ФорумКазиноKing Billy Casino - загальне обговорення

King Billy Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Zzz888
|
12855 переглядів 64 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
CasinoStreamer88
1 рік тому

😂 Запевняю вас, ніхто ніколи не називав мене королевою. Ви миттєво розсмішили мене! 👌

Що ж, давайте зробимо пристойний шум, коли в "переможній темі" поділиться черговий великий хіт. Гадаю, так буде правильніше 😉🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я думаю, що в майбутньому хороші прибутки будуть приходити частіше, тому що я позитивно налаштований 🤩

Але немає нічого важливішого за королеву 👑 😜


🫡🕊🌴

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Я б сказав, що пані Удача тут важливіша. 😂🙏

Залишатися позитивним!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Позитив – це єдиний вихід, який нам залишився в цьому хворому світі 🙂

Гарного дня!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я кілька днів намагався виплатити свої гроші, але вони продовжували скасовувати всі форми підтвердження моєї адреси та надіслали стільки різних форм протягом 3 місяців, навіть PDF-файлів, що я просто сподіваюся, що я піду й використаю гроші на їхньому боці

Автоматичний переклад.
1 рік тому

За 3 дні я намагався вийти з їх сайту, вони продовжують відмовляти ІТ, і я надсилаю всю інформацію, все добре, але вони все ще відхиляють інформацію про мою адресу, і я надсилаю приблизно 10 разів, а тепер надсилаю 2 файли PDF на їх електронну пошту та службу підтримки і досі нічого не відбувається, вони справді Сподіваюся, я піду витратити гроші на сайті, я б зробив це, якби я знав, що зняття працює

Автоматичний переклад.
nicolaj666
1 рік тому

Але в чому причина цього? Що не так із підтвердженням адреси? Вони тобі сказали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що в майбутньому хороші прибутки будуть приходити частіше, тому що я позитивно налаштований 🤩

Але немає нічого важливішого за королеву 👑 😜


🫡🕊🌴

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

правда

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Непогане казино, хороша кількість платіжних провайдерів

Автоматичний переклад.
Veriviconic
4 міс. тому

Це єдине, що вам тут подобається? Чи був у вас досвід роботи з підтримкою клієнтів? Які слоти ваші улюблені? Ви вже змогли зняти кошти? 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго дня, я кілька днів безуспішно намагався авторифікуватися. Я маю виграш у розмірі 650 євро, і я хочу отримати його виплату. Я завантажив усі документи, але нічого не сталося.

Автоматичний переклад.
sisdagi5
2 міс. тому

Привіт, як довго ви намагалися перевірити? Ви доставили свої документи в казино, а вони все ще очікують? Можливо, казино все ще перевіряє, тому вам доведеться почекати. Документи прийняли чи ні?

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися в цьому процесі, і якщо вони цього не роблять, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим? 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ага, як я розумію, 2 документи прийнято, а інші документи надіслано лише 2 дні тому, тоді я буду чекати

велике спасибі за інформацію

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго дня, я кілька днів безуспішно намагаюся увійти. Я завантажив усі документи, але нічого не відбувається. Я хочу безуспішно перевести свій виграш. Будь ласка, перевірте.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ага, як я розумію, 2 документи прийнято, а інші документи надіслано лише 2 дні тому, тоді я буду чекати

велике спасибі за інформацію

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, судячи з того, що ви пишете, це на правильному шляху. Це нормально, я знаю, що іноді гравцям може бути надто довго чекати кілька днів, але не завжди варто хвилюватися. Отже, якщо казино прийняло два документи, тоді, очевидно, інші будуть перевірені, і ми побачимо, чи вони в порядку. Якщо щось зміниться, просто повідомте мене. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Неприємно пахне: я реєструюся кілька місяців і нарешті прошу двічі зняти кошти: 60,00 і 200,00 канадських доларів. З самого початку я знав, що коли вони почнуть вимагати від мене документи, у мене з ними будуть проблеми. Вони просять приклад для номера мого банківського рахунку!!! Ні в якому разі за все своє життя я не надсилаю цю особисту інформацію! Вони сказали, що документи, які я надсилав 2 рази, незрозумілі. Велика брехня, я ще раз перевіряю, перш ніж надсилати їм документи щоб переконатися, що з ними все гаразд. Надходить скарга. Дуже розчарований таким ставленням....не знаю, як вони могли мати такий високий показник!!!

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
2 міс. тому

Привіт,

Як би мені не було неприємно це говорити, перевірка зазвичай включає банківську інформацію, особливо якщо ви внесли кошти за допомогою пов’язаного банківського методу. Краще вибрати альтернативне оплачуване дозвілля, якщо це викликає у вас дискомфорт. Будь ласка, не думайте, що я намагаюся суперечити вашому досвіду; все, що я намагаюся зробити, це вберегти вас від будь-яких неприємних сюрпризів.

У будь-якому випадку казино має цілих чотирнадцять днів з дати скарги, щоб перевірити ваш рахунок і зарахувати ваш виграш. Тому операція зазвичай є найуспішнішою стратегією.

Я сподіваюся, що ваша боротьба не триватиме надто довго.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я поскаржився кілька днів тому, але все ще чекаю відповіді від вашого агента. Якщо казино пропонує депо з Interact, це означає, що вони приймають УМОВИ Interact, а це означає, що вони повинні зробити мої 2 вітдрау. Коли робиться депо, чи вимагали підтвердження місця проживання та виписку з банківського рахунку? Ні, отже, потрібно платити..... Коли вони приймають депо різними способами, казино(а) запитують і хочуть підтвердження ДЕ звідки надходять гроші? Звичайно, ні, але вони збагачуються, не вимагаючи ЖОДНИХ ДОКАЗІВ щодо складів, які гравці роблять протягом багатьох років

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
1 місяць тому

Будь ласка, зверніть увагу на таймер вашої скарги ; Нік незабаром зв’яжеться з вами, і, сподіваюся, разом ми зможемо вирішити цю вашу проблему.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Час, Ромі? Ви згадали "ЧАС?" Уже більше двох тижнів я подав скаргу, Нік жодного разу не зв’язався з казино «King Billy»!!! Вибачте, але це справжній жарт! Казино затверджує всі мої документи, але вони не хочуть мені платити, тому що вони хочуть бачити всю мою інформацію про мій банківський рахунок... номер з мого банківського рахунку. Ніколи в житті вони не побачать цієї інформації! Я прошу перше зняття грошей 14 вересня, а ще одне - 16 вересня! Минуло більше місяця!Вони не можуть утримувати мої гроші таким чином.Оскільки я маю ліцензію на казино, вони не можуть цього робити, і вони повинні платити.Чи можете ви підтвердити, що ліцензійне казино не має права це робити?Вилучення буде завжди Основні проблеми з онлайн-казино, ми можемо легко побачити це в багатьох коментарях тут і в інших місцях також на схожій платформі.


Інша річ: у мене є обліковий запис в іншому онлайн-казино, власником якого є той самий власник, що й "King Billy". Звичайно, ми говоримо тут про "Dama". У мене більше немає грошей на це казино, і я був у дорозі щоб зробити депо. Мені дуже подобається це величезне казино, і вони запитують у мене НУЛЬ документів, коли настає час для зняття коштів. Цілодобово, і гроші на моєму рахунку! Я серйозно думаю закрити там свій рахунок через ставлення "Короля Біллі" .

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого