2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kingdom Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Рекомендую всім знати про неетичні практики та уникати цього казино та інших казино DAMA.
Група казино заднім числом запроваджує постійні ліміти, яких немає в умовах.
що це означає - навіть якщо ви граєте з балансом готівки, вони можуть обмежити ваш виграш.
Мене цікавить, чому casinoguru підключає лише кілька казино DAMA, щоб поділитися чорними точками з цієї групової політики? Є багато іншого.
Я бачу, що всі підключені дуже впали в оцінці безпеки через невирішені скарги.
Would suggest everyone to be aware of unethical practices and avoid this casino, and other DAMA casinos.
The casino group retroactively enforce persistent limits that are not in the terms.
what this means - even if you play with cash balance they may restrict how much you win.
Makes me wonder why casinoguru only connect a few DAMA casinos tho to share blackpoints from this groups policy ? There’s plenty more.
I see all the connected ones dropped a lot in the safety score from unresolved complaints.
Привіт, дякую за інформацію.
Коли ви говорите про ліміти та те, що казино їх застосовує, скільки ви можете виграти? Це за день чи інший період часу?
Що стосується казино в групі, я точно не знаю, куди ви прямуєте з цим і що ви маєте на увазі. Які ще казино, на вашу думку, мають бути частиною цього?
Hi, thanks for the information.
When you talk about the limits and that the casino applies it, how much can you win? Is it per day or other time period?
As far as the casinos in the group are concerned, I don't know exactly where you are going with this and what you mean. What other casinos do you think should be part of this?
Наприклад, які казино ви маєте на увазі, які не зазнали впливу з нашого боку? Я переглянув нашу систему й побачив лише кілька сайтів, які також є в оглядах як дочірні сайти. Прошу навести конкретний приклад. 🙂
For example, what casinos do you mean that were not impacted on our side? I looked in our system and I only saw a few that are also in the reviews as sister sites. I would ask if you could give a specific example. 🙂
Я їх уже бачив. Але я перевірив нашу систему, і хоча в Dama NV є кілька казино, які ви перерахували, не всі вони мають однакові відносини. Пов’язані з Kingdom Casino ті, які ви бачите в огляді, тому їх індекс безпеки як групи було знижено на основі скарг.
Однак не в кожному казино в Dama NV працюють однакові люди, тому той факт, що вони мають одного власника, мабуть, єдине, що їх об’єднує. Тому інші казино не постраждали від скарг.
I've seen them already. But I checked our system and even though there are several casinos under Dama N.V as you listed, not all of them have the same relationships. Related to Kingdom Casino are the ones you see in the review and that's why their safety index as a group has been lowered based on complaints.
However, not every casino in Dama N.V has the same people and therefore the fact that they have the same owner is probably the only thing that connects them. That's why other casinos weren't affected by the complaints.
Внутрішнє тестування, оскільки я бачу, що всі вони на одній білій етикетці softSwiss
але принаймні люди знають про серйозну шкоду, яку завдає казино kingdom
Intrtesting as they’re all on the same softSwiss white label from what I see
but at least people are aware of the serious harm that kingdom casino do
Безумовно, добре, що ви намагаєтесь поінформувати гравців про свою справу, тому що таким чином ви можете захистити один одного.
Проте я сподіваюся, що ви не матимете подібного досвіду в майбутньому і все піде в кращому напрямку.
Бажаю тобі всього найкращого. ☘️
It is certainly good that you try to inform the players about your case, because that way you can protect each other.
Still, I hope you won't have a similar experience in the future and things will go in a better direction.
I wish you the best of luck. ☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.