Мені подобається це казино, воно має швидке зняття коштів, хороші бонуси на перший депозит, і я успішно ними користуюся. Дивно, але чат підтримки відповідає на всі запитання протягом 1 хвилини. Я ставлю йому оцінку 4,5 з 5.
I like this casino, it has fast withdrawals, good first deposit bonuses and I have used them successfully. Surprisingly, the support chat responds to all questions within 1 minute. I give it a rating of 4.5 out of 5.
Ich mag dieses Casino, es hat schnelle Auszahlungen, gute Ersteinzahlungsboni und ich habe sie erfolgreich genutzt. Überraschenderweise antwortet der Support-Chat innerhalb von 1 Minute auf alle Fragen. Ich gebe ihm eine Bewertung von 4,5 von 5.
Хм, вибачте, але в нашій внутрішній системі є деякі підказки, які свідчать про те, що ви, можливо, створили більше облікових записів, щоб «перевірити» це казино.
Просто щоб вийти з підозрілого діапазону, ви можете поділитися знімком екрана, на якому показано вашу історію зняття коштів, будь ласка?
Не хвилюйтеся, це стандартна процедура для забезпечення прозорості, і вона, безумовно, добровільна. Хоча я повинен визнати, що це казино є дуже хорошою мішенню для фальшивих відгуків.
Мені прикро бачити такі речі. 🙁
Hmm, I'm sorry to say that, but there are some clues in our internal system suggesting that you may have created more accounts to "review" this casino.
Just to get you out of the suspicious range, can you share a screenshot showing your withdrawal history, please?
Don't worry, this is a standard procedure to keep it transparent, and it's definitely voluntary. Though I have to admit, this particular casino seems to be a very good target for fake reviews.
I'm sorry to see things like this. 🙁
Я можу надіслати вам депозити, які казино Kosmonaut має повернути мені. Я не можу надіслати вам кошти з Kosmonaut Casino, оскільки в мене немає доступу до облікового запису. Після того як я отримав 294 євро, його швидко закрили, щоб я не міг бачити інші транзакції. У мене є всі депозити від Космонавта в моєму гаманці jeton і я можу вимагати їх із гаманця jeton.
I can send you the deposits that Kosmonaut Casino has to refund to me. I cannot send you withdrawals from Kosmonaut Casino because I do not have access to the account. After I received the 294 euros, it was quickly closed so that I could not see the other transactions. I have all the deposits from Kosmonaut in my jeton wallet and can request them from jeton wallet.
Ich kann Ihnen die Einzahlungen schicken die das Kosmonaut Casino mir erstatten muss. Auszahlungen vom Kosmonaut Casino kann ich Ihnen nicht schicken weil ich kein Zugang zum Account habe. Nachdem ich die 294 Euro erstmal bekommen habe wurde es schnell geschlossen damit ich die anderen Transaktionen nicht sehe. Ich habe von mein jeton wallet die Einzahlungen alle vom Kosmonaut bzw kann diese von jeton wallet anfordern.
Я радий, що ви отримали відшкодування.
Але я бачив, що Нік написав на вас скаргу і хоче, щоб ви йому щось надіслали. Будь ласка, подивіться на це і зробіть все, що необхідно, будь ласка.
Well I'm glad you got your refunds.
However, I saw that Nick wrote you in a complaint and wants you to send him something. Please take a look at it and do what is necessary, please.
You can find the link to the complaint here. 🙂
Я не отримав повне відшкодування. 294 євро було повернуто, але 958 євро все ще відсутні! Те, що я помітив лише пізніше, у своїх транзакціях
I have not received a full refund. 294 euros have been refunded but 958 euros are still missing! What I only noticed later, in my transactions
Ich habe keine Vollständige Rückerstattung erhalten. 294 Euro sind erstattet worden es fehlen aber noch 958 Euro! Was mir erst später aufgefallen ist, in meinen Transaktionen
Ось чому я написав Ніку інші важливі речі, про які він просив. Він все огляне і спробує допомогти.
Але чи сказали вам у казино, чому вони повернули лише певну суму? 🤔
That's why I wrote to send Nick the other important things he asked for. He will look at everything and try to help.
But did the casino tell you why they only refunded a certain amount ? 🤔
Сума цього року, я помітив, що грошей більше, рівно 958 євро! Я міг би побачити це пізніше в транзакціях свого гаманця Jeton. Рахунок закрили одразу після оплати 294 євро, щоб мені не прийшла в голову ідея робити скріншоти. Але я все ще можу підтвердити це за допомогою гаманця Jeton із назвою казино, датою та часом. У Ніка вже є документи
The amount is from this year, I noticed that there is more money involved, exactly 958 euros! I could see this later on my Jeton wallet transactions. The account was closed immediately after the 294 euro payment so that I didn't come up with the idea of taking screenshots. But I can still prove them with Jeton wallet with the name of the casino, date and time. Nick already has the documents
Der Betrag schließt sich aus diesem Jahr zusammen, mir ist aufgefallen das es um mehr Geld geht um genau 958 Euro noch! Ich könnte das an Hand meiner Jeton wallet Transaktionen noch später sehen. Das Konto wurde sofort geschlossen nach der 294 Euro Zahlung damit ich nicht noch auf die Idee komme und Screenshots mache. Die ich aber trotzdem mit Jeton wallet mit Name des Casinos Datum und Uhrzeit belegen kann. Nick hat bereits die Unterlagen
Дякуємо за оновлення. Якщо ви надіслали відповідні документи нашій групі розгляду скарг, вони обов’язково переглянуть їх і, сподіваюся, зможуть використати їх, щоб допомогти вам. Нам просто потрібно дочекатися, поки наша команда зможе це перевірити. Сподіваємося, незабаром ми зможемо знайти рішення вашої справи.
Thank you for the update. If you have sent the relevant documents to our complaint team, they will surely have a look at them and hopefully will be able to use those to help you out. We just need to wait until our team will be able to check those. Hopefully soon we will be able to see a solution to your case.
Давайте дамо нашій команді попрацювати і подивимось, як усе вийде. Я тримаю за вас кулаки, але не буду забігати вперед.
Я бажаю вам удачі, і якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково дайте мені знати. 🙂
Let's let our team work and see how everything turns out. I'll keep my fingers crossed for you, but I won't get ahead of myself.
I wish you the best of luck and if you learn anything new, be sure to let me know. 🙂
Якісь новини? Я досі не отримав решту суми від казино «Космонавт», і постійно отримую посмішку від менеджера Енді. (Гарного дня), відповідає він. Так залишатися не може!
Any news? I still haven't received the remaining amount from Kosmonaut Casino, and I keep getting a smiling reply from the manager Andy. (Have a nice day) he replies. It can't stay like this!
Gibt es Neuigkeiten? Ich habe den Restbetrag vom Kosmonaut Casino noch immer nicht erhalten, und bekomme immer eine be lächelnde Antwort vom Manager Andy. (Have a nice Day) Antwortet er. Das darf so nicht stehen bleiben!
Судячи з того, що я бачу в скарзі, новин поки немає. Нік розслідує все необхідне, і він уже повинен дістатися до вас, тож подивимося. Ви також не отримали нічого суттєвого з того, що я бачу. Хочеться вірити, що це якнайшвидше вирішиться. 😕
According to what I see in the complaint, there is no news yet. Nick is investigating everything necessary and should get to you by now so we'll see. You have also not received anything relevant from what I can observe. I want to believe that this will be resolved as soon as possible. 😕
Нам просто потрібно почекати, щоб побачити, що зараз зможе зробити наша команда розгляду скарг. На жаль, зараз особливо нічого не потрібно робити, просто наберіться терпіння, хоча це не дуже легко.
We just need to wait to see what our complaint team will be able to do now. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just try to be patient, even though it's not very easy.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.