3 р. тому
Тут ви можете обговорити King Johnnie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у вас якісь проблеми з казино?
Hi, do you have any issues with the casino?
Просто нагадуємо: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви писали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Ні, вони одразу заплатили лише за повторну відправку документів після нещодавнього законодавства, але одні й ті самі люди мають обидві документи для vip для новачків, а також сайт joka vip і там. Сайт для новачків є підстановочним символом. Я можу надсилати посилання, тому що їм доводиться змінювати назви сайтів, іноді вони знову відкриваються з невеликою зміною назви, я думаю, це тому, що вони можуть не мати Liscence I duno
Nope they paid straight away just hva to resend docs since recent legislation, but same people own both ones for vip ones for newbies and also joka vip site and there. Newbie site is wildcard I can send links cause they have to chnage there site names sometimes they close them open up again with a slight variation of the name I guess it's cause they may not have Liscence I duno
Вони все ще поруч, але є. Зараз в мережі деякі азартні ігри трохи змінюють назви. Я надсилаю посилання csn, а потім ви просто перейдіть до нього з електронної пошти, вони надсилають вам, тому в ньому написано, що сайти закриті, завжди є інший з літерою, яка відрізняється від веб-адреси
They are still around but it's. Net now some gambling sites chnage the names slightly i csn send links then u just goto it from email s they send you so wen it says sites closed there is always another with a leter different in web address
Ні, вони одразу заплатили лише за повторну відправку документів після нещодавнього законодавства, але одні й ті самі люди мають обидві документи для vip для новачків, а також сайт joka vip і там. Сайт для новачків є підстановочним символом. Я можу надсилати посилання, тому що їм доводиться змінювати назви сайтів, іноді вони знову відкриваються з невеликою зміною назви, я думаю, це тому, що вони можуть не мати Liscence I duno
Nope they paid straight away just hva to resend docs since recent legislation, but same people own both ones for vip ones for newbies and also joka vip site and there. Newbie site is wildcard I can send links cause they have to chnage there site names sometimes they close them open up again with a slight variation of the name I guess it's cause they may not have Liscence I duno
Привіт, Деанасід!
поділіться цими посиланнями, ми перевіримо сайти та оновимо список казино.
У всякому разі, ви зрозуміли суть. Легко зробити «клон» казино, особливо якщо ліцензія відсутня, тому ми зацікавлені в таких сайтах, а також, щоб тримати гравців в курсі.
Hello Deannasyd,
please share those links, we will check the sites and update the casino's list.
Anyway, you got the point there. It's easy to make a casino "clon" especially if the license is missing so we are interested in such sites as well to keep players informed.
Привіт
як це казино здобуло хорошу репутацію? Вони мають 3 невирішених скарги з неліцензією. У мене також є скарга на їхні партнерські сайти wolfwinner. Вони не заслуговували на добру репутацію, що це ви їм дали? Немає правил відповідальної гри чи варіантів самовиключення. Навіть гравці повідомляють залежність, що вони знову відкривають облікові записи. Також зробіть попередження, щоб не було самовиключення. Зробіть попередження без ліцензії та самовиключення. Обидва вони відсутні в нижньому колонтитулі сайту casinoguru kingjohnnie.
Hi
how did this casino got good reputation? They have 3 unsolved complaints with unlicensed. I have a complaint against their partner sites wolfwinner as well. They didn’t deserve for good reputation, what kind did you give them this? There is no responsible gaming rules or self exclusion options. Even players informs addiction they are reopening the accounts. Please make the warning as well for no self exclusion. Please make the warning no license and no self exclusion. Both of them missing in footer of the casinoguru website of kingjohnnie.
Привіт,
Я вважаю, що ви вже знаєте, що невирішена справа з боку казино означає чорні бали на основі спірної суми та серйозності проблеми.
Крім того, казино вже «покарано» за несправедливі умови та відсутність ліцензії, і ми надаємо кілька попереджень. Інші фактори, однак, досить хороші.
Не соромтеся перевірити « пояснення репутації »
Hello there,
I believe that you already know that an unresolved case from the casino's side means black points based on the disputed amount and the severity of the issue.
Furthermore, the casino is already "penalized" for its unfair terms and the missing license and we provide several warnings. The other factors, however, are quite good.
Feel free to check the "reputation explained"
Привіт Антоні,
Щиро дякуємо за вашу думку, ми обов’язково дослідимо всю надану інформацію. Рейтинг розраховується з урахуванням багатьох факторів, тому може статися, що навіть казино зі скаргами та без ліцензії може мати відносно високий рейтинг (як зазначила Радка, вони також мають багато позитивних аспектів), але якщо вони повністю ігнорують залежність гравців, ми вживемо заходів .
Дайте мені знати, якщо у вас виникнуть додаткові запитання.
Hello Antony,
thank you very much for your insights, we will definitely investigate all the information provided. The rating is calculated with many factors, therefore it may happen that even casino with complaints and no licence can have relatively high rating (as Radka has mentioned, they have also multiple positive aspects), but if they completely ignore players addictions we will take measures.
Let me know if you have further questions.
Шановний Йозефе
Чи могли б ви відповісти про те, що я запитав про гарячу лінію казино. Вони сказали в пошті, що вони повинні поділитися грошима, я отримав 1250 євро після того, як розповів про свою пристрасть до їхніх партнерів. Я знайшов гарячу лінію казино на вашому веб-сайті, це означає, що казино ділиться моїми депозитами з casinoguru? Мені потрібна відповідь, перш ніж я почну судовий процес, тому що я хочу знати, хто бере участь у моїй справі. Будь-ласка дайте відповідь.
Dear jozef
could you please reply about I asked for hotline casino. They said in the mail they have to share the money I was deposited 1250 euros after told my addiction to their partners link. I found out hotline casino under your website it means does the casino share my deposits with casinoguru? I need an answer before I start legal actions because I want to know whoever involved in my case. Please reply.
Шановний Antony181980,
якщо у вас виникли проблеми з будь-яким казино, це несе відповідальність казино. Таким чином, casino.guru не бере участі та не несе відповідальності за проблеми з оператором.
Dear Antony181980,
if you experience an issue with any casino, it is the casino responsibility. Therefore, casino.guru is not involved, neither share responsibility for the problems with operator.
Отже, ви проходите процес верифікації та чекаєте на відповідь. Вибачте, зараз я б не назвав це шахрайством. Просто спробуйте співпрацювати, пройдіть верифікацію, і ви на крок ближче до виведення коштів.
Звичайно, дайте нам знати, якщо вам знадобиться допомога.
So you are undergoing the process of verification and waiting for the reply. I'm sorry, I would not call that a scam at the moment. Just try to cooperate, pass the verification and you are one step closer to the withdrawal.
Let us know in case you need help, of course.
Блін, чи є інший спосіб зв’язатися з ними та пояснити це ще раз? Якщо ні, ви можете спробувати створити скаргу на нашому веб-сайті. Цілком можливо, що це не шахрайське казино, але ви просто зіткнулися з некомпетентним агентом служби підтримки клієнтів.
Damn, is there another way to contact them and explain it again? If not, you may try to create a complaint on our website. It's possible that they're not a scam casino, but you just faced an incompetent customer support agent.
Привіт,
Просто перевіряю прогрес, він є? Тим часом я знайшов цей електронний лист: KJservice@KingJohnnie.com
Не впевнений, чи це допомагає, але, мабуть, це краще, ніж нічого.
Подання скарги може допомогти, якщо вона все ще потрібна.
Hello,
Just checking up on progress, is there any? In the meantime, I found this email: KJservice@KingJohnnie.com
Not sure whether it helps but it's better than nothing, I guess.
Submitting the complaint may help if you still need it.
Я думаю, що причиною цієї затримки може бути Різдво, крім агентів. 🤔
Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і виконати виведення коштів, але ви можете подати скаргу зараз, і ми подивимося, що станеться.
I think that Christmas may be causing this delay aside from the agents. 🤔
We allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, still, you can submit the complaint now and we shall see what happens.
Ні, це було 14 повних днів - моя цифрова клавіатура була вимкнена - вибачте.
Тримайте нас в курсі, я сподіваюся, що незабаром казино вирішить це 🤞
No, it was 14 full days - my numeric keyboard was off - sorry.
Keep us updated, I hope the casino will sort it out shortly 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.