ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 міс. тому від Zabolota92
|
9784 переглядів 240 відповідей |
|
1...10 11 1213
Додати публікацію
1 тиждень тому

доброго вечора, це шахрайство, вони не зараховують гроші, вони продовжують казати терпіти, завтра їм зарахують, але вони не зараховують, пройшов 1 тиждень, а там все ще написано редагування, стережіться

Автоматичний переклад.
PANAGIOTIDIS1991
1 тиждень тому

Гей, мені шкода, що ти ще не отримав свої гроші. Я хотів би відновити той факт, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання про зняття коштів, тому мене почне турбувати, якщо мине тиждень, а ви отримаєте ту саму відповідь.

Що стосується того, чи підтримуємо ми зв’язок із казино, вам потрібно подати скаргу, тому що ми втрутимося лише після того, як казино нічого не вирішить протягом зазначеного часу. Я рекомендую набратися терпіння, і якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, я рекомендую відкрити скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Як ви думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я почекаю ще тиждень, добре, дякую

Автоматичний переклад.
PANAGIOTIDIS1991
1 тиждень тому

Чудово, дякую. Обов’язково продовжуйте бути в курсі, і якщо ви знайдете щось нове, не соромтеся повідомити мені про це.

Я бачив, що деякі гравці отримали свої гроші через тиждень, деякі через два, тому казино, здається, виплачує гроші, але воно не є одним із найшвидших.

Побачимо, що буде далі. 🙂

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Після тривалого часу на Kingmaker і кількаденного очікування на 3 запити на зняття коштів (19/4/24) я вважаю помилкою, коли мені кажуть бути терплячими, не роблячи нічого щодо мого запиту.

На жаль, хоча я хочу бути в букмекерській конторі, вони не допомагають своїм сервісом.

Автоматичний переклад.
Nik.kt
6 дн. тому

Привіт, я перемістив твій пост під казино, де ти можеш прочитати, що ти точно не один. Однак я знаю, що казино займають трохи більше часу, щоб виплатити гравцям, а іноді це займає до 2 тижнів, як я бачив. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, тому, якщо до того часу нічого не зміниться, повідомте нам про це.

У будь-якому разі у вас є підтверджений обліковий запис у цьому казино? Казино також повідомило вам причину очікування зняття коштів чи просто зазначило, що ви повинні бути терплячими?

Я думаю, що це буде доречно, і якщо у вас є якісь оновлення, я буду тут.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Особисто кажучи від свого імені, я не отримував свої гроші 8 днів, і я кожен день сиджу їм на голові 🙂, тому я вам чесно скажу, що це не казино, добре, не грайте в нього, коли ви намагаєтеся зв’яжіться зі службою підтримки, вони копіюють те саме повідомлення, і я надсилаю його, це не допомагає, і, чесно кажучи, я навіть не думаю, що я більше отримаю гроші🙂 Я спробую зв’язатися зі своїм юристом і подивлюся, що ми поки що можу, я скажу вам, що це казино шахрайство

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я зробив депозит 27 числа на суму 20 євро, і його було відхилено, оскільки гроші відсутні в моєму банку, і банк каже, що транзакцію завершено! Крім того, я чекав 6 днів на зняття 450 євро! вони кажуть мені, що мої зняття затримується?чому?казино каже, що протягом 3 робочих днів, а це вже 5.будь ласка, допоможіть цьому питанню!

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

У мене така ж проблема!! 3 зняття коштів очікують на розгляд 26, 28 і 30/04. Дискредитація та знущання .. Вибачте, тому що я вклав багато грошей у це казино, і вони не заслуговують довіри.

Автоматичний переклад.
NIK_1973
6 дн. тому

Мене, брате, не щадять! У мене знято 450 євро! Це не 20 тисяч, але це блін! Якщо вони не поставлять їх через 2 тижні, вони будуть виглядати добре!

Автоматичний переклад.
stevechai
6 дн. тому

Але з того, що я бачу, у них не залишиться клієнт із цим і тим.. хто читає коментарі, навіть не заходить. Я бачу, ми їх шукаємо..

Автоматичний переклад.
NIK_1973
6 дн. тому

Якщо ви подивіться на попередні коментарі, вони беруть гроші, просто це довго триває! Покаже, сподіваюся, вони тепер не набриднуть зі зброєю!

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Особисто кажучи від свого імені, я не отримував свої гроші 8 днів, і я кожен день сиджу їм на голові 🙂, тому я вам чесно скажу, що це не казино, добре, не грайте в нього, коли ви намагаєтеся зв’яжіться зі службою підтримки, вони копіюють те саме повідомлення, і я надсилаю його, це не допомагає, і, чесно кажучи, я навіть не думаю, що я більше отримаю гроші🙂 Я спробую зв’язатися зі своїм юристом і подивлюся, що ми поки що можу, я скажу вам, що це казино шахрайство

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт! Я бачу, що ви перебуваєте в подібній ситуації, як і багато інших гравців, але я бачив, що зазвичай казино виплачує гроші приблизно через 2 тижні. Саме стільки часу ми даємо казино, щоб зробити все можливе, щоб надіслати гравцеві кошти.

Якщо цього не станеться, то є можливість подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

Однак у вас все ще немає нічого нового, а казино просто повторює те саме? Потрібно було тут верифікувати обліковий запис чи ні?


Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я зробив депозит 27 числа на суму 20 євро, і його було відхилено, оскільки гроші відсутні в моєму банку, і банк каже, що транзакцію завершено! Крім того, я чекав 6 днів на зняття 450 євро! вони кажуть мені, що мої зняття затримується?чому?казино каже, що протягом 3 робочих днів, а це вже 5.будь ласка, допоможіть цьому питанню!

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт, застосовна та сама відповідь, що й у вашому випадку.

Однак я б подумав про скаргу трохи раніше, оскільки ви сказали, що гроші пішли з вашого рахунку, але не надійшли в казино. Хіба він все ще не повернувся на ваш банківський рахунок? Казино не повідомило вам, чому ваше виведення було відкладено? Я бачу, що, ймовірно, багато гравців чекають своїх грошей, і це може бути причиною, але завжди краще отримати від них конкретну відповідь.

У будь-якому випадку ми будемо тут, щоб допомогти, коли це буде потрібно, і ми докладемо всіх зусиль.


Автоматичний переклад.
6 дн. тому

У мене така ж проблема!! 3 зняття коштів очікують на розгляд 26, 28 і 30/04. Дискредитація та знущання .. Вибачте, тому що я вклав багато грошей у це казино, і вони не заслуговують довіри.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я бачу, що ви вже встигли подати скаргу , тож у цьому випадку вам доведеться чекати 14 днів, як я згадував у своєму попередньому дописі. Наша команда спробує з’ясувати все необхідне, і якщо нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому випадку, у вас уже є підтверджений обліковий запис? Ви коли-небудь знімали кошти чи це ваші перші кошти? Ви грали з бонусом чи ні?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я бачу, що ви вже встигли подати скаргу , тож у цьому випадку вам доведеться чекати 14 днів, як я згадував у своєму попередньому дописі. Наша команда спробує з’ясувати все необхідне, і якщо нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому випадку, у вас уже є підтверджений обліковий запис? Ви коли-небудь знімали кошти чи це ваші перші кошти? Ви грали з бонусом чи ні?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Гроші були моїми депозитами, а не бонусами. Я запросив перший депозит 26 квітня, а наступні – 28 і 30 квітня. У моєму обліковому записі в розділі підтвердження зазначено, що це не потрібно для мого облікового запису. У кожному спілкуванні з ними пишуть бути терплячими.. Проблема не в днях очікування, а в їх ненадійності.

Автоматичний переклад.
NIK_1973
4 дн. тому

А я був такий, там написано, що перевірка не потрібна!

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Так, я зачекаю 14 днів і подам скаргу! Чи можливо, що ми втратимо наші гроші?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Тож сьогодні я зайшов і помітив, що мені повернули гроші на мій рахунок після того, як я зняв кошти на Solana, чого я не зробив, це дуже погано з їхнього боку, тому що я запитав їх, вони сказали, що все гаразд і що тепер гроші потраплять на безпечну картку, що сталося? Я вам нічого не скажу, вони не хочуть давати нам гроші, тому, будь ласка, заблокуйте це жалюгідне казино

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Тож сьогодні я зайшов і помітив, що мені повернули гроші на мій рахунок після того, як я зняв кошти на Solana, чого я не зробив, це дуже погано з їхнього боку, тому що я запитав їх, вони сказали, що все гаразд і що тепер гроші потраплять на безпечну картку, що сталося? Я вам нічого не скажу, вони не хочуть давати нам гроші, тому, будь ласка, заблокуйте це жалюгідне казино

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Але поки що ми не можемо заблокувати. Якщо ви заблокуєте, ви втратите все, що у вас є, плюс зняття коштів. Так пишуть в сироватці.

Автоматичний переклад.
1...10 11 1213
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого