Привіт,
Здається, ви перший гравець, який згадав про це казино, залишивши осторонь відгуки користувачів.
Перегляньте ці відгуки тут:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
Я можу сказати, що казино принаймні має ліцензію, але ми визнали умови дуже несправедливими.
Давайте перейдемо до вашої проблеми: вам потрібно пройти верифікацію облікового запису, щоб мати можливість зняти свій виграш.
Я хотів би звернутися до служби підтримки казино або поговорити про те, яких документів наразі бракує, щоб переконатися, що ви вже надіслали їх усі. Майте на увазі, що найкращий формат файлу – .pdf, а скріншоти здебільшого заборонені.
Перевірте свою електронну пошту на наявність повернених листів, кожен домен електронної пошти має свій максимальний розмір вкладених файлів. Не соромтеся надсилати кожен документ окремо, це безпечніше, і ви можете уникнути неможливості доставки вашої пошти.
Крім того, чи можете ви поділитися знімком екрана, на якому казино відповідає, що "їм не потрібно виплачувати", будь ласка?
Hello,
it seems that you are the first player who mentioned this casino, keeping user reviews aside.
Feel free to check those reviews here:
https://casino.guru/Springbok-Casino-review#tab=js-tab-reviews
I can say, the casino is licensed at least, but we found the terms and conditions very unfair.
Let's get to your problem, you need to pass the account verification to be able to withdraw your winnings.
I would ask the casino's support or chat about which documents are currently missing, to make sure you have already sent all of those. Keep in mind that the best file format is .pdf and screenshots are mostly forbidden.
Check your email for returned emails, each email domain has its max attachment size limit. Feel free to send each document separately, it's safer, and you can avoid your mail could not being delivered.
Furthermore, can you share the screenshot where the casino replies that "they don't need to payout", please?
Автоматичний переклад.