ФорумКазиноKindlotto Casino - загальне обговорення

Kindlotto Casino - загальне обговорення

2 р. тому від tftcosta
|
3867 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Kindlotto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Депозити просто не надходять на рахунок гравця.

Автоматичний переклад.
tftcosta
2 р. тому

Привіт,

Зазвичай я б запитав, чи оператор живого чату може бути корисним, коли справа доходить до вирішення проблеми, але, здається, це казино не надає цілодобовий живий чат.

Цікаво, як довго ви чекали на кошти?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Вони відповіли мені через кілька годин і додали мої кошти...як бонус!

Після цього я просто пішов.

Автоматичний переклад.
tftcosta
2 р. тому

Привіт,

як бонусні кошти? Єдине, що спадає мені на думку, це те, що казино застосовує вимоги щодо ставок на депозити, але, я вважаю, це не приносить вам бонусів за депозит.

У цьому випадку я б обов'язково попросив підтримки.

Можливо, ви можете поділитися друкованим екраном?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, я більше не можу, бо щойно вийшов із казино.


Автоматичний переклад.
tftcosta
2 р. тому

О Я бачу. Ну, дуже прикро. Я сподівався, що ми зможемо розібратися в ситуації.

У таких випадках спробуйте зв’язатися зі службою підтримки та зробити скріншоти.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Чесно кажучи, свого часу я не думав про це. Але, можливо, якщо хтось, хто робив депозит у цьому казино, побачить цю тему, я прошу відповісти про їхній досвід.

Автоматичний переклад.
tftcosta
2 р. тому

Не хвилюйся про це зараз. Я просто хотів сказати, що кожного разу, коли ви отримуєте важливу інформацію через чат, розумно її зберігати. Ніколи не знаєш, коли це може стати в нагоді.🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Нещодавно я приєднався до kindly lotto, і минуло дві години, як я вношу суму через криптовалюту, але я не бачу її в своєму акаунті kindly lotto, і я постійно надсилаю їм електронні листи без відповіді. Чи є інший спосіб зв’язатися з ними чи будь-який інший має з ними активний контакт, надішліть їм електронний лист від мого імені, я хвилююся за свої гроші.

Автоматичний переклад.
hoza88
1 рік тому

Вибачте, але в таких випадках ми рекомендуємо почекати, тому що казино має спочатку повідомити свого постачальника платежів.

Будьте готові, що це може зайняти деякий час.

Дайте нам знати, як це відбувається 🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Минув один день і досі не отримав 😔

Автоматичний переклад.
hoza88
1 рік тому

Привіт,

Якщо проблема справді виникла — а я сподіваюся, що її не було — це, мабуть, займе більше одного дня. 🤯

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого