ФорумКазиноKings of Sport Casino - загальне обговорення

Kings of Sport Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Slunk
|
1490 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kings of Sport Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

С виду надежное казино....верификация при первом депозите....

а на деле скам-казино...поддержка игнорирует все вопросы. не выплачивает выигрыш

Slunk
3 міс. тому

Мені шкода, що вам довелося пройти через такий досвід у цьому казино. Я прочитав більше деталей у вашій скарзі та можу зрозуміти, чому ви так почуваєтеся. Будь ласка, наберіться терпіння, і, сподіваюся, незабаром проблема вирішиться. Обов'язково тримайте нас в курсі будь-яких новин.

Дозвольте запитати, чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів, чи ви вперше намагаєтеся зняти гроші?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

было 2 депозита

было 2 вывода успешных...я это описывал в жалобе...

сегодня мои заявки на вывод отклонили

поддержка по прежнему игнорирует

создал заявку на вывод снова.....даже не знаю что может поменяться((((

Slunk
3 міс. тому

Гаразд, тоді я бачу, що минув тиждень, і це також викликало б у мене підозри, але оскільки у вас було 2 зняття раніше, я був би трохи спокійнішим, з іншого боку. Як уже згадувалося, ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і якщо вони цього не зроблять, наша команда втрутиться.

Я розумію, що це неприємно, якщо казино вас ігнорує, і я теж не буду радий, але давайте спробуємо бути терплячими.

У будь-якому випадку, коли ви говорите, що ви повторно ввели виведення коштів, ви все ще використовуєте той самий метод?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Да конечно...я использую тот же метод депозита и вывода ( на тот же кошелек с какого вносил депозит, на этот же кошелек создавал запрос на вывод)

до сих пор вывод средств не подтверждают!

Slunk
3 міс. тому

Дякую за відповідь. Мені шкода, що він не змінився через кілька днів. Казино продовжує ігнорувати вас і не реагувати на вас?

Я думаю, що скарга буде розглянута якомога швидше, і ми побачимо, що станеться. Як би мені не було неприємно це говорити, нам просто доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

да, все верно.игнорирует и не отвечает!!


Slunk
3 міс. тому

Я не думаю, що це найкращий спосіб поведінки казино.

Однак я помітив, що Томас відповів на вашу скаргу, тож можете перевірити це, просто торкніться тут .

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого