2 тиж. тому
Тож мені ще чекати далі. Мало, що я чекав 18 днів..
So I still have to wait further. It's not enough that I waited 18 days..
Quindi ancora dovrò aspettare ulteriormente. Non basta il fatto che ho aspettato 18 giorni..
0
Тож мені ще чекати далі. Мало, що я чекав 18 днів..
So I still have to wait further. It's not enough that I waited 18 days..
Quindi ancora dovrò aspettare ulteriormente. Non basta il fatto che ho aspettato 18 giorni..
На жаль, скарга також займає деякий час, і нашій команді потрібно з’ясувати, що важливо, щоб зв’язатися з казино. Я знаю, що це неприємно, але, на жаль, так воно і є.😕
Unfortunately, the complaint also takes some time and our team has to find out what is important in order to contact the casino. I know it's not pleasant but unfortunately it's the way it is.😕
З завтрашнім днем 19 робочих днів, я справді починає втрачати терпіння, а не 14 днів. Вони кляті шахраї, я розумію, що більше ніколи не отримаю ці гроші, зв'язуватися з ними - це просто марна трата часу.
It's 19 working days with tomorrow, I'm really starting to lose patience, not 14 days. They are damn scammers, I understand that I will never receive this money again, contacting them is just a waste of time.
Sono 19 giorni lavorativi con domani, sto cominciando davvero a perdere la pazienza, altro che 14 giorni. Sono dei maledetti truffatori, questi soldi ho capito che non li riceverò mai più, contattarli è solo una perdita di tempo.
Мені цікаво, як це казино має «високий рейтинг безпеки» на casino guru, коли всі відгуки від користувачів, які чекали буквально місяцями, щоб отримати гроші. Я не буду грати жодного цента з цих виграшів, я вважаю за краще залишити їх там або принаймні отримати їх рано чи пізно якимось чином.
I wonder how this casino has a "high safety rating" on casino guru, when all the reviews are from users who have waited literally months to receive money. I will not play a single cent of these winnings, I prefer to leave them there, or at least receive them sooner or later in some way.
Mi chiedo come sia possibile che questo casinò abbia un "indice di sicurezza alto" su casino guru, quando tutte le recensioni sono di utenti che hanno aspettato letteralmente mesi per ricevere dei soldi. Io non giocherò un singolo centesimo di queste vincite, piuttosto preferisco lasciarli lì, o comunque prima o poi riceverli in qualche modo.
Деякий час я граю на Kingmaker. Ігри в порядку, спини працюють нормально. Але я не бачу великих бонусів. Тільки маленький, коли перший депозит. Хтось знає, чи дають щось активним гравцям?
I play on Kingmaker some time. Games is ok, spins working fine. But I not see much bonuses. Only small one when first deposit. Anybody know if they give something for active players?
Втікайте з цього казино, поки ще можете.
Run away from this casino while you still can.
Scappa via da questo casinò finché sei in tempo
Мені цікаво, як це казино має «високий рейтинг безпеки» на casino guru, коли всі відгуки від користувачів, які чекали буквально місяцями, щоб отримати гроші. Я не буду грати жодного цента з цих виграшів, я вважаю за краще залишити їх там або принаймні отримати їх рано чи пізно якимось чином.
I wonder how this casino has a "high safety rating" on casino guru, when all the reviews are from users who have waited literally months to receive money. I will not play a single cent of these winnings, I prefer to leave them there, or at least receive them sooner or later in some way.
Mi chiedo come sia possibile che questo casinò abbia un "indice di sicurezza alto" su casino guru, quando tutte le recensioni sono di utenti che hanno aspettato letteralmente mesi per ricevere dei soldi. Io non giocherò un singolo centesimo di queste vincite, piuttosto preferisco lasciarli lì, o comunque prima o poi riceverli in qualche modo.
Привіт,
Мені здається, це стрес, і я розумію, що ти сердишся. Оскільки я не знаю, чи справді ви зацікавлені в обговоренні Індексу безпеки та пов’язаних з ним відгуків користувачів, наразі я просто поділюся справжніми основами щодо цього конкретного казино – перегляньте, будь ласка, це посилання . 👈
Поки що в ньому сказано: «Немає скарг гравців або дуже низька сума утриманих виграшів у скаргах відносно розміру казино», що означає, що кожну скаргу, подану проти цього казино, було розглянуто, і гравцям було виплачено гроші.
Виходячи з цього, я вважаю, що ваші гроші ще не втрачені.
Hello,
I imagine this is stressful and I get you are angry. Since I do not know whether you are really interested in discussing the Safety Index and the associated user reviews, for now, I'll just share the real basics considering this specific casino - consult this link, please. 👈
Thus far it says, "No player complaints or very low value of withheld winnings in complaints in relation to the casino's size" which means every complaint submitted against this casino has been resolved and players have been paid.
Based on that, I believe your money is not lost yet.
З завтрашнім днем 19 робочих днів, я справді починає втрачати терпіння, а не 14 днів. Вони кляті шахраї, я розумію, що більше ніколи не отримаю ці гроші, зв'язуватися з ними - це просто марна трата часу.
It's 19 working days with tomorrow, I'm really starting to lose patience, not 14 days. They are damn scammers, I understand that I will never receive this money again, contacting them is just a waste of time.
Sono 19 giorni lavorativi con domani, sto cominciando davvero a perdere la pazienza, altro che 14 giorni. Sono dei maledetti truffatori, questi soldi ho capito che non li riceverò mai più, contattarli è solo una perdita di tempo.
Незважаючи на те, що це зазвичай важко прийняти, немає сенсу закривати таку ситуацію, не намагаючись взагалі залучити їх до неї. Наші колеги активно шукають способи допомогти вам; частиною цього є залучення представника казино до процесу.
Ще раз я розумію, що ти сердишся.
Despite it being usually difficult to accept, it makes no sense to close such a situation without trying to get them engaged in it at all. Our colleagues are actively investigating ways to assist you; part of that is getting the casino representative engaged in the process.
Once more, I understand you are angry.
У мене є ще три зняття по 500 євро кожен. Сьогодні вони мають тривати три робочі дні. Схоже, повториться те саме, що і з останніми вилученнями. Зараз я збираюся подати скаргу, оскільки очікування 14 днів знову здається надмірним, враховуючи, як працюють ці казино. Я вже сказав Kingmaker, що хочу, щоб вони дотримувалися свого правила виведення 7000 євро на місяць, і я сподіваюся, що вони це зроблять.
I have three more withdrawals of €500 each. Today they're due to take three business days. It seems like the same thing will happen again as with the last withdrawals. I'm going to file a complaint now because waiting 14 days again seems excessive, considering how these casinos work. I already told Kingmaker that I want them to comply with their €7,000 per month withdrawal rule, and I hope they do.
tengo otros 3 retiros de 500€ cada uno, hoy hacen los 3 días hábiles, por lo que se ve va a psar otra vez lo mismo que con los últimos retiros. Voy a poner la queja ya porque esperar 14 días otra vez me parece demasiado sabiendo cómo funcionan estos casinos. Ya dije a Kingmaker que quiero que cumplan su norma de retiros de 7000€ por mes, espero que cumplan.
Оновлення щодо статусу моїх вилучень:
Я досі не отримав жодного євро, в чаті мені навіть відповідають, що «на мене працюють», через майже місяць я не отримав жодного пояснення цієї нісенітниці. Два тижні я розумію, навіть якщо це абсолютно немислимо, але дотягуватися до місяця – це абсурд. Я зробив запит тут на casino guru, я хотів знати, чи є про це якісь новини.
Update on the status of my withdrawals:
I still haven't received a single euro, in live chat they even answer me that "they are working for me", after almost a month I have not received a single explanation for this nonsense. I can understand two weeks, even if it is absolutely not conceivable, but getting to a month is an absurdity. I made a request here on casino guru, I wanted to know if there was any news about it.
Aggiornamento sullo stato dei miei prelievi:
Ancora non ho ricevuto un euro, in live chat addirittura mi rispondono che "stanno lavorando per me", dopo quasi un mese non ho ricevuto una singola spiegazione a questa scempiaggine. Posso capire due settimane, anche se non è assolutamente concepibile, ma arrivare ad un mese è un’assurdità. Ho effettuato un sollecito qui su casinò guru, volevo sapere se ci fossero novità a riguardo.
Ви не подали скаргу? Casino Guru піклується про це і, чесно кажучи, значно прискорює процес.
Haven't you filed a complaint? Casino Guru takes care of it and honestly speeds up the process a lot.
No has puesto una queja? Poniendo una queja Casino Guru se encarga y sinceramente acelera mucho los trámites.
Так, я подав скаргу, але вони все ще розглядають її.
Yes I filed a complaint but they are still reviewing it.
Si ho presentato un reclamo ma ancora lo stanno revisionando.
Ви не подали скаргу? Casino Guru піклується про це і, чесно кажучи, значно прискорює процес.
Haven't you filed a complaint? Casino Guru takes care of it and honestly speeds up the process a lot.
No has puesto una queja? Poniendo una queja Casino Guru se encarga y sinceramente acelera mucho los trámites.
Тому що так прийшли мої перші 1500 євро
Because that's how my first 1500€ arrived
Porque así llegaron Mís primeros 1500€
День 5, і ми знову маємо затримки платежів. У мене знову призупинено три зняття по 1500 євро. Я не думаю, що це правильно чи серйозно чекати так довго кожного разу, коли я виводжу кошти. Останній раз чекала 17 днів. Цього разу я не збираюся так довго чекати, щоб подати скаргу.
Day 5, and we're experiencing payment delays again. I have three €1,500 withdrawals on hold again. I don't think it's right or serious to wait so long every time I make a withdrawal. The last time I waited 17 days. This time I'm not going to wait that long to file a complaint.
Día 5 y volvemos a tener retrasos con los pagos. Tengo tres retiros de 1.500€ otra vez en espera. No veo correcto ni serio estar esperando tanto tiempo cada vez que hago un retiro. La otra vez espere 17 días. Esta vez no voy a esperar tanto para poner una queja
Я хотів би повідомити вам, що два моїх вилучення надійшли після рівно 21 робочого дня очікування, майже місяця. У мене ще є 1700 євро для зняття та зняття 500 євро протягом 10 днів. Сьогодні знову зняв 500 євро, напевно пройде стільки ж, тобто майже місяць, на кожне виведення.
I would like to inform you that two of my withdrawals have arrived, after exactly 21 working days of waiting, almost a month. I still have 1700 euros to withdraw and a withdrawal of 500 euros pending for 10 days. Today I made another withdrawal of 500 euros, probably the same times will pass, that is almost a month, for each withdrawal.
Comunico che sono arrivati due dei miei prelievi, dopo esattamente 21 giorni lavorativi d’attesa, quasi un mese. Ancora ho 1700 euro da prelevare e un prelievo di 500 euro in attesa da 10 giorni. Oggi ho effettuato un altro prelievo da 500 euro, probabilmente passeranno le stesse tempistiche, ovvero quasi un mese, per ogni prelievo.
Мені приємно, вам потрібно бути дуже терплячим, давайте подивимось, скільки часу займе мій наступний відступ 😅
I'm glad, you have to be very patient, let's see how long my next retreat takes 😅
Me alegro, mucha paciencia hay que tener, a ver mi próximo retiro cuanto tarda 😅
ЦЕ ТЕ, ЩО Я ВКАЗАВ У МОЇЙ ВІДКРИТІЙ СКАРГІ
Вітаю, Мірка, я хотів би повідомити тобі, що у мене знову є три незавершені зняття коштів, і термін їх оплати минув. Живий чат повідомляє мені те саме, що й минулого разу, що є затримки через обсяг зняття коштів. Це завжди те саме виправдання.
1. Я хочу, щоб казино Kingmaker сплачувало ліміт у 7000 євро щомісяця.
2- Я бачу, що без скарги не платять.
3- Я вважаю стресом бути таким щоразу, коли хочу зняти свої гроші.
4- У мене залишилося 13 000 євро для зняття. З такою швидкістю я буду знімати свої гроші 6-7 місяців? Я не вважаю нормальним або законним для мене виводити свої виграші з березня по жовтень. Тому я хочу, щоб Kingmaker Casino зобов’язався виплачувати мені 7000 євро з моїх виграшів щомісяця відповідно до встановленого ліміту зняття. Я хочу, щоб Guru Casino виступило посередником і вирішило це якомога швидше. дякую
THIS IS WHAT I HAVE PUT IN MY OPEN COMPLAINT
Hi Mirka, I'd like to let you know that I have three withdrawals pending again, and they're past the payment deadline. The Live Chat tells me the same thing as last time, that there are delays due to the volume of withdrawals. It's always the same excuse.
1- I only want Kingmaker Casino to pay the €7000 limit that I have each month.
2- I see that without a complaint they don't pay.
3- I find it stressful to be like this every time I want to withdraw my money.
4- I have €13,000 left to withdraw. At this rate, will I be withdrawing my money for 6-7 months? I don't think it's normal or legal for me to withdraw my winnings from March until October. Therefore, I want Kingmaker Casino to commit to paying me €7,000 of my winnings each month, as the withdrawal limit they have established. I want Guru Casino to mediate and resolve this as soon as possible. Thank you.
ESTO ES LO QUE HE PUESTO EN MI QUEJA QUE TENGO ABIERTA
Hola Mirka, informarte de que tengo tres retiros otra vez en espera y fuera de plazo de pago. El Chat en vivo me dicen lo mismo que la otra vez, que hay retrasos por el volumen de retiros, es siempre la misma excusa.
1- Solonquiero que Kingmaker casino pague cada mes el límite de 7000€ que tengo.
2- Veo que sin denuncia no pagan.
3- Me parece estresante estar así cada vez que quiero retirar mi dinero.
4- Me quedan 13.000€ por tirar, a este paso me tiraré sacando mi dinero 6-7 meses? Creo que no es normal ni legal que me tire sacando Mís ganancias de marzo hasta octubre. Lo cual quiero que Kingmaker casino se comprometa a pagarme cada mes 7.000€ de Mís ganancias como límite de retiro que tienen establecidos. Quiero que casino Guru intermedie y solucione esto lo antes posible. Gracias
На жаль, політика Casino Guru полягає в тому, що вони дають казино принаймні 14 днів, перш ніж ви зможете подати скаргу. Я не думаю, що вони можуть це змінити, ми можемо лише сподіватися отримати їх протягом 14 робочих днів.
Unfortunately Casino Guru policy is that they give the casino at least 14 days before you can file a complaint. I don't think they can change that, we can only hope to receive them within the 14 business days.
Purtroppo la politica di Casinò guru prevede che diano almeno 14 giorni al casinò prima di poter effettuare un reclamo. Non credo che possano cambiare le cose, possiamo solo sperare di riceverli entro i 14 giorni lavorativi.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.