2 р. тому
Тут ви можете обговорити Kindlotto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Зазвичай я б запитав, чи оператор живого чату може бути корисним, коли справа доходить до вирішення проблеми, але, здається, це казино не надає цілодобовий живий чат.
Цікаво, як довго ви чекали на кошти?
Hello,
I would normally ask whether the live chat operator is helpful when it comes to solving an issue, but it seems that this casino does not provide 24/7 live chat.
How long have you been waiting for the funds, I wonder?
Привіт,
як бонусні кошти? Єдине, що спадає мені на думку, це те, що казино застосовує вимоги щодо ставок на депозити, але, я вважаю, це не приносить вам бонусів за депозит.
У цьому випадку я б обов'язково попросив підтримки.
Можливо, ви можете поділитися друкованим екраном?
Hello,
as bonus funds? The only thing that comes to my mind is that the casino applies a wagering requirement on deposits, but it does not make your deposit bonus money, I believe.
In this case, I would definitely ask the support.
Can you share a print screen, maybe?
О Я бачу. Ну, дуже прикро. Я сподівався, що ми зможемо розібратися в ситуації.
У таких випадках спробуйте зв’язатися зі службою підтримки та зробити скріншоти.
Oh, I see. Well, quite a shame. I was hoping we could figure out the situation.
In cases like this, please try to reach the support and make screenshots.
Чесно кажучи, свого часу я не думав про це. Але, можливо, якщо хтось, хто робив депозит у цьому казино, побачить цю тему, я прошу відповісти про їхній досвід.
I didn't think about doing that back in the day to be honest. But maybe if someone who did a deposit in this casino see this topic I would kindly ask to reply about their experience.
Не хвилюйся про це зараз. Я просто хотів сказати, що кожного разу, коли ви отримуєте важливу інформацію через чат, розумно її зберігати. Ніколи не знаєш, коли це може стати в нагоді.🙂
Don't worry about it now. I just wanted to express that every time you get some important info through the live chat, it is wise to save it. You never know when it may come in handy.🙂
Привіт,
Нещодавно я приєднався до kindly lotto, і минуло дві години, як я вношу суму через криптовалюту, але я не бачу її в своєму акаунті kindly lotto, і я постійно надсилаю їм електронні листи без відповіді. Чи є інший спосіб зв’язатися з ними чи будь-який інший має з ними активний контакт, надішліть їм електронний лист від мого імені, я хвилююся за свої гроші.
Hello,
I recently joined kindly lotto and it been two hourse I deposit an amount through crypto but I can't see it in my kind lotto account and I keep sending them emails with no answer is there any other way to contact them or can any one which has active contact with them send them an email behalf of me, I'm worried about my money .
Вибачте, але в таких випадках ми рекомендуємо почекати, тому що казино має спочатку повідомити свого постачальника платежів.
Будьте готові, що це може зайняти деякий час.
Дайте нам знати, як це відбувається 🤞
Oh, I'm sorry to say that, but in such cases, we recommend waiting, because the casino must advise its payment provider first.
Be prepared that it can take some time.
Let us know how it goes 🤞
Привіт,
Якщо проблема справді виникла — а я сподіваюся, що її не було — це, мабуть, займе більше одного дня. 🤯
Hello,
If there truly was an issue - and I hope it was not - it will probably take longer than one day. 🤯
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.