Привіт, друже, хочу повідомити тобі та всім іншим, що я читаю твою балаканину, що я громадянин Австралії, який грає в kingjohnnie трохи більше року.
У мене були злети і падіння, які ви повинні очікувати між азартними іграми.
але загалом після того, як ви завершите перевірку (KYC) або будь-яке інше, коли я виграв, я отримував гроші на мій банківський рахунок протягом 1-3 робочих днів.
вибач, друже, але я вважаю, що ти, можливо, вів себе занадто мало, щоб вони тобі платили, лол...
до речі, вони не зобов’язані виплачувати вам гроші, враховуючи, що в Австралії ми граємо в онлайн-ігри на наш власний ризик.
на твоєму місці я б зняв усі твої злі рецензії та попросив у них вибачення. Миру друже 🍻😎
Hey mate id just like to let you and everyone else know that’s reading your mumbo jumbo nonsense that I am an Australian citizen who’s been playing kingjohnnie on and off for just over a year now.
I have had my ups and downs which you should expect tween gambling.
but all in all after you complete your verification (KYC) or whatever it is the times I’ve won I’ve been paid into my bank account within 1-3 business days.
sorry mate but I think you may have acted too much of a baby for them to pay you out lol….
by the way they have no obligations to pay you out considering in Australia it’s our own risk when we online gamble.
if I were you I’d take down all your mean reviews and beg them for forgiveness. Peace mate 🍻😎
Завершіть свій KYC на 100%, і вони виплатять вам гроші, брате?
Я розмовляю з ними через онлайн-чат, щоб отримувати оновлення або робити будь-які запити.
якщо ви будете слідувати тому, що вони кажуть, ви будете задоволені кінцевими результатами
Complete your KYC 100% and they’ll pay you out bro..?
I speak to them through the online chat to get updates or make any enquires.
if you follow what they say you’ll be happy with the end results
Мені здається, ви не зрозуміли, що ми не працівники казино , і казино, швидше за все, не відповість вам у цій розмові . Такого ще ніколи не було.
Зараз я б зосередився на проходженні KYC, це має набагато більше сенсу, ніж опублікувати масу критики тут, на форумі. Я розумію, що ви хотіли б отримати свої гроші якнайшвидше, але погодьтеся, що KYC неминучий, і вам слід спробувати співпрацювати з казино, щоб це зробити.
Якщо ви відчуваєте, що не можете зробити це самостійно, надішліть скаргу, але спочатку ознайомтеся з процесом , щоб дізнатися, що ми надаємо казино – будь-яким казино – 14 повних днів для перевірки гравців і надсилання виграшів.
I feel you failed to understand that we are not the casino employees, and the casino will not most likely answer you in this conversation. It has never happened before.
I'd focus on passing the KYC now, it has much more sense that post a ton of criticism here on the forum. I understand that you'd love to have your money as soon as possible, but please accept that the KYC is inevitable and you should try to cooperate with the casino to get it done.
If you feel you can't do it on your own, submit a complaint, but first read about the process, to see that we allow casinos - any casinos - 14 full days to verify players and send the winnings.
Привіт, я розумію, що ти злий і, можливо, нікому не довіряєш. Але це дійсно правда. Ми даємо казино 14 днів, щоб завершити процес перевірки та виплатити виграші. Водночас я бачу, що ви ще жодної скарги не подали, про що Радка вище згадувала. Ви можете зробити це тут , але, як уже було сказано, наші колеги втрутяться у справу не раніше, ніж через 14 днів з моменту, коли ви звернулися до казино з проханням про перевірку чи зняття коштів. Спасибі за розуміння.
Hi, I understand that you feel angry and probably don't trust anyone. But it's really true. We give casinos 14 days to finish verification process and to pay out winnings. At the same time, I see that you have not submitted any complaint yet, as Radka mentioned above. You can do it here, but as was already said, our colleagues will intervene in the case earliest after the 14 days from the time you requested the casino for the verification or withdrawal. Thank you for understanding.
Привіт! Вибачте за вашу ситуацію, але я бачу, що ви ще не зовсім зрозуміли. У нас немає причин щось змінювати чи переписувати. Моя колега просто помилилася під час введення номера, за що вибачилася. Це точно не було наміром заплутати вас. Перегляньте всі можливі скарги, і ви побачите, що навіть наші колеги (насправді всі наші колеги) завжди говорять про 14-денний термін, і це так, тому у вас немає підстав підозрювати нас тут. У наших інтересах допомогти вам, якщо вам не потрібна наша допомога, ми приймаємо це, добре. Якщо вам потрібна допомога і ви будете вдячні за це, надішліть скаргу , як Радка вже згадувала вище, і наші колеги спробують вам допомогти. Я бажаю вам удачі.
Hi, I am sorry for your situation but I see you haven't quite got it yet. We have no reason to change or rewrite anything. My colleague simply made a typo while typing the number, for which she apologized. It was definitely not the intention to mystify you. Go through all the possible complaints and you will see that even our colleagues (actually all our colleagues) always talk about a period of 14 days and that's just the way it is, so you have no reason to suspect us here. It is in our interest to help you, if you do not need our help, we accept that, ok. If you need helping hand and would appreciate it, submit a complaint please, as Radka had already mentioned above, and our colleagues will try to help you. I wish you good luck.
Вибачте, я вважаю безглуздо продовжувати таку дискусію. З нашого боку все вже сказано, тому дозвольте мені побажати вам успіху з усіма вашими майбутніми зняттями. 🙏
I'm sorry, I think it is pointless to continue in such a debate. From our side, all has been said already, so allow me to wish you luck with all your future withdrawals. 🙏
О, чувак, я тебе чую. Підтримка ставиться до нас як до ідіотів. Я багато разів вигравав у них без проблем, але нещодавно схоже, що мене обманули піратською грою. Подали скаргу
Oh man I hear you. The support treat us like idiots. I have won many times with them no issues but recently looks like I got scammed with a pirated game. Have lodged a complaint
Привіт,
Я перевірив посилання, яке ви опублікували у скарзі , але я не зовсім впевнений, що я маю там знайти.
Хочете поділитися підказкою?
Ми не є постачальником ігор, тому, думаю, нам знадобиться невелика допомога.
Hello,
I checked the link you posted in the complaint, but I'm not exactly sure what I am supposed to find there.
Care to share a hint, please?
We are not the game provider, so I guess we could use a little help.
посилання є повтором обертань, я також надіслав знімок екрана, частина у верхній частині екрана інша, вона має інші грошові винагороди, ніж на знімку екрана
the link is the replay of the spins , i also sent a screenshot , the part on the top of the screen is different , it has different cashpot awards to the screenshot
О, дякую тобі.
Що ж, я сам не зовсім знайомий із грою, тож чекаю, поки мої колеги з групи розгляду скарг розберуться далі.
Oh, thank you.
Well, not quite familiar with the game myself, so I'll wait for my colleagues from the complaint team to investigate further.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.