ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 міс. тому від Zabolota92
|
9170 переглядів 222 відповідей |
|
1...8 9 10...12
Додати публікацію
3 тиж. тому

Сьогодні 2 платежі скасовано без пояснення причини. Тому я змушений скинути їх знову. Звернувся в чат. Чат закінчився, оскільки, очевидно, було забагато подій. Вони вас повністю обдурюють.

Автоматичний переклад.
djchirurg
3 тиж. тому

Також помічено...погано, що такі сайти, як цей, прагнуть лише грошей!!

Автоматичний переклад.
sebbok
3 тиж. тому

Зараз я подав скаргу сюди. Відповідно до вказівок Гуру, його буде оброблено лише через 14 днів, або тоді вони щось зроблять, але я матиму ці 14 днів на вихідних. З боку Кінгмейкера все одно до того часу нічого не станеться.

Автоматичний переклад.
djchirurg
3 тиж. тому

Удачі

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Доброго вечора, на мій превеликий подив, сьогодні я отримав повідомлення про те, що мої платежі схвалено і я отримав свої гроші. Так що все добре

Автоматичний переклад.
djchirurg
3 тиж. тому

Будь ласка, зв'яжіться з цією електронною адресою. Одразу після цього все було оброблено.

complaints@kingmaker.com

Автоматичний переклад.
sebbok
3 тиж. тому

О Боже. Вибачте, якщо мені зараз доводиться сміятися. Електронний лист було надіслано з 5 квітня з усіма документами, вкладеними для перевірки. НІЧОГО. Онлайн-ідентифікація все ще неможлива, плюс 2 зняття коштів відхилено без причини. Згідно з положеннями та умовами, якщо платіж буде відхилено, необхідно надіслати електронний лист. Не отримано. А лайно триває. Чат щойно завершився через забагато запитів. Мені передзвонили за годину. Готово. Потім зміна працівника, тому що людина відповідала італійською. У неї була зміна. Наступний співробітник знову завершив чат. Потім знову почалася розмова. Тепер вона, мабуть, хоче передати його до спеціалізованого відділу. Коли я запитав, хто такий відділ, скільки часу це займе і чи була це скарга, більше нічого не надійшло, оскільки досі не було відповіді. Інший стандартний текст. Розважайтеся на нашому сайті.

Автоматичний переклад.
koudou
3 тиж. тому

тоді вітаю. Мої платежі скасовуються замість обробки та виплати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я також чекаю виплати більше 7 днів. Всього 100 євро. Редагувати: виплату щойно завершено

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Сьогодні 2 платежі скасовано без пояснення причини. Тому я змушений скинути їх знову. Звернувся в чат. Чат закінчився, оскільки, очевидно, було забагато подій. Вони вас повністю обдурюють.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я бачив, що ви вже подали свою скаргу. Давайте перевіримо, чи зможе наша команда допомогти вам, і я твердо вірю, що вони зможуть. Я хотів запитати вас, чому казино повідомило вам, що зняття було відхилено, але ви сказали без причини.

Однак я також бачу, що деякі гравці отримали свої гроші, тому я хочу вірити, що це лише питання часу, коли це станеться і з вами.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Доброго вечора, на мій превеликий подив, сьогодні я отримав повідомлення про те, що мої платежі схвалено і я отримав свої гроші. Так що все добре

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чудово. Я радий, що ти нарешті отримав гроші. Скільки часу знадобилося, щоб отримати все це? 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я також чекаю виплати більше 7 днів. Всього 100 євро. Редагувати: виплату щойно завершено

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, я бачу, ти теж отримав свої гроші. Мені приємно, і я хочу запитати, який спосіб оплати ви використовували? 7 днів, очевидно, не так вже й погано, коли гравці тут чекають набагато більше. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привіт Яро.


Сніжана

Дорогий клієнт,


Повідомляємо, що наразі ми обробляємо більшу кількість запитів, що призвело до затримки часу відповіді.


Будьте впевнені, що ми активно працюємо над усіма запитами, починаючи з тих, які були зроблені до того, як ви звернулися до нас. Чи можете ви знову зв’язатися з нами приблизно через 60 хвилин для отримання допомоги?


Дякуємо за ваше терпіння протягом цього часу.


Це завжди відбувається, коли ви контактуєте з чатом. І ні, мені досі не вказано причину, чому мої зняття коштів скасовуються. Я досі не можу перевірити себе. В обліковому записі написано, що мені це зараз не потрібно! На електронні листи на скарги досі немає відповіді. Сьогодні також скасовано 3-е виведення з 2 квітня! Тепер, коли ви реєструєтеся, ви повинні погодитися з новими загальними положеннями та умовами, перш ніж зможете увійти. Ви навіть не знаєте, що було оновлено. Казино неймовірне. Я ніколи не відчував нічого подібного!

Це відбувається під час перевірки!

file

Тож я досі не знаю, у чому проблема. Спосіб оплати... підтвердження, який не працює в Інтернеті? Не маю уявлення. Сподіваюся, ви зможете включити це в мою скаргу.


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
djchirurg
3 тиж. тому

Привіт, що стосується скарги , ви повинні згадати про це самі. Я не займаюся скаргами, тому.

Однак я бачу, що у кількох гравців така ж проблема, як і у вас, тому, очевидно, вам доведеться набратися терпіння. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Більшість із них отримують їх приблизно через 2 тижні після надсилання.

Що стосується верифікації, то вам не доведеться її робити, якщо вона не потрібна казино. Однак, якщо це продовжується, і ви не отримуєте свої зняття або причину, чому це відбувається, обов’язково вкажіть це. Наша команда спробує допомогти.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Щиро дякую Ясо. Зараз я викладу свої карти на стіл, включаючи свою скаргу.

Автоматичний переклад.
djchirurg
3 тиж. тому

Звичайно, ви можете оновити відповіді на форумі, але найважливіше — переконатися, що наша команда має точну інформацію. Щось змінилося за цей час? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Привіт Яро.

І ні, я все ще чекаю виплати. Один скасовано назавжди. Про це також йдеться у скарзі. 🙁

Автоматичний переклад.
djchirurg
2 тиж. тому

Так, я щойно це помітив, мені шкода, що ти нікуди не дійшов, але Нік незабаром зв’яжеться з тобою, і ми побачимо, як справи підуть далі. Не здавайтеся, тому що, навіть якщо це неприємно, час покаже.

Щодо відмови у Вашому відкликанні, то я бачив, що вони аргументували це тим, що у них проблеми з провайдером. Тож ми побачимо, як далі буде.

Сподіваюся, ми зможемо сказати, що зрештою все буде добре і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт Яро.


Я більше не можу отримати доступ до свого облікового запису за допомогою електронної пошти gmail. Щось було деактивовано на вашому боці? Реєстрація через Google більше неможлива. 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Мій старий обліковий запис знову працює зі скиданням пароля. вибач

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого