3 міс. тому
Тут ви можете обговорити KingPalace Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Kingpalace був для мене позитивним досвідом. Я був здивований отриманими подарунками, які мені вдалося зібрати, а також виграшами.... коли ви ще можете зняти гроші та покласти їх у банк, ваша віра в Діда Мороза зростає. Kyc був швидким після початкової плутанини. Mga licence.....варто спробувати.
Kingpalace was a positive experience for me. I was surprised by the gifts I received, which I managed to collect as well as winnings....when you can still withdraw the withdrawal and put it in the bank, your faith in Santa Claus grows. Kyc was fast after the initial confusion. Mga license.....it's worth trying.
Kingpalace oli minulle positiivinen kokemus. Yllätyin saamistani lahjoista joilla onnistuin keräämään voittoakin....kun vielä noston saa kotiutettua ja pankkiin niin usko joulupukkiin kasvaa. Kyc oli alku hämmennyksen jälkeen nopea. Mga lisenssi.....kannattaa kokeilla.
Привіт, дякую за інформацію. Я радий, що ти там добре попрацював.
Щодо зняття, скільки часу це зайняло? Які подарунки отримували, чи були вигідні бонуси? 🙂
Hello, thanks for the information. I'm glad you did well there.
As for the withdrawal, how long did it take? What kind of gifts did you get, were there any lucrative bonuses? 🙂
Зняття коштів неможливе, оскільки це казино вимагає документів, які неможливо отримати для KYC.
Вони запитують історію зняття з іншого казино, але, звичайно, їм не дозволяється надсилати інформацію з іншого казино в це казино.
Withdrawals are impossible because this casino requires unobtainable documents for KYC.
They are requesting withdrawal history from another casino, but of course they are not allowed to submit information from another casino to this casino.
Привіт, ласкаво просимо назад.
Чи можете ви визначити документи, які неможливо отримати?
Ви знаєте, коли мова йде про таких гравців, як ви, переконайтеся, що казино можуть ділитися історією ігор або іншими деталями. Крім того, постачальник гри також може спостерігати за діяльністю. Тому я не був би таким впевненим, особливо якби ви проводили дозвілля в казино, шукаючи прогалини в правилах. 🙂 Ви точно не звичайний гравець; ваші скарги це вже довели. На мою думку, рано чи пізно ти зіткнешся з наслідками.
У будь-якому випадку — ще раз — поясніть докладно. дякую
Hello, welcome back.
Can you define unobtainable documents, please?
You know, when it comes to players like you, be sure casinos can share gaming history or other details. Additionally, the game provider may be overseeing the activity too. So, I would not be that confident, especially if you spent your casino leisure time finding holes in the rules. 🙂 You are definitely not an ordinary player; your complaints proved that already. In my opinion, sooner or later, you will face the consequences.
In any case—once more—explain in full details. Thanks.
В історії гаманця, який я використовую, є перекази від зняття грошей з інших сайтів казино.
Казино вимагає історію зняття з інших сайтів казино, щоб підтвердити джерело коштів.
Однак отримати цю інформацію неможливо, оскільки інші сайти казино вже закриті або відмовляються довіряти тому, як це казино обробляє інформацію.
The history of the wallet i am using has remittances from withdrawals from other casino sites.
The casino requires withdrawal history from other casino sites to corroborate the source of funds.
However, it is impossible to obtain this information because the other casino sites are already closed or refuse to trust this casino's handling of the information.
Що ж, якщо казино хоче вашу історію платежів, незважаючи на те, що сайт закрито, ви можете знайти її у власній історії транзакцій — гаманці?
Або я неправильно зрозумів запит?
Знаєте, коли хтось каже, що не довіряє казино настільки, щоб надати подробиці, я думаю, ви можете зрозуміти, як це виглядає з точки зору казино.
Well, if the casino wants your payment history, despite the site being closed, you may very likely find it in your own transaction history—wallet?
Or did I understand the request wrongly?
You know, when anyone says he doesn't trust the casino enough to provide details, I imagine you can figure out how it seems from the casino's perspective.
Історію транзакцій Wallet уже надіслано.
Однак казино запитує історію зняття з боку іншого казино для транзакцій, зазначених у цій історії транзакцій.
Інша сторона казино відмовилася, заявивши, що не може надати свою інформацію іншій компанії.
Wallet transaction history has already been submitted.
However, the casino is requesting withdrawal history from another casino's side for the transactions listed in that transaction history.
The other casino side has refused, saying that they cannot submit their information to another company.
Тепер бачу — дякую.
Я хотів би побачити, як вони відреагували на те, що інше казино не співпрацює. Зважаючи на це, я погоджуюся, що дуже незвично запитувати документ або знімок екрана, який ви не можете отримати самостійно.
Якщо ви не можете знову увійти до свого облікового запису, створеного в іншому казино, а я розумію, що ви не можете, я не бачу способу, яким ви можете це надати.
Яка пропозиція Королівського палацу?
Now I see—thanks.
I would love to see how they responded to the fact that the other casino is not cooperating. In light of that, I agree it is very unusual to request a document or screenshot you can't acquire on your own.
Unless you can log back into your account created at the other casino, which I understand you can't, I see no way you can provide it.
What is the King's Palace suggestion?
King Palace Casino не пропонує альтернативи та не завершить KYC.
Будь ласка, зателефонуйте відповідальній особі тут і прочитайте йому про запит на документи, для отримання яких іншим казино доведеться співпрацювати.
King Palace Casino does not offer an alternative and will not complete the KYC.
Please call the person in charge here and lecture him about requesting documents that other casinos would have to cooperate to obtain.
Звичайно, ви знаєте, що я тут лише адміністратор, тому людина не в змозі телефонувати нікому від вашого імені. мені шкода
Хочете подати ще одну скаргу? Гадаю, не так багато чого робити.
Of course you know I am merely an administrator here so a person in no position to call anyone on your behalf. I'm sorry.
Do you care to lodge another complaint? Not much else to do, I reckon.
Подача скарги вимагає часу.
Просто зателефонуйте тут відповідальній особі та поясніть, що не прийнято вимагати документи від різних казино.
Filing a complaint takes time.
Just call the person in charge here and explain that it is not common to request documents from different casinos.
Чи можете ви ще раз прочитати мій попередній пост? Я тут не для того, щоб нікому дзвонити. Якщо ви шукаєте підтримки, надішліть скаргу. Ось як це працює.
Я більш ніж переконаний, що ви знаєте "муштру".
Can you kindly read my previous post once more? I'm not here to call anyone. If you seek support, submit the complaint. This is how it works.
I'm more than convinced you know "the drill."
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.