ФорумКазиноKosmonaut Casino - загальне обговорення

Kosmonaut Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від KosmonautCasino
|
14496 переглядів 90 відповідей |
|
1...3 4 5
7 міс. тому

Казино «Космонавт» так не зійде з рук. Чат постійно вимикається, а відповідь не надходить. А менеджер знущається з вас. Рейтинг має бути знижений або казино має бути видалено з вашого списку, якщо менеджер Енді не поверне гроші! І продовжує знущатися з вас.

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Якщо казино не зможе вирішити вашу скаргу, його індекс безпеки буде знижено. Тож ми побачимо, як це вийде, і я хотів би, щоб вони відповіли знову, коли це буде потрібно. Але найголовніше це вирішити. Але нам доведеться дочекатися результату і трохи потерпіти, як сказала Ромі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ну, мені цікаво, я спробую зв'язатися з казино

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ніяких шансів від менеджера! Ще одна відповідь: гарного дня! Неймовірно

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Шановна командо Casinoguru, чому я не отримую відповідь від Ніка? Казино Космонавт досі не виплачує!

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Я нагадав Ніку перейти до вашої скарги. Зараз він дуже зайнятий, але незабаром обов’язково зв’яжеться з вами. Вибачте за затримку.

Я сподіваюся, що ця сага тим часом вирішиться.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Щиро дякую Джаро, як я вже сказав, ще не було жодних платежів, і менеджер Енді теж не платитиме. Я в захваті. Інакше рейтинг казино «Космонавт» знизиться!

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Все гаразд, буду радий, якби ви отримали гроші і більше не було б неприємностей. Слідкуйте за своєю скаргою, щоб ви могли відповісти Ніку або надіслати йому те, що йому потрібно, якщо він про це попросить.

Наразі нам нічого не залишається, як знову чекати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я надіслав Ніку все з минулого разу. Якщо вам потрібна додаткова інформація та листи від менеджера, повідомте мене. Я знову зв'язався з менеджером і знову відповідь була (Гарного дня)

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Я бачу, що, ймовірно, немає доступу до менеджера, оскільки він ігнорує вас.

Нік сказав мені, що він зв’яжеться з тобою і вибачиться, тож я очікую, що це станеться незабаром, і ми побачимо, чи потрібно йому щось від тебе чи ні.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Казино Kosmonaut пропонує захоплюючий досвід живої гри з різноманітним вибором ігор і професійними дилерами. Інтерактивні функції та плавний ігровий процес створюють справжню атмосферу казино. Завдяки надійній підтримці клієнтів, це найкращий вибір для живих гравців, які шукають захоплюючих розваг і чесної гри.

Автоматичний переклад.
oftedalw
6 міс. тому

Ух ти. Мені це виглядає як чудова реклама. Як щодо того, щоб написати щось із власного досвіду гри в цьому казино? Чи не могли б ви поділитися з нами чимось?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мені подобається крутити слоти в цьому казино щовечора, я регулярно знімаю гроші, і це займає не більше 10 хвилин, я регулярно отримую бонуси, і це чудово. Я оцінюю це казино на 9 з 10.

Автоматичний переклад.
Graf22
6 міс. тому

Ще один дуже цікавий позитивний пост. Чи можу я дізнатися, хто вказав вам на цю тему?

Зважаючи на інших, це цілком випадковий збіг, погодьтеся? 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Я часто граю в багатьох казино і рідко залишаю відгуки, але коли мені подобається обслуговування і якість казино, чому б не залишити відгук?)

Автоматичний переклад.
Graf22
6 міс. тому

Звичайно, це нормально, просто іноді, якщо ви отримуєте лише позитивні відгуки про казино, це може ґрунтуватися на певній винагороді.

Однак, якщо зняття коштів триває недовго, який спосіб оплати ви використовуєте? Чи було щось негативне, з чим вам доводилося мати справу, наприклад, з підтримкою? 🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Казино Космонавт проситиме людей написати позитивний відгук, і я думаю, що ми дамо їм безкоштовний бонус. Вони шахраї, вони не виплатять мені гроші. На жаль, я більше не маю всіх історій чату, хоча я правий!!

Автоматичний переклад.
phein67
6 міс. тому

Чи можу я попросити про послугу? Чи могли б ви сказати нам, чому ви перестали відповідати нашій команді зі скарг, якщо ви, як стверджуєте, праві? Ви все ще можете повторно відкрити свою скаргу , якщо хочете.

Крім того, ми напевно хотіли б побачити якийсь доказ того, що ви тут говорите; це допоможе нам краще зрозуміти, переглядаючи всі відгуки про це казино.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я надіслав вам багато доказів, в тому числі і тут публічно. На жаль, усі історії чатів більше не сортуються за датою. Час від часу ви очищаєте свою папку електронної пошти, що мене дуже дратує, а казино радіє, що не платить мені 958 євро!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Спитайте свій нік, у нього є якісь документи від мене. Саме так, як завжди відповідав менеджер Енді з казино «Космонавт». Гарного вам дня... Вже одне це показує, наскільки смішно вони ставляться до клієнтів. Це ганьба!

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого