Доброго дня, спільното, я збираюся сказати вам, що у мене був поганий досвід роботи з банкоматом, який працював добре, але минулої п’ятниці я зробив переказ, який так і не зарахував мені фішки та заблокував мене, служба підтримки казино Zeus досі не працює дайте мені рішення, як вам здається, людина, яка завантажує баланс в обліковому записі, не хоче надати мені точно всю інформацію, чи хтось стикався з тим самим, чи вони змогли вирішити це?
Good afternoon community, I am going to tell you that I had a bad experience with an ATM, which had been doing well, but last Friday I made a transfer which never credited me with the chips and blocked me, Zeus casino support still does not give me a solution, what appears to you the person who loads the balance in the account does not want to give me exactly all the information, did someone experience the same thing or were they able to solve it?
Buenas tardes comunidad, paso a comentarles que tuve una mala experiencia con una cajero, el cuál venía cumpliendo bien , pero el día viernes pasado le hice una transferencia la cual nunca me acreditó las fichas y me bloqueó, soporte de casino Zeus sigue sin brindarme una solución, eso que les figura la persona que carga saldo en la cuenta no me quieren brindar exactamente toda la información, alguien le pasó lo mismo o pudieron solucionar?