8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kings of Sport Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Схоже на надійне казино....перевірка при першому депозиті....
але насправді це шахрайське казино... підтримка ігнорує всі запитання. не виплачує виграші
Looks like a reliable casino....verification on first deposit....
but in reality it is a scam casino... support ignores all questions. does not pay out winnings
С виду надежное казино....верификация при первом депозите....
а на деле скам-казино...поддержка игнорирует все вопросы. не выплачивает выигрыш
Мені шкода, що вам довелося пройти через такий досвід у цьому казино. Я прочитав більше деталей у вашій скарзі та можу зрозуміти, чому ви так почуваєтеся. Будь ласка, наберіться терпіння, і, сподіваюся, незабаром проблема вирішиться. Обов'язково тримайте нас в курсі будь-яких новин.
Дозвольте запитати, чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів, чи ви вперше намагаєтеся зняти гроші?
I am sorry you have to go through this kind of experience at this casino. I have read more details in your complaint and can understand why you feel this way. Just please try to stay patient, and hopefully it will get solved soon. Surely keep us informed about any news.
May I just ask if you've had any successful withdrawals there before, or is this your first time trying to withdraw?
було 2 родовища
було 2 успішних зняття коштів...я описав це в скарзі...
Сьогодні мої запити на зняття було відхилено
підтримка досі ігнорує
Я знову створив заявку на зняття коштів... Навіть не знаю, що може змінитися((((
there were 2 deposits
there were 2 successful withdrawals...I described this in the complaint...
Today my withdrawal requests were rejected
support still ignores
I created a withdrawal request again.....I don’t even know what could change((((
было 2 депозита
было 2 вывода успешных...я это описывал в жалобе...
сегодня мои заявки на вывод отклонили
поддержка по прежнему игнорирует
создал заявку на вывод снова.....даже не знаю что может поменяться((((
Гаразд, тоді я бачу, що минув тиждень, і це також викликало б у мене підозри, але оскільки у вас було 2 зняття раніше, я був би трохи спокійнішим, з іншого боку. Як уже згадувалося, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться.
Я розумію, що це неприємно, якщо казино вас ігнорує, і я теж не буду радий, але давайте спробуємо бути терплячими.
У будь-якому випадку, коли ви говорите, що ви повторно ввели виведення коштів, ви все ще використовуєте той самий метод?
Okay then, I see it's been a week, which would make me suspicious too, but since you've got 2 withdrawals before, I'd be a bit calmer on the other hand. As mentioned, we give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and if they fail to do so, then our team will intervene.
I understand that it is not nice if the casino ignores you and I would not be happy either, but let's try to be a bit patient.
Anyway, when you say that you have reentered the withdrawal, are you still using the same method ?
Так, звичайно... Я використовую той самий метод депозиту та виведення (на той самий гаманець, з якого я зробив депозит, я створив запит на зняття коштів на той самий гаманець)
Виведення коштів досі не підтверджено!
Yes, of course...I use the same deposit and withdrawal method (to the same wallet from which I made the deposit, I created a withdrawal request to the same wallet)
The withdrawal of funds is still not confirmed!
Да конечно...я использую тот же метод депозита и вывода ( на тот же кошелек с какого вносил депозит, на этот же кошелек создавал запрос на вывод)
до сих пор вывод средств не подтверждают!
Дякую за відповідь. Мені шкода, що він не змінився через кілька днів. Казино продовжує ігнорувати вас і не реагувати на вас?
Я думаю, що скарга буде розглянута якомога швидше, і ми побачимо, що станеться. Як би мені не було неприємно це говорити, нам просто доведеться набратися терпіння.
Thanks for the answer. I'm sorry that it hasn't changed after a few days. The casino keeps ignoring you and not responding to you ?
I guess the complaint will move forward as soon as possible and we'll see what happens. As much as I hate to say it, we'll just have to be patient.
Я не думаю, що це найкращий спосіб поведінки казино.
Однак я помітив, що Томас відповів на вашу скаргу, тож можете перевірити це, просто торкніться тут .
I don't think that's the best way for a casino to behave.
However, I noticed that Tomas replied to your complaint, so feel free to check it out, just tap here.
У мене було оброблено невелике зняття, і через годину я зняв 1800 доларів США, і це залишилося в очікуванні перевірки протягом 72 годин.
я не міг зрозуміти, чому 1 займе годину, а інший зараз 5 днів і досі не оброблено!!! Зв’язався зі службою підтримки без відповіді, зв’язувався з телеграмою без відповіді чи пояснення, зв’язувався електронною поштою без відповіді! Як я можу зняти гроші та чи є це казино шахрайством?
I have had a small withdrawal processed and an hour later I withdrawn $1,800 and that stayed as waiting review pending for 72 hours.
i couldn’t understand why 1 would take an hour and another is now 5 days still not processed!!! Contacted the support with no reply, contacted telegram with no response or explanation, contacted email with no reply! How do I get my withdrawal and is this casino a scam?
Привіт, я б не сказав, що це шахрайство, якщо ви чекаєте 5 днів, щоб вивести кошти. Ви використовували той самий спосіб оплати для обох? Очевидно, коли ви робите меншу суму, її обробка відбувається швидше, ніж більшу. Ви грали з бонусом? Вас верифікувало казино?
Звичайно, якщо вам цікаво, що відбувається, і ви хочете отримати більше інформації, це не найприємніше, коли вам нічого не дають.
Я б також додав, що ми даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцеві, і якщо цього не станеться, повідомте нас про це. Подивимося, що можна зробити.
Hey, I wouldn't say it's a scam if you wait 5 days to withdraw. Did you use the same payment method for both? Apparently when you make a smaller withdrawal it is faster to process than a larger one. Did you play with any bonus? Have you been verified by the casino?
Of course, if you're wondering what's going on and would like more information, it's not the nicest thing when they don't give you anything.
I would also add that we give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, let us know. We'll see what can be done.
Привіт,
так, я верифікований на стадію виведення. І я ніколи не граю з бонусами або бонусами за перший депозит через вимоги до ставок. Просто огидно, як вони читають ваші повідомлення і не відповідають! Я ніколи не мав цієї проблеми. Я зачекаю 2 тижні, але, дивлячись на попередні скарги, я знаю, що не отримую своїх грошей
Hi there,
yes I am verified for the stage of withdrawal stage. And I never play with bonuses or first deposit bonuses because of the wagering requirements. It’s just disgusting how they read your messages and never reply! I’ve never had this issue. I’ll wait 2 weeks but I know looking at previous complaints I’m not getting my money
І я використовую ту саму депозитну монету щоразу, коли ніколи не ускладнюю
And I use the same deposit coin everytime I never complicate
Ви робили ставки лише на спорт чи ще й грали в казино?
Що стосується скарг, то так, вони ще жодну з них не вирішили, що, мабуть, не надає великої довіри тому факту, що вони б щось вирішили з вами. Але як тільки ви отримаєте зняття, це буде світло в кінці тунелю.
Тож давайте почекаємо та подивимось, що буде далі, і якщо у вас є додаткова інформація, обов’язково дайте мені знати.
Did you only bet on sports or did you also play in the casino?
As far as complaints are concerned, yes, they haven't resolved any of them yet, which probably doesn't give much credibility to the fact that they would have solved something with you. But once you've been given a withdrawal, it would be a light at the end of the tunnel.
So let's wait and see what happens next and if you have any more information, be sure to let me know.
Привіт,
тож якщо вони не виплатять мої кошти, що мені робити далі? Чи подавати скаргу? У якому я бачу зверху нічого не робиться або обробляється навіть зі скаргою і не дається відповідь на причини, чому вони не платять! Якщо я піду до контролюючої ради з азартних ігор Caracao, яка видала їм тимчасову ліцензію, чи зроблять вони щось? Чи варто звертатися до суду і чи варто? Зараз у мене є монета 75 лайт, що становить понад 7000 доларів США!
Hi There,
so if they do not pay out my withdrawal what do I do next? Do I file a complaint? In which I can see from above nothing gets done or processed even with a complaint and no answers given to the reasons why they don’t pay! If I go to the caracao gambling board control who have issued their temp license would they do anything? Do I go through court and is it worth it? I now have 75 lite coin pending which is $7000 plus!
Ну, а якщо вони з нами не розберуться, то хоча б маленьким задоволенням буде те, що вони отримають чорні точки і їхній Індекс безпеки впаде ще нижче.
Відповідно до того, що я бачу в нашому огляді, у казино немає ліцензії. Якщо це інакше, не могли б ви мені показати?
Крім того, залишається важливим питання про те, грали ви в казино чи робили ставки лише на спорт, оскільки якщо ви робите ставки на спорт, оскільки ми не займаємося цією сферою, скаргу буде відхилено, а казино не постраждає.
Крім того, якщо казино не мало або не має ліцензії, тоді нема чого звертатися, і ви, ймовірно, мало що можете з цим зробити.
Well, if they don't deal with us, at least a small satisfaction will be that they will get black points and their Safety Index will go even lower.
According to what I see in our review, the casino has no license. If it is otherwise could you please show me?
Also, it is still an important question whether you played in the casino or bet only on sports, because if you bet on sports, since we do not deal with this area, the complaint would be rejected and the casino would not be affected.
Also, if the casino did not have or does not have a license, then there is not much to turn to and there is probably not much you can do about it.
виграш прийшов зі сторони казино! Як вони змогли відкрити онлайн-криптоказино без ліцензії? Як це вдається пройти через закон, а потім казино бере гроші і не повертає! Мабуть, це величезний недолік у системі, і якщо це казино використовує це та обманює клієнтів, щось має змінитися! Це 7000 доларів США, які я чесно виграв, але потім незаконно не виплатив! Як вони не були закриті з негайним ефектом після справи за справою!! Напевно, ігрова рада Caracao діяла б, а якщо ні, то це було б недбалістю та порушенням обов’язку піклуватися про клієнтів (проте проповідуйте, що захист клієнтів є першорядним). Якщо я не отримаю свої гроші, я буду 100% звертатися до суду!
the winnings came from casino side! How have they been able to open an online crypto casino with no license? How does this manage to get through legal law and then the casino takes money and does not pay back! This must be a huge flaw in the system and if this casino is exploiting that and scamming customers something has to change! That’s $7,000 just sat there that has been fairly won on my part but then Illegally not paid out! How have they not been closed with immediate effect after case after case!! Surely the Caracao gaming board would act and if they don’t then that’s negligence and failing duty of care for customers (yet preach customer protection is paramount). If I don’t get my money I will be going to a court 100%!
Так, те, що ви описуєте, мабуть, буде найкращим і найпослідовнішим стандартом для казино. Але якщо ви коли-небудь грали раніше, це працює не скрізь у світі онлайн. У деяких країнах казино мають свої ліцензії згідно з правилами, які неважко виконати, і тому вони мають такі. Також можна працювати без ліцензії, навпаки, іноді казино може мати ліцензію та з часом її втратити, бути в процесі створення нової тощо. З ліцензією Кюрасао аналогічний випадок, тому що ця ліцензія ще зазнає змін.
Отже, якщо нічого не зміниться і ви звернетеся до суду, ви можете принаймні повідомити нам про результат, якщо це можливо.
Удачі.☘️
Yes, what you are describing would probably be the best and most consistent standard for casinos. But if you've ever played before, it doesn't work like that everywhere in the online world today. In some countries casinos keep their licenses under regulations which are not difficult to meet and therefore they have some. It is also possible to operate without a license, on the contrary, sometimes a casino can have a license and lose it over time, be in the process of completing a new one and so on. With the Curacao license it is a similar case, because this license is still undergoing changes.
So if nothing changes and you go to court, you can at least let us know the outcome, if possible.
Good luck.☘️
Дякую, тож ви знаєте, на якому етапі це казино? Чи вони не мають ліцензії, очікують змін або проходять стадію подання заявки на повну зелену ліцензію GCB?
Thank you, so are you aware of what stage this casino is at? Do they not have a license, pending changes, or going through an application stage for a full green license GCB
Вони ще не мають жодної ліцензії, тому, можливо, вони в процесі отримання нової, але валідатор ще не має бути дійсним.
They don't have any license yet, so maybe they are in the process of getting a new one, but the validator shouldn't be valid yet.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.