ФорумКазиноKosmonaut Casino - загальне обговорення

Kosmonaut Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від KosmonautCasino
|
14313 переглядів 90 відповідей |
|
12 3 45
7 міс. тому

добре, дякую

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені подобається це казино, воно має швидке зняття коштів, хороші бонуси на перший депозит, і я успішно ними користуюся. Дивно, але чат підтримки відповідає на всі запитання протягом 1 хвилини. Я ставлю йому оцінку 4,5 з 5.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
kitbomb
7 міс. тому

Хм, вибачте, але в нашій внутрішній системі є деякі підказки, які свідчать про те, що ви, можливо, створили більше облікових записів, щоб «перевірити» це казино.

Просто щоб вийти з підозрілого діапазону, ви можете поділитися знімком екрана, на якому показано вашу історію зняття коштів, будь ласка?

Не хвилюйтеся, це стандартна процедура для забезпечення прозорості, і вона, безумовно, добровільна. Хоча я повинен визнати, що це казино є дуже хорошою мішенню для фальшивих відгуків.

Мені прикро бачити такі речі. 🙁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я можу надіслати вам депозити, які казино Kosmonaut має повернути мені. Я не можу надіслати вам кошти з Kosmonaut Casino, оскільки в мене немає доступу до облікового запису. Після того як я отримав 294 євро, його швидко закрили, щоб я не міг бачити інші транзакції. У мене є всі депозити від Космонавта в моєму гаманці jeton і я можу вимагати їх із гаманця jeton.

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Я радий, що ви отримали відшкодування.

Але я бачив, що Нік написав на вас скаргу і хоче, щоб ви йому щось надіслали. Будь ласка, подивіться на це і зробіть все, що необхідно, будь ласка.

Посилання на скаргу можна знайти тут . 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не отримав повне відшкодування. 294 євро було повернуто, але 958 євро все ще відсутні! Те, що я помітив лише пізніше, у своїх транзакціях

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Ось чому я написав Ніку інші важливі речі, про які він просив. Він все огляне і спробує допомогти.

Але чи сказали вам у казино, чому вони повернули лише певну суму? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сума цього року, я помітив, що грошей більше, рівно 958 євро! Я міг би побачити це пізніше в транзакціях свого гаманця Jeton. Рахунок закрили одразу після оплати 294 євро, щоб мені не прийшла в голову ідея робити скріншоти. Але я все ще можу підтвердити це за допомогою гаманця Jeton із назвою казино, датою та часом. У Ніка вже є документи

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Якщо ви надіслали відповідні документи нашій групі розгляду скарг, вони обов’язково переглянуть їх і, сподіваюся, зможуть використати їх, щоб допомогти вам. Нам просто потрібно дочекатися, поки наша команда зможе це перевірити. Сподіваємося, незабаром ми зможемо знайти рішення вашої справи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я теж на це сподіваюся🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Казино «Космонавт» не повинно просто втекти від цієї афери.

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Давайте дамо нашій команді попрацювати і подивимось, як усе вийде. Я тримаю за вас кулаки, але не буду забігати вперед.

Я бажаю вам удачі, і якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сподіваюся, будуть позитивні відгуки.

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Я теж на це сподіваюся.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якісь новини? Я досі не отримав решту суми від казино «Космонавт», і постійно отримую посмішку від менеджера Енді. (Гарного дня), відповідає він. Так залишатися не може!

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Судячи з того, що я бачу в скарзі, новин поки немає. Нік розслідує все необхідне, і він уже повинен дістатися до вас, тож подивимося. Ви також не отримали нічого суттєвого з того, що я бачу. Хочеться вірити, що це якнайшвидше вирішиться. 😕

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Поки що нічого не сталося!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, що буде далі? Поки що без оплати, без відповіді..

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Нам просто потрібно почекати, щоб побачити, що зараз зможе зробити наша команда розгляду скарг. На жаль, зараз особливо нічого не потрібно робити, просто наберіться терпіння, хоча це не дуже легко.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

я схвильований

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого