3 р. тому
Тут ви можете обговорити Kings Chance Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я новачок тут ... але у King Chance немає депозитного бонусу ... якщо ви зареєструєтеся через King Chance і переконайтесь, що ви залишаєтесь на євро, ви можете взяти участь
25БЕЗКОШТОВНО 25 € ...
Hello, I'm new here ... but King Chance has no deposit bonus ... as long as you register yourself via King Chance and make sure that you stay on € euros, you can take part
25FREE 25 € ...... 50Free 50 € get ok you have to implement it ... phew think it was at 25 about 1500 €
Hallo bin neu hier ...aber King Chance hat Bonus ohne Einzahlung ....solange ihr euch über King Chance selbst regestriert und schaut das ihr auf € Euro bleibt könnt ihr mit
25FREE 25€......50Free 50€ bekommen ok man muss es umsetzen ...puh glaube war bei 25 ca 1500€
Привіт, я тут новий, як я можу внести депозит?
І чи працює це з оплатою, чи затягується, як старий карнавал?
Hello I'm new here, how can I deposit?
And does it work with the payment, or does it drag on like the old carnival?
Hallo bin Neu hir, wie kann ich einzahlen?
und Klappt es mit der auszahlung, oder zieht es sich hin wie die alte Fasbnacht?
Привіт, я чекав виплати з позавчора
Hello I have been waiting for the payment since the day before yesterday
Hallo warte seit vorgestern auf die auszahlung
Привіт, я новачок тут ... але у King Chance немає депозитного бонусу ... якщо ви зареєструєтеся через King Chance і переконайтесь, що ви залишаєтесь на євро, ви можете взяти участь
25БЕЗКОШТОВНО 25 € ...
Hello, I'm new here ... but King Chance has no deposit bonus ... as long as you register yourself via King Chance and make sure that you stay on € euros, you can take part
25FREE 25 € ...... 50Free 50 € get ok you have to implement it ... phew think it was at 25 about 1500 €
Hallo bin neu hier ...aber King Chance hat Bonus ohne Einzahlung ....solange ihr euch über King Chance selbst regestriert und schaut das ihr auf € Euro bleibt könnt ihr mit
25FREE 25€......50Free 50€ bekommen ok man muss es umsetzen ...puh glaube war bei 25 ca 1500€
Привіт, на нашому веб -сайті також є 2 різних бонуси для цього казино. Ви можете побачити їх тут: https://casino.guru/kings-chance-casino-review#tab=js-tab-bonuses
Hi, We also have 2 different bonuses on our website for this casino. You can see them here: https://casino.guru/kings-chance-casino-review#tab=js-tab-bonuses
Не грайте в королів, я виграв 2500 доларів, і тепер я не можу зв'язатися з ними, і мій виведення, здається, зникло, чат не працює, і навіть надсилання електронних листів до служби підтримки продовжує повертатися, лише попереджаючи, що всі гравці не грають там
Dont play at kings chance i won some money $2500 and now i cant get in touch with them and my withdrawel has seemed to dissappeared the live chat isnt working and even sending emails to help desk keeps coming back just warning all players dont play there
Ну, це звучить погано. Ви отримали будь-яку інформацію, що, можливо, ви якимось чином порушили правила цього казино? Чи вони просто замовкли без попереднього попередження, будь ласка?
Well that doesn't sound good. Did you get any information, that you possibly somehow violated this casino rules, maybe? Or did they just go silent without any previous warning, please?
Ці шахрайські казино видалить ваші баланси та стверджують, що це роблять. Тому я завжди записую все від початку до кінця.
These rogue casinos will delete your balances and claim some false pretense to doing so. That is why I always record everything from start to finish.
Я б хотів, щоб більше людей записували що-небудь, особливо з чату.
I wish more people would record anything especially from livechat.
вони сказали, що гроші були в дорозі і чекати 5 робочих днів, поки вони надійдуть на мій рахунок, а потім нічого, і я не зміг з ними зв'язатися
they said the money was on the way and to wait 5 business days for it to go into my account and than nothing and i havent been able to contact them since
Я граю з ними деякий час, тому я знаю правила обробки грошей, а потім нічого, і живий чат пропав і не відповідав на електронні листи
I have been playing with them for a while now so I do know the rules the money was processed and than nothing and live chat gone and no responding to emails
Усім strarlitedragons у цій темі (якщо ви забули пароль, ви можете скинути його та встановити новий🙂): Я радий, що ви знаєте правила. Я бачу, що у вашій темі скарг є тривалий період очікування для Casino Guru, однак, будь ласка, стежте за цим, оскільки казино затихло... А також поділіться будь-якими хорошими новинами, я хотів би почути, що казино надіслало вам виграші!
To all strarlitedragons in this thread (if you forgot you password, you can reset it and set new one🙂): I'm glad you know the rules. I can see there is an ongoing waiting period for Casino Guru in your complaint thread, however please keep an eye on it, since the casino went silent... And also share any good news, I'd love to hear the casino sent you the winnings!
Дивно, що я подав скаргу й отримав електронний лист після того, як надіслав їм сьогодні ще пару листів про те, що це з фінансового відділу, і вони зв’яжуться зі мною, але я чув це раніше, а потім не зв’язувався тижнями
Funny that I have put in a complaint and I received an email after I sent a couple more emails to them today that it's with the finance department and they will get back to me yet I have heard that before and than no contact for weeks
Просто дивно, що тут кілька гравців стверджують, що казино перестало відповідати. Або ви така ж людина, як starlitedragon4 ? 😀 Сподіваюся, це вирішиться 👍
It just sounds strange that multiple players here claim that the casino stopped responding. Or are you the same person as starlitedragon4? 😀 I hope it's gonna be resolved 👍
Це була моя помилка, я не усвідомлював, що зареєструвався зі своїм обліковим записом Gmail, і вже не знаю, як позбутися іншого облікового запису, це лише один зняття, а не 2 гравці
That was my fault I didn't realise that I had signed up with my Gmail account already not sure how I get rid of the other account it's just one qithdrawel not 2 players
Хороша новина, що вони нарешті надіслали гроші, була дуже здивована, тому справу закрили, я щаслива дівчина
Well good news they finally sent the money through was very surprised so case closed im a happy girl
Супер новина! Вітаю тебе, щаслива дівчино. 😀
Мені справді цікаво, чи продовжиш ти там грати?..
Super news! Congratulations to you, lucky girl. 😀
I really wonder if you'll keep playing there..?
Немає жодного живого чату, і вони зайняли так багато часу, не переписуючись з ними
No way no live chat and they took this long with no correspondence im done with them
Гарна думка.
Якщо ви збираєтеся грати в іншому місці, побажайте вам удачі, звичайно, і не соромтеся ділитися з нами хорошими та позитивними враженнями 🙂. Можливо, у вас вже є інше казино, яке можна спробувати?
Good point.
If you intend to play elsewhere, wish you good luck, of course and don't hesitate to share any good and positive experiences with us 🙂. Maybe you already have another casino to try out?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.