Сьогодні минуло два тижні, і ось що вони кажуть мені в чаті:
Дякую, що чекав, Хосе. Я радий підтвердити, що ваше виведення незабаром буде завершено. Наш фінансовий відділ це добудує. Ми прагнемо обробляти запити на зняття коштів протягом трьох робочих днів, починаючи з наступного дня після запиту або останнього обробленого зняття. Зазвичай це не займає так багато часу; це лише оцінка. Наскільки я бачу, ця трансакція відбувається за графіком і має завершитися будь-якої миті. Статус трансакції ще не оновлено, але незабаром ми це зробимо. Запевняю вас, хвилюватися нема про що. Звертаємо вашу увагу, що цей термін не включає вихідні та святкові дні. Після обробки статус вашого зняття буде оновлено в історії балансу. Ви також отримаєте сповіщення електронною поштою, щойно кошти стануть доступними на вашому рахунку.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння, поки ми працюємо над вирішенням цієї проблеми. Тим часом я можу ще чимось вам допомогти?
It's been two weeks today and this is what they're telling me over live chat:
Thank you for waiting, Jose. I'm pleased to confirm that your withdrawal is about to be completed. Our finance department will complete it. We aim to process withdrawal requests within three business days, starting the day after the request or the last processed withdrawal. It typically doesn't take that long; this is just an estimate. From what I can see, this transaction is on schedule and should complete any moment now. The transaction status hasn't updated yet, but we will very soon. I assure you, there's nothing to worry about. Please note that this timeframe does not include weekends or holidays. The status of your withdrawal will be updated in your balance history once processed. You'll also receive an email notification as soon as the funds are available in your account.
Thank you for your patience and understanding as we work to resolve this issue. In the meantime, is there anything else I can help you with?
Hoy hace dos semanas y esto es lo que me dicen por el chat en vivo:
Gracias por esperar, Jose. Me complace confirmar que su retiro esta a punto de ser completado por nuestro departamento financiero lo completará. Nuestro objetivo es procesar las solicitudes de retiro en un plazo de 3 días hábiles, a partir del día siguiente al de la solicitud o del último retiro procesado. Normalmente no tarda tanto; este es solo un plazo estimado. Por lo que veo, esta transacción se encuentra en el plazo correcto y debería completarse en cualquier momento. El estado de la transacción aún no se ha actualizado, pero lo haremos muy pronto. Le aseguro no hay de que preocuparseTenga en cuenta que este plazo no incluye fines de semana ni festivos. El estado de su retiro se actualizará en su historial de saldo una vez procesado.Además, recibirá una notificación por correo electrónico en cuanto los fondos estén disponibles en su cuenta.
Gracias por su paciencia y comprensión mientras trabajamos para resolver este problema. Mientras tanto, ¿puedo ayudarle en algo más?
Автоматичний переклад.