Я вже згадував про це десь на цьому форумі. Ви пережили те, що багато гравців відчувають під час Різдва. У гравців часто є кілька днів, у них більше вільного часу, тому вони грають в казино більше, ніж зазвичай. Це також призводить до збільшення кількості запитів на зняття коштів та інших контактів зі службою підтримки клієнтів.
З іншого боку, працівники казино також у відпустці, а це означає, що їм не вистачає людських ресурсів саме в той самий час, коли їм знадобиться ще більше людських ресурсів, ніж зазвичай.
Спробуйте дати їм тиждень, поки все не владнається.
I already mentioned it somewhere else on this forum. You experienced something that many players experience during Christmas time. Players often have few days often, they have more free time so they play casino more than usual. That also results in higher volume of withdrawal requests and other contacts with the customer support.
On the other hand, the casino employees are on vacation as well, which means they lack human resources exactly at the same time when they would need even more human resources than usual.
Try to give them a week until everything settles down.
Автоматичний переклад.