ФорумКазиноKingmaker Casino - загальне обговорення

Kingmaker Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

8 міс. тому від Zabolota92
|
27226 переглядів 244 відповідей |
|
1...9 10 11...13
Додати публікацію
6 міс. тому

Другий платіж у розмірі 200.- також надійшов вчора через тиждень. Я щойно подав запит на ще один платіж у розмірі 400. Подивимося, чи прийде він. Тому обидва платежі завжди займали тиждень

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Яро.


Я більше не можу отримати доступ до свого облікового запису за допомогою електронної пошти gmail. Щось було деактивовано на вашому боці? Реєстрація через Google більше неможлива. 🙁

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я бачу, що у вас виникли деякі проблеми з обліковим записом, які вам вдалося вирішити, тому я радий, що вам не потрібен інший обліковий запис.

Якщо будуть якісь зміни, обов’язково повідомте мене. 👍

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Другий платіж у розмірі 200.- також надійшов вчора через тиждень. Я щойно подав запит на ще один платіж у розмірі 400. Подивимося, чи прийде він. Тому обидва платежі завжди займали тиждень

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я радий, що у вас, навпаки, хороші новини і ви потихеньку добираєтеся до своїх грошей. Казино не найшвидше, але поступово гравці отримують певні кошти. Сподіваюся, так і буде продовжуватися, і ви все отримаєте.

Обов’язково повідомте мені, як це буде далі. 😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Яро.


Інформація також для вас. Сьогодні я отримав останню виплату. Незважаючи на це, казино все ще погане...дуже погане. Якщо ви бачите мою скаргу з останнім оновленням (я сподіваюся, що її схвалить Нік, щоб інші гравці побачили), я НІКОЛИ не зможу нікому рекомендувати це казино. Ви, хлопці, ЧУДОВІ, і я сподіваюся, що ви продовжуєте підтримувати гравців, які мають проблеми з такими сумнівними казино. Велика подяка вам і вашій команді!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Яро.


Не могли б ви видалити мій другий обліковий запис, створений тут за допомогою djchirurg1. Я зареєструвався у Facebook і створив два акаунти. Одного достатньо з djchirurg. Велика подяка і привіт

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Яро.


Інформація також для вас. Сьогодні я отримав останню виплату. Незважаючи на це, казино все ще погане...дуже погане. Якщо ви бачите мою скаргу з останнім оновленням (я сподіваюся, що її схвалить Нік, щоб інші гравці побачили), я НІКОЛИ не зможу нікому рекомендувати це казино. Ви, хлопці, ЧУДОВІ, і я сподіваюся, що ви продовжуєте підтримувати гравців, які мають проблеми з такими сумнівними казино. Велика подяка вам і вашій команді!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Будь ласка, і я дуже радий, що зрештою вам вдалося отримати свої гроші. Якщо ви не змогли закрити там свій рахунок, як планували, ви можете зв’язатися з нами ще раз, але, очевидно, цей досвід у цьому конкретному казино був для вас останнім.

Сподіваюся, ви добре проведете час і не зіткнетеся з подібними проблемами. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Яро.


Не могли б ви видалити мій другий обліковий запис, створений тут за допомогою djchirurg1. Я зареєструвався у Facebook і створив два акаунти. Одного достатньо з djchirurg. Велика подяка і привіт

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я закрив ваш інший обліковий запис, тому ви можете використовувати свій основний. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,


Я також хочу сказати:


16 і 17 квітня я надіслав запит на зняття двох разів по 500 євро за допомогою банківського переказу, і мені ще не потрібно було робити жодних перевірок, і, згідно з живим чатом, зняття коштів надійде «досить скоро». Зараз я надіслав електронний лист на адресу скарг і буду інформувати вас. На жаль, з Kingmaker це завжди займає трохи більше часу...

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Данке Джаро 🙂

Автоматичний переклад.
flasher
6 міс. тому

Привіт Flasher. Будьте готові до тривалого процесу виплати. Лише коли я подав сюди скаргу, справа почала рухатися. Я надіслав 5 листів на електронну пошту скарг. Я НІКОЛИ не отримав відповіді. Скористайтеся підтримкою, і якщо ви отримаєте підтвердження з номером транзакції протягом 1 години, значить щось обробляється. Це підказка. Удачі.


Просто невелике оновлення. Скаргу можна записати тут через 14 днів. Casino Guru приділяє казино стільки часу. Тоді працівники тут із задоволенням вам допоможуть. Вони справді чудові тут, якщо у вас є проблеми. З найкращими побажаннями

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
djchirurg
6 міс. тому

Так, я вже відправив одну в службу підтримки, я не хочу спамити папку "Вхідні". Зрештою, я все одно не можу це змінити, здається...

Деякі навіть отримують їх протягом тижня 😀

Я буду залишатися позитивним

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мої 400.- надійшли рівно через тиждень. Lg

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,


Я також хочу сказати:


16 і 17 квітня я надіслав запит на зняття двох разів по 500 євро за допомогою банківського переказу, і мені ще не потрібно було робити жодних перевірок, і, згідно з живим чатом, зняття коштів надійде «досить скоро». Зараз я надіслав електронний лист на адресу скарг і буду інформувати вас. На жаль, з Kingmaker це завжди займає трохи більше часу...

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, так, схоже, що це казино не буде найшвидшим, але якщо ви переглянете цю тему, ви побачите, що казино вже виплатило деяким гравцям, тому це, ймовірно, буде питанням часу.

Ви сказали, що подали скаргу , тож я зазначу, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тож нам просто доведеться набратися терпіння та чекати, як усе буде розвиватися.

Звичайно, ви можете перевірити у служби підтримки, як відбувається ваше виведення коштів, і я твердо вірю, що ви отримаєте це якомога швидше. Якщо щось зміниться, я буду тут, і ви повідомите мене.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, обидва перекази були щойно зроблені, зайняло 6-7 днів

Автоматичний переклад.
flasher
6 міс. тому

Чудові новини, я святкую разом з вами. Тиждень був би добрим для мене. Отже, як ми бачимо, казино займає деякий час, щоб виплатити гравцеві.

У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви використали? Ти думаєш, що повернешся сюди грати? 😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

це шахрайство, не грайте, вони не зараховують гроші, вони їх навіть не бачать, і коли ви надсилаєте ммм, вони постійно кажуть вам, що їм зарахують завтра, але вони ніколи не зараховуються

Автоматичний переклад.
PANAGIOTIDIS1991
6 міс. тому

Я б не сказав це так, вам краще пошукати інше казино, яке швидко виплачує гроші. Але якщо ви хочете виплачувати великі суми і не бажаєте верифікувати себе, Kingmaker — це правильне місце для вас 😀

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

це шахрайство, не грайте, вони не зараховують гроші, вони їх навіть не бачать, і коли ви надсилаєте ммм, вони постійно кажуть вам, що їм зарахують завтра, але вони ніколи не зараховуються

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, як давно триває ваша ситуація? Казино продовжує говорити вам те саме знову і знову, тож наступного дня на вашому рахунку будуть гроші? Ви верифікували свій обліковий запис чи це не було потрібно?

Іноді вам просто потрібно бути терплячими і не поспішати відразу думати, що казино - це шахрайство.

Поясніть мені, як це, а ми побачимо. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Перевірки не потребує, мені просто сказали, що кожен день кажуть, що завтра вам зарахують гроші, а вони п'ять днів не зараховуються, вони навіть не бачать зняття. фінансовий відділ брехня, хлопці, цей хлопець вас дурить, не грайте, він завжди забирає ваші гроші, і як тільки ви знімаєте, вони вас не турбують

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

доброго ранку, чи були у вас контакти з казино kingmaker? минув тиждень, вони не зараховують зняття коштів, і вони постійно кажуть, що завтра, а коли ні

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого