ГоловнаФорумКазиноКазино Zeus, касир Nicolás cremaschi шахрай

Казино Zeus, касир Nicolás cremaschi шахрай

 від electronicat217
|
9 521 переглядів 47 відповідей |
|
1 23

Доброго дня, спільното, я збираюся сказати вам, що у мене був поганий досвід роботи з банкоматом, який працював добре, але минулої п’ятниці я зробив переказ, який так і не зарахував мені фішки та заблокував мене, служба підтримки казино Zeus досі не працює дайте мені рішення, як вам здається, людина, яка завантажує баланс в обліковому записі, не хоче надати мені точно всю інформацію, чи хтось стикався з тим самим, чи вони змогли вирішити це?

Автоматичний переклад.
electronicat217

Привіт.

Я маю сказати, що мені знадобиться додаткове пояснення, просто тому, що я відчуваю, що не дуже добре стежу за подіями.

Будь ласка, не могли б ви покроково описати проблему, бажано використовуючи шкалу часу? Просто поясніть у хронологічному порядку, якщо можете.

Я також намагався знайти казино в нашій базі даних, але не вдалося. Можливо, можна надіслати посилання?


Змінено
Автоматичний переклад.

Те ж саме трапилося зі мною з касиром ЛУКАСОМ ГАЛВАНОМ, який залишив 20 000 доларів і ніколи їх мені не зарахував. Казино не має підтримки, і ніхто не бере на себе відповідальність

Автоматичний переклад.
arisolia

Привіт, це означає, що ви виграли та не змогли зняти свої гроші або ви внесли депозит і ваші кошти не були зараховані на ваш рахунок гравця?

Однак чи можете ви опублікувати посилання на казино, оскільки я не бачу жодного такого казино в нашій базі даних?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Привіт, казино повідомило, чому ваше зняття так довго розглядалося? Що каже підтримка? Мені здається, що це дуже довго, тому я питаю.

Однак я бачу, що вам вдалося подати скаргу , хоча ми не маємо казино в нашій базі даних, за що я вас дякую.

Дякуємо також за посилання, яке, безсумнівно, буде корисним для нашої команди обробки даних для проведення огляду казино.

У будь-якому випадку, якщо у вас є якась нова інформація, чи можна було б повідомити нам? Я думаю, що це буде корисно і для інших гравців, оскільки я бачу, що не тільки у вас була подібна проблема. Сподіваюся, все вирішиться і ви отримаєте свої гроші.

Змінено
Автоматичний переклад.

Я розумію, що чекати без якогось результату і відповідної відповіді, звичайно, важко.

Проте я вважаю, що Ви правильно вчинили, подавши скаргу. Проте, схоже, нам доведеться ще трохи почекати, а тим часом наша команда намагатиметься зробити все можливе, щоб вирішити справу справедливо.

У будь-якому випадку, якщо ви почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, чи можу я зняти гроші, якщо виграю

Автоматичний переклад.
lucasyubi видалив(-ла) публікацію

Ласкаво просимо. Однак я помітив, що Вероніка вже написала тобі у своїй скарзі. Чи можна було б розглянути це і відповісти їй? Просто натисніть тут і зробіть це .

Сподіваюся, все вирішиться без проблем.

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, чи можу я зняти гроші, якщо виграю

Автоматичний переклад.

Привіт, у якому казино ти граєш і хочеш зняти гроші? Буде важливо перевірити в казино, коли ви робите перше виведення коштів.

У будь-якому випадку, розкажіть мені про це трохи більше, щоб я мав кращий огляд.

Автоматичний переклад.

Те ж саме сталося зі мною з казино zeus

як мені це зробити?

Автоматичний переклад.
guiillotedemaria

Привіт, це означає, що ваш обліковий запис заблоковано і ви не можете зняти свої гроші? Підтримка також написала чому так сталося і в чому причина? Як довго триває ваша ситуація?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Це так. Я зробив рахунок в банкоматі. Він заплатив мені 80 тисяч песо, він заплатив мені 30 тисяч песо і 40 тисяч песо. 1 тиждень тому я заробив 527 тисяч песо, і він заблокував мене в WhatsApp. Служба підтримки повідомляє мені, що моя справа розглядається у відповідальній області. Дивно те, що коли я прошу фото рахунку, мені присилає підтримка, а касир ще не зняв залишок з рахунку.


Автоматичний переклад.

Точний . Дивно те, що касир платив мені 3 рази. І тепер, коли я побив 527 своїх, мене заблокували. Підтримка каже, що цим займається відповідальний район. А залишок досі на рахунку

Автоматичний переклад.

Рівно 1 тиждень тому це сталося зі мною

Автоматичний переклад.

Точний . Дивно те, що касир платив мені 3 рази. І тепер, коли я побив 527 своїх, мене заблокували. Підтримка каже, що цим займається відповідальний район. А залишок досі на рахунку

Автоматичний переклад.

Звичайно, і з тих пір у вас немає нової інформації про ваші зняття коштів і заблокований рахунок, так?

Що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу. Однак, якщо ваш обліковий запис заблоковано без причини, і казино не надало вам жодних пояснень, я рекомендую подати скаргу тут .

Якщо у вас є якісь оновлення, не соромтеся повідомити нас. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
lucasyubi видалив(-ла) публікацію

Так, на жаль, я побачив вашу скаргу, і команда не змогла допомогти. Це казино має досить низький індекс безпеки , і я був би дуже обережний, перш ніж робити депозит тут. Я не думаю, що це станеться у вашому випадку, хоча ви, безумовно, засвоїли свій урок.

Щодо відповіді казино, я не хочу бути негативною, але я не думаю, що ви її отримаєте, оскільки минуло три місяці. Чи намагалися ви звернутися до будь-яких відповідних судових органів?

Автоматичний переклад.
Привіт, добрий вечір, 7 грудня 2023 року я виграв 2 мільйони і коли я подав запит на виведення коштів, хлопець мене заблокував. Я щодня спілкуюся зі службою підтримки, і він каже, що це на розгляді в casinozeusvip, тому служба підтримки ні про що не піклується. я не знаю що ти робиш Поверніть мені мої гроші, банкомат продовжує працювати в звичайному режимі та робити те ж саме. Я уявляю, що банкомат називається MARIANO NICOLAS LUNA GUERRERO DNI: 41854992 і він працює з цим мобільним телефоном +54 9 11 6497-3409.. У мене все є, я подав скаргу в належну прокуратуру, я думаю Мені довелося б почати бізнес з цим казино, оскільки нас дуже обманюють
Автоматичний переклад.
jo9341400

Гей, це досить довго чекати на ваші гроші. Ваш рахунок казино був підтверджений чи ні? Ви завантажили досить велику суму, тому казино також повідомило вам, чому у вас ще немає грошей?

Я можу запропонувати вамподати нам скаргу за цим посиланням, якщо ви зацікавлені. Якщо вам потрібна додаткова інформація про те, як працює весь цей процес, ви можете дізнатися більше, натиснувши тут .

Однак, якщо у вас є щось нове після того, як ви сказали, що подали скаргу в іншому місці, не забудьте повідомити нам, як це відбувається, тому що я думаю, що це може бути корисним і для інших гравців.

Автоматичний переклад.

Привіт Лукас, у мене така сама ситуація вже 1 місяць. Чи могли б ви її вирішити? Мені кажуть те ж саме, і я спілкуюся зі службою підтримки буквально кожен день.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, зі мною сталося те ж саме. Два місяці скаржуся на банкомати, що мене заблокували. Я скаржився в службу підтримки кілька тижнів, і кожен день вони кажуть мені, що вони не піклуються про це і що ми повинні чекати. Гроші, які я заробив, вже знецінені на 50%, я дійсно дуже втомився 😭

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого