Гроші були моїми депозитами, а не бонусами. Я запросив перший депозит 26 квітня, а наступні – 28 і 30 квітня. У моєму обліковому записі в розділі підтвердження зазначено, що це не потрібно для мого облікового запису. У кожному спілкуванні з ними пишуть бути терплячими.. Проблема не в днях очікування, а в їх ненадійності.
The money was my deposits and not bonuses. I requested the first deposit on 04/26 and the following 04/28 and 04/30. My account in the verification section says that it is not required on my account. In every communication with them they write to be patient.. The problem is not the days of waiting, so their unreliability.
Τα λεφτα ηταν δικες μου καταθεσεις και οχι μπονους. Ζητησα πρωτη καταθεση 26/04 και τις επομενες 28/04 και 30/04.Ο λογαριασμος μου στον τομεα της επαληθευσης γραφει οτι δεν απαιτειται στον λογαριασμο μου. Σε καθε εποικοινωνια μαζι τους γραφουν να κανω υπομονη..Το προβλημα δεν ειναι οι μερες αναμονης αρα η αναξιοπιστια τους.
Так, я знаю, що якщо вам доведеться чекати, це просто неприйнятно, якщо у вас немає додаткової інформації. Але я відчуваю, що наразі ми більше нічого не можемо зробити, тому, згідно з тим, що Петронела написала у вашій скарзі, нам доведеться почекати ще кілька днів, і якщо нічого не зміниться, ми зв’яжемося з казино.
Я твердо вірю, що все вирішиться.
Yes, I know that if you have to hold on, it's just not acceptable if you don't have further information. But I have a feeling that there is nothing more we can do for now and so, according to what Petronela wrote in your complaint, we will have to wait a few more days and if nothing changes, we will contact the casino.
I firmly believe that everything will be resolved.
Ну, я не можу гарантувати, що гравці отримають гроші на 100%. Усе залежить від самого казино, як вони впораються з цим, і я вірю, що вони зроблять правильні речі, тому що якщо вони не виплатять гравцям, то вони втратять потенційних у майбутньому.
Тому я сподіваюся, що всі отримають кошти, але, як я вже сказав, я не можу цього гарантувати. 😕
Well, I can't guarantee that the players will get the money for 100%. It's all up to the casino itself how they handle it and I believe they will do the right thing, because if they don't pay out players, then they will lose potential ones in the future.
So I hope that everybody will get the funds, but as I said, I can't guarantee it. 😕
добрий вечір, що ви маєте на увазі під поверненням? Я теж чекаю гроші 10 днів! вони нарешті це отримали?
good evening, what do you mean by reclaim? I'm also waiting 10 days for the money! did they finally get it?
καλησπερα τι εννοεις με το reclaim?περιμενω και εγω 10 μερες για τα λεφτα!τελικα στα βαλανε;
Скільки днів вони робили? Я чекаю 11
How many days did they do? I'm waiting for 11
Ποσες μερες εκαναν? Εγω περιμενω 11
Вони нарешті заплатили тобі, друже
They finally paid you, my friend
Εσενα φιλε σε πληρωσαν τελικα
Чудово, як я вже сказав, багато гравців отримують гроші із запізненням, і це майже завжди близько 2 тижнів.
У будь-якому випадку, ви залишилися грати тут чи це вас збентежило? 🤔
Great, like I said, a lot of players get their money late and it's almost always close to 2 weeks.
Anyway, did you stay to play here or did this fact discourage you ? 🤔
12-й день досі немає грошей! дуже сумно! як вони хочуть, щоб гравці грали в своєму казино. вони сказали мені 2 дні тому, що зняття коштів на завершальній стадії! справді жарт..
12th day still no money!so sad really!how they want to keep players playing in their casino.they told me 2 days ago the withdraw is on final stage!joke really..
Вони просто дали мені гроші, хлопці! Спасибі гуру казино та kingmaker. Я не знаю, чи буду продовжувати там грати, тому що 11 днів – це дуже довго, щоб вийти. Незважаючи на це, ще раз дякую. Все добре! Все добре!
They just gave me the money, guys! Thanks to casino guru and kingmaker. I don't know if I'll continue playing there because 11 days is a long time to withdraw. Despite that, thanks again. All good! All good!
Μολις μου βαλανε τα λεφτα παιδια!ευχαριστω το casino guru και την kingmaker.δεν ξερω αν συνεχισω να παιζω εκει γιατι 11 μερες ειναι πολλες για αναληψη.παρολο αυτα παλι ευχαριστω.τελος καλα ολα καλα!
І я щойно отримав 2 з 3 вилучених коштів. Принаймні тривога, що гроші будуть втрачені, зникла
And I just received 2 out of 3 withdrawals. At least the anxiety that the money will be lost is gone
Και εγω μολις ελαβα τις 2 απο τις 3 αναληψεις. Τοτλαχιστον εφυγε το αγχος οτι θα χαθουν τα χρηματα
Ну, це не афера, ми отримали свої гроші, просто це було давно!
Well, it's not a scam, we got our money, it's just been a long time!
Ενταξει δεν προκειται για απατη τα πηραμε τα λεφτα μας απλως ειναι πολλες οι μερες!
Радий, що проблему вирішено. Має бути добре. 🙂
Незважаючи на те, що люди зазвичай відчувають, я б сказав, що слово «афера» іноді переоцінюють. 😀
Glad to see the issue has been resolved. It must feel good. 🙂
Despite what people usually feel, I would say that the word "scam" is sometimes overrated. 😀
Дійсно хороші новини!
А як щодо заключної частини? Ми будемо тут на останній феєрверк! 🐱🏍
У будь-якому випадку, є якісь новини про те, що спричинило затримку?
Good news indeed!
What about the final part? We'll be here for the final fireworks! 🐱🏍
Anyway, any news on what's caused the delay?
Це перший раз, коли я стикаюся із затримкою в казино. Це розумно боятися.. Я грав там багато грошей..
На щастя, все добре, просто хто там грає, повинен знати, що будуть затримки..
This is the first time I have encountered a delay in a casino. It's reasonable to be afraid.. I had played a lot of money there..
Fortunately, everything is fine, just whoever plays there should know that there will be delays..
Ειναι η πρωτη φορα που εχω συναντησει καθυστερηση σε καζινο. Λογικο ειναι να φοβασαι .. Ειχα παιξει αρκετα λεφτα εκει..
Ευτυχως ολα καλα απλα οποιος παιζει εκει να ξερει οτι θα εχει καθυστερησεις..
Без пояснень. Просто електронний лист про те, що зняття було оброблено та надіслано безпосередньо на картку.
No explanation. Just an email that the withdrawals were processed and sent directly to the card.
Οχι καμια εξηγηση.Απλα ενα μειλ οτι επεξεργαστηκαν οι αναληψεις και σταλθηκαν αμεσα σε καρτα.
Так, коли мова йде про гроші, ми дуже боїмося, чи не так? На щастя, це зайняло не так багато часу, і казино обробило ваші платежі. Було б набагато краще, якби вони могли пояснити причину або дати якесь попередження, звичайно, щоб ви могли підготуватися. Тепер, сподіваюся, ви незабаром отримаєте всі свої гроші. Обов’язково повідомляйте нам, будь ласка, щоразу, коли ви їх отримаєте.
Yeah, when it comes to money, we get scared a lot, right? Luckily, it didn't take that long, and the casino processed your payments. It'll be much better if they could explain the reason or give some kind of warning, of course, so you could prepare yourself. Now, hopefully, you will get to all of your money soon. Surely let us know, please, whenever you receive them.
Я заплатив третє зняття вчора. Все в один день. Все добре. Вчора я запросив ще одне зняття з рахунку. Я дам вам знати, скільки це буде днів. Тож давайте знати, що це їхня тактика
I paid the third withdrawal yesterday. All on the same day. All OK. Yesterday I requested another withdrawal from the account. I will let you know how many days it will be. So let's know it's their tactic
Πληρωθηκα και την τριτη αναληψη χτες. Ολες την ιδια μερα. Ολα ενταξει. Εχτες ζητησα ακομα μια αναληψη απο τον λογαριασμο. Θα σας ενημερωσω ποσες μερες θα κανει και αυτη. Οποτε να ξερουμε οτι ειναι τακτικη τους
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.