ФорумКазиноКазино Zeus, касир Nicolás cremaschi шахрай

Казино Zeus, касир Nicolás cremaschi шахрай

10 міс. тому від electronicat217
|
3354 переглядів 47 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
10 міс. тому

Доброго дня, спільното, я збираюся сказати вам, що у мене був поганий досвід роботи з банкоматом, який працював добре, але минулої п’ятниці я зробив переказ, який так і не зарахував мені фішки та заблокував мене, служба підтримки казино Zeus досі не працює дайте мені рішення, як вам здається, людина, яка завантажує баланс в обліковому записі, не хоче надати мені точно всю інформацію, чи хтось стикався з тим самим, чи вони змогли вирішити це?

Автоматичний переклад.
electronicat217
10 міс. тому

Привіт.

Я маю сказати, що мені знадобиться додаткове пояснення, просто тому, що я відчуваю, що не дуже добре стежу за подіями.

Будь ласка, не могли б ви покроково описати проблему, бажано використовуючи шкалу часу? Просто поясніть у хронологічному порядку, якщо можете.

Я також намагався знайти казино в нашій базі даних, але не вдалося. Можливо, можна надіслати посилання?


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Те ж саме трапилося зі мною з касиром ЛУКАСОМ ГАЛВАНОМ, який залишив 20 000 доларів і ніколи їх мені не зарахував. Казино не має підтримки, і ніхто не бере на себе відповідальність

Автоматичний переклад.
arisolia
6 міс. тому

Привіт, це означає, що ви виграли та не змогли зняти свої гроші або ви внесли депозит і ваші кошти не були зараховані на ваш рахунок гравця?

Однак чи можете ви опублікувати посилання на казино, оскільки я не бачу жодного такого казино в нашій базі даних?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
lucasyubi
6 міс. тому

Привіт, казино повідомило, чому ваше зняття так довго розглядалося? Що каже підтримка? Мені здається, що це дуже довго, тому я питаю.

Однак я бачу, що вам вдалося подати скаргу , хоча ми не маємо казино в нашій базі даних, за що я вас дякую.

Дякуємо також за посилання, яке, безсумнівно, буде корисним для нашої команди обробки даних для проведення огляду казино.

У будь-якому випадку, якщо у вас є якась нова інформація, чи можна було б повідомити нам? Я думаю, що це буде корисно і для інших гравців, оскільки я бачу, що не тільки у вас була подібна проблема. Сподіваюся, все вирішиться і ви отримаєте свої гроші.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
lucasyubi
6 міс. тому

Я розумію, що чекати без якогось результату і відповідної відповіді, звичайно, важко.

Проте я вважаю, що Ви правильно вчинили, подавши скаргу. Проте, схоже, нам доведеться ще трохи почекати, а тим часом наша команда намагатиметься зробити все можливе, щоб вирішити справу справедливо.

У будь-якому випадку, якщо ви почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, хлопці, чи можу я зняти гроші, якщо виграю

Автоматичний переклад.
6 міс. тому
6 міс. тому

Ласкаво просимо. Однак я помітив, що Вероніка вже написала тобі у своїй скарзі. Чи можна було б розглянути це і відповісти їй? Просто натисніть тут і зробіть це .

Сподіваюся, все вирішиться без проблем.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, хлопці, чи можу я зняти гроші, якщо виграю

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, у якому казино ти граєш і хочеш зняти гроші? Буде важливо перевірити в казино, коли ви робите перше виведення коштів.

У будь-якому випадку, розкажіть мені про це трохи більше, щоб я мав кращий огляд.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Те ж саме сталося зі мною з казино zeus

як мені це зробити?

Автоматичний переклад.
guiillotedemaria
5 міс. тому

Привіт, це означає, що ваш обліковий запис заблоковано і ви не можете зняти свої гроші? Підтримка також написала чому так сталося і в чому причина? Як довго триває ваша ситуація?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це так. Я зробив рахунок в банкоматі. Він заплатив мені 80 тисяч песо, він заплатив мені 30 тисяч песо і 40 тисяч песо. 1 тиждень тому я заробив 527 тисяч песо, і він заблокував мене в WhatsApp. Служба підтримки повідомляє мені, що моя справа розглядається у відповідальній області. Дивно те, що коли я прошу фото рахунку, мені присилає підтримка, а касир ще не зняв залишок з рахунку.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Точний . Дивно те, що касир платив мені 3 рази. І тепер, коли я побив 527 своїх, мене заблокували. Підтримка каже, що цим займається відповідальний район. А залишок досі на рахунку

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Рівно 1 тиждень тому це сталося зі мною

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Точний . Дивно те, що касир платив мені 3 рази. І тепер, коли я побив 527 своїх, мене заблокували. Підтримка каже, що цим займається відповідальний район. А залишок досі на рахунку

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Звичайно, і з тих пір у вас немає нової інформації про ваші зняття коштів і заблокований рахунок, так?

Що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу. Однак, якщо ваш обліковий запис заблоковано без причини, і казино не надало вам жодних пояснень, я рекомендую подати скаргу тут .

Якщо у вас є якісь оновлення, не соромтеся повідомити нас. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому
5 міс. тому

Так, на жаль, я побачив вашу скаргу, і команда не змогла допомогти. Це казино має досить низький індекс безпеки , і я був би дуже обережний, перш ніж робити депозит тут. Я не думаю, що це станеться у вашому випадку, хоча ви, безумовно, засвоїли свій урок.

Щодо відповіді казино, я не хочу бути негативною, але я не думаю, що ви її отримаєте, оскільки минуло три місяці. Чи намагалися ви звернутися до будь-яких відповідних судових органів?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому
Привіт, добрий вечір, 7 грудня 2023 року я виграв 2 мільйони і коли я подав запит на виведення коштів, хлопець мене заблокував. Я щодня спілкуюся зі службою підтримки, і він каже, що це на розгляді в casinozeusvip, тому служба підтримки ні про що не піклується. я не знаю що ти робиш Поверніть мені мої гроші, банкомат продовжує працювати в звичайному режимі та робити те ж саме. Я уявляю, що банкомат називається MARIANO NICOLAS LUNA GUERRERO DNI: 41854992 і він працює з цим мобільним телефоном +54 9 11 6497-3409.. У мене все є, я подав скаргу в належну прокуратуру, я думаю Мені довелося б почати бізнес з цим казино, оскільки нас дуже обманюють
Автоматичний переклад.
jo9341400
3 міс. тому

Гей, це досить довго чекати на ваші гроші. Ваш рахунок казино був підтверджений чи ні? Ви завантажили досить велику суму, тому казино також повідомило вам, чому у вас ще немає грошей?

Я можу запропонувати вамподати нам скаргу за цим посиланням, якщо ви зацікавлені. Якщо вам потрібна додаткова інформація про те, як працює весь цей процес, ви можете дізнатися більше, натиснувши тут .

Однак, якщо у вас є щось нове після того, як ви сказали, що подали скаргу в іншому місці, не забудьте повідомити нам, як це відбувається, тому що я думаю, що це може бути корисним і для інших гравців.

Автоматичний переклад.
lucasyubi
3 міс. тому

Привіт Лукас, у мене така сама ситуація вже 1 місяць. Чи могли б ви її вирішити? Мені кажуть те ж саме, і я спілкуюся зі службою підтримки буквально кожен день.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, зі мною сталося те ж саме. Два місяці скаржуся на банкомати, що мене заблокували. Я скаржився в службу підтримки кілька тижнів, і кожен день вони кажуть мені, що вони не піклуються про це і що ми повинні чекати. Гроші, які я заробив, вже знецінені на 50%, я дійсно дуже втомився 😭

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого