ФорумКазиноKing Johnnie Casino - загальне обговорення

King Johnnie Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від kerryfitz1
|
8571 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Я сумніваюся, що ти навіть дзвонив, мабуть, ти шахрай.

Автоматичний переклад.
Chilling-Spirit
1 рік тому

Привіт, друже, хочу повідомити тобі та всім іншим, що я читаю твою балаканину, що я громадянин Австралії, який грає в kingjohnnie трохи більше року.

У мене були злети і падіння, які ви повинні очікувати між азартними іграми.

але загалом після того, як ви завершите перевірку (KYC) або будь-яке інше, коли я виграв, я отримував гроші на мій банківський рахунок протягом 1-3 робочих днів.


вибач, друже, але я вважаю, що ти, можливо, вів себе занадто мало, щоб вони тобі платили, лол...

до речі, вони не зобов’язані виплачувати вам гроші, враховуючи, що в Австралії ми граємо в онлайн-ігри на наш власний ризик.

на твоєму місці я б зняв усі твої злі рецензії та попросив у них вибачення. Миру друже 🍻😎

Автоматичний переклад.
Chilling-Spirit
1 рік тому

Завершіть свій KYC на 100%, і вони виплатять вам гроші, брате?

Я розмовляю з ними через онлайн-чат, щоб отримувати оновлення або робити будь-які запити.

якщо ви будете слідувати тому, що вони кажуть, ви будете задоволені кінцевими результатами

Автоматичний переклад.
Chilling-Spirit
1 рік тому

Мені здається, ви не зрозуміли, що ми не працівники казино , і казино, швидше за все, не відповість вам у цій розмові . Такого ще ніколи не було.

Зараз я б зосередився на проходженні KYC, це має набагато більше сенсу, ніж опублікувати масу критики тут, на форумі. Я розумію, що ви хотіли б отримати свої гроші якнайшвидше, але погодьтеся, що KYC неминучий, і вам слід спробувати співпрацювати з казино, щоб це зробити.

Якщо ви відчуваєте, що не можете зробити це самостійно, надішліть скаргу, але спочатку ознайомтеся з процесом , щоб дізнатися, що ми надаємо казино – будь-яким казино – 14 повних днів для перевірки гравців і надсилання виграшів.


Автоматичний переклад.
Chilling-Spirit
1 рік тому

Привіт, я розумію, що ти злий і, можливо, нікому не довіряєш. Але це дійсно правда. Ми даємо казино 14 днів, щоб завершити процес перевірки та виплатити виграші. Водночас я бачу, що ви ще жодної скарги не подали, про що Радка вище згадувала. Ви можете зробити це тут , але, як уже було сказано, наші колеги втрутяться у справу не раніше, ніж через 14 днів з моменту, коли ви звернулися до казино з проханням про перевірку чи зняття коштів. Спасибі за розуміння.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано Chilling-Spirit видалено
1 рік тому

Привіт! Вибачте за вашу ситуацію, але я бачу, що ви ще не зовсім зрозуміли. У нас немає причин щось змінювати чи переписувати. Моя колега просто помилилася під час введення номера, за що вибачилася. Це точно не було наміром заплутати вас. Перегляньте всі можливі скарги, і ви побачите, що навіть наші колеги (насправді всі наші колеги) завжди говорять про 14-денний термін, і це так, тому у вас немає підстав підозрювати нас тут. У наших інтересах допомогти вам, якщо вам не потрібна наша допомога, ми приймаємо це, добре. Якщо вам потрібна допомога і ви будете вдячні за це, надішліть скаргу , як Радка вже згадувала вище, і наші колеги спробують вам допомогти. Я бажаю вам удачі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Chilling-Spirit
1 рік тому

Вибачте, я вважаю безглуздо продовжувати таку дискусію. З нашого боку все вже сказано, тому дозвольте мені побажати вам успіху з усіма вашими майбутніми зняттями. 🙏



Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

О, чувак, я тебе чую. Підтримка ставиться до нас як до ідіотів. Я багато разів вигравав у них без проблем, але нещодавно схоже, що мене обманули піратською грою. Подали скаргу

Автоматичний переклад.
denedub
1 рік тому

Привіт,

Я перевірив посилання, яке ви опублікували у скарзі , але я не зовсім впевнений, що я маю там знайти.

Хочете поділитися підказкою?

Ми не є постачальником ігор, тому, думаю, нам знадобиться невелика допомога.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

посилання є повтором обертань, я також надіслав знімок екрана, частина у верхній частині екрана інша, вона має інші грошові винагороди, ніж на знімку екрана

Автоматичний переклад.
denedub
1 рік тому

О, дякую тобі.

Що ж, я сам не зовсім знайомий із грою, тож чекаю, поки мої колеги з групи розгляду скарг розберуться далі.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого