ГоловнаФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 24)

 від Zabolota92
|
60 072 переглядів 561 відповідей |
|
1...23 24 25...29

Я подав запит на відкликання 16 березня 2025 року, і все ще нічого.. 😅 Мені здається, я досяг рекорду!

Автоматичний переклад.

Рекорд, якого варто уникати 😀! Я ціную, що ви зберегли своє почуття гумору. Зараз я думаю, що я був би справжньою мукою.

Я повернуся завтра, тому насолоджуйтесь неділею та будьте позитивними. Можливо, понеділок стане днем ​​D... 🤞🤞

Автоматичний переклад.

Ну, так, зараз у мене є три незавершені зняття по 500 євро кожна. І я чекаю, щоб зняти ще 13 000 євро. Я сподіваюся, що ці вилучення надійдуть, а наступні будуть швидкими.

Автоматичний переклад.

Однозначно, я теж на це сподіваюся! Мабуть, я ще не вітав вас з такою гарною сумою. Я сподіваюся, що це не недоречно за таких обставин, але я вважаю, що це дійсно хороша сума. Хочеться, щоб ви отримали це набагато раніше!

Автоматичний переклад.
Radka

Що ж, мені нічого не залишається, як жартувати з цього приводу.. 😂 Гарної неділі всім, до зустрічі завтра з новими новинами від нашого фантастичного казино Kingmaker 🤡

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

😁🙌👌 Завтра!

Автоматичний переклад.

Однозначно, я теж на це сподіваюся! Мабуть, я ще не вітав вас з такою гарною сумою. Я сподіваюся, що це не недоречно за таких обставин, але я вважаю, що це дійсно хороша сума. Хочеться, щоб ви отримали це набагато раніше!

Автоматичний переклад.

Дякую ☺️, я сподіваюся, що зможу завершити святкування швидшими зняттями коштів і в моїх силах 😅. Щасливої ​​неділі!

Автоматичний переклад.

Я так вже 13 днів, без відповідей і інформації. Ось чому я подав скаргу і сподіваюся побачити гроші на своєму рахунку, чекаючи на три зняття по 500 євро, і ще 13 000 євро очікують на зняття. Я сподіваюся, що кожне зняття не займе стільки часу, тому що це займе занадто багато часу.

Автоматичний переклад.

День 16 і живий чат не прогресує. Ми все ті самі. Відчайдушний.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Я впевнений, що наша група розгляду скарг ще раз зв’яжеться з казино, щоб перевірити це, тому, будь ласка, зачекайте, поки це зробить ваш спеціаліст із розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Ось що я отримав сьогодні вранці електронною поштою:

«Дорогий Джоне,


Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки клієнтів.


Повідомляємо, що незважаючи на затори,

пов’язані з численними запитами того періоду,

Ваше зняття правильно поставлено в чергу для негайної виплати.

Ми просто просимо вас трохи терпіння,

Ми надішлемо вам електронний лист, коли платіж буде здійснено.

Однак, щоб подолати завданий їй дискомфорт,

ми перемістили його практику на початок списку

платежі, зроблені раніше.

Ви побачите, що скоро отримаєте приємні новини!»


Але я твердо переконаний, що сьогодні також не отримаю своїх платежів, на жаль, минулого тижня мені сказали те саме, що мої зняття коштів були неминучими для оплати, а потім минув ще тиждень 😂


Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Ну, так, сьогодні нам теж не платять, ха-ха. Ми не сміємося, тому ми не плачемо, ха-ха. У будь-якому разі, будемо сподіватися, що Casino Guru вирішить усе зі скаргами.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Я зневірився в перші кілька днів затримки, але тепер я повністю змирився і змирився з тим, що можу більше не отримувати ці гроші, це не означає, що мені не потрібно турбувати їх принаймні раз на день, ми все одно спробуємо.. Я завжди грав на невеликі суми, ми говоримо про 10/20 євро на тиждень, це перший раз, коли я виграв подібну суму (2100 €) з один слот, тож для мене ці гроші можуть залишатися там назавжди, доки мені їх не віддадуть або не заблокують мій профіль 😂

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Не здавайтеся, якщо ви не отримаєте свої гроші протягом 14 днів, ви також можете подати скаргу, де наша команда спробує вам допомогти, і зв'яжеться з казино. Це не повинно тривати більше двох тижнів, і часто трапляється, що гравці в кінцевому підсумку втрачають гроші через розчарування. Не робіть цього і постарайтеся бути терплячими.

Автоматичний переклад.

Ви не читали, що сталося з іншими людьми до вас. Цей чат і це казино – рука об руку. Це злочинна організація, яка завжди каже чекати 14 днів. Звідки вони це знають? Чому вони не кажуть, що є багато скарг від людей, які не отримали свої гроші? Це казино є злочинною організацією. Люди грають на гроші, незалежно від того, виграють вони чи ні, ви також не отримаєте виграш, а якщо ви його отримаєте, то це буде 500 або 1000 євро через 3 або 4 тижні, тому що вони хочуть, щоб гравці скасували свої виплати, просто зробили ставку та програли. Це тактика, щоб виграти більше грошей і не виплатити їх.

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Чому ви не можете перевести весь свій виграш, наприклад 3000 євро, одразу? Чому ви можете перевести в готівку лише 500 євро на день? Якщо є три виплати, ви не можете отримати більше? Він розроблений таким чином, що гравці не можуть отримати гроші, якщо виграють. Я виграв близько 14 000 євро, і був дуже роздратований, тому що вони просто не хотіли виплачувати гроші, тому це тривало так довго. Я поставив усе і програв. Ось і все. Я не хочу більше мати сиве волосся та відчувати стрес.

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Casino Guru працює рука об руку з усіма злочинцями зі спортивних ставок, які допомагають шахраювати

Автоматичний переклад.

Я так вже 13 днів, без відповідей і інформації. Ось чому я подав скаргу і сподіваюся побачити гроші на своєму рахунку, чекаючи на три зняття по 500 євро, і ще 13 000 євро очікують на зняття. Я сподіваюся, що кожне зняття не займе стільки часу, тому що це займе занадто багато часу.

Автоматичний переклад.

Оновлення: я щойно отримав три незавершені зняття на загальну суму 1500 євро. У мене ще залишилося 13 000 євро. Я збираюся знімати ще 500 євро на день, щоб побачити, чи цього разу це займе менше часу. Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Мені щойно заплатили 1500 одразу, я збираюся продовжувати знімати

Автоматичний переклад.
cipriandan959

Я не торкнувся жодного цента з 22 березня, і продовжуватиму це робити, доки не зберу все.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Ну, це чудова новина, я досі не отримав жодного цента з 03/16

Автоматичний переклад.

Ви не читали, що сталося з іншими людьми до вас. Цей чат і це казино – рука об руку. Це злочинна організація, яка завжди каже чекати 14 днів. Звідки вони це знають? Чому вони не кажуть, що є багато скарг від людей, які не отримали свої гроші? Це казино є злочинною організацією. Люди грають на гроші, незалежно від того, виграють вони чи ні, ви також не отримаєте виграш, а якщо ви його отримаєте, то це буде 500 або 1000 євро через 3 або 4 тижні, тому що вони хочуть, щоб гравці скасували свої виплати, просто зробили ставку та програли. Це тактика, щоб виграти більше грошей і не виплатити їх.

Автоматичний переклад.

Я не вважаю справедливим звинувачувати нас у вашій ситуації. У казино досить довгий час виплат, ви абсолютно праві, і я згоден. Можливо, це саме їхня тактика, як ви сказали, змусити гравців програти в кінці. Але якщо хтось не витримує два тижні, то мені здається, що йому взагалі не варто грати в казино. 14 днів, які ми надаємо казино, для нас є своєрідним стандартом, адже він перевірений часом. Різні речі, як-от постачальник платіжних послуг, чеки, перевірка, розслідування тощо, можуть входити до зняття коштів. Тож, ймовірно, було б нерозумно зв’язуватися з казино одразу, коли гравець каже, що чекає день або два на зняття коштів, вам не здається?

Звичайно, я повинен додати, що нам, звичайно, не потрібно бути рука об руку з казино, особливо не в сфері спортивних ставок, якими ми взагалі не займаємося.

З того, що ви бачите, гравець отримав частину своїх грошей. Я кажу, якщо ви не можете протриматися і вам потрібні гроші негайно, це казино, мабуть, не найкраще місце для гри. Але також важливо щоразу перевіряти інформацію заздалегідь.

Я не кажу, що казино не винне і що так і повинно бути, але, на жаль, у деяких казино виплата йде повільніше, і якщо ви не можете пристосуватися до цього і протриматися хоча б деякий час, то я не знаю, що вам сказати. Якщо це займе ще більше часу, ми спробуємо допомогти, можливо, якби ми були рука об руку з казино, нам не потрібно було б допомагати.

Що ж, я залишаю вашу думку на ваш розсуд.

Автоматичний переклад.
Jaro

Можливо, вона не зрозуміла, що я чекаю 17 робочих днів, а 14 днів закінчилися.

Автоматичний переклад.
1...23 24 25...29
Перейти на сторінкуіз 29 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого