ГоловнаФорумКазиноKings of Sport Casino - загальне обговорення

Kings of Sport Casino - загальне обговорення

 від Slunk
|
2 161 переглядів 19 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Kings of Sport Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

С виду надежное казино....верификация при первом депозите....

а на деле скам-казино...поддержка игнорирует все вопросы. не выплачивает выигрыш

Slunk

Мені шкода, що вам довелося пройти через такий досвід у цьому казино. Я прочитав більше деталей у вашій скарзі та можу зрозуміти, чому ви так почуваєтеся. Будь ласка, наберіться терпіння, і, сподіваюся, незабаром проблема вирішиться. Обов'язково тримайте нас в курсі будь-яких новин.

Дозвольте запитати, чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів, чи ви вперше намагаєтеся зняти гроші?

Автоматичний переклад.
Romi

было 2 депозита

было 2 вывода успешных...я это описывал в жалобе...

сегодня мои заявки на вывод отклонили

поддержка по прежнему игнорирует

создал заявку на вывод снова.....даже не знаю что может поменяться((((

Slunk

Гаразд, тоді я бачу, що минув тиждень, і це також викликало б у мене підозри, але оскільки у вас було 2 зняття раніше, я був би трохи спокійнішим, з іншого боку. Як уже згадувалося, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться.

Я розумію, що це неприємно, якщо казино вас ігнорує, і я теж не буду радий, але давайте спробуємо бути терплячими.

У будь-якому випадку, коли ви говорите, що ви повторно ввели виведення коштів, ви все ще використовуєте той самий метод?

Автоматичний переклад.
Jaro

Да конечно...я использую тот же метод депозита и вывода ( на тот же кошелек с какого вносил депозит, на этот же кошелек создавал запрос на вывод)

до сих пор вывод средств не подтверждают!

Slunk

Дякую за відповідь. Мені шкода, що він не змінився через кілька днів. Казино продовжує ігнорувати вас і не реагувати на вас?

Я думаю, що скарга буде розглянута якомога швидше, і ми побачимо, що станеться. Як би мені не було неприємно це говорити, нам просто доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.

да, все верно.игнорирует и не отвечает!!


Slunk

Я не думаю, що це найкращий спосіб поведінки казино.

Однак я помітив, що Томас відповів на вашу скаргу, тож можете перевірити це, просто торкніться тут .

Автоматичний переклад.

У мене було оброблено невелике зняття, і через годину я зняв 1800 доларів США, і це залишилося в очікуванні перевірки протягом 72 годин.

я не міг зрозуміти, чому 1 займе годину, а інший зараз 5 днів і досі не оброблено!!! Зв’язався зі службою підтримки без відповіді, зв’язувався з телеграмою без відповіді чи пояснення, зв’язувався електронною поштою без відповіді! Як я можу зняти гроші та чи є це казино шахрайством?

Автоматичний переклад.
Kingfisher87

Привіт, я б не сказав, що це шахрайство, якщо ви чекаєте 5 днів, щоб вивести кошти. Ви використовували той самий спосіб оплати для обох? Очевидно, коли ви робите меншу суму, її обробка відбувається швидше, ніж більшу. Ви грали з бонусом? Вас верифікувало казино?

Звичайно, якщо вам цікаво, що відбувається, і ви хочете отримати більше інформації, це не найприємніше, коли вам нічого не дають.

Я б також додав, що ми даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцеві, і якщо цього не станеться, повідомте нас про це. Подивимося, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт,

так, я верифікований на стадію виведення. І я ніколи не граю з бонусами або бонусами за перший депозит через вимоги до ставок. Просто огидно, як вони читають ваші повідомлення і не відповідають! Я ніколи не мав цієї проблеми. Я зачекаю 2 тижні, але, дивлячись на попередні скарги, я знаю, що не отримую своїх грошей

Автоматичний переклад.
Kingfisher87

І я використовую ту саму депозитну монету щоразу, коли ніколи не ускладнюю

Автоматичний переклад.
Kingfisher87

Ви робили ставки лише на спорт чи ще й грали в казино?

Що стосується скарг, то так, вони ще жодну з них не вирішили, що, мабуть, не надає великої довіри тому факту, що вони б щось вирішили з вами. Але як тільки ви отримаєте зняття, це буде світло в кінці тунелю.

Тож давайте почекаємо та подивимось, що буде далі, і якщо у вас є додаткова інформація, обов’язково дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Привіт,

тож якщо вони не виплатять мої кошти, що мені робити далі? Чи подавати скаргу? У якому я бачу зверху нічого не робиться або обробляється навіть зі скаргою і не дається відповідь на причини, чому вони не платять! Якщо я піду до контролюючої ради з азартних ігор Caracao, яка видала їм тимчасову ліцензію, чи зроблять вони щось? Чи варто звертатися до суду і чи варто? Зараз у мене є монета 75 лайт, що становить понад 7000 доларів США!

Автоматичний переклад.
Kingfisher87

Ну, а якщо вони з нами не розберуться, то хоча б маленьким задоволенням буде те, що вони отримають чорні точки і їхній Індекс безпеки впаде ще нижче.

Відповідно до того, що я бачу в нашому огляді, у казино немає ліцензії. Якщо це інакше, не могли б ви мені показати?

Крім того, залишається важливим питання про те, грали ви в казино чи робили ставки лише на спорт, оскільки якщо ви робите ставки на спорт, оскільки ми не займаємося цією сферою, скаргу буде відхилено, а казино не постраждає.

Крім того, якщо казино не мало або не має ліцензії, тоді нема чого звертатися, і ви, ймовірно, мало що можете з цим зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro

виграш прийшов зі сторони казино! Як вони змогли відкрити онлайн-криптоказино без ліцензії? Як це вдається пройти через закон, а потім казино бере гроші і не повертає! Мабуть, це величезний недолік у системі, і якщо це казино використовує це та обманює клієнтів, щось має змінитися! Це 7000 доларів США, які я чесно виграв, але потім незаконно не виплатив! Як вони не були закриті з негайним ефектом після справи за справою!! Напевно, ігрова рада Caracao діяла б, а якщо ні, то це було б недбалістю та порушенням обов’язку піклуватися про клієнтів (проте проповідуйте, що захист клієнтів є першорядним). Якщо я не отримаю свої гроші, я буду 100% звертатися до суду!

Автоматичний переклад.
Kingfisher87

Так, те, що ви описуєте, мабуть, буде найкращим і найпослідовнішим стандартом для казино. Але якщо ви коли-небудь грали раніше, це працює не скрізь у світі онлайн. У деяких країнах казино мають свої ліцензії згідно з правилами, які неважко виконати, і тому вони мають такі. Також можна працювати без ліцензії, навпаки, іноді казино може мати ліцензію та з часом її втратити, бути в процесі створення нової тощо. З ліцензією Кюрасао аналогічний випадок, тому що ця ліцензія ще зазнає змін.

Отже, якщо нічого не зміниться і ви звернетеся до суду, ви можете принаймні повідомити нам про результат, якщо це можливо.

Удачі.☘️

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую, тож ви знаєте, на якому етапі це казино? Чи вони не мають ліцензії, очікують змін або проходять стадію подання заявки на повну зелену ліцензію GCB?

Автоматичний переклад.
Kingfisher87

Вони ще не мають жодної ліцензії, тому, можливо, вони в процесі отримання нової, але валідатор ще не має бути дійсним.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого