ГоловнаФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

 від Zabolota92
|
53 438 переглядів 494 відповідей |
|
1...19 20 21...25
licausigiovanni72

Відповідно до того, що я читав тут і на кількох форумах казино, що належать одному власнику, це так. Не чіпайте гроші, просто почекайте і будьте дуже терплячі. У мене є три зняття коштів по 500 євро кожне, і я маю ще 13 000 євро для зняття.

Автоматичний переклад.

з 16.03., який день я зняв, чи потрібно рахувати робочі дні? Тому що з урахуванням робочих днів на сьогоднішній день їх 12

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Загалом через 14 днів, як тут кажуть, починають платити. Прочитайте все, починаючи зі сторінки 1 цього форуму, і ви побачите, що люди отримують гроші. Сподіваюся, ми теж.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

У мене є 3 зняття на загальну суму 900 євро, і ще потрібно зняти 1200 євро

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Ну, наберіться терпіння, інакше вам підкажуть, як це зробити. Я буду чекати до четверга. Якщо я нічого не отримаю, я подам скаргу сюди.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

ви коли-небудь виходили з цього сайту раніше?

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

У Lunubet, казино, яке належить тому ж власнику та з такою ж ліцензією, я зняв 6000 євро, і все це було оброблено на третій робочий день, і все було зроблено швидко. Але є багато казино, які займають 14 і більше днів.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Думаю, я зроблю так само. Мені вся ця ситуація здається абсурдною, я не розумію, як таке може бути законним.

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Я з вами повністю згоден. І розчарування зростає.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Я розумію, я теж завжди без проблем виводив гроші в схожих казино, таких як slotuna, casinova тощо, ніколи не було проблем.

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Те ж саме один раз, а наступні виведення будуть здійснюватися в обумовлені дні. Сподіваюся.

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Тож теоретично, навіть якби я отримав ці гроші, щоб зняти інші 1200 євро, мені доведеться чекати ще 14 днів?

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Тримайте мене в курсі вашої ситуації, я зроблю те саме! Треба лише набратися терпіння, добраніч!

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Я не знаю, я більше не знімав гроші. Ми в такій же ситуації. Ми будемо підтримувати зв'язок тут. Я сподіваюся, що ні, тому що тоді я витратитиму шість місяців на те, щоб все вилучити, і тоді це буде неможливим.

Автоматичний переклад.

День 16.03.2025 Я виграв у цьому казино, яке не належить AAMS, я завжди грав у цих казино, які, здається, зроблені за допомогою формочки для печива, ніколи не мав проблем зі зняттям коштів, час очікування завжди становив 3/5 робочих днів, зазначених ними. Як я вже казав, 16.03.2025 я виводжу кошти, на сьогоднішній день, 01.04.2025, немає новин, я всіляко намагався зв’язатися з ними електронною поштою, але відповіді немає. Через живий чат це як розмова з роботами, і те, що вони вам говорять, завжди те саме. Я хотів би отримати пораду, щоб вирішити цю тривожну ситуацію.

Автоматичний переклад.
licausigiovanni72

Я переніс ваш допис сюди, щоб ми могли зберігати все в одному місці. Знаєте, таким чином краще бути в курсі всієї інформації.

Отже, я правильно розумію, що тут перевірка не потрібна, чи це не так?

Це досить довго чекати, і навіть якщо казино перевантажене вилученням коштів, я б пропонував вам подати скаргу тут, тому що незабаром ви чекаєте 14 робочих днів, і наша команда зі скарг зможе втрутитися та розслідувати всю справу.

Ось посилання, де ви можете це зробити, якщо ви зайшли.



Автоматичний переклад.
Romi

ідеально Мені чекати 14 звичайних днів на оплату чи 14 робочих днів?

Автоматичний переклад.
jimenezserranojc

Що ж, ми даємо казино 14 робочих днів, щоб продовжити виведення коштів, якщо це те, що ви маєте на увазі.

Автоматичний переклад.
Romi

Гаразд, я зачекаю до наступної п’ятниці, щоб отримати гроші. Якщо ні, я подам скаргу, оскільки вже минуло 14 днів, і є три зняття по 500 євро плюс ще 13 000 євро, які я маю зняти, що за такою швидкістю займе вічність. А в чаті нічого не уточнюють; вони завжди кажуть одне й те саме: «Ваше зняття обробляється, у нас були затримки, будь ласка, потерпіть». А гроші тим часом не надходять. Я думаю, що це не добре ні для казино, ні для клієнта, який хоче отримати свій виграш якнайшвидше, максимум протягом 5 днів. дякую

Автоматичний переклад.

Це вже 13 робочий день очікування, я не розумію, як таке можливо.

Автоматичний переклад.
1...19 20 21...25
Перейти на сторінкуіз 25 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого