4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kings of Sport Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Схоже на надійне казино....перевірка при першому депозиті....
але насправді це шахрайське казино... підтримка ігнорує всі запитання. не виплачує виграші
Looks like a reliable casino....verification on first deposit....
but in reality it is a scam casino... support ignores all questions. does not pay out winnings
С виду надежное казино....верификация при первом депозите....
а на деле скам-казино...поддержка игнорирует все вопросы. не выплачивает выигрыш
Мені шкода, що вам довелося пройти через такий досвід у цьому казино. Я прочитав більше деталей у вашій скарзі та можу зрозуміти, чому ви так почуваєтеся. Будь ласка, наберіться терпіння, і, сподіваюся, незабаром проблема вирішиться. Обов'язково тримайте нас в курсі будь-яких новин.
Дозвольте запитати, чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів, чи ви вперше намагаєтеся зняти гроші?
I am sorry you have to go through this kind of experience at this casino. I have read more details in your complaint and can understand why you feel this way. Just please try to stay patient, and hopefully it will get solved soon. Surely keep us informed about any news.
May I just ask if you've had any successful withdrawals there before, or is this your first time trying to withdraw?
було 2 родовища
було 2 успішних зняття коштів...я описав це в скарзі...
Сьогодні мої запити на зняття було відхилено
підтримка досі ігнорує
Я знову створив заявку на зняття коштів... Навіть не знаю, що може змінитися((((
there were 2 deposits
there were 2 successful withdrawals...I described this in the complaint...
Today my withdrawal requests were rejected
support still ignores
I created a withdrawal request again.....I don’t even know what could change((((
было 2 депозита
было 2 вывода успешных...я это описывал в жалобе...
сегодня мои заявки на вывод отклонили
поддержка по прежнему игнорирует
создал заявку на вывод снова.....даже не знаю что может поменяться((((
Гаразд, тоді я бачу, що минув тиждень, і це також викликало б у мене підозри, але оскільки у вас було 2 зняття раніше, я був би трохи спокійнішим, з іншого боку. Як уже згадувалося, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться.
Я розумію, що це неприємно, якщо казино вас ігнорує, і я теж не буду радий, але давайте спробуємо бути терплячими.
У будь-якому випадку, коли ви говорите, що ви повторно ввели виведення коштів, ви все ще використовуєте той самий метод?
Okay then, I see it's been a week, which would make me suspicious too, but since you've got 2 withdrawals before, I'd be a bit calmer on the other hand. As mentioned, we give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and if they fail to do so, then our team will intervene.
I understand that it is not nice if the casino ignores you and I would not be happy either, but let's try to be a bit patient.
Anyway, when you say that you have reentered the withdrawal, are you still using the same method ?
Так, звичайно... Я використовую той самий метод депозиту та виведення (на той самий гаманець, з якого я зробив депозит, я створив запит на зняття коштів на той самий гаманець)
Виведення коштів досі не підтверджено!
Yes, of course...I use the same deposit and withdrawal method (to the same wallet from which I made the deposit, I created a withdrawal request to the same wallet)
The withdrawal of funds is still not confirmed!
Да конечно...я использую тот же метод депозита и вывода ( на тот же кошелек с какого вносил депозит, на этот же кошелек создавал запрос на вывод)
до сих пор вывод средств не подтверждают!
Дякую за відповідь. Мені шкода, що він не змінився через кілька днів. Казино продовжує ігнорувати вас і не реагувати на вас?
Я думаю, що скарга буде розглянута якомога швидше, і ми побачимо, що станеться. Як би мені не було неприємно це говорити, нам просто доведеться набратися терпіння.
Thanks for the answer. I'm sorry that it hasn't changed after a few days. The casino keeps ignoring you and not responding to you ?
I guess the complaint will move forward as soon as possible and we'll see what happens. As much as I hate to say it, we'll just have to be patient.
Я не думаю, що це найкращий спосіб поведінки казино.
Однак я помітив, що Томас відповів на вашу скаргу, тож можете перевірити це, просто торкніться тут .
I don't think that's the best way for a casino to behave.
However, I noticed that Tomas replied to your complaint, so feel free to check it out, just tap here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.