ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

2 міс. тому від Zabolota92
|
11041 переглядів 240 відповідей |
|
1...11 12 13
Додати публікацію
2 тиж. тому

чи може це бути шахрайство, і ми втратимо наші гроші? Я зіграв на них 500 євро!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Гроші були моїми депозитами, а не бонусами. Я запросив перший депозит 26 квітня, а наступні – 28 і 30 квітня. У моєму обліковому записі в розділі підтвердження зазначено, що це не потрібно для мого облікового запису. У кожному спілкуванні з ними пишуть бути терплячими.. Проблема не в днях очікування, а в їх ненадійності.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, я знаю, що якщо вам доведеться чекати, це просто неприйнятно, якщо у вас немає додаткової інформації. Але я відчуваю, що наразі ми більше нічого не можемо зробити, тому, згідно з тим, що Петронела написала у вашій скарзі, нам доведеться почекати ще кілька днів, і якщо нічого не зміниться, ми зв’яжемося з казино.

Я твердо вірю, що все вирішиться.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так, я зачекаю 14 днів і подам скаргу! Чи можливо, що ми втратимо наші гроші?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ну, я не можу гарантувати, що гравці отримають гроші на 100%. Усе залежить від самого казино, як вони впораються з цим, і я вірю, що вони зроблять правильні речі, тому що якщо вони не виплатять гравцям, то вони втратять потенційних у майбутньому.

Тому я сподіваюся, що всі отримають кошти, але, як я вже сказав, я не можу цього гарантувати. 😕

Автоматичний переклад.
Lordakos
1 тиждень тому

добрий вечір, що ви маєте на увазі під поверненням? Я теж чекаю гроші 10 днів! вони нарешті це отримали?

Автоматичний переклад.
NIK_1973
1 тиждень тому

Ви взагалі щось отримали?

Автоматичний переклад.
stevechai
1 тиждень тому

Досі нічого. На утриманні..

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

добре, через тиждень вони зарахували їх, проблему було вирішено

Автоматичний переклад.
PANAGIOTIDIS1991
1 тиждень тому

Скільки днів вони робили? Я чекаю 11

Автоматичний переклад.
Nik.kt
1 тиждень тому

Вони нарешті заплатили тобі, друже

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

добре, через тиждень вони зарахували їх, проблему було вирішено

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чудово, як я вже сказав, багато гравців отримують гроші із запізненням, і це майже завжди близько 2 тижнів.

У будь-якому випадку, ви залишилися грати тут чи це вас збентежило? 🤔

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

12-й день досі немає грошей! дуже сумно! як вони хочуть, щоб гравці грали в своєму казино. вони сказали мені 2 дні тому, що зняття коштів на завершальній стадії! справді жарт..

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вони просто дали мені гроші, хлопці! Спасибі гуру казино та kingmaker. Я не знаю, чи буду продовжувати там грати, тому що 11 днів – це дуже довго, щоб вийти. Незважаючи на це, ще раз дякую. Все добре! Все добре!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

І я щойно отримав 2 з 3 вилучених коштів. Принаймні тривога, що гроші будуть втрачені, зникла

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ну, це не афера, ми отримали свої гроші, просто це було давно!

Автоматичний переклад.
stevechai
1 тиждень тому

Радий, що проблему вирішено. Має бути добре. 🙂

Незважаючи на те, що люди зазвичай відчувають, я б сказав, що слово «афера» іноді переоцінюють. 😀

Автоматичний переклад.
NIK_1973
1 тиждень тому

Дійсно хороші новини!

А як щодо заключної частини? Ми будемо тут на останній феєрверк! 🐱‍🏍

У будь-якому випадку, є якісь новини про те, що спричинило затримку?

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Це перший раз, коли я стикаюся із затримкою в казино. Це розумно боятися.. Я грав там багато грошей..

На щастя, все добре, просто хто там грає, повинен знати, що будуть затримки..

Автоматичний переклад.
NIK_1973
1 тиждень тому

Без пояснень. Просто електронний лист про те, що зняття було оброблено та надіслано безпосередньо на картку.

Автоматичний переклад.
NIK_1973
1 тиждень тому

Так, коли мова йде про гроші, ми дуже боїмося, чи не так? На щастя, це зайняло не так багато часу, і казино обробило ваші платежі. Було б набагато краще, якби вони могли пояснити причину або дати якесь попередження, звичайно, щоб ви могли підготуватися. Тепер, сподіваюся, ви незабаром отримаєте всі свої гроші. Обов’язково повідомляйте нам, будь ласка, щоразу, коли ви їх отримаєте.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я заплатив третє зняття вчора. Все в один день. Все добре. Вчора я запросив ще одне зняття з рахунку. Я дам вам знати, скільки це буде днів. Тож давайте знати, що це їхня тактика

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого