ГоловнаФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 26)

 від Zabolota92
|
60 062 переглядів 561 відповідей |
|
1...25 26 27...29
Jaro

Тож мені ще чекати далі. Мало, що я чекав 18 днів..

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

На жаль, скарга також займає деякий час, і нашій команді потрібно з’ясувати, що важливо, щоб зв’язатися з казино. Я знаю, що це неприємно, але, на жаль, так воно і є.😕

Автоматичний переклад.

З завтрашнім днем ​​19 робочих днів, я справді починає втрачати терпіння, а не 14 днів. Вони кляті шахраї, я розумію, що більше ніколи не отримаю ці гроші, зв'язуватися з ними - це просто марна трата часу.

Автоматичний переклад.

Мені цікаво, як це казино має «високий рейтинг безпеки» на casino guru, коли всі відгуки від користувачів, які чекали буквально місяцями, щоб отримати гроші. Я не буду грати жодного цента з цих виграшів, я вважаю за краще залишити їх там або принаймні отримати їх рано чи пізно якимось чином.

Автоматичний переклад.

Деякий час я граю на Kingmaker. Ігри в порядку, спини працюють нормально. Але я не бачу великих бонусів. Тільки маленький, коли перший депозит. Хтось знає, чи дають щось активним гравцям?

Автоматичний переклад.
magripor

Втікайте з цього казино, поки ще можете.

Автоматичний переклад.

Мені цікаво, як це казино має «високий рейтинг безпеки» на casino guru, коли всі відгуки від користувачів, які чекали буквально місяцями, щоб отримати гроші. Я не буду грати жодного цента з цих виграшів, я вважаю за краще залишити їх там або принаймні отримати їх рано чи пізно якимось чином.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Мені здається, це стрес, і я розумію, що ти сердишся. Оскільки я не знаю, чи справді ви зацікавлені в обговоренні Індексу безпеки та пов’язаних з ним відгуків користувачів, наразі я просто поділюся справжніми основами щодо цього конкретного казино – перегляньте, будь ласка, це посилання . 👈

Поки що в ньому сказано: «Немає скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино», що означає, що кожну скаргу, подану проти цього казино, було розглянуто, і гравцям було виплачено гроші.

Виходячи з цього, я вважаю, що ваші гроші ще не втрачені.

Змінено
Автоматичний переклад.

З завтрашнім днем ​​19 робочих днів, я справді починає втрачати терпіння, а не 14 днів. Вони кляті шахраї, я розумію, що більше ніколи не отримаю ці гроші, зв'язуватися з ними - це просто марна трата часу.

Автоматичний переклад.

Незважаючи на те, що це зазвичай важко прийняти, немає сенсу закривати таку ситуацію, не намагаючись взагалі залучити їх до неї. Наші колеги активно шукають способи допомогти вам; частиною цього є залучення представника казино до процесу.

Ще раз я розумію, що ти сердишся.

Автоматичний переклад.
Radka

Я почекаю, мені більше нічого робити.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

У мене є ще три зняття по 500 євро кожен. Сьогодні вони мають тривати три робочі дні. Схоже, повториться те саме, що і з останніми вилученнями. Зараз я збираюся подати скаргу, оскільки очікування 14 днів знову здається надмірним, враховуючи, як працюють ці казино. Я вже сказав Kingmaker, що хочу, щоб вони дотримувалися свого правила виведення 7000 євро на місяць, і я сподіваюся, що вони це зроблять.

Автоматичний переклад.

Оновлення щодо статусу моїх вилучень:

Я досі не отримав жодного євро, в чаті мені навіть відповідають, що «на мене працюють», через майже місяць я не отримав жодного пояснення цієї нісенітниці. Два тижні я розумію, навіть якщо це абсолютно немислимо, але дотягуватися до місяця – це абсурд. Я зробив запит тут на casino guru, я хотів знати, чи є про це якісь новини.

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Ви не подали скаргу? Casino Guru піклується про це і, чесно кажучи, значно прискорює процес.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Так, я подав скаргу, але вони все ще розглядають її.

Автоматичний переклад.

Ви не подали скаргу? Casino Guru піклується про це і, чесно кажучи, значно прискорює процес.

Автоматичний переклад.

Звідки ти це знаєш?

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Тому що так прийшли мої перші 1500 євро

Автоматичний переклад.

День 5, і ми знову маємо затримки платежів. У мене знову призупинено три зняття по 1500 євро. Я не думаю, що це правильно чи серйозно чекати так довго кожного разу, коли я виводжу кошти. Останній раз чекала 17 днів. Цього разу я не збираюся так довго чекати, щоб подати скаргу.

Автоматичний переклад.

Я хотів би повідомити вам, що два моїх вилучення надійшли після рівно 21 робочого дня очікування, майже місяця. У мене ще є 1700 євро для зняття та зняття 500 євро протягом 10 днів. Сьогодні знову зняв 500 євро, напевно пройде стільки ж, тобто майже місяць, на кожне виведення.

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Мені приємно, вам потрібно бути дуже терплячим, давайте подивимось, скільки часу займе мій наступний відступ 😅

Автоматичний переклад.

ЦЕ ТЕ, ЩО Я ВКАЗАВ У МОЇЙ ВІДКРИТІЙ СКАРГІ


Вітаю, Мірка, я хотів би повідомити тобі, що у мене знову є три незавершені зняття коштів, і термін їх оплати минув. Живий чат повідомляє мені те саме, що й минулого разу, що є затримки через обсяг зняття коштів. Це завжди те саме виправдання.

1. Я хочу, щоб казино Kingmaker сплачувало ліміт у 7000 євро щомісяця.

2- Я бачу, що без скарги не платять.

3- Я вважаю стресом бути таким щоразу, коли хочу зняти свої гроші.

4- У мене залишилося 13 000 євро для зняття. З такою швидкістю я буду знімати свої гроші 6-7 місяців? Я не вважаю нормальним або законним для мене виводити свої виграші з березня по жовтень. Тому я хочу, щоб Kingmaker Casino зобов’язався виплачувати мені 7000 євро з моїх виграшів щомісяця відповідно до встановленого ліміту зняття. Я хочу, щоб Guru Casino виступило посередником і вирішило це якомога швидше. дякую

Змінено
Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

На жаль, політика Casino Guru полягає в тому, що вони дають казино принаймні 14 днів, перш ніж ви зможете подати скаргу. Я не думаю, що вони можуть це змінити, ми можемо лише сподіватися отримати їх протягом 14 робочих днів.

Автоматичний переклад.
1...25 26 27...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого