2 тиж. тому
Я відчуваю, що ми ще деякий час будемо спілкуватися в цьому чаті.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Я відчуваю, що ми ще деякий час будемо спілкуватися в цьому чаті.. 😂
I have a feeling we'll be in touch for a while in this chat.. 😂
Secondo un mio presentimento ci sentiremo ancora per un po’ in questa chat.. 😂
Сподіваюся, Casino Guru і особливо Kingmaker, який відповідає за все, дотримуються своїх правил оплати.
Hopefully Casino Guru and especially Kingmaker, who is responsible for everything, comply with their payment rules.
Ojalá y Casino Guru y sobretodo Kingmaker que es el responsable de todo cumpla con sus normas de pago
Зі мною ще не робили, вже десятий день чекаю аналіз крові. Це буде так для кожного аналізу крові, більш-менш щодня.
They haven't done it with me yet, I'm on my tenth day of waiting for a blood test. It will be like this for every blood test, more or less every day.
Già con me non l’hanno fatto, per un prelievo sono al decimo giorno d’attesa. Sarà per ogni prelievo così, giorno più giorno meno
ЦЕ ТЕ, ЩО Я ВКАЗАВ У МОЇЙ ВІДКРИТІЙ СКАРГІ
Вітаю, Мірка, я хотів би повідомити тобі, що у мене знову є три незавершені зняття коштів, і термін їх оплати минув. Живий чат повідомляє мені те саме, що й минулого разу, що є затримки через обсяг зняття коштів. Це завжди те саме виправдання.
1. Я хочу, щоб казино Kingmaker сплачувало ліміт у 7000 євро щомісяця.
2- Я бачу, що без скарги не платять.
3- Я вважаю стресом бути таким щоразу, коли хочу зняти свої гроші.
4- У мене залишилося 13 000 євро для зняття. З такою швидкістю я буду знімати свої гроші 6-7 місяців? Я не вважаю нормальним або законним для мене виводити свої виграші з березня по жовтень. Тому я хочу, щоб Kingmaker Casino зобов’язався виплачувати мені 7000 євро з моїх виграшів щомісяця відповідно до встановленого ліміту зняття. Я хочу, щоб Guru Casino виступило посередником і вирішило це якомога швидше. дякую
THIS IS WHAT I HAVE PUT IN MY OPEN COMPLAINT
Hi Mirka, I'd like to let you know that I have three withdrawals pending again, and they're past the payment deadline. The Live Chat tells me the same thing as last time, that there are delays due to the volume of withdrawals. It's always the same excuse.
1- I only want Kingmaker Casino to pay the €7000 limit that I have each month.
2- I see that without a complaint they don't pay.
3- I find it stressful to be like this every time I want to withdraw my money.
4- I have €13,000 left to withdraw. At this rate, will I be withdrawing my money for 6-7 months? I don't think it's normal or legal for me to withdraw my winnings from March until October. Therefore, I want Kingmaker Casino to commit to paying me €7,000 of my winnings each month, as the withdrawal limit they have established. I want Guru Casino to mediate and resolve this as soon as possible. Thank you.
ESTO ES LO QUE HE PUESTO EN MI QUEJA QUE TENGO ABIERTA
Hola Mirka, informarte de que tengo tres retiros otra vez en espera y fuera de plazo de pago. El Chat en vivo me dicen lo mismo que la otra vez, que hay retrasos por el volumen de retiros, es siempre la misma excusa.
1- Solonquiero que Kingmaker casino pague cada mes el límite de 7000€ que tengo.
2- Veo que sin denuncia no pagan.
3- Me parece estresante estar así cada vez que quiero retirar mi dinero.
4- Me quedan 13.000€ por tirar, a este paso me tiraré sacando mi dinero 6-7 meses? Creo que no es normal ni legal que me tire sacando Mís ganancias de marzo hasta octubre. Lo cual quiero que Kingmaker casino se comprometa a pagarme cada mes 7.000€ de Mís ganancias como límite de retiro que tienen establecidos. Quiero que casino Guru intermedie y solucione esto lo antes posible. Gracias
Що ж, як бачите, казино затримується, і йому потрібен час, щоб надолужити згаяне.
«Ми просимо вас проявити терпіння, оскільки ми старанно працюємо над обробкою нещодавно надісланих запитів у найкоротший термін».
Я думаю, ніхто поза керівництвом казино не може на це вплинути, але ви маєте рацію; казино не встигає за обмеженнями, і було безперечно добре згадати про це в скарзі.
Я хотів би бачити всі суми повністю сплаченими; однак, я б сказав, нам також потрібно враховувати поточні обставини.
Well, as you can see, the casino is in delay and needs time to catch up.
"We would like to kindly ask for your patience as we work diligently to process the recently submitted requests at our earliest convenience."
I guess no one outside the casino management can influence that, but you're right; the casino fails to keep up with the limits and it was definitely good to mention that in the complaint.
I'd like to see all amounts to be fully paid; however, we need to consider the current circumstances too, I'd say.
Правильно, Радько, але неприпустимо, щоб кожен раз при виведенні грошей вони не виплачували в установлені дні. Їм слід зібратися або змінити інформацію про зняття коштів протягом 3 робочих днів. Скільки мені чекати, щоб повернути всі мої гроші? Це 13 000 євро, і за такими темпами це займе багато часу, і це не нормально і не законно.
That's right, Radka, but it's unacceptable that every time a withdrawal is made, they have trouble paying within the established days. They should get their act together or change the information about their 3-business-day withdrawals. How long do I have to wait to get all my money back? It's €13,000, and at this rate, that would take a long time, and that's neither normal nor legal.
Así es Radka, pero no puede ser que cada vez que se haga un retiro tengan problemas para pagar dentro de los días establecidos. Deberían ponerse las pilas o cambiar la información sobre sus retiradas de 3 días hábiles. Cuanto tiempo tengo que esperar para poder tener todo mi dinero conmigo? Son 13.000€, a este paso sería muchísimo tiempo, y eso no es normal ni legal
Я згоден, що казино не повинно ставитися до цього легковажно. Враховуючи численні випадки затримок у казино, мої колеги постійно враховують ліміти на зняття коштів і використовують їх як форму кредиту під час розгляду скарг. Я також можу підтвердити, що ми часто залучаємо наших головних афілійованих менеджерів до тиску на казино. Я розумію, що поточний процес може бути не дуже гнучким, і гравці очікують більшого. Тим не менш, ми намагаємося зробити все можливе, щоб гарантувати, що зняті кошти будуть оплачені.
У деяких випадках нам навіть доводилося закривати скарги, щоб підштовхнути казино... 🙁
I concur that the casino should not approach it lightly. Given the numerous instances of casinos experiencing delays, my colleagues consistently take withdrawal limits into account and utilize them as a form of leverage when addressing complaints. I can also confirm that we frequently involve our head affiliate managers to apply pressure on casinos. I understand that the current process may not be very flexible, and players expect more. Still, we try to do our best to ensure the withdrawals will be paid.
In some cases we even had to close the complaints to push the casinos... 🙁
Щодо скарги, яку я подав, ваш колега не писав і не відповідав мені протягом тривалого часу.
Що ви маєте на увазі під закриттям скарг на казино під тиском?
Regarding the complaint I have filed, your colleague has not written or answered me for quite some time.
What do you mean by closing complaints to pressure casinos?
En la queja que tengo puesta vuestra compañera hace bastante que no escribe ni me contesta.
Que quiere decir con cerrar las quejas para presionar a los casinos?
О, я бачу. Дозвольте трохи пояснити: спочатку казино дається 14 повних днів для виплати грошей; тому початковий таймер скарги встановлюється автоматично на основі наданої інформації. Після цього кожна сторона має 7 днів для відповіді.
Однак деякі казино дуже повільно виплачують виплати, і відповідні скарги залишаються відкритими, доки гравець не отримає свій останній платіж.
Наскільки я розумію ситуацію, казино все ще відчуває затримки та не може обробити всі зняття коштів у визначені терміни. Тому, якщо ви зробите додаткові зняття коштів, я передбачаю такі самі затримки. Будь ласка, повідомте Мірку про всі затримки зняття коштів і тримайте її в курсі прогресу, щоб вона могла належним чином стежити за затримкою.
Чесно кажучи, деякими казино в подібних ситуаціях керують ті самі компанії. Оскільки скарги ні до чого не привели, скарги були закриті як нерозглянуті, казино отримали гігантські штрафи, їхні індекси впали, і лише після цього казино почали – іноді повільно – виплачувати гравцям.
Oh, I see. Allow me to explain a bit: at first the casino is given 14 full days to pay out the money; thus the initial complaint timer is set automatically based on the information provided. Thereafter, each party has 7 days to respond.
However, some casinos have been extremely slow with payouts, and related complaints remain open until the player receives their final payment.
According to my understanding of the situation, the casino is still experiencing delays and is unable to process all withdrawals within their designated timeframes. Therefore, if you make additional withdrawals, I anticipate the same delays. Kindly inform Mirka about all the delayed withdrawals and keep her posted about the progress so she can follow the delay properly.
Honestly, some casinos in similar situations are run by the same companies. Since the complaints led nowhere, the complaints were closed as unresolved, casinos received giant penalizations, their Indexes fell down and only after that did the casinos start - sometimes slowly - paying out the players.
Що відбувається з цим казино?? З минулого тижня я чекав на два зняття по 500 євро кожен, і все ще нічого!!! Я надіслав незліченну кількість електронних листів, і вони відповідають мені тим самим! Це в черзі, потерпіть і тому подібне! Я боюся, що це не буде добре...
What's going on with this casino?? I've been waiting since last week for two withdrawals of €500 each and still nothing!!! I've sent countless emails and they answer me the same! It's in the queue, be patient and the like! I'm afraid this won't go well...
Τι συμβαίνει πια με αυτό το καζίνο;;;περιμένω από την προηγούμενη εβδομάδα δυο αναλήψεις των 500€ η κάθε μια και ακόμη τίποτα!!!εχω στείλει αμέτρητα mails και μου απαντάνε το ίδιο!ειναι στην ουρά κάντε υπομονή και τα σχετικά!φοβαμαι πως δεν θα πάει καλά αυτό…
Так, але Мірка не відповідає вже 6-7 днів. Я йому вже все розповіла в темі скарги, а він відповів, що вони працюють над виплатою. Я знову написав, але Мірка не виявляє жодних ознак відповіді чи навіть написання. Що мені робити?
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
Так, але Мірка не відповідає вже 6-7 днів. Я йому вже все розповіла в темі скарги, а він відповів, що вони працюють над виплатою. Я знову написав, але Мірка не виявляє жодних ознак відповіді чи навіть написання. Що мені робити?
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
Оновлення: Мірка щойно відповіла. Сподіваємось, Kingmaker Casino також відреагує. Я буду тримати вас у курсі. З повагою.
Update: Mirka just replied. Hopefully, Kingmaker Casino will respond as well. I'll keep you posted here. Best regards.
Actualizo: Mirka acaba de contestar. Esperemos que Kingmaker casino responda también. Mantendré informados por aquí . Saludos
Що врешті буде зі зняттям??? Я чекав 6 робочих днів, і все ще нічого, я надіслав незліченну кількість електронних листів... Я не розумію
What will finally happen with the withdrawals??? I've been waiting 6 business days and still nothing, I've sent countless emails... I don't understand
Τι θα γίνει επιτέλους με τις αναλήψεις;;;περιμένω 6 εργάσιμες μέρες και ακόμη τίποτα έχω στείλει αμέτρητα mail….δεν καταλαβαινω
Так, але Мірка не відповідає вже 6-7 днів. Я йому вже все розповіла в темі скарги, а він відповів, що вони працюють над виплатою. Я знову написав, але Мірка не виявляє жодних ознак відповіді чи навіть написання. Що мені робити?
Yes, but Mirka hasn't responded in 6-7 days. I already told him everything in the complaint thread, and he responded that they're working on paying. I wrote again, but Mirka doesn't show any signs of responding or even writing. What should I do?
Ya, pero Mirka hace 6-7 días que no responde. Ya le comenté todo en el hilo de la queja, el así o respondió que están trabajando para pagar, volvi a escribir pero Mirka no da señales ni escribe. Que debería hacer?
я це розумію Однак, з її точки зору, вона буде змушена відповідати однаково на всі ваші електронні листи. Я пояснив, що казино загалом відчуває величезні затримки, а скарги працюють як свого роду запобіжник. Мірка чи будь-хто інший може вирішити затримку. Ви повинні чекати, як і всі інші. мені шкода 🙁
I understand that. However, from her perspective, she would be forced to respond the same way to all your emails. I explained that the casino is generally experiencing giant delays, and complaints work as a sort of safeguard. Mirka, or anyone else, is able to resolve the delay. You have to wait like all the others. I'm sorry. 🙁
Що врешті буде зі зняттям??? Я чекав 6 робочих днів, і все ще нічого, я надіслав незліченну кількість електронних листів... Я не розумію
What will finally happen with the withdrawals??? I've been waiting 6 business days and still nothing, I've sent countless emails... I don't understand
Τι θα γίνει επιτέλους με τις αναλήψεις;;;περιμένω 6 εργάσιμες μέρες και ακόμη τίποτα έχω στείλει αμέτρητα mail….δεν καταλαβαινω
На жаль, вам доведеться чекати; казино не в змозі впоратися з усіма запитами — ось що відбувається. Електронні листи цього не змінять, вибачте.
Sadly, you have to wait; the casino is incapable of catching up with all the requests—this is what has been happening. Emails won't change that, I'm sorry.
Що відбувається з цим казино?? З минулого тижня я чекав на два зняття по 500 євро кожен, і все ще нічого!!! Я надіслав незліченну кількість електронних листів, і вони відповідають мені тим самим! Це в черзі, потерпіть і тому подібне! Я боюся, що це не буде добре...
What's going on with this casino?? I've been waiting since last week for two withdrawals of €500 each and still nothing!!! I've sent countless emails and they answer me the same! It's in the queue, be patient and the like! I'm afraid this won't go well...
Τι συμβαίνει πια με αυτό το καζίνο;;;περιμένω από την προηγούμενη εβδομάδα δυο αναλήψεις των 500€ η κάθε μια και ακόμη τίποτα!!!εχω στείλει αμέτρητα mails και μου απαντάνε το ίδιο!ειναι στην ουρά κάντε υπομονή και τα σχετικά!φοβαμαι πως δεν θα πάει καλά αυτό…
Зняття надходять, але з абсурдними затримками. Сьогодні я щойно отримав ще 500 євро, на жаль, час такий і буде таким для кожного зняття коштів. Для цього останнього зняття я чекав 12 днів, менше, ніж останні, коли я чекав 21 робочий день.. принаймні прогрес є 😂
Withdrawals are arriving, but with absurd delays. Today I just received another €500, unfortunately the timing is like this and will be like this for every withdrawal. For this last withdrawal I waited 12 days, less than the last ones in which I waited 21 working days.. at least progress is being made 😂
I prelievi arrivano, ma con dei ritardi assurdi. Oggi ho appena ricevuto altri 500€, purtroppo le tempistiche sono queste e saranno così per ogni prelievo. Per quest’ultimo prelievo ho atteso 12 giorni, meno degli ultimi in cui ho aspettato 21 giorni lavorativi.. si fanno progressi almeno 😂
Правильно, зараз я чекаю, чи зможемо ми змусити казино сплатити встановлений місячний ліміт у 7000 євро. Я розповім вам, як це було.
That's right, I'm now waiting to see if we can get the casino to pay the €7,000 monthly limit as established. I'll let you know how it went.
Así es, yo ahora estoy a ver si conseguimos que el casino pague el límite de 7.000€ al mes como tiene establecido. Ya os diré que tal fue
Я розумію, що ви кажете, і дякую вам усім за відповіді. Однак я не розумію, як вони очікують, що гравці продовжуватимуть грати з тактикою, яку вони дотримуються. Звичайно, я не можу продовжувати темпи, яких вони дотримуються. Для мене просто неможливо грати і вигравати та не отримувати свій виграш. Затримка жахлива і є велика проблема. Чому, коли казино каже вам, що протягом трьох робочих днів ви повірите в це, розраховуєте на це та дієте відповідно. Чому ви говорите, що максимум через 4 дні у мене будуть ці гроші. Те, що не буває і просто «підвішує» вас...
I understand what you are saying and I thank you all for your answers. However, I do not understand how they expect players to continue playing with the tactics they are following. I certainly cannot continue at the pace they are following. It is simply not possible for me to play and win and not receive my winnings. The delay is terrible and there is a big problem. Why when the casino tells you that within three business days you believe this and count on it and act accordingly. Why do you say that in 4 days at most I will have this money. Something that does not happen and simply "hangs" you...
Καταλαβαινω τι μου λέτε και σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.Δεν κατλαβαινω όμως πως περιμένουν να συνεχίζουν να παίζουν οι παίκτες με αυτή τη τακτική που ακολουθούν.Εγω σίγουρα δεν μπορω μα συνεχίσω με αυτό το ρυθμό που ακολουθούν.Απλά δεν γίνεται να παίζω να κερδίζω και να μη μου βάζουν τα κέρδη μου.Η καθυστέρηση είναι τρομερή και υπάρχει πρόβλημα μεγάλο.Γιατί όταν σου λέει το καζίνο ότι μέσα σε τρεις εργάσιμες μέρες εσυ το πιστεύεις αυτό και υπολογίζεις σε αυτό και λειτουργείς ανάλογα.Γιατί λες πως το πολύ σε 4 μέρες εγω θα έχω αυτά τα χρήματα.Κάτι το οποίο δεν συμβαίνει και απλά σε «κρεμάει»…
Я і мої колеги ставили те саме питання. Це взагалі не має сенсу. Чому хтось хоче продовжувати використовувати такі сайти? І так, той факт, що служба підтримки повністю ігнорує ситуацію та продовжує надавати гравцям нереальну інформацію, є ще одним величезним провалом.
Якби ми тільки знали, що це лише тимчасова проблема.
I and my colleagues have been asking the very same question. It makes no sense at all. Why would anyone want to continue using such sites? And yes, the fact that the support entirely ignores the situation and keeps providing unreal information to players is another giant fail.
If only we knew this was just a temporary issue.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.