1 рік тому
Тут ви можете обговорити Koi Spins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт і щасливого Нового року
Я шукаю поради. Приблизно 8 тижнів тому я попросив, щоб мене виключили з Koi Spins Casino, оскільки я втратив значну суму грошей і не міг контролювати ситуацію. Вони виключили мене, а потім надіслали електронною поштою приблизно через 6 тижнів, щоб повідомити, що вони зняли блокування мого облікового запису, а потім я втратив ще одну значну суму грошей. Чи матиму я якісь претензії щодо відшкодування будь-яких із цих втрат?
Крім того, двічі протягом останнього тижня під час гри мені не виплатили виграші, а мені просто сказали, що технічний відділ не бачить проблем з ігровими раундами.
Дуже дякую
Мел
Hello and Happy New Year
I’m looking for some advice. About 8 weeks or so ago I asked to be self excluded from Koi Spins Casino as I had lost a significant amount of money and wasn’t in control. They excluded me and then emailed about 6 weeks later to say they had removed the block on my account and I then went on to lose another significant amount of money. Would I have any claim to reclaim any of these losses?
Also, twice in the last week during play I wasn’t paid out on winnings and was simply told the technical department saw no problem with the gaming rounds.
Many thanks
Mel
Привіт,
Мені прикро це сказати, але я чесно вважаю, що гравець, який має проблеми з азартними іграми, повинен уникати казино, які взагалі не надають інструментів для відповідальної гри:
У цьому випадку найкраще було б подати скаргу, принаймні команда зі скарг надасть певні поради.
Надішліть один тут , будь ласка
Hello,
I'm sorry to say that but I honestly think a player with a gambling problem should avoid casinos that do not provide any responsible gambling tools at all:
The best shot, in this case, would be submitting a complaint, at least the complaint team will provide some advice.
Submit one here, please
Чи можемо ми дізнатися, де розташовані деякі з цих казино? Націлювання на проблемних гравців, які самовиключилися, і бомбардування повідомленнями, електронними листами тощо.
Ці казино працювали без будь-якої ліцензії та більшу частину часу незаконно. Вони залишаються безликими, рекламуючи фальшиві ігри та обдурюючи людей. Було б добре дізнатися, де вони знаходяться.
Can we find out where some of these casinos are located? Targeting problem gamblers who have self excluded and bombarding with messages, emails etc.
These casinos operated without any license and much of the time illegally. They remain faceless whilst advertising fake games and fleecing people. It would be good to find out where they are located.
Я боюся, що той факт, що такі казино не мають ліцензії, не дозволяє нікому отримати більш детальну інформацію.
🙁
I fear that the fact that such casinos are unlicensed prevents anybody from getting more detailed information.
🙁
Привіт, чому ти так думаєш? Чи були у вас якісь неприємні враження від цього казино?
Я запитую, тому що я бачу, що казино має досить низький індекс безпеки , і, за нашими словами, воно працює без ліцензії, тому я б уникав цього казино з певною часткою солі.
Ви думаєте, що можете розповісти нам більше?
Hi, what makes you think that ? Have you had any unpleasant experiences with this casino ?
I am asking because I see that the casino has a rather low safety index and according to us it operates without a license, so I would avoid this casino with a grain of salt.
Do you think you could tell us more ?
Я зробив з ними лише кілька спортивних ставок, але коли я спробував зняти гроші, вони застосували звичну тактику, заявивши, що їм потрібно провести «розслідування», яке займе 75 днів! Я відчував це раніше з Twinky Win і Very well, і обидва зрештою вкрали мої гроші, стверджуючи, що я винний у шахрайстві!!
I had only placed a few sports bets with them but when I tried to withdraw they used what is now a familiar tactic by claiming they needed to do an 'investigation' which will take 75 days! I have experienced this before with Twinky Win and Very well, and both ultimately stole my money claiming I was guilty of fraud!!
Привіт!
Що ж, я хотів би обговорити цю тему далі, але, на жаль, ми тут не займаємося ставками на спорт. Я недостатньо знайома з темою, вибачте.🙁
Запитання з цікавості: чи були ваші стратегії або «схеми» відбиття однаковими в обох казино? Я маю на увазі, можливо, ви знаєте про якісь подібності?
Не впевнений, наскільки ці сайти корисні, але сміливо спробуйте:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Hello!
Well, I would like to discuss this topic further, but sadly, we do not deal in sports betting here. I'm not familiar with the topic enough, I'm sorry.🙁
Just a question out of curiosity: Have your batting strategies or "patterns" been the same in both casinos? I mean, are you aware of any similarities, perhaps?
Not sure how helpful those sites are, but feel free to try:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.