Привіт, ви нарешті змогли отримати гроші? Я виграв 1 мільйон, а вони все ще думають про мене
Hello, were you finally able to receive the money? I won 1 million and they still keep thinking about me
Hola, pudiste finalmente recibir el dinero? yo gane 1 millon y todavia me siguen dando vueltas
Ні-є-є-е-е, я розмовляю з ним щодня, і вони завжди говорять мені одне й те саме, і я все одно не знаю, що робити, я подав кримінальну справу...
Nooo nooo I talk to him every day and they always tell me the same thing and I don't know what to do anyway I filed a criminal complaint...
Nooo nooo ya le hablo todos los días y me dicen siempre lo mismo ya no se que hacer igual hice una denuncia penal..
Звісно, щодня кажуть одне й те саме. Правда в тому, що це мене дуже злить, але, знаючи, що ви мені говорите, я втрачаю надію, я також подав скаргу, але я не знаю, наскільки вони можуть зробити. Зараз це дійсно невеликі гроші, і тим більше для казино, шкода, що вони належать мені, і я не знаю, чи варто мені продовжувати їх вимагати. Кожен день мені кажуть, що я маю чекати
Of course, they tell you the same thing every day. The truth is that it makes me very angry but knowing what you tell me I lose hope, I also filed a complaint but I don't know how much they can do. It's really not a lot of money nowadays and even less so for the casino, it's a shame because it belongs to me and I don't know if I should continue claiming it. Every day they tell me that I have to wait
claro, te dicen todos los dias lo mismo. La verdad me da mucha bronca pero sabiendo lo que me decis pierdo las esperanzas, tambien inicie una denuncia pero no se que tanto puedan hacer. Realmente hoy en dia no es mucho dinero y menos para el casino, es una lastima porque me correspode y ya no se si seguir reclamandolo. A mi todos los dias me dicen que tengo que esperar
Скільки місяців ти там? Якимось чином має бути хтось, хто повинен взяти на себе відповідальність.
How many months have you been there? Somehow there has to be someone who has to take responsibility.
Cuánto meses llevas alguna forma tiene que haber alguien se tiene que hacer responsable
Я буду чекати майже 2 місяці, вам теж кажуть, що зв'яжуться?
I'm going to wait almost 2 months, do they also tell you that they will contact you?
voy para casi 2 meses de espera, a vos tambien te dicen que se van a contactar?
Я такий самий, я вже втомився. Я розмовляв з касирами, і вони сказали мені продовжувати наполягати, але я більше не маю надто віри, я не знаю випадків, які були б розглянуті
I'm the same, I'm already tired. I talked to cashiers and they tell me to keep insisting but I don't have much faith anymore, I don't know of cases that have been taken care of
Estoy igual, ya estoy cansada. Hable con cajeros y me dicen que siga insisitiendo pero ya no tengo mucha fe, no conozco casos que se hayan hecho cargo
Скільки місяців ти там? Якимось чином має бути хтось, хто повинен взяти на себе відповідальність.
How many months have you been there? Somehow there has to be someone who has to take responsibility.
Cuánto meses llevas alguna forma tiene que haber alguien se tiene que hacer responsable
Насправді це складна частина. Поки казино не має ліцензії = офіційно регулюється, ніхто не може зробити певний тиск на компанію. Грати в неліцензійному казино з низьким індексом безпеки — справа ризикована, тому що якщо вам потрібна допомога, офіційно нікого немає.
Мені прикро це говорити.
This is actually the tricky part. As long as the casino is not licensed = officially regulated, there is little one can do to put some pressure on the company. Playing in an unlicensed casino with a low safety index is a risky business because if you need help, there is no one officially available.
I'm sorry to say that.
Що ж, у цьому випадку вам знадобиться вся удача, яку ви можете отримати. Робота з неліцензійним казино — важка боротьба, особливо коли компанія обмежує його доступ. Якщо фірма закрита, це ще одна складність для вас. 🙁 Вибачте.
У будь-якому випадку, чи ознайомилися ви із законами про азартні ігри? У вас вже є адвокати?
Well, in this case, you will need all the luck you can get. Dealing with an unlicensed casino is a tough fight, especially when the company limits its accessibility. If the company is closed, it is another complication for you. 🙁 I'm sorry.
Anyway, have you made yourself familiar with the ways of the gambling law? Do you already have some lawyers?
Люди! Будьте обережні з цим
Через контакти я отримав інформацію від когось, хто «нібито» був із служби підтримки Zeus. Вони обдурили мене на 600 000 доларів аргентинських песо, сказавши, що якщо я вкладу ці гроші, вони зарахують мій приз. Вони прикидаються офіційними людьми казино, але всі вони шахраї, які одного разу заплатять. Будьте дуже обережні, з ким ви контактуєте, у моєму випадку це не сталося відразу. Це був цілий місяць, і щось надзвичайно складне, що здавалося правдою, зрештою вони хотіли продовжити просити в мене гроші, але я врешті-решт їх заблокував. Будьте дуже обережні, якщо вони просять у вас гроші, НЕ ДАВАЙТЕ ЇМ.
«Томас Джуліанні» — це ім’я людини, яка видає себе за агента казино (принаймні так зазначено в електронному листі).
People! Be careful with this
Through contacts I received the information from someone who "supposedly" was from Zeus support. They scammed me $600,000 Argentine pesos, telling me that if I put in that money they would credit my prize. They pretend to be official casino people but they are all scammers who one day will pay. Be very careful who you contact, in my case it didn't happen overnight. It was a whole month and something super intricate that seemed true, in the end they wanted to continue asking me for money but I ended up blocking them. Be very careful if they ask you for money, DON'T GIVE IT TO THEM.
"Tomas julianni" is the name of the person who poses as a casino agent (or so the email says).
Gente! Ojo con esto
Por contactos recibí el dato de alguien que "supuestamente" era del soporte de Zeus. Me estafaron $600.000 pesos argentinos diciéndome que si ponía esa plata acreditarían mi premio. Se hacen pasar por ser gente oficial del casino pero son todos estafadores que un día la van a pagar. Tengan mucho cuidado con quién se contactan, en mi caso no fue de un día para el otro. Fue un mes entero y algo super entramado que parecía cierto, al final querían seguir pidiéndome plata pero termine bloqueandolos. Mucho cuidado si les piden dinero NO SE LO DEN.
"Tomas julianni" se llama la persona que se hace pasar por un agente del casino (o eso dice el mail) .
Беленкароліналп:
Чи могли б ви сказати мені адресу електронної пошти особи, яка видала себе за офіційного представника казино?
Зазвичай вони вимагають грошей на відшкодування зазначеної суми.
Belencarolinalp:
Could you tell me the email address of the person posing as a casino official?
They usually ask for money to reimburse said amount.
Belencarolinalp:
Podría indicarme el correo electrónico de la persona que se hace pasar por oficial del casino?
Normalmente piden dinero para el reembolso de dicho importe
Вони роблять саме це, я вже зв’язувався з багатьма людьми, з якими вони це робили, а також з іншими, які перебувають у тій самій ситуації, що й я.
They do exactly that, I have already contacted many people to whom they did it and also with others who are in the same situation as me.
Exactamente eso hacen, ya me he contactando con muchas personas a los que se lo hicieron y también con otros que están en la misma situación que yo.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.