ФорумКазиноKosmonaut Casino - загальне обговорення

Kosmonaut Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від KosmonautCasino
|
14236 переглядів 90 відповідей |
|
1 2 3...5
CasinoStreamer88
1 рік тому

Привіт CasinoStreamer88! 🙂

Як твої справи сьогодні? Не могли б ви розповісти мені більше, будь ласка? 🙂 Є якісь перемоги, про які варто згадати? У що вам найбільше подобається грати в цьому казино? Розкажи мені все!😎

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Kosmonautcasino - це просто чудове казино! Щоденне зняття коштів, чудова бонусна програма, проста навігація та швидка й ввічлива підтримка в чаті! 10/10🙏🏽💪🏽

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
Ellesoenese
12 міс. тому

Приємно чути, що.

В які ігри ти граєш? Є рекомендації?


Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вам не можна довіряти, ви обманюєте в живій рулетці і не встигаєте за запалом гравця. Усім, хто читає це, тримайтеся подалі від казино Космонавт. Будь ласка, не вносьте туди гроші, вони порушують свої умови та захист гравців. Через це я втратив багато грошей. Мене треба було захистити. Будь ласка, тримайтеся подалі від казино «Космонавт».

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Мені дуже прикро через вашу ситуацію в цьому казино. Я прочитав вашу скаргу та сподіваюся, що наша команда незабаром зможе її вирішити. До тих пір ми повинні почекати і подивитися, що там насправді сталося, і дозволити казино пояснити всю ситуацію.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я сподіваюся, що вони можуть допомогти мені і там. У мене також є підтвердження транзакцій із мого гаманця Jeton. Менеджер Енді сказав, що я не отримаю решту грошей, я можу робити все, що хочу!

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Він це сказав? Я б більш чутливо ставився до таких заяв, але я б сказав, що остаточну заяву ще належить побачити.

Виходячи з інформації, яку я побачив у вашій скарзі, ви неодноразово повідомляли казино про свої проблеми з азартними іграми. Ну, це серйозно, і я бажаю вам справедливого рішення!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, шановна команда Casinoguru, будь ласка, допоможіть мені. Менеджер Енді перестав відповідати на електронні листи. Чат в казино Космонавт також завжди закритий. У мене є скріншоти. Якщо вам щось знадобиться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ось кілька доказів, будь ласка, допоможіть мені повернути мої гроші в повному обсязі! Якщо вам потрібні ще якісь документи, скажіть, будь ласка

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Привіт, якщо у вас є скріншоти, збережіть їх, і якщо вони потрібні Ніку у вашій скарзі, надішліть їх йому. Я бачу, дивлячись, що вони завжди обривають ваш чат, і ніхто вам не відповідає, і я припускаю, що ви не дізналися нічого нового.

Тож нам доведеться почекати та подивитися, що команда дізнається та як це піде, тому що ми ще не маємо багато інформації. Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сподіваюся, я отримаю заслужені гроші! Менеджер Енді продовжує висміювати мене та пише мені (хорошого дня), що мені вже не смішно!

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Я це розумію, тож давайте почекаємо та подивимось, як усе розвиватиметься. Це, мабуть, єдине, оскільки менеджер відстояв свою позицію. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені цікаво, на мій погляд, слід чинити більше тиску, оскільки менеджер висміює це.

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Наша команда зробить все можливе для справедливого вирішення ситуації. Тому, коли вони отримають від вас усе, що їм потрібно, ми зв’яжемося з казино, і, сподіваємося, все вдасться.

Ви не отримали жодної нової інформації?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, менеджер більше зі мною не зв'язувався і гроші ще не виплачував.

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Хм, тому зараз важливо почекати на нашу команду та на те, як вони продовжуватимуть. Як я вже сказав, сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше. 😕

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи зв'язалися з менеджером казино?? Мені здається, що нічого не сталося. З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
phein67
7 міс. тому

Ще ні. Ніку потрібно все добре пройти і дізнатися у вас, що потрібно. Тоді вашу скаргу буде передано на ескалацію, і наша команда зв’яжеться з казино. Потрібно трохи потерпіти.

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого