Я подав запит на відкликання 16 березня 2025 року, і все ще нічого.. 😅 Мені здається, я досяг рекорду!
I submitted the withdrawal request on March 16, 2025 and still nothing.. 😅 I think I've reached a record!
Il ho presentato la richiesta di prelievo giorno 16 Marzo 2025 e ancora nulla.. 😅 credo di aver raggiunto un record!
Рекорд, якого варто уникати 😀! Я ціную, що ви зберегли своє почуття гумору. Зараз я думаю, що я був би справжньою мукою.
Я повернуся завтра, тому насолоджуйтесь неділею та будьте позитивними. Можливо, понеділок стане днем D... 🤞🤞
A record worth avoiding 😀! I appreciate that you maintained your sense of humor. By now, I think I would be a real pain in the a**.
I'll be back tomorrow, so enjoy the Sunday and stay positive. Perhaps Monday is going to be the D-day... 🤞🤞
Ну, так, зараз у мене є три незавершені зняття по 500 євро кожна. І я чекаю, щоб зняти ще 13 000 євро. Я сподіваюся, що ці вилучення надійдуть, а наступні будуть швидкими.
Well, yes, I now have three pending withdrawals of €500 each. And I'm waiting to withdraw another €13,000. I hope these withdrawals arrive and the next ones are quick.
Pues si, ahora tengo 3 retiros pendientes de 500€ cada uno. Y tengo esperando para sacar 13.000€ más. Espero que lleguen estos retiros y los siguientes sean rápidos
Однозначно, я теж на це сподіваюся! Мабуть, я ще не вітав вас з такою гарною сумою. Я сподіваюся, що це не недоречно за таких обставин, але я вважаю, що це дійсно хороша сума. Хочеться, щоб ви отримали це набагато раніше!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
Що ж, мені нічого не залишається, як жартувати з цього приводу.. 😂 Гарної неділі всім, до зустрічі завтра з новими новинами від нашого фантастичного казино Kingmaker 🤡
Well I have nothing left to do but joke about it.. 😂 Happy Sunday to everyone, see you tomorrow with new news from our fantastic Kingmaker casino 🤡
Beh non mi resta altro che scherzarci su.. 😂 Buona Domenica a tutti, a domani con nuove novità dal nostro fantastico casinò Kingmaker 🤡
Однозначно, я теж на це сподіваюся! Мабуть, я ще не вітав вас з такою гарною сумою. Я сподіваюся, що це не недоречно за таких обставин, але я вважаю, що це дійсно хороша сума. Хочеться, щоб ви отримали це набагато раніше!
Definitely, I hope so too! I guess I have not yet congratulated you on such a nice sum. I hope it is not inappropriate under such circumstances, but I think it is a really nice amount. Wish you got it much sooner, though!
Дякую ☺️, я сподіваюся, що зможу завершити святкування швидшими зняттями коштів і в моїх силах 😅. Щасливої неділі!
Thanks ☺️, I hope to be able to close the celebration with faster withdrawals and in my power 😅. Happy Sunday!
Gracias ☺️, ojalá y poder cerrar la celebración con retiros más rápidos y en mi poder 😅. Feliz domingo!
Я так вже 13 днів, без відповідей і інформації. Ось чому я подав скаргу і сподіваюся побачити гроші на своєму рахунку, чекаючи на три зняття по 500 євро, і ще 13 000 євро очікують на зняття. Я сподіваюся, що кожне зняття не займе стільки часу, тому що це займе занадто багато часу.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Я впевнений, що наша група розгляду скарг ще раз зв’яжеться з казино, щоб перевірити це, тому, будь ласка, зачекайте, поки це зробить ваш спеціаліст із розгляду скарг.
I am sure that our complaint team will get in touch with the casino once again to check on this, so please wait for your complaint resolver to do so.
Ось що я отримав сьогодні вранці електронною поштою:
«Дорогий Джоне,
Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки клієнтів.
Повідомляємо, що незважаючи на затори,
пов’язані з численними запитами того періоду,
Ваше зняття правильно поставлено в чергу для негайної виплати.
Ми просто просимо вас трохи терпіння,
Ми надішлемо вам електронний лист, коли платіж буде здійснено.
Однак, щоб подолати завданий їй дискомфорт,
ми перемістили його практику на початок списку
платежі, зроблені раніше.
Ви побачите, що скоро отримаєте приємні новини!»
Але я твердо переконаний, що сьогодні також не отримаю своїх платежів, на жаль, минулого тижня мені сказали те саме, що мої зняття коштів були неминучими для оплати, а потім минув ще тиждень 😂
This is what I received this morning via email:
"Dear John,
Thank you for contacting our Customer Support Team.
We inform you that despite the traffic,
linked to the numerous requests of the period,
Your withdrawal is correctly queued to be paid out imminently.
We just ask you for a little patience,
We will send you an email once the payment has been made.
However, to overcome the discomfort caused to her,
we moved his practice to the top of the list
payments made previously.
You will see that you will receive some welcome news soon!"
But I am firmly convinced that I will not get my payments today either, unfortunately I was told the same thing last week that, my withdrawals were imminent for payment, then another week passed 😂
Questo è quello che ho ricevuto stamattina tramite email:
"Gentile Giovanni,
Grazie per aver contattato il nostro Team di Assistenza Clienti.
La informiamo che nonostante il traffico,
legato alle numerose richieste del periodo,
il suo prelievo è correttomete in coda per essere pagato imminentemente.
Le chiediamo solamete un po' di pazienza,
le invieremo una mail a pagamento effettuato.
Tuttavia, per superare il disagio causatole,
abbiamo spostato la sua pratica in cima alla lista dei
pagamenti effettuati in precedenza.
Vedrà che a breve riceverà gradite notizie!"
Ma sono fermamente convinto che neanche oggi avrò i miei pagamenti, purtroppo mi è stata detta la stessa cosa la settimana scorsa che, i miei prelievi fossero imminenti per il pagamento, poi è passata un’altra settimana 😂
Ну, так, сьогодні нам теж не платять, ха-ха. Ми не сміємося, тому ми не плачемо, ха-ха. У будь-якому разі, будемо сподіватися, що Casino Guru вирішить усе зі скаргами.
Well, yeah, we're not getting paid today either, haha. We don't laugh so we don't cry, haha. Anyway, let's hope Casino Guru resolves everything with the complaints.
pues si, hoy tampoco cobramos jajaj. No reimos por no llorar jaja. En fin, esperemos que Casino Guru con las quejas lo resuelva todo
Я зневірився в перші кілька днів затримки, але тепер я повністю змирився і змирився з тим, що можу більше не отримувати ці гроші, це не означає, що мені не потрібно турбувати їх принаймні раз на день, ми все одно спробуємо.. Я завжди грав на невеликі суми, ми говоримо про 10/20 євро на тиждень, це перший раз, коли я виграв подібну суму (2100 €) з один слот, тож для мене ці гроші можуть залишатися там назавжди, доки мені їх не віддадуть або не заблокують мій профіль 😂
I despaired the first few days of delay, but now I'm totally resigned and I've accepted the fact that I may not receive this money anymore, that doesn't mean I don't have to bother them at least once a day, we'll try anyway.. I've always played small amounts, we're talking about 10/20 euros a week, it's the first time I've won a similar amount (2100 €) with a single slot, so for me this money can stay there forever until they either give it to me or block my profile 😂
Mi disperavo i primi giorni di ritardo, ma ormai sono totalmente rassegnato e ho accettato il fatto che questi soldi possa anche non riceverli più, ciò non vuol dire che non gli debba rompere le scatole almeno una volta al giorno, ci si prova comunque.. Io ho sempre giocato piccole cifre, parliamo di 10/20 euro a settimana, è la prima volta che vinco una cifra simile (2100 €) con una singola slot, quindi questi soldi per me possono stare la per sempre finché o me li danno o mi bloccano il profilo 😂
Не здавайтеся, якщо ви не отримаєте свої гроші протягом 14 днів, ви також можете подати скаргу, де наша команда спробує вам допомогти, і зв'яжеться з казино. Це не повинно тривати більше двох тижнів, і часто трапляється, що гравці в кінцевому підсумку втрачають гроші через розчарування. Не робіть цього і постарайтеся бути терплячими.
Don't give up, if you don't get your money within 14 days, you can also open a complaint where our team will try to help you and contact the casino. It shouldn't take more than two weeks, and it often happens that players end up losing money out of frustration. Don't do that and try to be patient.
Ви не читали, що сталося з іншими людьми до вас. Цей чат і це казино – рука об руку. Це злочинна організація, яка завжди каже чекати 14 днів. Звідки вони це знають? Чому вони не кажуть, що є багато скарг від людей, які не отримали свої гроші? Це казино є злочинною організацією. Люди грають на гроші, незалежно від того, виграють вони чи ні, ви також не отримаєте виграш, а якщо ви його отримаєте, то це буде 500 або 1000 євро через 3 або 4 тижні, тому що вони хочуть, щоб гравці скасували свої виплати, просто зробили ставку та програли. Це тактика, щоб виграти більше грошей і не виплатити їх.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Чому ви не можете перевести весь свій виграш, наприклад 3000 євро, одразу? Чому ви можете перевести в готівку лише 500 євро на день? Якщо є три виплати, ви не можете отримати більше? Він розроблений таким чином, що гравці не можуть отримати гроші, якщо виграють. Я виграв близько 14 000 євро, і був дуже роздратований, тому що вони просто не хотіли виплачувати гроші, тому це тривало так довго. Я поставив усе і програв. Ось і все. Я не хочу більше мати сиве волосся та відчувати стрес.
Why can't you cash out your entire winnings, for example €3,000, all at once? Why are you only allowed to cash out a maximum of €500 per day? If there are three payouts, you can't cash out more? It's designed so that players can't cash out if they win. I won around €14,000 and I was so annoyed because they just didn't want to pay out, which is why it took so long. I bet everything and lost. That's it. I don't want to get any more gray hair and be stressed.
Warum kann Mann nicht die ganze Gewinn Auszahlen zum Beispiel 3000€ auf einmal ? Warum darf Mann jeden Tag 500€ maximal auszahlen wenn sind 3 Auszahlungen kann Mann nicht mehr auszahlen?Das ist so gemacht um Spieler wenn gewonnen nicht auszahlen können.Ich habe 14k ca. gewonnen und ich war so genervt weil die wollten einfach nicht auszahlen deswegen dauert so lang,habe ich alles gewettet und verloren.Fertig ich will keine mehr graue Haare bekommen und Stress.
Casino Guru працює рука об руку з усіма злочинцями зі спортивних ставок, які допомагають шахраювати
Casino Guru is hand in hand with all sports betting criminals to help to cheat
Casino Guru ist Hand am Hand mit alle Sportwetten Verbrecher,um helfen zum betrogen
Я так вже 13 днів, без відповідей і інформації. Ось чому я подав скаргу і сподіваюся побачити гроші на своєму рахунку, чекаючи на три зняття по 500 євро, і ще 13 000 євро очікують на зняття. Я сподіваюся, що кожне зняття не займе стільки часу, тому що це займе занадто багато часу.
I've been like this for 13 days, with no answers and no information. That's why I filed the complaint, and I hope to see the money in my account, waiting for three withdrawals of €500 each, and another €13,000 waiting to be withdrawn. I hope each withdrawal doesn't take this long, because it would take too long.
Así llevo 13 días, respuestas sin nada de información. Por eso puse la queja, y ojalá poder a ver el dinero en mi cuenta, esperando 3 retiros de 500€ cada uno, y aún 13.000€ más esperando para ser sacados. Espero que cada retiro no me lleve este tiempo porque me llevaría mucho tiempo.
Оновлення: я щойно отримав три незавершені зняття на загальну суму 1500 євро. У мене ще залишилося 13 000 євро. Я збираюся знімати ще 500 євро на день, щоб побачити, чи цього разу це займе менше часу. Я буду тримати вас в курсі.
Update: I've just received my three pending withdrawals, totaling €1,500. I still have €13,000 left. I'm going to withdraw another €500 per day to see if it takes less time this time. I'll keep you updated.
Actualizo: me acaban de pagar los 3 retiros que tenia pendiente por un total de 1.500€. Me quedan aún 13.000. Voy a retirar otros 500€ por día a ver si esta vez dura menos. Os iré informando
Мені щойно заплатили 1500 одразу, я збираюся продовжувати знімати
I just got paid 1500 all at once, I'm going to keep withdrawing
Me acaban de pagar 1500 de golpe, voy a seguir retirando
Я не торкнувся жодного цента з 22 березня, і продовжуватиму це робити, доки не зберу все.
I haven't touched a cent since 03/22 and I will continue to do so until I collect everything.
yo no he tocado un céntimo desde el 22/03 y así seguiré hasta cobrar todo.
Ну, це чудова новина, я досі не отримав жодного цента з 03/16
Well, this is great news, I still haven't received a cent since 03/16
Beh, questa è un’ottima notizia, io ancora non ho ricevuto un centesimo dal 16/03
Ви не читали, що сталося з іншими людьми до вас. Цей чат і це казино – рука об руку. Це злочинна організація, яка завжди каже чекати 14 днів. Звідки вони це знають? Чому вони не кажуть, що є багато скарг від людей, які не отримали свої гроші? Це казино є злочинною організацією. Люди грають на гроші, незалежно від того, виграють вони чи ні, ви також не отримаєте виграш, а якщо ви його отримаєте, то це буде 500 або 1000 євро через 3 або 4 тижні, тому що вони хочуть, щоб гравці скасували свої виплати, просто зробили ставку та програли. Це тактика, щоб виграти більше грошей і не виплатити їх.
You haven't read what has happened to the other people before you. This chat and this casino are hand in hand. It's a criminal organization that always says wait 14 days. How do they know that? Why doesn't they say that there are lots of complaints from people who haven't received their money? This casino is a criminal organization. People gamble with money, whether they win or not it's the same, you don't get the winnings either, and if you do get them then it's €500 or €1000 after 3 or 4 weeks because they want the players to cancel their payouts and simply bet and lose. It's a tactic to win more money and not pay it out.
Ihr habt nicht gelesen Was die anderen Leute vor euch passiert haben,also diese Chat und diese Casino sind Hand am Hand das ist eine verbrecher Organisation,die sagt immer warte 14 Tage ,woher weißt die das ?warum sagt die nicht das es gibt viele Beschwerden von Leute welche hat nicht den Geld bekommt?Diese Casino ist verbrecher Organisation,Leute spielt den Geld wenn gewonnen oder nicht ist das gleiche den Gewinn bekommt ihr auch nicht,und wenn bekomen sie dann ist 500€ oder 1000€ nach 3 4 wochen,weil die wollen das die Spiler Auszahlung Stornieren und wetten und verlieren einfach.Das ist eine Taktik um mehr Geld gewonnen und nicht auszahlen.
Я не вважаю справедливим звинувачувати нас у вашій ситуації. У казино досить довгий час виплат, ви абсолютно праві, і я згоден. Можливо, це саме їхня тактика, як ви сказали, змусити гравців програти в кінці. Але якщо хтось не витримує два тижні, то мені здається, що йому взагалі не варто грати в казино. 14 днів, які ми надаємо казино, для нас є своєрідним стандартом, адже він перевірений часом. Різні речі, як-от постачальник платіжних послуг, чеки, перевірка, розслідування тощо, можуть входити до зняття коштів. Тож, ймовірно, було б нерозумно зв’язуватися з казино одразу, коли гравець каже, що чекає день або два на зняття коштів, вам не здається?
Звичайно, я повинен додати, що нам, звичайно, не потрібно бути рука об руку з казино, особливо не в сфері спортивних ставок, якими ми взагалі не займаємося.
З того, що ви бачите, гравець отримав частину своїх грошей. Я кажу, якщо ви не можете протриматися і вам потрібні гроші негайно, це казино, мабуть, не найкраще місце для гри. Але також важливо щоразу перевіряти інформацію заздалегідь.
Я не кажу, що казино не винне і що так і повинно бути, але, на жаль, у деяких казино виплата йде повільніше, і якщо ви не можете пристосуватися до цього і протриматися хоча б деякий час, то я не знаю, що вам сказати. Якщо це займе ще більше часу, ми спробуємо допомогти, можливо, якби ми були рука об руку з казино, нам не потрібно було б допомагати.
Що ж, я залишаю вашу думку на ваш розсуд.
I don't think it's quite fair to blame us for your situation. The casino has quite long payout times, you're absolutely right and I agree. Maybe it's exactly their tactic as you said to make the players lose in the end. But if someone can't last two weeks, then it seems to me that they shouldn't be playing in casinos at all. 14 days that we give to casinos is a kind of standard for us, because it's been tested over time. Different things like payment provider, checks, verification, investigation and so on can come into the withdrawals. So it probably wouldn't be wise to contact the casino right away when a player says he's waiting a day or two for withdrawals, don't you think?
Of course, I should add that we certainly don't need to be hand-in-hand with the casinos, especially not in the sports betting area, which we don't deal with at all.
From what you can see, the player got some of his money. I say, if you can't hold out and you need the money right away, this casino is probably not the best place for you to play. But it's also important to check the information beforehand every time.
I'm not saying that the casino is not to blame and that this is the way it should be, but unfortunately in some casinos the payout is slower and if you can't adapt to that and hold out for at least a while, then I don't know what to tell you. If it takes even longer we try to help, probably if we were hand in hand with the casinos we wouldn't need to help.
Well, I'll leave your opinion up to you.
Можливо, вона не зрозуміла, що я чекаю 17 робочих днів, а 14 днів закінчилися.
Maybe she didn't understand the fact that I've been waiting for 17 working days, the 14 days are now well and truly over.
Forse lei non ha compreso il fatto che io aspetto da 17 giorni lavorativi, i 14 giorni ormai sono belli che passati.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.