможе вам краще зрозуміти це.

Якщо у вас виникнуть інші проблеми, ми готові допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зареєструвався в казино і отримав від цього 3 приємних вітальних бонуси. Дуже приємно грати з бонусами, але у мене виникла проблема з методами депозиту, оскільки мій банк не підтримує платформи для азартних ігор, тому було б добре додати нові способи оплати. Дякую

Автоматичний переклад.
Flybywire
3 міс. тому

Привіт,

Я помітив, що ви зареєструвалися з тимчасовою адресою електронної пошти, але, як кажуть, «ніколи не кажи ніколи».

У малоймовірному випадку, якщо ви зможете відповісти, яким методам оплати, на вашу думку, віддають перевагу німецькі гравці? Можливо, хтось із казино оцінить зусилля.


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого