ГоловнаФорумКазиноKing Billy Casino - загальне обговорення

King Billy Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Zzz888
|
13 764 переглядів 64 відповідей |
|
1...3 4
PlymouthFury1970
2 міс. тому

Я вважаю, що Нік все пояснив у вашій темі скарги, де він написав:

«Оскільки казино запросило додаткову перевірку трохи більше тижня тому, а стандартний час обробки становить близько 14 днів, ми ще не зв’язувалися з ними. Якщо ви надали всі необхідні документи, я рекомендую почекати зараз. Однак, якщо ви чекали довше рекомендованого часу, будь ласка, повідомте нас, і ми розглянемо можливість втручання».

Ось чому ми поки що не втручалися.

Я сподіваюся, що незабаром буде нова відповідь від Ніка, і разом ми зможемо довести цю справу до вирішення.

Чи отримали ви щось нове щодо KYC після того, як ви надали додаткові документи в казино?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Звичайно, я чекав довше рекомендованого терміну. Вони затверджують моє підтвердження адреси 20 вересня, і після того, як вони хочуть підтвердження мого складу. Я надсилаю їм (26 вересня) підтвердження мого складу з датою, сума, з моїм іменем, але він хоче бачити мій НОМЕР РАХУНКУ. Ось чому вони не хочуть мені платити. Ні в якому разі я не надішлю їм цю інформацію. Вони використовують таку тактику, щоб збентежити гравців і думають, що вони здадуться, але це не мій випадок. У березні 2024 року у мене була ТОЧНО така ж проблема з казино, яке запитувало те саме: подивіться номер мого рахунку. Вони нарешті заплатили мені, тому що ви, хлопці, допомогли мені з тією самою ситуацією. Я думаю, що Петронела була в цьому випадку. ...Дехто з вас був у цій справі. За що я, звичайно, вдячний. Я вже надіслав Ніку важливу інформацію про все це, але надішлю його знову.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
2 міс. тому

Я бачу і розумію ваше розчарування всім цим.

Запасіться терпінням, поки Нік не відповість вам і не повідомить про наступний крок. Тільки тоді ми побачимо, що тут можна зробити.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи це нормально, що Ромі, оскільки Нік був у моїй справі, а тепер Браніслав, НІХТО з них не контактував з казино "King Billy"?? Майже місяць я подав скаргу!!! У них є всі мої документи, але вони тримаю свої гроші ($260,00) кілька тижнів, що є незаконним для ліцензійного казино.... Ви можете підтвердити мені це, будь ласка, з усією повагою? Вибачте, але я дуже старанно працюю зі свого боку, але, здається, я єдиний хто працює....

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
1 місяць тому

Як я бачу у вашій скарзі , Браніслав вже намагався зв'язатися з казино і чекає від них відповіді.

Будь ласка, майте на увазі, що це стандартна процедура, і спробуйте запастися терпінням, щоб дізнатися, чи зв’яжеться казино з нашою командою і коли це буде.

Тільки тоді ми зможемо побачити, як все це розгортатиметься.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого