9 міс. тому
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
1
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
No conozco tu usuario ya que no es oficial! Esperaré que respondan desde casino gurú
Казино zeus (офіційна платформа) повідомляє, що цей електронний лист не є офіційним. Ви можете перевірити це, звернувшись у службу підтримки (є багато людей, які вже це робили і вони підтвердили, що це не належить до платформи), тобто це не офіційно
From casino zeus (the official platform) they report that this email is not official. You can check it by contacting support (there are many people who have already done it and they confirmed that it does not belong to the platform) that is, it is not official
Desde casino zeus (la plataforma oficial) informan que ese correo electrónico no es oficial. Podés chequearlo comunicandote con el soporte (somos muchas personas las que ya lo hicimos y nos confirmaron que no pertenece a la plataforma) o sea que no es oficial
Чесно кажучи, я зовсім не розумію вашої думки. Проте, очевидно, ви досить вводите гравців в оману, коли прикидаєтеся частиною Casino Guru, хоча НІКОЇ не є.
Крім того, я визнаю, що ця заява є надзвичайно маніпулятивною та суперечить нашій політиці. "Так oporte.casinozeus@gmail.com Це офіційний електронний лист від платформи casinozeus. Чому ви кажете, що вас обманули?"
У зв’язку з цим я приховую ваш пост і закриваю обидва ваші акаунти. Подальші дії залежатимуть від вашої співпраці та пояснень.
Honestly, I have to say, I'm not following your point at all. Yet, obviously, you are quite misleading players when you pretend to be part of Casino Guru while you are NOT.
Additionally, I recognize that this statement is highly manipulative and against our policies. "Yes oporte.casinozeus@gmail.com It is an official email from the casinozeus platform Why do you say you were scammed?"
Due to that, I'm hiding your post and closing both of your accounts. Further actions will depend on your collaboration and explanation.
Люди! Будьте обережні з цим
Через контакти я отримав інформацію від когось, хто «нібито» був із служби підтримки Zeus. Вони обдурили мене на 600 000 доларів аргентинських песо, сказавши, що якщо я вкладу ці гроші, вони зарахують мій приз. Вони прикидаються офіційними людьми казино, але всі вони шахраї, які одного разу заплатять. Будьте дуже обережні, з ким ви контактуєте, у моєму випадку це не сталося відразу. Це був цілий місяць, і щось надзвичайно складне, що здавалося правдою, зрештою вони хотіли продовжити просити в мене гроші, але я врешті-решт їх заблокував. Будьте дуже обережні, якщо вони просять у вас гроші, НЕ ДАВАЙТЕ ЇМ.
«Томас Джуліанні» — це ім’я людини, яка видає себе за агента казино (принаймні так зазначено в електронному листі).
People! Be careful with this
Through contacts I received the information from someone who "supposedly" was from Zeus support. They scammed me $600,000 Argentine pesos, telling me that if I put in that money they would credit my prize. They pretend to be official casino people but they are all scammers who one day will pay. Be very careful who you contact, in my case it didn't happen overnight. It was a whole month and something super intricate that seemed true, in the end they wanted to continue asking me for money but I ended up blocking them. Be very careful if they ask you for money, DON'T GIVE IT TO THEM.
"Tomas julianni" is the name of the person who poses as a casino agent (or so the email says).
Gente! Ojo con esto
Por contactos recibí el dato de alguien que "supuestamente" era del soporte de Zeus. Me estafaron $600.000 pesos argentinos diciéndome que si ponía esa plata acreditarían mi premio. Se hacen pasar por ser gente oficial del casino pero son todos estafadores que un día la van a pagar. Tengan mucho cuidado con quién se contactan, en mi caso no fue de un día para el otro. Fue un mes entero y algo super entramado que parecía cierto, al final querían seguir pidiéndome plata pero termine bloqueandolos. Mucho cuidado si les piden dinero NO SE LO DEN.
"Tomas julianni" se llama la persona que se hace pasar por un agente del casino (o eso dice el mail) .
Привіт,
Мені щиро шкода, що вас обманули. Ми беремо на себе велику відповідальність за безпеку форуму, і я радий, що ви поділилися цим досвідом, хоча результат сумний.
Ніколи не вірте нікому за межами офіційної структури казино (бажано лише офіційній електронній пошті чи чату), особливо якщо такі люди просять гроші.
Погано, що вам довелося засвоїти такий урок найважче. 🙁
Чесно кажучи, я не впевнений, що для вашої поточної ситуації є вихід. Чи можете ви принаймні спробувати повернення коштів? Це лише ідея, хоча я не дуже знаю, чи можливо це взагалі просто так.
Hello,
I'm truly sorry you've been scammed. We take great responsibility for keeping the forum safe, and I'm glad you shared this experience, even though the outcome is sad.
Never believe anybody outside the official casino structure (preferably only the official email, or chat), especially if such people ask for money.
It's bad you had to learn such a lesson the hardest way. 🙁
Frankly, I'm not convinced there is a solution to your current situation. Can you at least try chargeback? It's just an idea, though I'm not very familiar with whether it's even possible just like that.
Як я можу спробувати повернути плату?
Точніше, цей електронний лист не є офіційним. Що відбувається, так це те, що ці люди мають «точну» інформацію про ваші п’єси, витрати та доходи, тому вони переконують вас у цьому, а також грають у відчаї. Це довга історія, але для всіх, хто читає, не довіряйте НІКОМУ, ХТО ПРОСИТЬ У ВАС ГРОШІ, ЩОБ ВИПЛАТИТИ ПРИЗ.
Я не уявляю, як ви можете претендувати на це чи можете ви виступити в якості посередника.
How could I try to return the charge?
Exactly, that email is not official. What happens is that these people have "accurate" information about your plays, expenses and income, so they convince you on that side and also play with desperation. It's a long story, but for anyone reading, don't trust ANYONE WHO ASKS YOU FOR MONEY TO PAY THE PRIZE.
I have no idea how you can go about claiming this or if you could act as an intermediary.
Cómo podría intentar la devolución del cargo?
Exactamente, ese correo no es oficial. Lo que sucede es que esas personas tienen información "certera" de tus jugadas, egresos e ingresos de dinero entonces te convencen por ese lado y también juegan con la desesperación. Es una larga historia, pero para el que lea no confíen en NADIE QUE LES PIDA DINERO PARA PAGAR EL PREMIO.
No tengo idea cómo se puede hacer para reclamar esto o si ustedes podrían actuar de intermediarios.
Я б сказав, що таку ситуацію можна вирішити з банком щодо повернення коштів. Може спробуйте там запитати чи можна чи ні. Ймовірно, я б спробував усі варіанти, які були б доступні, хоча я не впевнений, що буде після цього.
Очевидно, мені дуже прикро, що виникла подібна ситуація і що все так вийшло. Але з огляду на це, ви повинні бути дуже обережними в подібних випадках і дивитися на деталі, і, звичайно, не довіряти, поки не переконаєтеся, що людина дійсно працює в конкретному казино.
Сподіваюся, з тобою більше нічого подібного не станеться.
I would say that such a situation could be dealt with the bank regarding the chargeback. Maybe try to ask there whether it is possible or not. I would probably try all the options that would be available although I am not sure what would follow after that.
Obviously I am very sorry that a similar situation has arisen and that it has turned out this way. But that being said, you have to be very careful in cases like this and look at the details and certainly don't trust until you verify that the person is actually working for a particular casino.
I hope nothing like this happens to you again.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.