ГоловнаФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 27)

 від Zabolota92
|
60 042 переглядів 561 відповідей |
|
1...26 27 2829
jimenezserranojc

Я відчуваю, що ми ще деякий час будемо спілкуватися в цьому чаті.. 😂

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Сподіваюся, Casino Guru і особливо Kingmaker, який відповідає за все, дотримуються своїх правил оплати.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Зі мною ще не робили, вже десятий день чекаю аналіз крові. Це буде так для кожного аналізу крові, більш-менш щодня.

Автоматичний переклад.

file

Сьогодні мене знову затримують, ось і прислали

Автоматичний переклад.

ЦЕ ТЕ, ЩО Я ВКАЗАВ У МОЇЙ ВІДКРИТІЙ СКАРГІ


Вітаю, Мірка, я хотів би повідомити тобі, що у мене знову є три незавершені зняття коштів, і термін їх оплати минув. Живий чат повідомляє мені те саме, що й минулого разу, що є затримки через обсяг зняття коштів. Це завжди те саме виправдання.

1. Я хочу, щоб казино Kingmaker сплачувало ліміт у 7000 євро щомісяця.

2- Я бачу, що без скарги не платять.

3- Я вважаю стресом бути таким щоразу, коли хочу зняти свої гроші.

4- У мене залишилося 13 000 євро для зняття. З такою швидкістю я буду знімати свої гроші 6-7 місяців? Я не вважаю нормальним або законним для мене виводити свої виграші з березня по жовтень. Тому я хочу, щоб Kingmaker Casino зобов’язався виплачувати мені 7000 євро з моїх виграшів щомісяця відповідно до встановленого ліміту зняття. Я хочу, щоб Guru Casino виступило посередником і вирішило це якомога швидше. дякую

Автоматичний переклад.

Що ж, як бачите, казино затримується, і йому потрібен час, щоб надолужити згаяне.

«Ми просимо вас проявити терпіння, оскільки ми старанно працюємо над обробкою нещодавно надісланих запитів у найкоротший термін».

Я думаю, ніхто поза керівництвом казино не може на це вплинути, але ви маєте рацію; казино не встигає за обмеженнями, і було безперечно добре згадати про це в скарзі.

Я хотів би бачити всі суми повністю сплаченими; однак, я б сказав, нам також потрібно враховувати поточні обставини.

Автоматичний переклад.
Radka

Правильно, Радько, але неприпустимо, щоб кожен раз при виведенні грошей вони не виплачували в установлені дні. Їм слід зібратися або змінити інформацію про зняття коштів протягом 3 робочих днів. Скільки мені чекати, щоб повернути всі мої гроші? Це 13 000 євро, і за такими темпами це займе багато часу, і це не нормально і не законно.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Я згоден, що казино не повинно ставитися до цього легковажно. Враховуючи численні випадки затримок у казино, мої колеги постійно враховують ліміти на зняття коштів і використовують їх як форму кредиту під час розгляду скарг. Я також можу підтвердити, що ми часто залучаємо наших головних афілійованих менеджерів до тиску на казино. Я розумію, що поточний процес може бути не дуже гнучким, і гравці очікують більшого. Тим не менш, ми намагаємося зробити все можливе, щоб гарантувати, що зняті кошти будуть оплачені.

У деяких випадках нам навіть доводилося закривати скарги, щоб підштовхнути казино... 🙁

Автоматичний переклад.
Radka

Щодо скарги, яку я подав, ваш колега не писав і не відповідав мені протягом тривалого часу.

Що ви маєте на увазі під закриттям скарг на казино під тиском?

Змінено
Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

О, я бачу. Дозвольте трохи пояснити: спочатку казино дається 14 повних днів для виплати грошей; тому початковий таймер скарги встановлюється автоматично на основі наданої інформації. Після цього кожна сторона має 7 днів для відповіді.

Однак деякі казино дуже повільно виплачують виплати, і відповідні скарги залишаються відкритими, доки гравець не отримає свій останній платіж.

Наскільки я розумію ситуацію, казино все ще відчуває затримки та не може обробити всі зняття коштів у визначені терміни. Тому, якщо ви зробите додаткові зняття коштів, я передбачаю такі самі затримки. Будь ласка, повідомте Мірку про всі затримки зняття коштів і тримайте її в курсі прогресу, щоб вона могла належним чином стежити за затримкою.

Чесно кажучи, деякими казино в подібних ситуаціях керують ті самі компанії. Оскільки скарги ні до чого не привели, скарги були закриті як нерозглянуті, казино отримали гігантські штрафи, їхні індекси впали, і лише після цього казино почали – іноді повільно – виплачувати гравцям.

Автоматичний переклад.

Що відбувається з цим казино?? З минулого тижня я чекав на два зняття по 500 євро кожен, і все ще нічого!!! Я надіслав незліченну кількість електронних листів, і вони відповідають мені тим самим! Це в черзі, потерпіть і тому подібне! Я боюся, що це не буде добре...

Автоматичний переклад.
Radka

Так, але Мірка не відповідає вже 6-7 днів. Я йому вже все розповіла в темі скарги, а він відповів, що вони працюють над виплатою. Я знову написав, але Мірка не виявляє жодних ознак відповіді чи навіть написання. Що мені робити?

Автоматичний переклад.

Так, але Мірка не відповідає вже 6-7 днів. Я йому вже все розповіла в темі скарги, а він відповів, що вони працюють над виплатою. Я знову написав, але Мірка не виявляє жодних ознак відповіді чи навіть написання. Що мені робити?

Автоматичний переклад.

Оновлення: Мірка щойно відповіла. Сподіваємось, Kingmaker Casino також відреагує. Я буду тримати вас у курсі. З повагою.

Автоматичний переклад.

Що врешті буде зі зняттям??? Я чекав 6 робочих днів, і все ще нічого, я надіслав незліченну кількість електронних листів... Я не розумію

Автоматичний переклад.

Так, але Мірка не відповідає вже 6-7 днів. Я йому вже все розповіла в темі скарги, а він відповів, що вони працюють над виплатою. Я знову написав, але Мірка не виявляє жодних ознак відповіді чи навіть написання. Що мені робити?

Автоматичний переклад.

я це розумію Однак, з її точки зору, вона буде змушена відповідати однаково на всі ваші електронні листи. Я пояснив, що казино загалом відчуває величезні затримки, а скарги працюють як свого роду запобіжник. Мірка чи будь-хто інший може вирішити затримку. Ви повинні чекати, як і всі інші. мені шкода 🙁

Автоматичний переклад.

Що врешті буде зі зняттям??? Я чекав 6 робочих днів, і все ще нічого, я надіслав незліченну кількість електронних листів... Я не розумію

Автоматичний переклад.

На жаль, вам доведеться чекати; казино не в змозі впоратися з усіма запитами — ось що відбувається. Електронні листи цього не змінять, вибачте.

Автоматичний переклад.

Що відбувається з цим казино?? З минулого тижня я чекав на два зняття по 500 євро кожен, і все ще нічого!!! Я надіслав незліченну кількість електронних листів, і вони відповідають мені тим самим! Це в черзі, потерпіть і тому подібне! Я боюся, що це не буде добре...

Автоматичний переклад.

Якщо дозволити, казино зрештою виплачує гроші, але затримки просто жахливі. Тримайся! 🙏

Автоматичний переклад.
liageokrik

Зняття надходять, але з абсурдними затримками. Сьогодні я щойно отримав ще 500 євро, на жаль, час такий і буде таким для кожного зняття коштів. Для цього останнього зняття я чекав 12 днів, менше, ніж останні, коли я чекав 21 робочий день.. принаймні прогрес є 😂

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Правильно, зараз я чекаю, чи зможемо ми змусити казино сплатити встановлений місячний ліміт у 7000 євро. Я розповім вам, як це було.

Автоматичний переклад.
Radka

Я розумію, що ви кажете, і дякую вам усім за відповіді. Однак я не розумію, як вони очікують, що гравці продовжуватимуть грати з тактикою, яку вони дотримуються. Звичайно, я не можу продовжувати темпи, яких вони дотримуються. Для мене просто неможливо грати і вигравати та не отримувати свій виграш. Затримка жахлива і є велика проблема. Чому, коли казино каже вам, що протягом трьох робочих днів ви повірите в це, розраховуєте на це та дієте відповідно. Чому ви говорите, що максимум через 4 дні у мене будуть ці гроші. Те, що не буває і просто «підвішує» вас...

Автоматичний переклад.
liageokrik

Я і мої колеги ставили те саме питання. Це взагалі не має сенсу. Чому хтось хоче продовжувати використовувати такі сайти? І так, той факт, що служба підтримки повністю ігнорує ситуацію та продовжує надавати гравцям нереальну інформацію, є ще одним величезним провалом.

Якби ми тільки знали, що це лише тимчасова проблема.

Автоматичний переклад.
1...26 27 2829
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого