ФорумКазиноКазино Slottica ненадійне

Казино Slottica ненадійне

1 рік тому від Marcelo202111
|
3345 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Гниле казино, без серця і без поваги, казино без довіри, мені не платили 11 днів, і вони кажуть мені чекати і чекати, не вносьте депозит на цій платформі, ви втратите свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не заплатили мені, і вони просто сказали мені почекати, не піддавайтеся на це шахрайство

Автоматичний переклад.
Marcelo202111
1 рік тому

Привіт.

Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити все, повідомте мені, як у вас справи, і коли казино не зможе заплатити до 14-го дня, поверніться та повідомте мене. решта буде розглядатися через скаргу, я б сказав.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але минуло більше 14 днів, ці 11 днів - це просто оплата рахунку кожен день, минуло 20 днів, як вони мені не платили, і вони взагалі нічого не робили.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені шкода, що у вас такий досвід :( які казино ви рекомендуєте?

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Betano - найкраща букмекерська контора

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але минуло більше 14 днів, ці 11 днів - це просто оплата рахунку кожен день, минуло 20 днів, як вони мені не платили, і вони взагалі нічого не робили.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер я бачу, тоді скарга була правильним вибором, і я сподіваюся, що ми вам допоможемо. 🤞

Я коротко перевірив скаргу - здається, проблема також може бути на стороні платіжного провайдера... Ну, я сподіваюся, що це не так.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ні, нічого спільного з платіжним провайдером, це їхня брехня, це казино краде у всіх, той, хто добре говорить, отримує про що мовчати і втомлювати інших людей

Автоматичний переклад.
Marcelo202111
1 рік тому

Я просто кажу, що люди в усьому світі стикаються з такими проблемами, і це стосується навіть більших груп.

Я думаю, що добре, що ви подали скаргу, давайте подивимося, що зрештою скаже казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони не платять, казино погане, я подав скаргу, подивимося, чи відреагують вони!

Автоматичний переклад.
Marcelo202111
1 рік тому

Тримайте нас в курсі прогресу, на жаль, наразі, здається, більше нічого робити. 😕🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт команда,


5 вересня я здійснив платіж у розмірі 5800 індійських рупій через опцію Google Pay, але мій платіж ще не додано до мого гаманця Slottica і навіть не повернуто на мій банківський рахунок.


Я здивований таким поганим обслуговуванням відділу обслуговування клієнтів slottica і навіть команди платежів, яка фактично заперечує, що я не здійснював платіж їхньому постачальнику послуг. Крім того, вони кажуть мені, що я зробив платіж комусь іншому.


Вони вимагали мою виписку з банківського рахунку, і це дуже дивно, що я надіслав всю виписку з банківського рахунку команді з платежів, але мій запит закрито, сказавши, що я здійснив платіж комусь іншому.


Будь ласка, зверніть увагу: будь ласка, перевірте мої попередні два депозити, оскільки назва постачальника послуг однакова (пан Ваддіпарті Сатіш Кумар).


Також перевірте номер upi (309022468015), який є однаковим у всіх 3 транзакціях.


Трансакцію на суму 3000 1000 індійських рупій було успішно здійснено через phonepe, але моя транзакція на суму 5800 індійських рупій ще не була кредитована через google pay, і цей постачальник послуг обманює мене та компанію slottica, заявляючи, що вони ще не отримали мій платіж.


PFA, (моя банківська виписка та скріншоти мого платежу).


Я прошу команду, будь ласка, допоможіть мені якнайшвидше повернути мої 5800 індійських рупій, оскільки зараз це для мене психічний тиск.


Зараз я буквально розчарований. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
VanshGulati123
1 рік тому

Гей, мені шкода, що у вас виникла проблема.

Оскільки ваші гроші не були зараховані на ваш рахунок у казино, вам, ймовірно, доведеться зв’язатися з постачальником платіжних послуг або банком, тому що казино нічого не може вдіяти в цьому випадку.

Крім того, на ваших скріншотах я бачу, що ви надіслали гроші на один рахунок, тому мені здається дивним, якщо казино каже, що ви надіслали кошти в інше місце.

Проте я помітив, що ви вже встигли подати скаргу , тому сподіваюся, що все вирішиться.

Наразі нам доведеться лише почекати та подивитися, як відреагує банк або постачальник платіжних послуг, і коли у вас буде нова інформація, обов’язково повідомте нас. Я сподіваюся, що все владнається, і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого